Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для дому
Очікувана вартість
11 020 864,20 UAH
UA-2024-04-08-000438-a ● 10492cf37daf4d29abedbaa9a9e44d8e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Квартирно-експлуатаційний відділ м.Кропивницький |
Код ЄДРПОУ: | 08541051 |
Місцезнаходження: | Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, |
Контактна особа: |
Масленников Вадим Володимирович +380522277906 tk1_krop@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2024 08:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2024 13:51 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2024 13:51 |
Очікувана вартість: | 11 020 864,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 208,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник підтверджує, що Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Тендерна пропозиція обов'язково супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі: електронної банківської гарантії. Гарантія надається за формою затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 (далі — Форма), з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі pdf. Копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Необхідно, щоб зазначений у тексті тендерної гарантії підписант співпадав із підписантом, який наклав ЕЦП, для уникнення формальних підстав для відхилення тендерної пропозиції . Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, або учасники закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції платіжне доручення, завізоване уповноваженим працівником банку, що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки банківської установи. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 3% від очікуваної вартості закупівлі та складає 330 625,93 грн. (триста тридцять тисяч шістсот двадцять п'ять грн. 93 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Миколаївське квартирно-експлуатаційне управління Місце знаходження Замовника: м. Кропивницький, ****** *********, * Код ЄДРПОУ: 08541051 IBAN № UA 418201720355189003000005166 в ДКСУ в м. Київ ) Очікуване значення: Так |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 330625.93 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Закупівля відповідно до п. 10 постанови Кабінету Міністрів України, від 12 жовтня 2022 р. № 1178, «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1740 штуки
Ліжко двоярусне розбірне (згідно ТС МОУ.32406-001:2024 (02) лежак Тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, м. Кропивницький
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2024 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2024 14:26 |
Зміни 3.docx | |
16 квітня 2024 14:26 |
Протокол зміни 3.docx | |
12 квітня 2024 14:33 |
Тендерна документація 2024 ліжка ОНОВЛЕНА.docx | |
12 квітня 2024 13:37 |
Зміни.docx | |
12 квітня 2024 13:37 |
Протокол 2вто від 12.04.2024.pdf | |
08 квітня 2024 08:59 |
Тендерна документація 2024 ліжка.docx |
16 квітня 2024 14:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 квітня 2024 14:26 |
Зміни 3.docx
|
||||||
16 квітня 2024 14:26 |
Протокол зміни 3.docx
|
||||||
12 квітня 2024 14:33 |
Тендерна документація 2024 ліжка ОНОВЛЕНА.docx
|
||||||
12 квітня 2024 13:37 |
Зміни.docx
|
||||||
12 квітня 2024 13:37 |
Протокол 2вто від 12.04.2024.pdf
|
||||||
08 квітня 2024 08:59 |
Тендерна документація 2024 ліжка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення за роз’ясненнями
Дата подання: 08 квітня 2024 14:22
Дата відповіді: 10 квітня 2024 10:50
Звернення за роз’ясненнями
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення стосовно наступної вимоги.
В підпункті 3.1.5.2. п.п. 3.1.5. «Вимоги до маркування» Додатку № 3 до Тендерної документації зазначено, що: «Маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код NCAGE виробника».
Відповідно до відкритих джерел інформації - NCAGE-код (NATO Commercial and Government Entity code) - це унікальний ідентифікатор, який надається організаціям, які планують вести бізнес з урядом Сполучених Штатів Америки або отримати від нього грант.
NCAGE-код складається з п'ятизначного буквено-цифрового коду та використовується для ідентифікації компаній, розташованих за межами США.
Натомість, відповідно до відомостей, розміщених на офіційному веб сайті Міністерства Оборони України за посиланням: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/uchast-ukraini-u-sistemi-kodifikaczii-nato.html, вбачається, що цитата: «Звертаємо увагу, що призначення номенклатурного номеру НАТО предмету постачання та коду NCAGE суб’єкту господарювання не надає виробнику (постачальнику) будь-яких переваг під час проведення відкритих торгів або пріоритету в укладанні договорів з Міністерством оборони України та Збройними Силами України».
Враховуючи, що NCAGE-код присвоюється та надається урядом Сполучених Штатів Америки і процедура його отримання є дуже складною, та отримання цього коду потрібно лише тим організаціям, які планують вести бізнес з урядом США або отримати від нього грант, просимо Вас роз’яснити:
1. Якими нормами чинного законодавства України передбачений обов’язок отримання виробниками (постачальниками) предмета закупівлі NCAGE-коду для участі у відкритих торгах і його зазначення в маркування предмета закупівлі?
2. Чи буде вважатися підставою для відхилення тендерної пропозиції відсутність у учасника відкритих торгів присвоєного NCAGE-коду, а тому і його відсутність у маркуванні предмета закупівлі, вимога про що зазначена у підпункті 3.1.5.2. п.п. 3.1.5. «Вимоги до маркування» Додатку № 3 до Тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник надаємо відповідь на Ваше звернення:
Замовник при здійсненні закупівлі керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Замовник керуючись вимогами Наказу Міністра Оборони України від 18.12.2017 року № 673 самостійно визначає необхідність включення відповідних вимог щодо кодифікації ПП до технічних документів тендерної документації, визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відхиляється замовником. Дане оголошення про проведення процедури закупівлі не обмежує коло учасників для участі у закупівлі, та створює добросовісну конкуренцію
Згідно до технічної специфікації ТС МОУ.32406-001:2024(02), для замовника Міністерства оборони України є обов'язковим застосування єдиних технічних вимог до предмету закупівлі. П.3.1.5.2 вищевказаної ТС передбачає, що маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код код NCAGE виробника.
Замовник при здійсненні закупівлі керується ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ від 12.10.2022 року № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Замовник керуючись вимогами Наказу Міністра Оборони України від 18.12.2017 року № 673 самостійно визначає необхідність включення відповідних вимог щодо кодифікації ПП до технічних документів тендерної документації, визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відхиляється замовником. Дане оголошення про проведення процедури закупівлі не обмежує коло учасників для участі у закупівлі, та створює добросовісну конкуренцію
Згідно до технічної специфікації ТС МОУ.32406-001:2024(02), для замовника Міністерства оборони України є обов'язковим застосування єдиних технічних вимог до предмету закупівлі. П.3.1.5.2 вищевказаної ТС передбачає, що маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код код NCAGE виробника.
Щодо документів про технічну відповідність товару
Дата подання: 09 квітня 2024 11:32
Дата відповіді: 11 квітня 2024 14:25
Шановний Замовнику! Надайте, будь ласка, відповідь, якими документами повинна підтверджуватись відповідність вимогам ТС, зразкам (еталонам) і яким чином це погоджується із замовником?
Надайте посилання на встановлений порядок затвердження з огляду на наступне:
П. 3.1.5.2. ТС МОУ32406-001:2024 (02) говорить про те, що маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код NCAGE виробника.
Також зауважимо, що «ПОРЯДОК кодифікації предметів постачання» згідно Наказу Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 передбачає наступне:
1. П.2 розділу ІІ «ПОРЯДКУ кодифікації предметів постачання»:
«2. Роботи з кодифікації під час розробки та закупівлі ПП організовують органи військового управління (органи управління), які здійснюють закупівлю продукції для потреб сил оборони (далі - Замовники), шляхом включення відповідних вимог до технічних документів на ПП, тактико-технічних завдань на виконання дослідно-конструкторських робіт з розробки ПП, тендерної документації та державних контрактів (договорів) на закупівлю ПП».
2. Абз. 3 п.3 розділу ІІ «ПОРЯДКУ кодифікації предметів постачання»:
«Роботи з кодифікації під час експлуатації ПП організовують центральні служби забезпечення шляхом підготовки вихідних даних і надання їх до центрального органу кодифікації».
3. П. 4 розділу ІІ «ПОРЯДКУ кодифікації предметів постачання»:
«4. Для забезпечення виконання робіт з кодифікації під час проведення процедур закупівлі ПП замовник включає до тендерної документації вимоги, згідно з якими учасник торгів, пропозиція якого буде акцептована, має скласти перелік предметів постачання, що підлягають кодифікації, узгодити його із замовником та центральною службою забезпечення, до номенклатури якої належать ПП, та надати цей перелік центральній службі забезпечення разом з технічною документацією, необхідною для кодифікації включених до нього предметів».
Разом з тим, п.5 розділу ІІ «ПОРЯДКУ кодифікації предметів постачання» передбачає:
«5. Якщо до моменту укладання контракту (договору) на закупівлю необхідні для кодифікації документи не надані до центральної служби забезпечення, до державного контракту (договору) на закупівлю ПП включаються вимоги згідно з додатком 3 до цього Порядку».
У зв’язку з тим, що строки розгляду пропозицій, надання документів, укладання договору за результатами закупівлі обмежені термінами, визначеними Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а оплата за поставлений товар залежить в тому числі від своєчасно оформлених та наданих документів, просимо надати відповіді на наступні питання:
1. Вкажіть чіткий перелік технічної документації, яка необхідна для кодифікації саме цього предмету закупівлі?
2. На якому етапі потрібно подавати ці документи?
3.Кому саме постачальник повинен надати технічні документи?
4.Що саме мається на увазі під супроводжувальними документами згідно ТС МОУ 32406-001:2024 (02), які постачальник повинен надати разом з видатковими?
5. Які строки передбачені для надання номенклатурного номеру НАТО предмета закупівлі та коду NCAGE виробника і яким нормативним документом ці строки визначені?.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник надаємо відповідь на Ваше звернення:
1. Перелік технічної документації зазначений в ТД.
2. Відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Замовнику.
4. Документи, що прямують разом з товаром й містять дані про товар, що переміщуються транспортним засобом.
5. Відповідно до ТС МОУ.32406-001:2024 (02).
1. Перелік технічної документації зазначений в ТД.
2. Відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Замовнику.
4. Документи, що прямують разом з товаром й містять дані про товар, що переміщуються транспортним засобом.
5. Відповідно до ТС МОУ.32406-001:2024 (02).
Відповідність коду ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому в аналогічних договорах
Дата подання: 09 квітня 2024 13:08
Дата відповіді: 11 квітня 2024 11:27
Шановний Замовник!
Чи вважатиметься аналогічним договір, в якому предмет закупівлі
"Ліжко армійське 2-х ярусне типу «А» " ДК 021:2015: 39150000-8?
Дякуємо.
Відповідь: Шановний учасник надаємо відповідь на Ваше звернення:
Так.
Так.
Завантажте на майданчик Тендерну документацію в останній редакції від 16.04.24. відповідно до змін (титульний лист)
Дата подання: 18 квітня 2024 20:29
Дата відповіді: 19 квітня 2024 15:51
Шановний Замовник, завантажте будь ласка на майданчик Тендерну документацію в останній редакції від 16.04.24. відповідно до змін, так як на майданчику розміщено лише Тендерна документація від 12.04.2024 року.
Відповідно до ч. 3 п. 54 Особливостей, Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції.
А також, згідно п. 2 прийнятого рішення Протоколу № 3 в/т/о 16. 04. 2024 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін, про внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-08-000438-а): «2.Забезпечити оприлюднення змін, що вносяться до оголошення про проведення відкритих торгів в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а так само переліку змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Протоколом № 3 в/т/о від 16.04.2024, вносилися зміни саме до оголошення про проведення відкритих торгів, зміни до тендерної документації не вносилися. Але дійсно в протоколі № 3 в/т/о від 16.04.2024 року в п. 2 помилково зазначено: "а так само переліку змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу." У зв'язку із тим, що чинним законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено внесення змін до протоколів уповноважених осіб, оприлюднених в електронній системі закупівель, прохання вважати вищезазначену частину протоколу недійсною. Пункт 2 протоколу 3 в/т/о від 16.04.2024 вважати дійсним у наступній редакції: "2. Забезпечити оприлюднення змін, що вносяться до оголошення про проведення відкритих торгів в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель".
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 18 квітня 2024 22:24
Дата відповіді: 21 квітня 2024 12:41
Шановний Замовнику! Звертаємося з вимогою привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства і прибрати з тендерної документації вимогу, викладену в абзаці 15 частини 1 розділу 5 тендерної документації а саме: "...Учасник надає гарантії у формі довідки за підписом замовника торгів про відсутність негативного досвіду роботи з учасником за увесь період його існування...". Ця вимога суперечить принципам здійснення публічних закупівель. Вона передбачає звернення до Замовника на етапі подання тендерних пропозицій з наданням інформації про потенційного учасника торгів, і більше того, якщо замовник не надасть такого листа, то пропозиція учасника не буде відповідати умовам тендерної документації.
У разі, якщо замовнику недостатньо інформації про відсутність підстав для відхилення згідно абзацу 14 пункту 47 Особливостей, то учасник, мабуть може надати гарантії у формі довідки про відсутність негативного досвіду роботи із замовником "з дати існування учасника", АЛЕ ЗА ПІДПИСОМ УЧАСНИКА ТОРГІВ, хоча і ця вимога суперечить принципам визначеним статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення, за його розглядом буде прийнято ідпоідне рішення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПОГ "КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ" |
9 048 000,00
UAH з ПДВ
|
8 198 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕКСТРЕЙД ЛЛС" |
9 135 000,00
UAH з ПДВ
|
8 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "IP COM" |
10 105 920,00
UAH з ПДВ
|
10 105 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПОГ "КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ" #03972867 |
Переможець |
8 198 880,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2024 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 16:08
|
Договір № 230 від 06.05.2024 | укладений |
06 травня 2024 16:07
|