Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12», м. Київ, вул. Професора Підвисоцького,4А» ( ДК 021:2015 КОД 45450000 – 6 - ІНШІ ЗАВЕРШАЛЬНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ)
Очікувана вартість
30 950 000,00 UAH
UA-2024-04-08-010327-a ● 9d6672add1514488a02ed73db845aa33
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 25680639 |
Місцезнаходження: | 01103, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А |
Контактна особа: |
Балаболов Андрій Анатолійович 380445216485 plankmkl12A@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 11:04 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 11:04 |
Очікувана вартість: | 30 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 309 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції - 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі 154 750,00 грн; - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 154750 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Комунального некомерційного підприємства «Київська міська клінічна лікарня №12», м. Київ, вул. Професора Підвисоцького,4А» ( ДК 021:2015 КОД 45450000 – 6 - ІНШІ ЗАВЕРШАЛЬНІ БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01103, Україна, м. Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2024 15:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
17 квітня 2024 15:57 |
ЗМІНИ 3 від 17.04.doc
|
|||||||||
17 квітня 2024 15:57 |
Ред від 17.04. ТД кап ремонт зміна 3 .docx
|
|||||||||
16 квітня 2024 16:30 |
ЗМІНИ 2 від 16.04 до оголошення кап ремонт 2024.doc
|
|||||||||
16 квітня 2024 16:30 |
ТД кап ремонт зміна 2 ред від16.04.docx
|
|||||||||
16 квітня 2024 16:30 |
Кошторис після експертизи 23СД .xls
|
|||||||||
15 квітня 2024 09:41 |
ЗМІНИ до оголошення кап ремонт 2024.doc
|
|||||||||
15 квітня 2024 09:41 |
Нова ред. Документація капітальний правки.docx
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
Дефектний акт до КБ-2в за грудень2023.rtf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
Документація капітальний ремонт фініш.docx
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
8_ВК_ЗВК (1).pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
10_АПГ.pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
2_ОК (1).pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
4_0808_4А-08_08_23-АБ (2) (1).pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
14_КМКЛ_12 СЗС_09102023.pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
1_ЗПЗ ФИН (1).pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
7_ЛГ.pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
5_ТХ 05.09.2023.pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
3_ГП (2).pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
15_ІТЗ ЦЗ.pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
11_АПС СОУЕ.pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
9_ЕТР.pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
16_ПОБ ФИН.pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
13_АК.pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
12_СВН [КМКЛ 12] 18.09.23.pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
17_ОВНС.pdf
|
|||||||||
08 квітня 2024 16:09 |
6__ОВ.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строки
Дата подання: 09 квітня 2024 12:45
Дата відповіді: 09 квітня 2024 14:31
Чому строк подачі пропозицій не 14 календарних днів?
Відповідь: Відповідно до п. 34 Постанови КМУ №1178 від від 12 жовтня 2022 р, Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 10 квітня 2024 11:07
Дата відповіді: 12 квітня 2024 09:29
Шановний Замовнику,
Вивчивши тендерну документацію нами було помічено умову, яка штучно обмежує потенційне коло учасників, а саме вимога, що вартість робіт виконаних по договору має складати не менше 60 відсотків від оголошеної вартості закупівлі.
Просимо внести зміни і дозволити потенційним учасникам підтвердити досвід виконання аналогічних договорів в обсязі не менше 60 відсотків від оголошеної вартості закупівлі не одним аналогічним договором, а в сукупності декількома.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго ранку! Шановний учаснику зміни будуть внесені найближчим часом
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 10 квітня 2024 16:20
Дата відповіді: 12 квітня 2024 09:30
Шановний Замовнику, в тендерній документації Вами встановлено вимогу що вартість робіт виконаних згідно наданого аналогічного договору має складати не менше 60 відсотків від оголошеної вартості закупівлі. При цьому, очікувана вартість закупівлі складає 30 950 000,00 грн.
Дана вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та такою, що звужує коло учасників. Радимо Вам ознайомитись з рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які вважають аналогічні вимоги також дискримінаційними: UA-2020-01-31-001529-c, UA-2023-05-18-014412-a, UA-2021-05-06-002976-a, UA-2023-10-05-009551-a, UA-2023-06-21-009694-a, UA-2023-05-08-009598-a, UA-2016-11-11-000537-c.
Зважаючи на вищезазначені рішення , просимо внести зміни, щоб дозволити потенційним учасникам підтвердити досвід виконання аналогічних договорів в обсязі не менше 60 відсотків від оголошеної вартості закупівлі не одним аналогічним договором, а в сукупності декількома.
У разі відмови від внесення змін – змушені будемо звернутись із скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зважаючи на позитивну практику.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесені найближчим часом
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 11 квітня 2024 15:19
Дата відповіді: 12 квітня 2024 09:30
Шановний Замовнику, просимо обгрунтувати необхідність встановлення вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме в чому полягає необхідність щоб такий досвід був підтверджений виключно 1 виконаним договором і сума такого договору має становити не менше 60% від очікуваної вартості закупівлі. Звертаємо увагу, що зазначена вимога є дискримінаційною, тому просимо переглянути її та зменшити % і дозволити підтвердити таку суму виконання декількома договорами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесені найближчим часом
Надайте відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін
Дата подання: 11 квітня 2024 17:54
Дата відповіді: 12 квітня 2024 12:15
Згідно Настанови з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін. Просимо надати зазначені документи для якісного розрахунку цінової прпозиції.
Відповідь: Відповідно до ДСТУ 88.55:2019 «Визначення класу наслідків» для сховищ цивільного захисту встановлено клас наслідків СС3. Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» для об’єктів із класом наслідків СС3 визначено необхідність проходження комплексної експертизи проектної документації. ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» не встановлено виду проектної документації як Дефектний акт і кошторис(як окрема документація) для об’єктів зазначеної категорії складності.
Відповідно до діючих законодавчих та нормативних актів Замовник розробив Робочий проект з усіма розділами та отримав позитивний висновок комплексної експертизи. Тендерна документація Замовника містить всі розділи робочого проекту у повному обсязі та перелік робіт, який необхідно виконати. Тендерна документація також містить дефектний акт на виконану в 2023 році частину робіт..
Замовник вважає, що вміння підрядної організації опрацьовувати робочі креслення та складати самостійно кошторис до них із визначенням своєї договірної ціни , свідчить про наявність у претендента відповідних фахівців, програмного забезпечення, досвіду та кваліфікації для виконання робіт на об’єкті з категорією СС3.
Відповідно до діючих законодавчих та нормативних актів Замовник розробив Робочий проект з усіма розділами та отримав позитивний висновок комплексної експертизи. Тендерна документація Замовника містить всі розділи робочого проекту у повному обсязі та перелік робіт, який необхідно виконати. Тендерна документація також містить дефектний акт на виконану в 2023 році частину робіт..
Замовник вважає, що вміння підрядної організації опрацьовувати робочі креслення та складати самостійно кошторис до них із визначенням своєї договірної ціни , свідчить про наявність у претендента відповідних фахівців, програмного забезпечення, досвіду та кваліфікації для виконання робіт на об’єкті з категорією СС3.
В чому проблема надати відомість обсягів робіт, відомість ресурсів ?
Дата подання: 12 квітня 2024 15:35
Дата відповіді: 15 квітня 2024 08:46
Ви свідомо не надаєте відомість обсягів робіт та відомість ресурсів. Обгрунтуйте свою позицію, чому ви свідомо проти надання зазначених документів, які у вас наявні та завдяки яким учасники можуть якісно розрахувати свою цінову пропзицію?
Відповідь: Відповідно до ДСТУ 88.55:2019 «Визначення класу наслідків» для сховищ цивільного захисту встановлено клас наслідків СС3. Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» для об’єктів із класом наслідків СС3 визначено необхідність проходження комплексної експертизи проектної документації. ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» не встановлено виду проектної документації як Дефектний акт і кошторис(як окрема документація) для об’єктів зазначеної категорії складності. Відповідно до діючих законодавчих та нормативних актів Замовник розробив Робочий проект з усіма розділами та отримав позитивний висновок комплексної експертизи. Тендерна документація Замовника містить всі розділи робочого проекту у повному обсязі та перелік робіт, який необхідно виконати. Тендерна документація також містить дефектний акт на виконану в 2023 році частину робіт.. Замовник вважає, що вміння підрядної організації опрацьовувати робочі креслення та складати самостійно кошторис до них із визначенням своєї договірної ціни , свідчить про наявність у претендента відповідних фахівців, програмного забезпечення, досвіду та кваліфікації для виконання робіт на об’єкті з категорією СС3. Проект не включає в дефектний акт та відомість ресурсів на весь обсяг виконання робіт
Щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 12 квітня 2024 17:29
Дата відповіді: 15 квітня 2024 08:46
Шановний Замовник! Просимо внести зміни у тендерну документацію та прибрати дискримінаційну умову щодо того, що обсяг виконання аналогічного договору має становити не менге 60% від очікуваної вартості закупівлі.
Відповідь: Зміни будуть внесені найближчим часом
Дискримінація
Дата подання: 15 квітня 2024 09:02
Дата відповіді: 15 квітня 2024 09:45
Шановний Замовник, прохання, внести зміни в частині дискримінаційних умов щодо підтвердження обсягу виконання аналогічного договору
Відповідь: Шановний Учаснику ! Зміни до ТД внесено
Щодо технічної частини
Дата подання: 15 квітня 2024 16:45
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:32
Згідно Настанови з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проекту документацію. Тобто, Настановою чітко передбачено, що має бути оприлюдено відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проекту документацію. Разом з тим, в порушення цієї норми відомість обсягу робіт не була оприлюднена в системі.
Просимо оприлюднити відомість обсягів робіт в електронній системі закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Зміни внесено
Щодо невідповідностей тендерної документації нормам Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 15 квітня 2024 16:58
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:32
1. Відповідно до п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Разом з тим, замовник у тендерній документації не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Враховуючи наведене, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників.
2. Зміна істостних умов договору не відповідає пункту 19 Особливостей, а саме відсутній підпункт 9 пункту 19 Особливостей. Враховуючи наведене, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами п.19 Особливостей, що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників процедури закупівель.
3. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Звертаємо увагу, що відомості про те, чи є особа платником ПДВ чи ні є у вільному доступі, а також звертаємо увагу, що ще з червня минулого року був відкритий Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Враховуючи наведене, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами ч. 4 ст. 22 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до потенційних учасників процедури закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Зміни внесено
Щодо відомості обсягу робіт
Дата подання: 16 квітня 2024 09:25
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:35
Згідно Настанови з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проекту документацію. Тобто, Настановою чітко передбачено, що має бути оприлюдено відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проекту документацію. Разом з тим, в порушення цієї норми відомість обсягу робіт не була оприлюднена в системі. Просимо оприлюднити відомість обсягів робіт в електронній системі закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! зміни внесено.
щодо обсягу робіт та відомості ресурсів
Дата подання: 16 квітня 2024 11:24
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:35
Шановний замовнику рекомендуємо ознайомитися із практикою АМКУ у закупівлях UA-2024-02-02-004970-a (рішення від 19.02.2024 № 3071) та UA-2023-11-20-001554-a (рішення від 06.12.2023 № 19630) згідно яких відсутність відомостей обсягів робіт, відомостей ресурсів до неї без цін не дає можливості суб’єктам господарювання належним чином підготувати Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, які мають намір взяти участь у закупівлі.
У зв'язку з цим та з метою уникнення оскарження відсутності наданих відомостей обсягів робіт, відомостей ресурсів до неї без цін просимо завантажити зазначені документи для можливості формування ціни учасниками.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Зміни внесено
професія
Дата подання: 17 квітня 2024 11:07
Дата відповіді: 17 квітня 2024 15:59
Доброго дня! Згідно ТД вимагається: "У довідці зазначається обов’язкова наявність зокрема не менше одного головного інженера (виконавця робіт), одного інженера у частині кошторисної документації, двох електромонтажників, одного зварювальника, одного слюсара-сантехніка, одного маляра-штукатура, одного монтажника систем вентиляції." Згідно класифікатору професій немає такої посади як "маляр-штукатур", а є окремо професія "маляр" і "штукатур". Просимо привести тендерну документацію у відповідність, дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни внесено
професії неточності
Дата подання: 18 квітня 2024 09:16
Дата відповіді: 18 квітня 2024 15:04
Доброго дня! Згідно ТД вимагається: "Копії посвідчень та протоколів спеціального навчання осіб, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці головного інженера (виконавця робіт), електромонтажника, зварювальника, слюсара-сантехніка, монтажника систем вентиляції;" - просимо привести у відповідність цей пункт, так як згідно класифікатору професії вірно буде "Монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації" замість монтажника систем вентиляції, а також "Електрозварник ручного зварювання" або "Електрогазозварник" замість зварювальника. Так само ще електромонтажник, вони є різні, просимо прописати конкретніше, наприклад "Електромонтажник силових мереж та електроустаткування". Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерній документації указуються узагальнені назви професій, що зрозумілі для учасників без посилання до класифікатора професій, оскільки такі посилання можуть містити ознаки дискримінації учасників.
Додатково повідомляємо що учасники мають право оскаржити умови тендерної документації відповідно до законодавства.
Додатково повідомляємо що учасники мають право оскаржити умови тендерної документації відповідно до законодавства.
Помилка при проведенні закупівлі
Дата подання: 18 квітня 2024 13:43
Дата відповіді: 18 квітня 2024 15:17
Під час моніторнигу закупівлі UA-2024-04-08-010327-a було виявлено порушення а саме порушення публікації технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Згідно Настанови з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї БЕЗ ЦІН або затверджену проекту документацію. Замовником було допущено помилку і опубліковано зазначені документи З ЦІНОВИМИ ПОКАЗНИКАМИ. Дане порушення унеможливлює коректне проведення закупівлі і потребує відміни закупівлі через наявність порушень, які неможливо виправити. Замовник має відмінити закупівлю через допущення помилок, які неможливо виправити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо , що Згідно Настанови з визначення вартості будівництва для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін АБО ЗАТВЕДЖЕНУ ПРОЕКТНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ. Згідно ДБН А2.2-3:2014 (із змінами номер 1 номер 2) до складу затверджувальної частини РП входить кошторисна документація! Проект затверджується на підставі Експертного звіту який встановлює техніко ЕКОНОМІЧНІ показники об’єкту. Таким чином кошторис є невідʼємною частиною затвердженої проектної документації.
Додатково повідомляємо що учасники мають право оскаржити умови тендерної документації відповідно до законодавства.
Додатково повідомляємо що учасники мають право оскаржити умови тендерної документації відповідно до законодавства.
ПОРУШЕННЯ П5 НАСТАНОВИ
Дата подання: 18 квітня 2024 19:20
Дата відповіді: 19 квітня 2024 08:44
Містер Балаболов, у вас часткова некомпетентність та жага до моніторингу від ДАСУ. Відповідно до розділу V Настанови для розрахунку ціни пропозицій учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї БЕЗ ЦІН , а ви, мамина черешня надали З ЦІНАМИ. Тобто зробили помилку , яку технічно тепер вже неможливо виправити. І тепер учасник, який стане переможцем і почне роботи може втрапити в ситуацію коли після моніторингу ДАСУ буде припис розірвати договоір та відмінити закупівлю. Ви готові підвести своє керівництво під суд стосовно недотриманого прибутку у зв'язку із службовою недбалістю Балаболова А.А. ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, уважно читайте натанову, там зазначено "Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію" АБО ЗАТВЕРДЖЕНУ ПРОЕКТНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ, невідємною частиною якої є КОШТОРИС! Якщо учасник вважає що в закупівлі допущенні помилки він має право оскаржити закупівлю відповідно до законодавства
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" |
28 414 864,00
UAH з ПДВ
|
28 414 864,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮНІТ ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
30 500 000,00
UAH з ПДВ
|
30 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" |
30 898 620,23
UAH з ПДВ
|
30 898 620,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" #30518990 |
Переможець |
28 414 864,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 10:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2025 14:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:50
|
ДУ № 5 дог 281 ПП СПЕЦСЕРВІС.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2024 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2024 15:07
|
ДУ № 4 дог 281 ПП СПЕЦСЕРВІС.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2024 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2024 17:17
|
ДУ 3 дог 281 ПП СПЕЦСЕРВІС.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2024 17:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 жовтня 2024 11:44
|
ДУ № 2 дог281 від 08.05.24 ПП Спецсервіс.PDF | зміни до договору |
08 жовтня 2024 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2024 15:22
|
ДУ дог 281 ПП СПЕЦСЕРВІС.PDF | зміни до договору |
23 липня 2024 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2024 11:54
|
Дог 281 від 08.05.2024 ПП СПЕЦСЕРВІС.pdf | укладений |
09 травня 2024 11:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін у реквізити замовника у зв'язку зі зміною керівництва |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Керуючись п.п.3 п.13.4 Договору № 281 від 08 травня 2024 року, та п.п. 3 п.19 Особливостей сторони погодили, внести зміни в пункт 5.1 Договору № 281 від 08 травня 2024 року, та викласти його в наступній редакції: «5.1 Строк виконання робіт: з дати підписання Договору до 15 грудня 2024року.» 2. Відповідно «Додаток №7 Календарний графік виконання робіт», договору № 281 від 08 травня 2024 року викласти в новій редакції що додається (Додаток № 7) |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони погодили зменшити обсяг предмета закупівлі та викласти п.3.1 Договору № 281 від 08 травня 2024 року в такій редакції "Ціна договору становить 25 226 883,48 грн (Двадцять п'ять мільйонів двісті двадцять шість тисяч вісімсот вісімдесят три гривні сорок вісім копійок), у тому числі ПДВ - 4 204 480,58 грн (чотири мільйони двісті чотири тисячі чотириста вісімдесят гривень п'ятдесят вісім копійок . |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились з метою виправити технічну помилку в Додатку №2 та зменшити суму Договору закупівлі, внести зміни до Договору і викласти п.3.1 Договору в такій редакції: «Ціна цього Договору становить: 25 197 219,07 грн. (двадцять п’ять мільйонів сто дев’яносто сім тисяч двісті дев’ятнадцять гривень сім копійок), у тому числі ПДВ – 4 199 536,51 грн (чотири мільйони сто дев’яносто дев’ять тисяч п’ятсот тридцять шість гривень п’ятдесят одна копійка), відповідно до Договірної ціни (Додаток № 5 до Договору), що є невід’ємною частиною цього Договору.» |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Завершення виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 281 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |