Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рентгенозахисні двері
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2024-04-08-006403-a ● b3185ab1dcec456c912642274e44510b
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Березівська центральна міська лікарня" Березівської міської ради Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 01998650 |
Вебсайт: | https://berezivska.crl.net.ua/ |
Місцезнаходження: | 67300, Україна , Одеська обл., м. Березівка, вул. Больнична, 6 |
Контактна особа: |
Тетяна Крижановська +380487503296 tkriza@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38580000-4: Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Рентгенозахисні двері
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67300, Україна, Одеська область, м.Березівка, вул. Больнична, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2024 13:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 13:35 |
Додаток 4.docx | |
08 квітня 2024 13:35 |
Проєкт Договору Додаток 3.doc | |
08 квітня 2024 13:35 |
Додаток_1.docx | |
08 квітня 2024 13:35 |
додаток 2.doc | |
08 квітня 2024 13:35 |
тендерна документація за Особливостями.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінуюча вимога
Дата подання: 11 квітня 2024 12:50
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:47
Додаток 2 до тендерної документації, пункт 11: "На підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України."
Екологічний аудит не є обов'язковим для поставки рентгенозахисних дверей. Вимога є дискримінючою, адже потенційні Учасники не можуть провести екологічний аудит протягом існування можливості взяти участь у даній публічній закупівлі. Така вимога до Предмету закупівлі встановлюється вперше (не даним Замовником, а взагалі - така вимога не містилася в будь-яких публічних закупівлях даного Товару раніше), - ба більше, мотивація Замовника щодо цієї вимога є незрозумілою.
Резуюмуємо:
1. Екологічний аудит не є обов'язковим згідно з чинним Законодавством (якщо у Замовника є інша інформація, вимагаємо надати чітки посилання на існуючі Закони, Постанови Кабінету Міністрів тощо, що підтвердили б юридичну обгрунтованість даної вимоги).
2. Дана вимога є дискримінуючою, тому що потенційні Учасники не встигнуть пройти екологічний аудит протягом існування можливості взяти участь у даній Закупівлі (нагадуємо, що екологічний аудит не є обов'язковим, а тому відсутність даного документу не є проблемою потенційних Учасників, адже вони працюють відповідно до чинного Законодавства, яке не вимагає від Них отримання даного документу).
3. Дана вимога обмежує кількість потенційних Учасників та знищує конкурентість і можливість прибання Товару за нижчою ціною на підставі доброчесної конкуренції під час аукціону.
Заходи з екологічної безпеки на підприємствах, що виробляють рентгенозахисні двері можуть встановлюватися внутрішніми положеннями, що відповідають чинним вимогам Законодавства; дані заходи контролюються відповідними органами (а не екологічними аудиторами на обов'язкових умовах).
Просимо Замовника ознайомитися з державними вимогами до Предмету закупівлі та вимагаємо прибрати дискримінуючу вимогу (отримання добровільного документу, що ніяким чином не підтверджує питомі характеристики Товару, - ба більше, обмежує кількість потенційних Учасників). В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України задля їхньої фахової правової оцінки публікації даної вимоги до Товару Замовником.
P.S. Обов'язковий екологічний аудит здійснюється на замовлення заінтересованих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування по об'єктах або видами діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку, відповідно до переліку, що затверджується Кабінетом Міністрів України, у таких випадках:
- Банкрутство;
- Приватизація, передача в концесію об'єктів державної та комунальної власності, крім визначених законом випадків;
- Передача або придбання в державну чи комунальну власність;
- Передача в довгострокову оренду об'єктів державної або комунальної власності;
- Створення на основі об'єктів державної та комунальної власності спільних підприємств;
- Екологічне страхування об'єктів;
- Завершення дії угоди про розподіл продукції відповідно до закону;
- В інших випадках, передбачених законом.
Потенційні Учасники можуть не підпадати під дані випадки. У разі якщо Замовник має на меті впевнитися у відповідності Учасників, що підпадають під дані випадки, дана вимога (Додаток 2, пункт 11) має стосуватися виключно тих Учасників, що підпадають під обов'язкове проведення екологічного аудиту відповідно до чинного Законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Уповноважена особа розглянула ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Замовник самостійно визначає вимоги до потенційних Учасників враховуючи норми чинного законодавства. Відповідно до п.28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р. тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно із п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
У п.11 Загальних вимог Додатку №2 ТД нами встановлено вимогу щодо надання Учасниками у складі тендерних пропозицій звіту про екологічний аудит та висновку екологічного аудитора.
Ми не вважаємо вказану вимогу дискримінаційною, так як вищезазначені документи можуть бути отримані будь-яким учасником.
Враховуючи вищевикладене, наша тендерна документація, у тому числі технічне завдання, складене у відповідності до норм чинного законодавства в тендерній документації встановлені однакові вимоги для всіх учасників торгів та не порушено принципи здійснення публічних закупівель. У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно із п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості як інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
У п.11 Загальних вимог Додатку №2 ТД нами встановлено вимогу щодо надання Учасниками у складі тендерних пропозицій звіту про екологічний аудит та висновку екологічного аудитора.
Ми не вважаємо вказану вимогу дискримінаційною, так як вищезазначені документи можуть бути отримані будь-яким учасником.
Враховуючи вищевикладене, наша тендерна документація, у тому числі технічне завдання, складене у відповідності до норм чинного законодавства в тендерній документації встановлені однакові вимоги для всіх учасників торгів та не порушено принципи здійснення публічних закупівель. У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-08-006403-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Ніколенко Костянтин Володимирович, Код ЄДРПОУ:3060518312
Дата подання: 12 квітня 2024 20:59
Дата подання: 12 квітня 2024 20:59
Дискримінаційна вимога Замовника з відсутністю обгрунтування
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-08-006403-a
Замовником опубліковано дискримінаційну вимогу до Учасників, а саме вимогу, що міститься в Додатку 2 до тендерної документації (пункт 11): "На підтвердження Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку від екологічного аудитора, що здійснював екологічний аудит учасника, яка містить опис заходів захисту довкілля та навколишнього природного середовища, які впроваджує та застосовує учасник. Крім цього, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати звіт з екологічного аудиту учасника закупівлі з висновком про те, що учасник здійснює господарську діяльність у відповідності до вимог, зокрема: Водного кодексу України, Земельного кодексу України, Лісового кодексу України, Кодексу України про надра, Закону України «Про екологічний аудит», Закону України «Про оцiнку впливу на довкiлля», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про охорону земель», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Закону України «Про вiдходи», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про природно-заповідний фонд України», Закону України «Про екологічну мережу України», Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та інших нормативно-правових актів природоохоронного законодавства України."
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 16.04.2024 № 6729.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2024 16:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МОСКАЛЕНКО ТЕТЯНА ОЛЕКСІЇВНА" |
198 500,00
UAH з ПДВ
|
198 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МОСКАЛЕНКО ТЕТЯНА ОЛЕКСІЇВНА" #3374601104 |
Переможець |
198 500,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 15:22
|
договір 19.pdf | укладений |
23 квітня 2024 15:08
|