Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот 1. Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 66510000-8 – Страхові послуги);
Лот 2. Послуги з добровільного страхування цивільної відповідальності власників наземного транспорту
(ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 66510000-8 – Страхові послуги).
Очікувана вартість
1 637 800,00 UAH
UA-2024-04-08-007229-a ● 27711d4eda3c4c6d83f2c67a7b7d7d6a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 22800735 |
Вебсайт: | https://cherkasyoblenergo.com/ |
Місцезнаходження: | 18002, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
Контактна особа: |
Діана ЗОЗУЛЯ +380472395577 d.zozulia@cherkasyoblenergo.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 637 800,00 UAH без ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Асортимент, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
08 квітня 2024 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 14:13 |
Додаток 1_цінова пропозиція Лот 1.docx | |
08 квітня 2024 14:13 |
Додаток 3_проект договору Лот 1.docx | |
08 квітня 2024 14:13 |
Додаток 3_проект договору Лот 2.docx | |
08 квітня 2024 14:13 |
Додаток 1_цінова пропозиція Лот 2.docx | |
08 квітня 2024 14:13 |
ТД.docx | |
08 квітня 2024 14:13 |
Додаток 2_технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 09 квітня 2024 15:46
Дата відповіді: 12 квітня 2024 09:00
Доброго дня! Шановний Замовнику, відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В процесі аналізу умов закупівлі стало відомо, що Тендерна документація (надалі – ТД) Замовника містить дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та обмежують право учасників взяти участь у процедурі закупівлі, при цьому не є об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Зокрема, дискримінаційними та таким що обмежують конкуренцію є умови, передбачені в п.10 Показники фінансової спроможності Учасника Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: « 1) статутний капітал страхової компанії - надавача послуг має становити не менше 100 млн. грн. станом на 9 місяців 2023 р.; 2) страхові резерви мають становити не менше 250 млн. грн. станом на станом на 9 місяців 2023 р. (Баланс Форма №1 код рядка 1530); 3) показник покриття зобов’язань Учасника його високоліквідними активами не менше 250 млн. грн. станом на 9 місяців 2023 р. (Баланс Форма №1 коди рядків 1160+1165); 4) показник наявності гарантійного фонду не менше 65 млн.грн. станом на 9 місяців 2023 р. (Баланс Форма №1, коди рядків 1415+1420); 5) показник «Нерозподілений прибуток» повинен мати позитивне значення за період 2021 – 9 місяців 2023 р. (Баланс Форма №1, код рядка 1420); 6) рівень страхових виплат, який не перевищує 50% від надходжень страхових платежів відповідно до звітності за 9 місяців 2023 р. (форма «Дані про доходи та витрати страховика»: відношення суми страхових виплат та страхових відшкодувань (код рядка 240) до суми страхових платежів (код рядка 010) * 100%); 7) показник збалансованості страхового портфелю Учасника: частка обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВНТЗ) від страхових платежів не більше 50% відповідно до звітності за 9 місяців 2023 р. (форма «Дані про показники діяльності зі страхування»: відношення суми п.16 та п.42 до суми страхових платежів (код рядка 010) * 100%)».
Повідомляємо, що згідно положень чинного законодавства страхові компанії не зобов’язані мати зазначені Вами фінансові показники.
Слід наголосити, що ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні ЗУ «Про страхування» чи іншим нормативним документом не передбачені вимоги, які зазначив Замовник у ТД. Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вважаємо, що Замовник свідомо встановив вищезазначені вимоги до учасників Процедури закупівлі, які є надмірними порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору страхування. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі.
Отже, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують положення п. 4 ч. 1 ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Учасників, пов’язані з їх неможливістю прийняти участь у процедурі закупівлі.
Виходячи з вищесказаного, просимо Вас внести зміни та видалити дискримінаційні вимоги, що встановлені в п.10 Показники фінансової спроможності Учасника Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: « 1) статутний капітал страхової компанії - надавача послуг має становити не менше 100 млн. грн. станом на 9 місяців 2023 р.; 2) страхові резерви мають становити не менше 250 млн. грн. станом на станом на 9 місяців 2023 р. (Баланс Форма №1 код рядка 1530); 3) показник покриття зобов’язань Учасника його високоліквідними активами не менше 250 млн. грн. станом на 9 місяців 2023 р. (Баланс Форма №1 коди рядків 1160+1165); 4) показник наявності гарантійного фонду не менше 65 млн.грн. станом на 9 місяців 2023 р. (Баланс Форма №1, коди рядків 1415+1420); 5) показник «Нерозподілений прибуток» повинен мати позитивне значення за період 2021 – 9 місяців 2023 р. (Баланс Форма №1, код рядка 1420); 6) рівень страхових виплат, який не перевищує 50% від надходжень страхових платежів відповідно до звітності за 9 місяців 2023 р. (форма «Дані про доходи та витрати страховика»: відношення суми страхових виплат та страхових відшкодувань (код рядка 240) до суми страхових платежів (код рядка 010) * 100%); 7) показник збалансованості страхового портфелю Учасника: частка обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВНТЗ) від страхових платежів не більше 50% відповідно до звітності за 9 місяців 2023 р. (форма «Дані про показники діяльності зі страхування»: відношення суми п.16 та п.42 до суми страхових платежів (код рядка 010) * 100%)». Заздалегідь вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Шановний Учаснику, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 54. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості).
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Щодо порушення принципів здійснення публічних закупівель, Замовник з Вами не погоджується. Замовником оголошені закупівлі у системі Проззоро, будь який учасник може стати надавачем послуг. Кваліфікація дискримінаційних умов документації належить виключно до повноважень Антимонопольного комітету України. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що умови Замовника стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даних закупівлях, а тому не є дискримінаційними.
Та Ви, як учасник не повідомили які саме критерії є для Вас неприйнятними та які із перелічених нами вимог у тендерній документації порушують ваші права як Учасника.
Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Водночас відповідно до ст. 30 ЗУ «Про страхування» страховики зобов'язані дотримуватися певних умов забезпечення платоспроможності, які замовник і встановив. З урахуванням значної потреби та специфіки діяльності Замовника.
Шановний Учаснику, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 54. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості).
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Щодо порушення принципів здійснення публічних закупівель, Замовник з Вами не погоджується. Замовником оголошені закупівлі у системі Проззоро, будь який учасник може стати надавачем послуг. Кваліфікація дискримінаційних умов документації належить виключно до повноважень Антимонопольного комітету України. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні.
Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що умови Замовника стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даних закупівлях, а тому не є дискримінаційними.
Та Ви, як учасник не повідомили які саме критерії є для Вас неприйнятними та які із перелічених нами вимог у тендерній документації порушують ваші права як Учасника.
Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Водночас відповідно до ст. 30 ЗУ «Про страхування» страховики зобов'язані дотримуватися певних умов забезпечення платоспроможності, які замовник і встановив. З урахуванням значної потреби та специфіки діяльності Замовника.
уточнення по вимозі в ТД
Дата подання: 10 квітня 2024 17:18
Дата відповіді: 12 квітня 2024 12:23
Шановний Замовнику, в розділі Вимоги до Учасників в 2-х Лотах для підтвердження показників фінансової спроможності Учасника потрібно надати форму «Дані про показники діяльності зі страхування» за 9 місяців 2023 р., хочемо звернути увагу, що дана форма звітності вже не використовується, просимо внести відповідні зміни.
Відповідь: Доброго дня.
Шановний Учаснику, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 54. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості).
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Водночас відповідно до ст. 30 ЗУ «Про страхування» страховики зобов'язані дотримуватися певних умов забезпечення платоспроможності, які замовник і встановив. З урахуванням значної потреби та специфіки діяльності Замовника.
Відповідно до ст. 33 ЗУ "Про страхування" страховики зобов’язані щоквартально подавати Уповноваженому органу фінансову звітність та інші звітні дані за формою, встановленою Уповноваженим органом, затверджені власником (уповноваженим ним органом) страховика, а також давати на запити Уповноваженого органу необхідні пояснення щодо звітних даних.
Дані про показники діяльності зі страхування є розділом фінансової звітності страхової компанії, яка використовується та складається поквартально наростаючим підсумком. Така звітність, зокрема розділ «Дані про показники діяльності зі страхування» за 9 місяців 2023 року, має бути в кожній страховій компанії. Вище зазначена інформація подається на виконання Постанови НБУ «Про затвердження Правил складання та подання звітності учасниками ринку небанківських фінансових послуг до Національного банку України» № 123 від 25.11.2021 року.
А тому, Замовник не розуміє аргументації Учасника, що дана форма звітності вже не використовується, та небаче необхідності у внесенні змін.
Шановний Учаснику, повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 54. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зі змінами (далі - Особливості).
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначається, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Водночас відповідно до ст. 30 ЗУ «Про страхування» страховики зобов'язані дотримуватися певних умов забезпечення платоспроможності, які замовник і встановив. З урахуванням значної потреби та специфіки діяльності Замовника.
Відповідно до ст. 33 ЗУ "Про страхування" страховики зобов’язані щоквартально подавати Уповноваженому органу фінансову звітність та інші звітні дані за формою, встановленою Уповноваженим органом, затверджені власником (уповноваженим ним органом) страховика, а також давати на запити Уповноваженого органу необхідні пояснення щодо звітних даних.
Дані про показники діяльності зі страхування є розділом фінансової звітності страхової компанії, яка використовується та складається поквартально наростаючим підсумком. Така звітність, зокрема розділ «Дані про показники діяльності зі страхування» за 9 місяців 2023 року, має бути в кожній страховій компанії. Вище зазначена інформація подається на виконання Постанови НБУ «Про затвердження Правил складання та подання звітності учасниками ринку небанківських фінансових послуг до Національного банку України» № 123 від 25.11.2021 року.
А тому, Замовник не розуміє аргументації Учасника, що дана форма звітності вже не використовується, та небаче необхідності у внесенні змін.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 66510000-8 – Страхові послуги) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 410 800,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 054,00 UAH без ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», а саме містити накладений кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Документи Банківської гарантії можуть надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Кваліфікований електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 1.3 Розділу ІІІ тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог тендерної документації та Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот 1- 40 000 грн. (сорок тисяч грн. 00 коп.) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно пункту 6 Розділу VI "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" тендерної документації: Замовник може вимагати від учасника-переможця надати Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією, на визначений замовником рахунок (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 285, тендерний відділ) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії), не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку - до кінцевого строку укладання договору, передбаченого п. 49 Особливостей. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку прийняття рішення Замовником щодо внесення переможцем процедури закупівлі (далі - переможець) забезпечення виконання договору про закупівлю, Замовник протягом п’яти днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність внесення вказаного забезпечення у порядку та у строки, передбачені цієї документацією, та із зазначенням суми банківської гарантії, реквізити для оформлення забезпечення виконання Договору (назва замовника, місце знаходження замовника, реквізити рахунку Замовника). Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо Замовником у визначений цим пунктом строк здійснено відповідне поштове відправлення, що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку не вчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно абз. 4 п. 49 Особливостей, та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця у зв’язку з не наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником (абз. 4 пп. 3 п.44 Особливостей). Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю. |
Позиції
738 посл
Послуги з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82
Дата доставки:
30 травня 2024
—
29 травня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Загальний страховий платіж сплачується протягом 10 робочих днів з дати виставлення рахунку, але в будь якому випадку до 29.05.2024 р. Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкрити торги). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" |
1 410 787,00
UAH
|
1 410 787,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ" #20602681 |
Переможець |
1 410 787,00
UAH
|
16 квітня 2024 11:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2024 15:35
|
192-01-19-24_26.04.24_ПАТ УПСК_послуги з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних ТЗ.pdf | укладений |
26 квітня 2024 15:34
|