Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Двері металеві з МДФ накладками
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2024-04-06-000100-a ● 3111e439e13c4bf6b097afb6eb152d9e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 2144 |
Код ЄДРПОУ: | 14321653 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів |
Контактна особа: |
Зарицька Наталія Степанівна 0322390194 nzarytska@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2024 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 11:28 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 11:28 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 1 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2024 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін.
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Двері металеві з МДФ накладками 860*2040
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
1 штука
Двері металеві з МДФ накладками 900*2050
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
1 штука
Двері металеві з МДФ накладками 800*2020
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
1 штука
Двері металеві з МДФ накладками 940*2020
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2024
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки Товару та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений та змонтований Товар (далі – рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів). | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2024 11:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2024 11:36 |
Тендерна документація.docx | |
06 квітня 2024 11:36 |
Додаток 2 Проєкт договору.DOCX | |
06 квітня 2024 11:36 |
Додаток 1 Технічна специфікація.DOCX |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Чому такі строки малі?
Дата подання: 08 квітня 2024 09:12
Дата відповіді: 08 квітня 2024 10:58
Замовнику, Вами встановлена Вимога: "Поставка товару здійснюється на протязі 5-ти днів з моменту підписання Договору".
Чому такий малий строк? Дану вимогу спроможний виконати виключно учасник який знав про перемогу, адже в ці 25 днів закладено 5 дверних блоків та доставка їх у м. Львів, що фактично не реально!
Просимо Вас збільшити зазначений строк до 20 днів. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Початок поставки товару здійснюється на протязі 5-ти днів з моменту підписання Договору, але в будь-якому випадку до 15 червня 2024 року.Тобто кінцевий термін поставки товару становить 15 червня 2024 року, як і зазначено в тендерній документації. Але Замовник зацікавлений отримати товар в найкоротший термін. Дякую.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-06-000100-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД, Код ЄДРПОУ:30703862
Дата подання: 17 квітня 2024 12:24
Вимога Замовнику
Вимога
про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Згідно протоколу №173 (ВТ) від 17 квітня 2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем закупівлі «Двері металеві з МДФ накладками», код за ДК 021:2015: «44220000-8 Столярні вироби» ФОП Кутенкова О.О. та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем.
Вважаємо таке рішення незаконним, прийнятим з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
1. Пунктом 6 Розділу III до Тендерної документації передбачено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
«Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 Технічна специфікація до цієї тендерної документації.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів:
- (довідка/лист), що містить інформацію про:
назву виробника/торгову марку виробника товару);
- сертифікати якості та (або) інші документи, що підтверджують походження та якість запропонованого товару або обґрунтування їх відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо);
(довідка/лист), яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Технічній специфікації (додаток 1 до тендерної документації)»
Всупереч наведеному, учасником закупівлі не надав довідку/лист), що містить інформацію про: назву виробника/торгову марку виробника товару) та довідку/лист, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Технічній специфікації (додаток 1 до тендерної документації ).
Замовник дає учаснику вимогу про усунення не відповідностей, хоч ДАНЕ РІШЕННЯ СУПЕРЕЧИТЬ Закону України про «Публічні закупівлі», а саме: під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
2. У Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація» зазначається, що «У разі, якщо в тендерній документації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника − читати "або еквівалент". Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими, ніж заявлені у Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації. У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту (надати порівняльну таблицю)».
Згідно таблиці додатку 1 до ТД, наведено перелік якісних характеристик товару, де зазначено: Серцевина нижнього замка: Avers або аналог (к/к), Броненакладка: Avers або аналог, Ручка на розетці: Apecs 8 серія або аналог
Учасник закупівлі, ФОП Кутенкова О.О., не надав порівняльну таблицю з пропонованими характеристиками товару та не зазначив дані характеристики товару.
Таким чином, враховуючи усе вищенаведене, вважаємо, що підстави для визначення переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП Кутенкова О.О - не правомірним та не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку, якщо Замовником не буде скасовано рішення про визнання переможця закупівлі - ФОП Кутенкова О.О, залишаємо за собою право звернутися із відповідною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та в правоохоронні органи.
Розгорнути
Згорнути
про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Згідно протоколу №173 (ВТ) від 17 квітня 2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможцем закупівлі «Двері металеві з МДФ накладками», код за ДК 021:2015: «44220000-8 Столярні вироби» ФОП Кутенкова О.О. та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем.
Вважаємо таке рішення незаконним, прийнятим з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
1. Пунктом 6 Розділу III до Тендерної документації передбачено інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
«Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 1 Технічна специфікація до цієї тендерної документації.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів:
- (довідка/лист), що містить інформацію про:
назву виробника/торгову марку виробника товару);
- сертифікати якості та (або) інші документи, що підтверджують походження та якість запропонованого товару або обґрунтування їх відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо);
(довідка/лист), яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Технічній специфікації (додаток 1 до тендерної документації)»
Всупереч наведеному, учасником закупівлі не надав довідку/лист), що містить інформацію про: назву виробника/торгову марку виробника товару) та довідку/лист, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Технічній специфікації (додаток 1 до тендерної документації ).
Замовник дає учаснику вимогу про усунення не відповідностей, хоч ДАНЕ РІШЕННЯ СУПЕРЕЧИТЬ Закону України про «Публічні закупівлі», а саме: під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
2. У Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація» зазначається, що «У разі, якщо в тендерній документації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника − читати "або еквівалент". Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими, ніж заявлені у Додатку 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації. У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту (надати порівняльну таблицю)».
Згідно таблиці додатку 1 до ТД, наведено перелік якісних характеристик товару, де зазначено: Серцевина нижнього замка: Avers або аналог (к/к), Броненакладка: Avers або аналог, Ручка на розетці: Apecs 8 серія або аналог
Учасник закупівлі, ФОП Кутенкова О.О., не надав порівняльну таблицю з пропонованими характеристиками товару та не зазначив дані характеристики товару.
Таким чином, враховуючи усе вищенаведене, вважаємо, що підстави для визначення переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП Кутенкова О.О - не правомірним та не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку, якщо Замовником не буде скасовано рішення про визнання переможця закупівлі - ФОП Кутенкова О.О, залишаємо за собою право звернутися із відповідною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та в правоохоронні органи.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2024 15:00
Шановний Учаснику! Вимога Ваша буде задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Кутенкова О.О. |
61 111,00
UAH з ПДВ
|
61 111,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД |
68 900,00
UAH з ПДВ
|
68 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Кутенкова О.О. #2974300628 |
Рішення скасоване |
61 111,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2024 11:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 15:41
|
ФОП Кутенкова О.О. #2974300628 |
Відхилено |
61 111,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2024 11:17
|
|
ТОВ ЕНЕРГОЕКОБУД #30703862 |
Переможець |
68 900,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 12:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 10:35
|
Договір від 29.04.2024 №181-24.pdf | укладений |
29 квітня 2024 10:35
|