Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пакети для сміття
Очікувана вартість
809 512,00 UAH
UA-2024-04-08-009460-a ● a835199b15da432197b3c4715dab64ac
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37479398 |
Місцезнаходження: | 03127, Україна , Київська обл., М. КИЇВ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б |
Контактна особа: |
Любов Григорівна Мотузка +380442571274 lyubov-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 22 травня 2024 11:35 |
Очікувана вартість: | 809 512,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 095,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції - згідно пункту 2, 3 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених у пункті 2 розділу 3 Тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2. непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю перераховує грошові кошти на рахунок Замовника в розмірі 3 відсотки від вартості Договору як забезпечення виконання Договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, що надається шляхом перерахування грошових коштів на рахунок замовника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю – 3 відсотки від вартості договору. Реквізити Замовника для зарахування забезпечення виконання договору про закупівлю: Назва Замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ГОЛОСІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, Місцезнаходження Замовника: Україна, 03127, місто Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б, Код ЄДРПОУ: 37479398, IBAN: UA 308201720355109011000077962 МФО: 820172 Державна казначейська служба України м. Київ. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі без порушень зобов’язань договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем процедури закупівлі умов договору щодо строків поставки товару, 2) порушення переможцем процедури закупівлі умов договору щодо якості поставленого товару, 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6446 пачка
Пакети для сміття, 35 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
4884 пачка
Пакети для сміття, 120 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03127, Україна, м. Київ, навчальні заклади освіти , підпорядковані Управлінню освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо сфери
Дата подання: 18 квітня 2024 16:25
Дата відповіді: 21 квітня 2024 12:40
Пунктами 4.2.5. - 4.2.8. ви вимагаєте надання сертифікатів ИСО. Поясність будь ласка чому при закупівлі пакетів для сміття ви вимагаєте сферу сертифікації: "відновлення відсортованих відходів", "торгівлі/реалізації/продажу/збуту господарських товарів"? До чого тут взагалі ці сфери та звідки ви їх взяли, якщо не з сертифікатів заздалегідь обраного переможця? Кодом КВЕД діяльності по предмету закупівлі є "46.90 Неспеціалізована оптова торгівля", тому ще можна зрозуміти таку вимогу, але зазначені вами сфери взагалі не мають жодного сенсу окрім дискримінації та звуження кола учасників. Приберіть дискримінаційні вимоги, зокрема сфери сертифікатів, що не мають жодного відношення до предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.».
Твердження учасника, що пунктами 4.2.5. - 4.2.8. замовник вимагає надання сертифікатів ИСО зі сферою сертифікації: "відновлення відсортованих відходів", "торгівлі/реалізації/продажу/збуту господарських товарів" не відповідає дійсності.
Пунктами 4.2.5 та 4.2.6 Додатку 2 до Тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником Сертифікатів про відповідність ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015)… та ISO 14001:2015….виданих виробнику товарів. Зазначені сертифікати вимагаються замовником на підтвердження екологічних характеристик, оскільки передбачається, що предмет закупівлі виготовлено із перероблених відходів (зокрема, закупівля здійснюється за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття, що входить до групи 19600000-2 Шкіряні, текстильні, гумові та пластмасові відходи).
Пунктами 4.2.7 та 4.2.8 Додатку 2 до Тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником Сертифікатів, отриманих ним самим безпосередньо, щодо його відповідності ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) та ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) щодо торгівлі/реалізації/продажу/ збуту господарських товарів (наголошуємо, що сфера сертифікації "відновлення відсортованих відходів" у Сертифікатах у зазначених пунктах не вимагається). Зазначена вимога встановлена цілком правомірно, оскільки предметом закупівлі виступають пакети для сміття, які безпосередньо відносяться до господарських товарів.
Водночас, звертаємо увагу учасника на те, що поняття «КВЕД» у законодавстві відсутнє. Якщо учасник має на увазі Українську класифікацію товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД), то Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку, та відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Таким чином, визначення предмету закупівлі та його характеристик із врахуванням Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (яка використовується суто для цілей тарифного та інших видів регулювання зовнішньоекономічної діяльності, ведення статистики зовнішньої торгівлі та здійснення митного оформлення товарів відповідно до пункту 2 Порядку ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, затвердженого постановою КМУ від 21.05.2012 №и428), не передбачене.
Твердження учасника, що пунктами 4.2.5. - 4.2.8. замовник вимагає надання сертифікатів ИСО зі сферою сертифікації: "відновлення відсортованих відходів", "торгівлі/реалізації/продажу/збуту господарських товарів" не відповідає дійсності.
Пунктами 4.2.5 та 4.2.6 Додатку 2 до Тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником Сертифікатів про відповідність ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015)… та ISO 14001:2015….виданих виробнику товарів. Зазначені сертифікати вимагаються замовником на підтвердження екологічних характеристик, оскільки передбачається, що предмет закупівлі виготовлено із перероблених відходів (зокрема, закупівля здійснюється за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття, що входить до групи 19600000-2 Шкіряні, текстильні, гумові та пластмасові відходи).
Пунктами 4.2.7 та 4.2.8 Додатку 2 до Тендерної документації встановлені вимоги щодо надання учасником Сертифікатів, отриманих ним самим безпосередньо, щодо його відповідності ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) та ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) щодо торгівлі/реалізації/продажу/ збуту господарських товарів (наголошуємо, що сфера сертифікації "відновлення відсортованих відходів" у Сертифікатах у зазначених пунктах не вимагається). Зазначена вимога встановлена цілком правомірно, оскільки предметом закупівлі виступають пакети для сміття, які безпосередньо відносяться до господарських товарів.
Водночас, звертаємо увагу учасника на те, що поняття «КВЕД» у законодавстві відсутнє. Якщо учасник має на увазі Українську класифікацію товарів зовнішньоекономічної діяльності (УКТ ЗЕД), то Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) передбачено, що предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку, та відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Таким чином, визначення предмету закупівлі та його характеристик із врахуванням Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності (яка використовується суто для цілей тарифного та інших видів регулювання зовнішньоекономічної діяльності, ведення статистики зовнішньої торгівлі та здійснення митного оформлення товарів відповідно до пункту 2 Порядку ведення Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, затвердженого постановою КМУ від 21.05.2012 №и428), не передбачене.
Щодо документу що підтверджує акредитацію/сертифікацію
Дата подання: 18 квітня 2024 16:33
Дата відповіді: 21 квітня 2024 12:42
Ви вимагаєте сертифікати ИСО видані акредитованим органом та/або сертифікованими органом(ами) сертифікації. Також вимагається надати документи (або копії), які підтверджують акредитацію/сертифікацію органу, що видав Сертифікат. Якщо я знаю ще за документ вимагається на підтвердження акредитації, то от що це за документ на підтвердження сертифікації мені не зрозуміло. Я маю сертифікати ИСО видані неакредитованим органом з сертифікації, і у відповідь на мій запит щодо надання такого документу, мені повідомили що такого документу не існує. Орган з сертифікації здійсню сертифікацію на добровільних засадах та відповідно до законодавства не потребує якоїсь сертифікації. Відтак документу що ви вимагаєте не існує, а його наявність не вимагається жодним нормативним актом чинного законодавства. Вимагаємо видалити з документації вимогу щодо надання документу (або копії), який підтверджує сертифікацію органу, що видав Сертифікат, оскільки вона не відповідає вимогам чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У пункті 1 розділу першого Тендерної документації зазначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Таким чином, на виконання вимог пунктів 4.2.7 та 4.2.8 Додатку 2 до тендерної документації учасник може надати документи, що видані органу, що видав відповідний Сертифікат, органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Пунктом 1 розділу третього тендерної документації визначено «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Таким чином, на виконання вимог пунктів 4.2.7 та 4.2.8 Додатку 2 до тендерної документації учасник може надати документи, що видані органу, що видав відповідний Сертифікат, органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Пунктом 1 розділу третього тендерної документації визначено «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-08-009460-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Фізична особа-підприємець Курінний Володимир Вікторович, Код ЄДРПОУ:2853208230
Дата подання: 12 квітня 2024 13:26
Дата подання: 12 квітня 2024 13:26
Скарга
Скарга
на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 квітня 2024 15:50
рішення від 15.04.2024 № 6596.pdf
Дата публікації: 15 квітня 2024 15:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2024 № 7226.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2024 15:10
рішення від 23.04.2024 № 7226.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2024 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7226- р/пк- пз від 23.04.2024, а саме внесено зміни до тендерної документації. Протокол додається.
Дата виконання рішення замовником: 16 травня 2024 15:13
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро