Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) для Радушненського ліцею та Новопільського ліцею
Очікувана вартість
336 000,00 UAH
UA-2024-04-08-005983-a ● 2c6dfcea1d1e4ff888241b645920f4e3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44082119 |
Місцезнаходження: | 53003, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, село Новопілля, вул.Садова, будинок 46 |
Контактна особа: |
Катерина Бондаренко +380671808331 osvita_2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 336 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 680,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Придбання обладнання для їдалень (харчоблоків) для Радушненського ліцею та Новопільського ліцею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади Управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2024 13:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2024 13:52 |
П. 4. Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору)Нова редакція від 09.04.2024.docx | |
09 квітня 2024 13:52 |
П. 3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) Нова редакція від 09.04.2024.docx | |
09 квітня 2024 13:52 |
Протокол 77.pdf | |
08 квітня 2024 13:09 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 13.02.2024) (1).docx | |
08 квітня 2024 13:09 |
П. 2. Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (1).docx |
09 квітня 2024 13:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 квітня 2024 13:52 |
П. 4. Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору)Нова редакція від 09.04.2024.docx
|
|||
09 квітня 2024 13:52 |
П. 3. Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) Нова редакція від 09.04.2024.docx
|
|||
09 квітня 2024 13:52 |
Протокол 77.pdf
|
|||
08 квітня 2024 13:09 |
П. 1. Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 13.02.2024) (1).docx
|
|||
08 квітня 2024 13:09 |
П. 2. Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов Договору?
Дата подання: 08 квітня 2024 14:08
Дата відповіді: 09 квітня 2024 13:39
Для підтвердження в учасника наявності кваліфікованих працівників, не менше 2-х, які пройшли теоретичний та практичний курс навчання щодо питань розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), учасник у складі своєї пропозиції обов’язково надає свідоцтво та/або сертифікат системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), виданих на працівників учасника.
А чому усього цього немає в умовах договору? Якщо вам важливі ці речі, було б не погано прописати їх в Договорі щоб потім отримати, а не лише прописати) : Учасник повинен мати у штатній чисельності працівника(-ів) із технологічною освітою, який (-і) здійснюватиме(-уть) інструктаж персоналу Замовника після поставки товару, що становить предмет цієї закупівлі, про що зазначається у довідці. Учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ів) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки) та підтвердження здобуття ним(-и) кваліфікації, тобто технологічної освіти (скан-копії диплому).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! В умови договору будуть внесені зміни. Дякуємо за запитання!
Щодо вимог до постачальників?
Дата подання: 08 квітня 2024 14:10
Дата відповіді: 09 квітня 2024 13:40
Для підтвердження в учасника наявності кваліфікованих працівників, не менше 2-х, які пройшли теоретичний та практичний курс навчання щодо питань розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), учасник у складі своєї пропозиції обов’язково надає свідоцтво та/або сертифікат системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), виданих на працівників учасника.
Учасник повинен мати у штатній чисельності працівника(-ів) із технологічною освітою, який (-і) здійснюватиме(-уть) інструктаж персоналу Замовника після поставки товару, що становить предмет цієї закупівлі, про що зазначається у довідці. Учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ів) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки) та підтвердження здобуття ним(-и) кваліфікації, тобто технологічної освіти (скан-копії диплому).
Чи буде вестися книга обліку інструтктажів? Якого типу вона має бути, та кто буде її вести?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Книга обліку інструктажів умовами закупівлі не передбачено. Дякуємо за запитання!
Щодо виомг?
Дата подання: 08 квітня 2024 14:11
Дата відповіді: 09 квітня 2024 13:40
Для підтвердження в учасника наявності кваліфікованих працівників, не менше 2-х, які пройшли теоретичний та практичний курс навчання щодо питань розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), учасник у складі своєї пропозиції обов’язково надає свідоцтво та/або сертифікат системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), виданих на працівників учасника.
Учасник повинен мати у штатній чисельності працівника(-ів) із технологічною освітою, який (-і) здійснюватиме(-уть) інструктаж персоналу Замовника після поставки товару, що становить предмет цієї закупівлі, про що зазначається у довідці. Учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ів) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки) та підтвердження здобуття ним(-и) кваліфікації, тобто технологічної освіти (скан-копії диплому).
А що буде якщо учасник врешті решт відмовиться надавати інтсруткаж після оплати?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! В умови договору будуть внесені зміни. Дякуємо за запитання!
Щодо вимог?
Дата подання: 08 квітня 2024 14:12
Дата відповіді: 09 квітня 2024 13:41
Для підтвердження в учасника наявності кваліфікованих працівників, не менше 2-х, які пройшли теоретичний та практичний курс навчання щодо питань розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), учасник у складі своєї пропозиції обов’язково надає свідоцтво та/або сертифікат системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), виданих на працівників учасника.
Ви вказали: Учасник повинен мати у штатній чисельності працівника(-ів) із технологічною освітою, який (-і) здійснюватиме(-уть) інструктаж персоналу Замовника після поставки товару, що становить предмет цієї закупівлі, про що зазначається у довідці. Учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ів) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки) та підтвердження здобуття ним(-и) кваліфікації, тобто технологічної освіти (скан-копії диплому).
А чи буде достатноь якщо робітники будуть по договору ЦПХ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Договору ЦПХ буде достатньо. Дякуємо за запитання!
Щодо робітників?
Дата подання: 08 квітня 2024 14:14
Дата відповіді: 09 квітня 2024 13:42
Для підтвердження в учасника наявності кваліфікованих працівників, не менше 2-х, які пройшли теоретичний та практичний курс навчання щодо питань розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), учасник у складі своєї пропозиції обов’язково надає свідоцтво та/або сертифікат системи управління безпечності харчових продуктів (НАССР), виданих на працівників учасника.
Учасник повинен мати у штатній чисельності працівника(-ів) із технологічною освітою, який (-і) здійснюватиме(-уть) інструктаж персоналу Замовника після поставки товару, що становить предмет цієї закупівлі, про що зазначається у довідці. Учасник повинен надати відповідне документальне підтвердження наявності в штаті такого(-их) працівника(-ів) (на вибір учасника: скан-копії або копії штатного розпису учасника або наказу про прийняття, або відповідних сторінок трудової книжки) та підтвердження здобуття ним(-и) кваліфікації, тобто технологічної освіти (скан-копії диплому).
А якщо учасник не завантажить ці документи відразу - ви дасте 24 години на виправленя, чи дискваліфікуєте Учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 буде надано 24 години на виправлення. Дякуємо за запитання!
Щодо Реверс з реверсом?
Дата подання: 08 квітня 2024 14:37
Дата відповіді: 09 квітня 2024 13:42
Доброго дня, можете пояснити що потрібно підтвердити у цій вимозі?
Відповідь: Шановний учаснику, будуть внесені зміни у технічну специфікацію. Дякуємо за запитання!
Щодо штучних обмежень для учасників?
Дата подання: 11 квітня 2024 15:42
Дата відповіді: 12 квітня 2024 10:51
Плита електрична(очікувана вартість 110000,00 грн.) 2шт - https://arm-eko.com.ua/Vlasne_vyrobnytstvo_ua/Teplove_obladnannya/Plyty_elektrychni/plita-elektricheskaja-arm-eko-pe-6sh-ch-ua/
Сковорода електрична(очікувана вартість 40000,00 грн.) 1шт - https://arm-eko.com.ua/oborudovanie-sobstvennogo-proizvodstva/teplovoe-oborudovanie-sobstvennogo-proizvodstva/skovorodki-elektricheskie-sobstvennogo-proizvodstva/skovoroda-elektricheskaja-arm-eko-se-0-25n-38l
М'ЯСОРУБКА (очікувана вартість 26000,00 грн.) 1шт - https://np.com.ua/ru/product/myasorubka-240-kg-god-nerzh-stal-hkn-22sse-2/
Плита електрична (очікувана вартість 40000,00 грн.) 1шт - https://arm-eko.com.ua/Vlasne_vyrobnytstvo_ua/Teplove_obladnannya/Plyty_elektrychni/plita-elektricheskaja-arm-eko-pe-4sh-ua/
Вказавши штучні обмеження у вигляді купи непотрбіних вимог ( чи ваші кухарі досить не вміють користуватись обладанням, що останні 30 років не змінюється і ім потрібен інструктаж від "професіоналів" постачальника - виглядає якось як повний не професіоналізм з боку керівника установи), ви не дискрімінуєте інших учасників ринку, і та неефективно витрачаєте як мінимум більше ніж на 20% бюджетних коштів. Навели посилання на продукці. для дополги у визначенні очікуваної вартості. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На сайті виробника ціни варіюються від …….. і до…… Постачальник включає крім вартості доставку до закладу, розвантажувальні роботи, податки та збори. При складанні бюджету враховувались запити комерційних пропозицій. Дороговартісне обладнання потребує кваліфікованного підходу. Це має забезпечити постачальник. І тільки після виконання умов договору який зобовʼязує постачальника провести інструктаж в кожному закладі - буде відбуватися оплата. Дякуємо, за звернення!
Щодо обмежень?
Дата подання: 11 квітня 2024 15:45
Дата відповіді: 12 квітня 2024 10:51
Плита електрична(очікувана вартість 110000,00 грн.) 2шт - https://arm-eko.com.ua/Vlasne_vyrobnytstvo_ua/Teplove_obladnannya/Plyty_elektrychni/plita-elektricheskaja-arm-eko-pe-6sh-ch-ua/ Сковорода електрична(очікувана вартість 40000,00 грн.) 1шт - https://arm-eko.com.ua/oborudovanie-sobstvennogo-proizvodstva/teplovoe-oborudovanie-sobstvennogo-proizvodstva/skovorodki-elektricheskie-sobstvennogo-proizvodstva/skovoroda-elektricheskaja-arm-eko-se-0-25n-38l М'ЯСОРУБКА (очікувана вартість 26000,00 грн.) 1шт - https://np.com.ua/ru/product/myasorubka-240-kg-god-nerzh-stal-hkn-22sse-2/ Плита електрична (очікувана вартість 40000,00 грн.) 1шт - https://arm-eko.com.ua/Vlasne_vyrobnytstvo_ua/Teplove_obladnannya/Plyty_elektrychni/plita-elektricheskaja-arm-eko-pe-4sh-ua/ Вказавши штучні обмеження у вигляді купи непотрбіних вимог ( чи ваші кухарі досить не вміють користуватись обладанням, що останні 30 років не змінюється і їм потрібен інструктаж від "професіоналів" постачальника - виглядає якось як повний не професіоналізм з боку керівника установи), ви дискрімінуєте інших учасників ринку, та не ефективно витрачаєте як мінимум більше ніж на 20% бюджетних коштів. Навели посилання на продукцію для допомоги у визначенні очікуваної вартості. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На сайті виробника ціни варіюються від …….. і до…… Постачальник включає крім вартості доставку до закладу, розвантажувальні роботи, податки та збори. При складанні бюджету враховувались запити комерційних пропозицій. Дороговартісне обладнання потребує кваліфікованного підходу. Це має забезпечити постачальник. І тільки після виконання умов договору який зобовʼязує постачальника провести інструктаж в кожному закладі - буде відбуватися оплата. Дякуємо, за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА" |
335 989,00
UAH з ПДВ
|
335 989,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАССПА" #44877920 |
Переможець |
335 989,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 08:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 13:16
|
Договір 87 від 23.04.2024.pdf | укладений |
25 квітня 2024 13:16
|