Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4, файли, стрічка для касового апарату, клей-олівець, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник
Очікувана вартість
1 301,10 UAH
UA-2024-04-08-007108-a 69cd32eb642048f9be4a0c66d4252c1d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Самчук

+380412267664
+380636861543
03881455m@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №2" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42789094
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Покровська, буд. 159
Контактна особа: Тетяна Самчук
+380412267664, +380636861543
03881455m@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 паковання
Папір А4 500арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2024  —  03 квітня 2024
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
1 паковання
Файли 100шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2024  —  03 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя
20 штука
Стрічка для касового апарату
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2024  —  03 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192350-9 — Касова стрічка
3 штука
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2024  —  03 квітня 2024
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

Тендерна документація

08 квітня 2024 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРРАДІОКОМ"
#24699022
Переможець 1 301,10
UAH з ПДВ
08 квітня 2024 14:19