Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщень легкоатлетичного комплексу з велотреком Навчально-спортивної бази літніх видів спорту Міністерства оборони України для створення безбар’єрного простору людям, які користуються кріслами колісними, за адресою: м. Львів, вул. Клепарівська 39а
Очікувана вартість
3 340 469,00 UAH
UA-2024-04-05-011314-a ● 38f63381ca6e4fcf86b95b8f57f67eb1
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Навчально-спортивна база літніх видів спорту Міністерства оборони України |
Код ЄДРПОУ: | 07802932 |
Місцезнаходження: | 79007, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Клепарівська, 39-А |
Контактна особа: |
Владислав Грималюк +380678477149 vlad_grim@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 3 340 469,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 404,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 в банку, який має ліцензію Національного банку України (далі НБУ), крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможним. Реквізити замовника: Реквізити: UA 26 820172 0355199003088000717 у ГУ ДКСУ у Львівській області. МФО 820172. ЄДРПОУ 07802932. Одержувач: Навчально-спортивна база літніх видів спорту Міністерства оборони України Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 16 700,00 грн. (шістнадцять тисяч сімсот гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Замовника (далі – Бенефіціар) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації і забезпечувати випадки, перелік яких міститься в частині 3 розділу 3 ТД. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, - скан-копія ліцензії, виданої банку (або виписка з реєстру НБУ), - документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. При подані тендерної пропозиції, забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 16700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень легкоатлетичного комплексу з велотреком Навчально-спортивної бази літніх видів спорту Міністерства оборони Українидля створення безбар’єрного простору людям, які користуються кріслами колісними,за адресою: м. Львів, вул. Клепарівська 39а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79007, Україна, Львівська область, Львів, клепарівська 39а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата наданих Послуг з ремонтних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання Замовником актів ф. КБ-2в, довідок ф. КБ-3 при наявності бюджетних асигнувань, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 17:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 17:46 |
Додаток 4 Цінова.docx | |
05 квітня 2024 17:46 |
ТД по особливостях.docx | |
05 квітня 2024 17:46 |
Додаток 5 Персональні дані.docx | |
05 квітня 2024 17:46 |
Додаток 6 відомості про учасника.docx | |
05 квітня 2024 17:46 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
05 квітня 2024 17:46 |
Додаток 1 кваліфікаційні.docx | |
05 квітня 2024 17:46 |
Додаток 2 Технічне завдання (дефектний акт).pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас наслідків
Дата подання: 08 квітня 2024 16:53
Дата відповіді: 09 квітня 2024 10:08
Скажіть будь ласка клас наслідків об'єкта
Відповідь: Доброго дня, даний об'єкт належить до незначного класу наслідків СС1.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 квітня 2024 13:14
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:30
Замовником у складі тендерної документації вказано наступне: "11.Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку з обслуговуючого банку, про стан рахунку, а саме, що станом на час подання пропозиції на рахунку учасника наявна сума(не менше ніж очікувана вартість закупівлі),що підтверджуватиме фінансову спроможність, для виконання робіт за предметом закупівлі у зв’язку з відсутністю авансових платежів(для закупівлі матеріалів,оплати послуг праці тощо)." Дана вимога є дискримінаційною і не відображає реальної картини фінансової спроможності підприємства. Просимо внести зміни до тендерної документації та вилучити даний пункт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Публічні закупівлі на час воєнного стану здійснюються відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (надалі - Особливості) Відповідно до п. 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням цих особливостей.
Так у ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів публічних закупівель, що закріплені у статті 5 Закону “Про публічні закупівлі”.
Замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку, про стан рахунку, а саме, що станом на час подання пропозиції на рахунку учасника наявна сума (не менше ніж очікувана вартість закупівлі), що підтверджуватиме фінансову спроможність, для виконання робіт за предметом закупівлі у зв’язку з відсутністю авансових платежів (для закупівлі матеріалів, оплати послуг праці тощо), оскільки Замовник має переконатися, що потенційні учасники є надійними та здійснювали свою діяльність.
Дані, що містяться в такій довідці підтверджують, що учасник має достатньо фінансових ресурсів для виплати заробітної плати залученим працівникам та робітникам, для залучення, використання техніки та машин, що є необхідними для надання послуг, для закупівлі будівельних матеріалів, що є доволі вартісними.
У разі відсутності в учасника відповідних коштів на рахунку, є ризики, що ним не буде своєчасно закуплено матеріали та залучено інші ресурси, що у свою чергу може призвести до збільшення строку надання послуг.
Наявність достатньої кількості грошових коштів на рахунку в учасника, також обгрунтовується тим, що Проектом договору, що опублікований в електронній системі Prozorro по закупівлі UA-2024-04-05-011314-a не передбачено надання авансу Виконавцю (тобто учаснику-переможцю) для закупівлі матеріалів та залучення інших ресурсів, що є необхідними для початку надання послуг.
Так, у 8.1 Проекту Договору передбачено, що розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Відповідно до п 8.3. Проекту Договору оплата наданих Послуг з ремонтних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання Замовником актів ф. КБ-2в, довідок ф. КБ-3 при наявності бюджетних асигнувань, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.
Інформація про стан рахунку учасника є важливою для замовника для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник надавати послуги у повному обсязі.
На етапі вивчення потенційного контрагента Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вище викладеного, замовник не вбачає дискримінаційності у вимозі надати довідку з обслуговуючого банку, про стан рахунку, а саме, що станом на час подання пропозиції на рахунку учасника наявна сума (не менше ніж очікувана вартість закупівлі).
Так у ч. 3 ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ураховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів публічних закупівель, що закріплені у статті 5 Закону “Про публічні закупівлі”.
Замовником встановлено вимогу про надання у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку, про стан рахунку, а саме, що станом на час подання пропозиції на рахунку учасника наявна сума (не менше ніж очікувана вартість закупівлі), що підтверджуватиме фінансову спроможність, для виконання робіт за предметом закупівлі у зв’язку з відсутністю авансових платежів (для закупівлі матеріалів, оплати послуг праці тощо), оскільки Замовник має переконатися, що потенційні учасники є надійними та здійснювали свою діяльність.
Дані, що містяться в такій довідці підтверджують, що учасник має достатньо фінансових ресурсів для виплати заробітної плати залученим працівникам та робітникам, для залучення, використання техніки та машин, що є необхідними для надання послуг, для закупівлі будівельних матеріалів, що є доволі вартісними.
У разі відсутності в учасника відповідних коштів на рахунку, є ризики, що ним не буде своєчасно закуплено матеріали та залучено інші ресурси, що у свою чергу може призвести до збільшення строку надання послуг.
Наявність достатньої кількості грошових коштів на рахунку в учасника, також обгрунтовується тим, що Проектом договору, що опублікований в електронній системі Prozorro по закупівлі UA-2024-04-05-011314-a не передбачено надання авансу Виконавцю (тобто учаснику-переможцю) для закупівлі матеріалів та залучення інших ресурсів, що є необхідними для початку надання послуг.
Так, у 8.1 Проекту Договору передбачено, що розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Виконавцем належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Відповідно до п 8.3. Проекту Договору оплата наданих Послуг з ремонтних робіт здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання Замовником актів ф. КБ-2в, довідок ф. КБ-3 при наявності бюджетних асигнувань, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій.
Інформація про стан рахунку учасника є важливою для замовника для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник надавати послуги у повному обсязі.
На етапі вивчення потенційного контрагента Замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вище викладеного, замовник не вбачає дискримінаційності у вимозі надати довідку з обслуговуючого банку, про стан рахунку, а саме, що станом на час подання пропозиції на рахунку учасника наявна сума (не менше ніж очікувана вартість закупівлі).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ |
3 333 375,60
UAH з ПДВ
|
3 333 375,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ #37205736 |
Переможець |
3 333 375,60
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 09:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 13:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2024 11:17
|
ду №1 економбуд.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 15:27
|
договір економ буд.pdf | укладений |
07 травня 2024 15:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно ДУ №1 від 13.05.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 07/0524 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |