Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини приміщень блоку дистанційної та контактної променевої терапії Центру клінічної онкології КП «РОПЦ» розташованого за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12, місто Рівне, Україна, 33010» (код за ДК 021:2015 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
15 602 540,00 UAH
UA-2024-04-08-011000-a ● 0371d408ad1b4144ab17df2d3ee7650d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000205 |
Місцезнаходження: | 33010, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Олександра Олеся, буд. 12 |
Контактна особа: |
Роман Стельмах +380362633075 kpropc2@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 15 602 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78 012,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт частини приміщень блоку дистанційної та контактної променевої терапії Центру клінічної онкології КП «РОПЦ» розташованого за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12, місто Рівне, Україна, 33010» (код за ДК 021:2015 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Олександра Олеся,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Підрядником робіт визначається з відстрочкою до 90 календарних днів з дня підписання Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати). | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2024 14:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2024 14:41 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ОГОЛОШЕННЯ ЗМІНИ.doc | |
15 квітня 2024 14:41 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ОГОЛОШЕННЯ ЗМІНИ.doc | |
15 квітня 2024 14:41 |
Перелік змін 2.docx | |
15 квітня 2024 14:41 |
Перелік змін 2.docx | |
15 квітня 2024 14:41 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.PDF | |
15 квітня 2024 14:41 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.PDF | |
12 квітня 2024 16:10 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.PDF | |
12 квітня 2024 16:10 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.PDF | |
12 квітня 2024 15:44 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.PDF | |
12 квітня 2024 15:44 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.PDF | |
12 квітня 2024 15:44 |
Перелік змін.docx | |
12 квітня 2024 15:44 |
Перелік змін.docx | |
08 квітня 2024 16:27 |
Проект договору.docx | |
08 квітня 2024 16:27 |
Проект договору.docx |
15 квітня 2024 14:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
15 квітня 2024 14:41 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ОГОЛОШЕННЯ ЗМІНИ.doc
|
|||||||||
15 квітня 2024 14:41 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ОГОЛОШЕННЯ ЗМІНИ.doc
|
|||||||||
15 квітня 2024 14:41 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||
15 квітня 2024 14:41 |
Перелік змін 2.docx
|
|||||||||
15 квітня 2024 14:41 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.PDF
|
|||||||||
15 квітня 2024 14:41 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.PDF
|
|||||||||
12 квітня 2024 16:10 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.PDF
|
|||||||||
12 квітня 2024 16:10 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.PDF
|
|||||||||
12 квітня 2024 15:44 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.PDF
|
|||||||||
12 квітня 2024 15:44 |
ПРОТОКОЛ ЗМІН.PDF
|
|||||||||
12 квітня 2024 15:44 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
12 квітня 2024 15:44 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:27 |
Проект договору.docx
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:27 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання інформації для розрахунку договірної ціни
Дата подання: 09 квітня 2024 22:49
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:49
Шановний замовнику, для розрахунку договірної ціни просимо надати відомість ресурсів (матеріали), згідно яких можна здійснити точний розрахунок.
Під час розробки тендерної документації на закупівлю замовник для визначення обсягу та переліку робіт щодо закупівлі в технічних вимогам повинен врахувати п. 5.1 КНУ Настанова з визначення вартості будівництва, а саме:«Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Неправомірно встановлено вимога
Дата подання: 09 квітня 2024 23:05
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:50
Замовником встановлена вимога "Учасник повинен додати посвідчення про проходження навчання з охорони праці на кожного працівника, якого планується залучати для виконання вказаного виду робіт".
Відповідного до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05)охорону праці - питання щодо необхідності видачі посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці на підприємстві або необхідності працівникам мати їх при собі під час виконання трудових обов'язків вирішується роботодавцем.
Відповідно до п. 3.14. Працівникам, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці на своєму підприємстві, видача посвідчень є обов'язковою лише тим, хто виконує роботи підвищеної небезпеки.
Просимо внести зміни в тендерну документацію замовника та привести у відповідність до чинного законодавства скасувавши вимогу про надання посвідчень з охорони праці для всіх працівників що планується залучати до виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник під час формування тендерної документації, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178, та нормами діючого законодавства України, враховуючи при цьому всі принципи проведення публічних закупівель.
Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогами тендерної документації визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме Замовнику належить прерогатива формувати зміст Документації, в тому числі, визначати склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Формуючи зміст Документації, Замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогами тендерної документації визначаються Замовником самостійно з дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, саме Замовнику належить прерогатива формувати зміст Документації, в тому числі, визначати склад ознак, яким мають відповідати потенційні учасники процедури та передбачати додаткові вимоги до учасників, спрямовані на уникнення потенційних ризиків, пов'язаних з недобросовісною конкуренцією, неякісним виконанням замовлення та недотриманням зобов'язань. Формуючи зміст Документації, Замовник відштовхується, в тому числі, від складності об'єкта та розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.
Аналогічний договір для обєднання учасників
Дата подання: 09 квітня 2024 23:26
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:52
Шановний замовнику, якщо Тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, підтвердження аналогічного договору має бути на одного чи всіх учасників?
Відповідь: Відповідно до ч.5 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Порушення законодавства
Дата подання: 11 квітня 2024 10:12
Дата відповіді: 12 квітня 2024 15:52
Технічне завдання до тендерної документації складене на основі відомості обсягів робіт (без винесення матеріальних ресурсів), відтак порахувати та скласти цінову пропозицію неможливо. Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 1.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», а саме п.5.1 зазначено: Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. На підставі викладеного, з метою дотримання норм чинного законодавства та принципів здійснення публічних закупівель, регламентованих у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі недискримінації учасників та рівне ставлення до них, просимо привести Тендерну документацію з даного предмету закупівлі у відповідність, шляхом внесення змін в частині надання відомості ресурсів до відомості обсягів робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:29
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:44
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.8 передбачені роботи «Улаштування каркасу підвісних стель» та п.9 «Укладання плит стельових в каркас стелі». Просимо уточнити ці роботи передбачають демонтаж чи монтаж даних конструкцій, якщо демонтажні, то можливо варто уточнити це у технічному завданні конкретніше.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:30
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:45
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.17 передбачені роботи «Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею більше 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах» та п.18 «Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками площею більше 3 м2 з металопластику у кам'яних стінах (існуюча перегородка від демонтажу)». Просимо уточнити ці роботи передбачають демонтаж чи монтаж даних конструкцій, якщо демонтажні, то можливо варто уточнити це у технічному завданні конкретніше
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:30
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:45
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.22 передбачені роботи «Улаштування перемичок із металевих балок» .Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати більш детальну інформацію про вид та кількість металу для виконання даної роботи
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Завантажено підсумкову відомість ресурсів.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:31
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:46
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.25 передбачені роботи «Посилення цегляних стін металевим каркасом».Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати більш детальну інформацію про вид та кількість металу для виконання даної роботи
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Завантажено підсумкову відомість ресурсів.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:31
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:46
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.30 передбачені роботи «Монтаж дрібних металоконструкцій вагою до 0,1 т». Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати більш детальну інформацію про вид та кількість металу для виконання даної роботи
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Завантажено підсумкову відомість ресурсів.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:31
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:47
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.43 передбачені роботи «Установлення закладних деталей вагою до 5 кг». Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати більш детальну інформацію про вид та кількість металу для виконання даної роботи
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Завантажено підсумкову відомість ресурсів.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:33
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:47
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.44 передбачені роботи «Обрамлення кутовою сталлю». Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати більш детальну інформацію про вид та кількість металу для виконання даної роботи.
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Завантажено підсумкову відомість ресурсів.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:34
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:47
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.46 передбачені роботи «Пробивання отворів глибиною 100 мм, перерізом 300х170 мм в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах», а п. 47 «На кожні 10 мм зміни глибини отворів перерізом 300х170 мм в залізобетонних та бетонних стінах та підлогах додавати або виключати» Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо уточнити глибину даного отвору, для застосування правильного коефіцієнта до п.47
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Коефіцієнт для витрат усіх ресурсів = 170
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:34
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:48
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.58 передбачені роботи «Установлення закладних деталей вагою понад 20 кг». Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати більш детальну інформацію про вид та кількість металу для виконання даної роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Завантажено підсумкову відомість ресурсів.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:35
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:48
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.59 передбачені роботи «Монтаж рам коробчастого перерізу прогоном до 24 м». Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати більш детальну інформацію про вид та кількість металу для виконання даної роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Завантажено підсумкову відомість ресурсів.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:36
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:48
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.60 передбачені роботи «Виготовлення гратчастих конструкцій [стояки, опори, ферми та ін.]». Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати більш детальну інформацію про вид металу для виконання даної роботи
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Завантажено підсумкову відомість ресурсів.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:36
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:49
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.74 передбачені роботи «Монтаж дрібних металоконструкцій вагою до 0,1 т». Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати більш детальну інформацію про вид металу для виконання даної роботи
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Завантажено підсумкову відомість ресурсів.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:37
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:49
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.78 передбачені роботи «Установлення дверних полотен внутрішніх міжкімнатних». Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати уточнюючу інформацію про двері, які встановлюються на об’єкті по проекту , їх площу та матеріал
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Завантажено підсумкову відомість ресурсів.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:37
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:49
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.83 передбачені роботи «Улаштування каркасiв конструкцiй стель металевих». Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати уточнюючу інформацію про вид та кількість металу з якого влаштовується даний каркас стелі у кількості 4,92 м2
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Завантажено підсумкову відомість ресурсів.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:38
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:50
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.91 та п.102 передбачені роботи «Оббивання поверхонь стін ізоляційним матеріалом». Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати уточнюючу інформацію про вид ізоляційного матеріалу, для виконання даної роботи
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Завантажено підсумкову відомість ресурсів.
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:39
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:50
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.104 передбачені роботи «Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею до 20 м2» та п.105 передбачені роботи «На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної стяжки додавати або виключати». Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати уточнюючу інформацію про товщину даної стяжки для застосування правильного коефіцієнту до п. 105
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Коефіцієнт для витрат усіх ресурсів = 6
Уточнення технічого завдання
Дата подання: 12 квітня 2024 10:40
Дата відповіді: 15 квітня 2024 14:50
Шановний Замовнику! В додатку №2 до тендерної документації Технічне завдання (специфікація) ) в розділі «Загальнобудівельні роботи» п.110 передбачені роботи «Улаштування покриття з лінолеуму площею покриття понад 10 м2». Для більш точного розрахунку тендерної пропозиції просимо надати уточнюючу інформацію про вид лінолеуму, та чи є якісь особливі вимоги до даного матеріалу, які закладені у проекті
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації. Завантажено підсумкову відомість ресурсів.
Невідповідність термінів виконання
Дата подання: 12 квітня 2024 14:18
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:13
Шановний Замовнику! В Оголошенні про проведення закупівлі та в Тендерній документації в Розділі І. Загальні положення в пункті 4.4 вказано строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) до 31 серпня 2024 року, а в Додатку 7 до тендерної документації вказано завершення робіт на об’єкті - 30.09.2024. Просимо привести у відповідність вимоги щодо термінів виконання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, щиро вдячні, що Ви звернули нашу увагу, на дану технічну помилку. Дану помилку виправлено шляхом розміщення протоколу УО та Тендерної документації в новій редакції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” |
15 588 463,99
UAH з ПДВ
|
15 588 463,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” #45074093 |
Переможець |
15 588 463,99
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 14:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 15:09
|
ДУ 3.PDF | зміни до договору |
31 жовтня 2024 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2024 09:38
|
ДУ 2.PDF | зміни до договору |
03 жовтня 2024 09:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2024 13:31
|
ДУ 1 продовження.PDF | зміни до договору |
29 серпня 2024 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2024 14:37
|
ДОГОВІР.PDF | укладений |
09 травня 2024 14:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 167-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 167-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 167-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |