Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет "Чернігівська політехніка" |
Код ЄДРПОУ: | 05460798 |
Місцезнаходження: | 14035, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Шевченка, 95 |
Контактна особа: |
Горленко Людмила +380462665131 komitet_stu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 13:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 15:59 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 15:59 |
Очікувана вартість: | 7 703 283,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 516,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | згідно умов проекту Договору | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2024 13:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 13:46 |
КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf | |
08 квітня 2024 13:46 |
ТД (санвузли_кухні ГУРТОЖИТОК_1).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1). договір, укладений та виконаний протягом 2021-2024рр., аналогічний відносно предмету закупівлі, де Учасник згідно умов цього договору є генеральним підрядником (підрядником) чи субпідрядником. Під аналогічним мається на увазі договір, де об’єктом будівництва було: нове будівництво та/або реконструкція, та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних, громадських будівель, житлових будівель, з обов’язковим проведенням в складі робіт оздоблювальних заходів внутрішніх приміщень будівель – улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами, улаштування цементної стяжки, улаштування покриттів з керамічних плиток, фарбування, тощо.
2). документ(-ти), який(-і) засвідчує(-ють) факт виконання наданого Договору належним чином щодо обсягів та своєчасності виконання зобов’язань за ним, а саме оформлені сторонами акти форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат).
3). позитивний лист-відгук (рекомендаційний лист, тощо) від контрагента по договору, який надається для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, який має містити інформацію про номер та дату укладення відповідного договору, щодо виконання якого надається відповідний відгук, інформацію про найменування та обсяг виконаних Учасником робіт, інформацію про виконання Учасником своїх обов’язків згідно договору в частині якісних (технічних, тощо) вимог до предмету договору, своєчасності та повноти виконання робіт згідно з договором.
Тобто, у випадку неподання у складі тендерної пропозиції актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3, Учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності в складі його пропозиції з вказанням причини та/або посиланням на чинні нормативні акти з обов’язковим наданням у складі пропозиції інших форм первинних облікових документів у будівництві, які зазначаються у Договорі підряду, що наданий як аналогічний та забезпечують отримання інформації про дату, види, обсяги та вартість виконаних робіт, обчислення прибутку, з обґрунтуванням вартості та підтвердженням витрат матеріальних ресурсів, інше.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-06-000023 ● 77026e4ab3944352b6235550945ce240
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2024 13:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.06.2024 № 33-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 06.06.2024 № 33-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-04-08-006617-a 08.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 16:37:37
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів, кухонь) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99, гуртожиток № 1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-08-006617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-11 14:32:25
Пояснення
На запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу ID: UA-M-2024-06-06-000023 закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень (санвузлів, кухонь) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99, гуртожиток № 1 (ID: UA-2024-04-08-006617-a) повідомляємо наступне.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів, кухонь) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99, гуртожиток № 1» відповідає кошторису університету та плану використання бюджетних коштів на 2024 рік за КПКВК 2201160 «Підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз практики», КЕКВ 3131 «Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень)».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в кошторисній документації на «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів, кухонь) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99, гуртожиток № 1», виконаній згідно Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та інших нормативних документів. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт ТОВ «ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА» № 240311-10/В від 15 березня 2024 (Реєстраційний номер EX01:2261-8618-6424-4263). В кошторисній документації міститься детальний опис робіт, технічні вимоги, обсяги та види робіт.
Визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі проведено з урахуванням рекомендацій Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів, кухонь) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99, гуртожиток № 1», згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі кошторисної документації та з врахуванням отриманого позитивного експертного звіту (№ 240311-10/В від 15 березня 2024; реєстраційний номер EX01:2261-8618-6424-4263).
Одночасно повідомляємо, що на виконання вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів», університетом як розпорядником бюджетних коштів оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів, кухонь) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99, гуртожиток № 1» по закупівлі ID: UA-2024-04-08-006617-a шляхом розміщення вище згаданої інформації на власному веб-сайті (режим доступу – https://stu.cn.ua/wp-content/uploads/2024/04/24_richnyj-plan-zakupivel-na-2024-rik-zi-zminamy-vid-08.04.2024-.pdf).
До пояснення додається:
КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ – на 53 аркушах;
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (позитивний) № 240311-10/В від 15 березня 2024 – на 6 аркушах.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-11 09:44:30
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень (санвузлів, кухонь) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99, гуртожиток № 1» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-08-006617-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином Замовником - Національний університет "Чернігівська політехніка" здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «Стар-Білд» та прийнято рішення про визначення його переможцем, якщо:
Тендерна пропозиція ПП «Стар-Білд» не відповідає вимогам додатку 3 до тендерної документації Замовника, а саме: в довідку про обладнання та матеріально-технічну базу від 22.04.2024 № 92-24 не включено машини та механізми, якими згідно з підсумковою відомістю ресурсів будуть здійснюватися роботи (підіймачі гідравличні, висота підйому 10 м; молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3т; автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; навантажувачі одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т; компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т) та, як наслідок, не надано документи, що підтверджують майнову приналежність та право використання.
Також, у зазначеній довідці передбачено використання складського приміщення (гаражний бокс), власником якого відповідно до паспорта гаража є Лазун Юлія Іванівна. Проте, у тендерній пропозиції не надано документи, що підтверджують право використання.
Окрім того, учасником ПП «Стар-Білд» не виправлено невідповідності в інформації та/або документах згідно вимоги про усунення таких невідповідностей, наданої Замовником, а саме: відсутнє документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, подання якого передбачено згідно пункту 4 додатку 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ УЧАСТІ У ЗАКУПІВЛІ / ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ» тендерної документації Замовника.
Згідно умов тендерної документації аналогічним є договір укладений та виконаний протягом 2021-2024р.р. де об’єктом будівництва було: нове будівництво та/або реконструкція, та/або реставрація та/або капітальний ремонт будівель об’єктів освіти та/або будівель охорони здоров’я та/або адміністративних, громадських будівель, житлових будівель, з обов’язковим проведенням в складі робіт оздоблювальних заходів внутрішніх приміщень будівель – улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами, улаштування цементної стяжки, улаштування покриттів з керамічних плиток, фарбування, тощо. Учасником ПП «Стар-Білд» надано договір реконструкції підвальних приміщень, де він є субпідрядником.
Проте, у складі робіт аналогічного договору відсутні роботи з улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами, улаштування цементної стяжки, улаштування покриттів з керамічних плиток, чим недотримано вимоги пункту 4 додатку 3 Замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-14 15:31:05
Пояснення на запит моніторингу
На запит УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу ID: UA-M-2024-06-06-000023 закупівлі робіт з капітального ремонту приміщень (санвузлів, кухонь) Національного університету «Чернігівська політехніка» за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 99, гуртожиток № 1 (ID: UA-2024-04-08-006617-a) повідомляємо наступне.
Щодо інформації про обладнання та матеріально-технічну базу
Відповідно до узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг, яку розміщено на офіційному сайті Антимонопольного комітету України за посиланням https://amcu.gov.ua/, що ґрунтується на рішеннях постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2422-р/пк-пз від 05.03.2019, № 17142-р/пк-пз від 21.11.2019, № 16781 – р/пк-пз від 15.11.2019, позиція органу оскарження з порушеного питання наступна.
Вимоги тендерної документації щодо наявності власної або орендованої матеріально-технічної бази та/або стороннього суб’єкта господарювання, та/або надання додаткових документів, що підтверджують факт оплати за матеріально-технічну базу в разі відсутності власної матеріально-технічної бази, ставлять учасників у залежність від третьої особи та можуть бути дискримінаційними вимогами стосовно учасника та інших суб’єктів господарювання і унеможливлюють його та інших потенційних учасників взяття участі у закупівлі.
Таким чином розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «Стар-Білд» здійснено з урахуванням установленої вищезазначеної практики та принципів визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінації учасників та не встановлення дискримінаційних вимог до учасників.
Разом з тим ПП «Стар-Білд» підтверджено документально право користування об’єктами матеріально-технічної бази.
Щодо наявності досвіду
виконання аналогічного договору
Відповідно до узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг, яку розміщено на офіційному сайті Антимонопольного комітету України за посиланням https://amcu.gov.ua/, що ґрунтується на рішеннях постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22599 – р/пк-пз від 07.12.2020, позиція органу оскарження з порушеного питання наступна.
Підтвердження досвіду, звужене аналогічним договором виконання договору для потреб певного замовника та/або договорів з чітко вказаним предметом закупівлі є вимогами, що можуть обмежувати конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Таким чином розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «Стар-Білд» здійснено з урахуванням установленої вищезазначеної практики та принципів визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінації учасників та не встановлення дискримінаційних вимог до учасників.
Разом з тим ПП «Стар-Білд» підтверджено документально наявність досвіду виконання аналогічного договору.
До пояснення додається:
Договір № 25-03/24 від 05.03.2024 /Договірна ціна /Локальний кошторис на будівельні роботи( №02-01-01/02-01-05), Підсумкова відомість ресурсів/Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати/ Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт – на 16 аркушах;
Договір оренди транспортних засобів №01/01-24 від 01.03.2024/ свідоцтво про реєстрацію машини/ транспортного засобу -на 11 аркушах;
Договір оренди гаражного боксу (приміщення) №01/24 від 25.02.2024/Акт прийому передачі Обˊєкта оренди /паспорт гаража- на 6 аркушах;
Наказ про виконання обов’язків № 200-0/ВС від 12.06.2024-на 1 аркуші.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-06-24 10:03:18
Роз'яснення щодо висновку
1. Які дії повинен вчинити Замовник для виконання зобов’язання, щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладеного у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, складеного Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 19.06.2024р. (№UA 2024-04-08-006617-a)?
2. Чи може Замовник (НУ «Чернігівська політехніка»)в односторонньому порядку розірвати договір з ПП «Стар-Білд» від 22.05.2024р. №299(№UA 2024-04-08-006617-a)?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2024-06-24 15:09:25
Відповідь на звернення Замовника за роз'ясненням щодо висновку
Відповідь на звернення Замовника за роз'ясненням щодо висновку надається у прикріпленому файлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов’язання пред’явлені Замовнику Управлінням західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, що викладені у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-08-006617-a, враховуючи процедуру та тривалі строки визначені частинами 2,3 статті 188 Господарського кодексу України, виконати (протягом 5 робочих днів після оприлюднення Висновку) не представляється можливим. Національним університетом «Чернігівська політехніка» вживаються заходи передбачені законом України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа-Горленко Л.В., перебуває на лікарняному, інформація про лікарняні листи непрацездатності (№12655844-2023666814-2 та №ЛН12717167-2023772242-1) надані з порталу Пенсійного фонду України, додаються.
2024-06-26 12:26:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору
2024-11-26 09:08:25
Оскарження в суді
Опис: | Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-04-08-006617-а, оскаржено НУ «Чернігівська політехніка» до Чернігівського окружного адміністративного суду. За інформацією єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи єдиний унікальний номер справи: 620/9112/24 від 27.06.2024. Інформація про провадження №П/620/9233/24 від 27.06.2024. |
Дата публікації: | 01 липня 2024 |
Документи:
01 липня 2024 10:07
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 16:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Стар-Білд" |
5 851 368,42
UAH з ПДВ
|
5 198 997,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "УТБ" |
6 004 644,22
UAH з ПДВ
|
5 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Багатопрофільне товариство"Лавр" |
6 352 756,92
UAH з ПДВ
|
6 352 756,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ" |
6 502 092,26
UAH з ПДВ
|
6 502 092,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" |
6 605 906,22
UAH з ПДВ
|
6 605 906,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФДС БУД" |
7 198 698,98
UAH з ПДВ
|
7 160 182,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП СЕМИДАР |
7 678 869,62
UAH з ПДВ
|
7 198 698,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Стар-Білд" #45268209 |
Переможець |
5 198 997,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2024 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2024 11:03
|
ДУ_1 (до Договору_299).pdf | зміни до договору |
22 листопада 2024 11:00
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2024 12:16
|
ДОГОВІР_299.pdf | укладений |
23 травня 2024 12:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, розірвання Договору (припинення зобов’язань). |
Номер договору про закупівлю: | 299 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |