Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 18:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 15:07 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 15:07 |
Очікувана вартість: | 8 015 523,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 077,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 18:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 18:03 |
Тендерна документація .pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000008 ● 0b0c7543bc8544df88b193291d3ee783
- Статус: завершено ● Дата: 12 червня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024 № 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
52 UA-2024-04-05-011376-a 05.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 10:17:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт підвального приміщення для подальшого використання, як споруди подвійного призначення (найпростіше укриття) ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕРГАЦІЇ, 08400, Україна, Київська область, місто Переяслав, вул.Шевченка, будинок 2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-05-011376-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання замовником та учасником процедури закупівлі умов пункту 13-1 Постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва».
4. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням щодо дослідження Замовником відповідності пропонованого переможцем тендеру обладнання (Дизель-генераторна установка,Рн= 40 кВт), що буде встановлюватись при виконанні робіт за предметом досліджуваної закупівлі (про яке зазначено вище), вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (відповідність ступеня локалізації виробництва товару, та його підтвердження Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-20 19:47:19
Відповідь на звернення
Доброго дня!
Щодо першого питання надаємо Зведений кошторисний розрахунок та позитивний експертний звіт проектно кошторисної документації.
Щодо другого питання, посилання на веб сайт:
https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2024/04/obgruntuvannya-pereyaslav.pdf
Щодо третього та четвертого питання повідомляємо наступне
Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) 05 квітня 2024 р було оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт підвального приміщення для подальшого використання, як споруди подвійного призначення (найпростіше укриття) ЦЕНТРУ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ІНТЕРГАЦІЇ, 08400, Україна, Київська область, місто Переяслав, вул.Шевченка, будинок 2».
Відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» «у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.».
Разом з тим повідомляємо, що Департамент не набуває у власність обладнання яке наявне у технічному завданні у складі тендерної документації та які учасник зазначає у складі відомості ресурсів, оскільки не є балансоутримувачем об’єкту на якому виконуються роботи. Усе зазначене у кошторисі обладнання ставиться на бухгалтерський баланс об’єкту, на якому виконуються роботи відповідно до договору за результатом закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТІНТОРЕТТО" |
7 524 965,82
UAH з ПДВ
|
7 484 888,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „КРАЄВИД“" |
7 858 988,18
UAH з ПДВ
|
7 524 965,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання" |
7 982 996,94
UAH з ПДВ
|
7 982 996,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТІНТОРЕТТО" #41358775 |
Відхилено |
7 484 888,02
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2024 12:25
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „КРАЄВИД“" #44636393 |
Відхилено |
7 524 965,62
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 14:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 18:20
|
ТОВ " 703 Металообробний завод котельного обладання" #36476658 |
Переможець |
7 982 996,94
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 13:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2024 10:08
|
ДУ 2 до договору 22-24.PDF | укладений |
21 жовтня 2024 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2024 14:30
|
ДУ 1 до договору 22-24.PDF | зміни до договору |
03 червня 2024 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2024 15:01
|
22-24.PDF | укладений |
15 травня 2024 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 22-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |