Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм); Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)
Очікувана вартість
28 880,00 UAH
UA-2024-04-08-009525-a ● 41e48e54221b4ad19947b848acd84239
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
08 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Павлоградська лікарня інтенсивного лікування" Павлоградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01984174 |
Вебсайт: | https://plil.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, ДНІПРОВСЬКА, будинок 541 |
Контактна особа: |
Марина Звєгінцева +380662321355 marinazveginceva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
1. Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм) 1+1 газетний в тому числі:
1.1 Медична карта стаціонгарного хворого Ф №003/о - 4000 шт.
2.2 Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 4000 шт.
2. Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) 1+1 газетний в тому числі:
2.1. Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 4000 шт.
2.2. Температурний листок Ф. № 004/о - 4000 шт;
2.3. Інформована згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення Ф. №003-6/о - 4000 шт.
2.4. Бланк за зразком замовника (шоденник-результати обстежень- листок огляду) - 4000 шт.
2.5. Бланк за зразком замовника (Інформована згода про лікування за програмою медичних гарантій) - 4000 шт.
3. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) 1+1 газетний в тому числі:
3.1. Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф. №066/о - 4000 шт.
3.2.Продовження форми №003/о - 4000 шт.
3.3. (Додаток1) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація периферичної вени) - 4000шт.
3.4. (Додаток2) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація центральної судини) - 4000 шт.
3.5. (Додаток3) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій сечовивідних шляхів - 4000 шт.
3.6. (Додаток4) Форма збору даних щодо вентилятор-асоційованих пневмоній - 4000 шт.
3.7. (Додаток5) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання - 4000 шт.
3.8. (Додаток6) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання в післяопераційний період - 4000 шт.
Зразки бланків надаються під час укладання договору.
Поставка Товару здійснюється окремими партіями, кількість та асортимент Товару в яких, визначається Сторонами шляхом оформлення Заявок
Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати поставки товару, належної якості, на склад Покупця на підставі видаткової накладної.
Поставка Товару здійснюється за адресою: м. Павлоград, вул..Дніпровська, 541
Постачання Товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DPU згідно Інкотермс 2020 р.( Поставка в місці з розвантаженням)
Розгорнути
Згорнути
1.1 Медична карта стаціонгарного хворого Ф №003/о - 4000 шт.
2.2 Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 4000 шт.
2. Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) 1+1 газетний в тому числі:
2.1. Листок лікарських призначень Ф. №003-4/о- 4000 шт.
2.2. Температурний листок Ф. № 004/о - 4000 шт;
2.3. Інформована згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення Ф. №003-6/о - 4000 шт.
2.4. Бланк за зразком замовника (шоденник-результати обстежень- листок огляду) - 4000 шт.
2.5. Бланк за зразком замовника (Інформована згода про лікування за програмою медичних гарантій) - 4000 шт.
3. Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм) 1+1 газетний в тому числі:
3.1. Карта пацієнта, який вибув із стаціонару Ф. №066/о - 4000 шт.
3.2.Продовження форми №003/о - 4000 шт.
3.3. (Додаток1) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація периферичної вени) - 4000шт.
3.4. (Додаток2) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій кровотоку (катетеризація центральної судини) - 4000 шт.
3.5. (Додаток3) Форма збору даних щодо катетер-асоційованих інфекцій сечовивідних шляхів - 4000 шт.
3.6. (Додаток4) Форма збору даних щодо вентилятор-асоційованих пневмоній - 4000 шт.
3.7. (Додаток5) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання - 4000 шт.
3.8. (Додаток6) Форма збору даних щодо інфекцій області хірургічного втручання в післяопераційний період - 4000 шт.
Зразки бланків надаються під час укладання договору.
Поставка Товару здійснюється окремими партіями, кількість та асортимент Товару в яких, визначається Сторонами шляхом оформлення Заявок
Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів, з дати поставки товару, належної якості, на склад Покупця на підставі видаткової накладної.
Поставка Товару здійснюється за адресою: м. Павлоград, вул..Дніпровська, 541
Постачання Товару здійснюється транспортом та за рахунок Постачальника на умовах DPU згідно Інкотермс 2020 р.( Поставка в місці з розвантаженням)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 штука
Бланки для закладів охорони здоров'я, А3 (297х420 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
20000 штука
Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
32000 штука
Бланки для закладів охорони здоров'я, А5 (148х210 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51400, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Дніпровська, 541
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2024
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Тендерна документація
08 квітня 2024 15:32 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРА квітень.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Формат |
Можливі значення:
|
|
Призначення |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Формат |
Можливі значення:
|
|
Призначення |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Формат |
Можливі значення:
|
|
Призначення |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МІСТО-НВ" |
17 160,00
UAH з ПДВ
|
17 160,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" |
18 240,00
UAH з ПДВ
|
18 240,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Скиба Анатолій Олександрович |
28 200,00
UAH з ПДВ
|
28 200,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІСТО-НВ" #30106695 |
Переможець |
17 160,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 14:24
|
Договір 105 від 15.04.2024.pdf | укладений |
17 квітня 2024 14:23
|