Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Очікувана вартість
7 400,00 UAH
UA-2024-04-08-006383-a ● 2c32da4956f04e80b7ecbf67c4f806e9
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
08 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1" |
Код ЄДРПОУ: | 22208209 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, буд. 65А |
Контактна особа: |
Ірина Ігнатова +380456367363 zakupivliknpbmrcpmsd1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
з дати укладання договору до 23 квітня 2024 року.
Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Місце поставки Товару: Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, 65а. Витрати щодо транспортування, навантаження та розвантаження, сплату митних тарифів та інших витрат покладаються на Постачальника. Послуги щодо транспортування, навантаження та розвантаження Товару, визначеного у Специфікації, можуть здійснюватися третіми особами на підставі укладених договорів, при цьому всі пов’язані по таких договорах витрати покладаються на Постачальника.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178).
Розгорнути
Згорнути
Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Місце поставки Товару: Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи, 65а. Витрати щодо транспортування, навантаження та розвантаження, сплату митних тарифів та інших витрат покладаються на Постачальника. Послуги щодо транспортування, навантаження та розвантаження Товару, визначеного у Специфікації, можуть здійснюватися третіми особами на підставі укладених договорів, при цьому всі пов’язані по таких договорах витрати покладаються на Постачальника.
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачка
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09113, Україна, Київська область, м. Біла Церква, вул. Івана Мазепи 65а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
08 квітня 2024 13:33 |
Проєкт Договору_папір.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Recycling (з вторинной сировини) |
Можливі значення:
|
|
Колір |
Можливі значення:
|
|
Кількість аркушів | від 500 до 500 | |
Непрозорість | від 91 до 96 | |
Товщина | від 103 до 110 | |
Білизна CIE | від 150 до 170 | |
Щільність паперу | від 80 до 80 | |
Формат |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
7 350,00
UAH з ПДВ
|
7 350,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
7 395,00
UAH з ПДВ
|
7 395,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Навроцький Андрій Олександрович |
7 400,00
UAH з ПДВ
|
7 400,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Кутенкова О.О. |
7 400,00
UAH з ПДВ
|
7 400,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Переможець |
7 350,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 13:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2024 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 14:51
|
188. ТОВ Техноюг № 188 від 12.04.2024.pdf | укладений |
12 квітня 2024 14:51
|