Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Збірно-розбірна комплексна модульна споруда для проведення навчань з військовослужбовцями
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2024-04-08-003124-a d61d66ca5699440ab43fd375cdaa72b2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Галата

+380639732172 3036dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3036 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23316220
Місцезнаходження: 49021, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул.Пожежна, будинок 35
Контактна особа: Олександр Галата
+380639732172
3036dnepr@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2024 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2024 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2024 10:00
Очікувана вартість: 10 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 3% (три відсотка) вартості (ціни) договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Збірно-розбірна комплексна модульна споруда для проведення навчань з військовослужбовцями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється 100 % перерахуванням грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 60 календарних днів з моменту поставки товару згідно видаткової накладної.Покупець має право здійснити попередню оплату на підставі рахунку Продавця, у разі отримання Покупцем бюджетних коштів. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 3% (три відсотка) вартості (ціни) договору.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги до учасників закупівлі.
Дата подання: 11 квітня 2024 14:08
Дата відповіді: 12 квітня 2024 11:03
Шановний замовник! Звертаємося до Вас з вимогою у зв’язку з порушеннями законодавства в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. В Додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Збірно-розбірна комплексна модульна споруда для проведення навчань з військовослужбовцями (за ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини)» (далі по тексту – Оголошення) зазначені Вимоги до учасників закупівлі. Пунктом 10 вказаних вище Вимог передбачено надання Акту про огляд місця встановлення предмета закупівлі, за підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою учасника, та підписом представника замовника та скріплений печаткою замовника. Додатком № 5 Оголошення є проєкт Акту обстеження. Не зрозуміло, чому у вказаному Додатку № 5 назва документу «Акт обстеження», а в пункті 10 Вимог до учасників закупівлі «Акт про огляд місця встановлення предмета закупівлі». Отже, особа, яка планує брати участь в закупівлі має надати вказаний Акт обстеження/Акт про огляд місця встановлення предмета закупівлі разом з усіма документами для участі у закупівлі. Проте, для того, щоб скласти такий Акт усі бажаючі учасники мають поїхати спочатку до Замовника для огляду/обстеження місця встановлення предмета закупівлі, скласти такий акт, і підписати його у Замовника, а після цього готувати документи для участі у тендері. Вважаємо таку вимогу дискримінаційною і складення Акту обстеження/ Акту про огляд місця встановлення предмета закупівлі між Замовником та одним з учасників до проведення спрощеної закупівлі є корупційним ризиком на етапі закупівлі подання документів для участі в такій закупівлі. При зазначені вимоги про надання Акту обстежень/ Акту про огляд місця встановлення предмета закупівлі Вами порушено вимоги ст.ст. 5 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Також, у п. 7.2. Вимог до учасників зазначено про необхідність надання оригіналу або завірену Учасником копію виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору** (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності), вартість договору повинна складати не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі). Нижче до вказаного пункту Вимог до учасників додано примітку наступного «** Аналогічним договором є повністю виконаний договір за 2023р, подібний за змістом, своєю правовою природою щодо поставки товару, подібний за змістом та своєю правовою природою, що є аналогічним за предметом закупівлі (повністю або частково) або за кодом ДК 021:2015: 44211100-3 Модульні та переносні споруди». В той же час ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено «2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю». Отже, як бачимо у п. 3 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» не зазначено про те, що аналогічні договори мають бути за певний період чи бути на певну суму. Тому вважаємо вимогу надання аналогічного договору, який повністю виконаний договір за 2023р. та вимогу, що вартість такого договору повинна складати не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі дискримінаційною і такою, що порушує принципи, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та не відповідає вимогам ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Так, ч. 1 ст. 5 «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Підсумовуючи викладене, вимагаємо внести зміни до Додатку № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Збірно-розбірна комплексна модульна споруда для проведення навчань з військовослужбовцями (за ДК 021:2015 – 44210000-5 Конструкції та їх частини)», зокрема виключити вимоги до учасників закупівлі про надання аналогічних договорів саме за 2023р. та щодо вартості такого договору не менше 100% очікуваної вартості предмета закупівлі. А також, виключити пункт 10 з Вимог до учасників щодо надання Акту обстеження/Акту про огляд місця встановлення предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 No 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні” Міністерство економіки України
.
Постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України
“Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму
воєнного стану в Україні та протягом 90 днів
з дня його припинення або скасування

Постанова Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1275 від 11 листопада 2022 року №1275 (зі змінами ) .Деякі питання здійснення обороних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану .

Військова частина являє собою замовника у Сфері обороних закупівель таким чином під час здійснення закпівель Військова Частина (Замовник) можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг)
Отже Пунктом 10 додатком № 5 вказаних вище Вимог передбачено надання Акту про огляд місця встановлення предмета закупівлі, за підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою учасника, та підписом представника замовника та скріплений печаткою замовника.
Даний акт не являє собою вимогу дискримінаційною та такою яка містить корупційний ризик, так як кожен учасник має право отримати акт обстеження за попереднім оглядом місця поставки товару ,попередньо оглянувши його Тендер Казарма : В зв'язку зі збройною агресією РФ ми до заключення договору повинні розуміти, що учасник дійсно працював та працює в цих умовах. Тому в п.7.2 Вимог до учасників зазначено рік аналогічного договору 2023 та вартість цього договору не менше 100% від очікуваної вартості. Ці вимоги чітко вказують на те що учасник спроможен в цих тяжких умовах для нашої країни дійсно виконати наше замовлення. Ми здійснюємо закупівлі для оборонних потреб тому нам потрібні гарантії того що учасник дійсно виконував в цих умовах аналогічні договори та може в цих умовах виконати наше замовлення.
Ситуація швидко змінюється тому ми запрошуємо договор 2023р, та ми повинні розуміти що ви спроможні виконувати замовлення такого розміру, тому вказана вартість договору не менше 100% від очікуваної вартості
Тендер Казарма : Якщо учасник виконував аналогічні договори до збройної агресії нажаль сьогодні це не дає гарантії що він спроможний на це сьогодні. Ми здійснюємо закупівлі для оборонних потреб, нам потрібні гарантії.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-06-04-000032 ● 4419ef3a8bb64f33a337e0295d9059e7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2024 11:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


03.06.2024 № 111

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2024-04-08-003124-a 08.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-06 15:11:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі збірно-розбірної комплексної модульної споруди для проведення навчань з військовослужбовцями (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-08-003124-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону.
З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника, відповідно до вимог Закону?
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження з посиланням на нормативно-правові документи у відповідності до яких Вами в пункті 14.6 оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу: «Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору про закупівлю надає замовнику в паперовому вигляді за підписом та печаткою учасника наступні документи: копію документу (за наявності), що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреності, тощо). У разі невиконання вищезазначеної вимоги пропозиція учасника відхиляється.».
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-11 09:30:11

ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-04-000032 закупівлі: UA-2024-04-08-003124-a

На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України від 06 червня 2024 року, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 06 червня 2024 року:

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-06-13 14:11:06

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі збірно-розбірної комплексної модульної споруди для проведення навчань з військовослужбовцями (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-08-003124-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень щодо встановлення гарантійного терміну товару, а саме в пункті 8.1 Додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) визначено «Гарантійний термін експлуатації споруди, конструкцій, деталей, обладнання, приладів освітлення, не менше 24 місяців», а умовами пункту 1.4 проєкту договору купівлі – продажу (додаток 4 Оголошення) встановлено «Гарантійний строк на Товар становить: 12 (дванадцять) календарних місяців з дати передачі товару Покупцю, якщо інший строк не вказаний в додаткових угодах, датою передачі товару Покупцю є дата підписання Сторонами (видаткової) товарної накладної постачання Товару».
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-06-17 17:57:35

ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу UA-M-2024-06-04-000032 закупівлі: UA-2024-04-08-003124-a

На виконання вимог, викладених у запиті Державної аудиторської служби України від 06 червня 2024 року, відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит від 13 червня 2024 року:
Стосовно питання 1 «Надати пояснення щодо встановлення гарантійного терміну товару». Уповноважена особа Військової частини 3036 Національної гвардії України повідомляє, що 17.06.2024 р. Між ТОВ «БК ГАРАНТІНВЕСТ» та Військовою частиною 3036 Національної гвардії України була укладена додаткова угода №2 до договору № 168/КЕС від 25.04.2024 р. згідно якої, внесено зміни в пункт 1.4. Договору шляхом зазначення Гарантійного строку на Товар : 24 (двадцять чотири) календарних місяця.

Документи до пояснення по запиту від 13 червня 2024 року:
- Додаткова угода №2 від 17.06.2024 р. до договору № 168/КЕС від 25.04.2024 р.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Прийняття заходів направлених на недопущення порушень у військовій частині 3036 НГУ

2024-06-25 09:04:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 липня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГАРАНТІНВЕСТ" 9 089 250,00
UAH з ПДВ
9 089 250,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 квітня 2024 12:11
Забезпечення.pdf.p7s
23 квітня 2024 12:11
Забезпечення.pdf
12 квітня 2024 14:22
Електронний підпис
12 квітня 2024 14:22
Електронний підпис
12 квітня 2024 14:21
9 цінова пропозиція.pdf.p7s
12 квітня 2024 14:21
9 цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2024 14:21
Акт обстеження.pdf.p7s
12 квітня 2024 14:21
Довідка податки.pdf.p7s
12 квітня 2024 14:21
Акт обстеження.pdf
12 квітня 2024 14:21
Виписка Гарант.pdf
12 квітня 2024 14:21
Виписка Гарант.pdf.p7s
12 квітня 2024 14:21
Довідка податки.pdf
12 квітня 2024 14:21
ТОВ БК ГАРАНТІНВЕСТ (3).pdf
12 квітня 2024 14:21
Лист-відгук1.pdf
12 квітня 2024 14:21
Статут Гарант.pdf.p7s
12 квітня 2024 14:21
Статут Гарант.pdf
12 квітня 2024 14:21
Лист-відгук1.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГАРАНТІНВЕСТ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГАРАНТІНВЕСТ"
#44955626
Переможець 9 089 250,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2024 08:48

Документи

18 квітня 2024 08:48
Електронний підпис
18 квітня 2024 08:47
Переможець.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2024 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ГАРАНТІНВЕСТ"
#44955626
9 089 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2024 08:48
Електронний підпис
18 квітня 2024 08:47
Переможець.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2024 17:56
Додаткова угода№2.pdf зміни до договору
17 червня 2024 17:55
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2024 11:15
ПРОТОКОЛ.pdf зміни до договору
26 квітня 2024 11:13
Електронний підпис укладений
25 квітня 2024 12:18
168 Кес.pdf укладений
25 квітня 2024 12:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку допущеною технічною помилки в системі ПРОЗОРО а саме помилково зазначеної сума договору м № 168 КЕС від 25.04.2024 збірно-розбірна комплексна модульна споруда для проведення навчань з військовослужбовцями, згідно код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини», вважати правильну суму договора №168 КЕС від 25.04.2024 9 089 250,00 грн. (Дев’ять мільйонів вісімдесят дев’ять тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 коп.) в т. ч. ПДВ - 20% - 1 514 875 грн. 00 коп. (Один мільйон п’ятсот чотирнадцять тисяч вісімсот сімдесят п’ять
Номер договору про закупівлю: №168/КЕС
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол №23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Гарантійний строк на Товар становить 24(двадцять чотири ) календарних місяці з дати передачі товару Покупцю,якщо інший строк не вказаний в додаткових угодах,датою передачі товару Покупцю є дата підписання Сторонами (видаткової) товарної накладної постачання Товару .
Номер договору про закупівлю: №168/КЕС
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML