Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ліжко двоярусне розбірне, ДК 021:2015 – 39140000-5 «Меблі для дому»
Очікувана вартість
2 998 000,00 UAH
UA-2024-04-05-010244-a ● b3e71ab73fd0449dae1627bbddab20d7
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Квартирно-експлуатаційний відділ міста Полтава |
Код ЄДРПОУ: | 08377170 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Сінна, 36 |
Контактна особа: |
Валерія Лисенко +380532608236 kevplt_prozorro2@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 15:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 13:42 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 13:42 |
Очікувана вартість: | 2 998 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 3 % від очікуваної вартості, а саме: 89 940,00 грн. (вісімдесят дев'ять тисяч дев'ятсот сорок гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р UA788201720355179001000007299 в ДКСУ , МФО 820172, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Полтава, код ЄДРПОУ 08377170. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. 2. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. 3. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Квартирно - експлуатаційний відділ міста Полтава, 36039, Україна, м. Полтава, вул. Сінна, буд. 36, код ЄДРПОУ 08377170 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. 4. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 89940 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним забезпечення виконання договору. Учасник-переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 5 відсотків вартості договору у формі депозиту безвідсоткового (шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника). Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: р/р UA788201720355179001000007299 в ДКСУ, МФО 820172, одержувач: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Полтава, код ЄДРПОУ 08377170. У призначенні платежу обов’язково вказати: “Забезпечення виконання договору на закупівлю______________ (назва предмета закупівлі), номер закупівлі _______________, (забезпечення виконання договору, без ПДВ)”. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник-переможець надає: - копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Забезпечення виконання договору не повертається у разі, якщо учасник-переможець не виконав усі умови договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Учасник у складi пропозицiї повинен надати гарантiйний лист про те, що у разi визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у цьому оголошенні. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
на потребу 2024 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
446 штука
Ліжко двоярусне розбірне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Сінна, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 травня 2024
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється протягом 30 банківських днів по факту поставки товару шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за виконання робіт здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2024 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2024 14:31 |
Перелік змін до тендерної документації 3.docx | |
12 квітня 2024 14:31 |
Тендерна документація (ліжка) нова редакція 3.docx |
12 квітня 2024 14:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 квітня 2024 14:31 |
Перелік змін до тендерної документації 3.docx
|
|||||||||
12 квітня 2024 14:31 |
Тендерна документація (ліжка) нова редакція 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення за роз’ясненнями
Дата подання: 08 квітня 2024 14:08
Дата відповіді: 11 квітня 2024 15:23
Звернення за роз’ясненнями
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення стосовно наступної вимоги.
В підпункті 3.1.5.2. п.п. 3.1.5. «Вимоги до маркування» Додатку № 3 до Тендерної документації зазначено, що: «Маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код NCAGE виробника».
Відповідно до відкритих джерел інформації - NCAGE-код (NATO Commercial and Government Entity code) - це унікальний ідентифікатор, який надається організаціям, які планують вести бізнес з урядом Сполучених Штатів Америки або отримати від нього грант.
NCAGE-код складається з п'ятизначного буквено-цифрового коду та використовується для ідентифікації компаній, розташованих за межами США.
Натомість, відповідно до відомостей, розміщених на офіційному веб сайті Міністерства Оборони України за посиланням: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/uchast-ukraini-u-sistemi-kodifikaczii-nato.html, вбачається, що цитата: «Звертаємо увагу, що призначення номенклатурного номеру НАТО предмету постачання та коду NCAGE суб’єкту господарювання не надає виробнику (постачальнику) будь-яких переваг під час проведення відкритих торгів або пріоритету в укладанні договорів з Міністерством оборони України та Збройними Силами України».
Враховуючи, що NCAGE-код присвоюється та надається урядом Сполучених Штатів Америки і процедура його отримання є дуже складною, та отримання цього коду потрібно лише тим організаціям, які планують вести бізнес з урядом США або отримати від нього грант, просимо Вас роз’яснити:
1. Якими нормами чинного законодавства України передбачений обов’язок отримання виробниками (постачальниками) предмета закупівлі NCAGE-коду для участі у відкритих торгах і його зазначення в маркування предмета закупівлі?
2. Чи буде вважатися підставою для відхилення тендерної пропозиції відсутність у учасника відкритих торгів присвоєного NCAGE-коду, а тому і його відсутність у маркуванні предмета закупівлі, вимога про що зазначена у підпункті 3.1.5.2. п.п. 3.1.5. «Вимоги до маркування» Додатку № 3 до Тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідаємо на Ваше звернення:
Замовник керуючись вимогами Наказу Міністра Оборони України від 18.12.2017 року № 673 самостійно визначає необхідність включення відповідних вимог щодо кодифікації ПП до технічних документів тендерної документації, визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства.
Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відхиляється замовником. Дане оголошення про проведення процедури закупівлі не обмежує коло учасників для участі у закупівлі, та створює добросовісну конкуренцію
Згідно до технічної специфікації ТС МОУ.32406-001:2024(02), для замовника Міністерства оборони України є обов'язковим застосування єдиних технічних вимог до предмету закупівлі. П.3.1.5.2 вищевказаної ТС передбачає, що маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код код NCAGE виробника.
Замовник керуючись вимогами Наказу Міністра Оборони України від 18.12.2017 року № 673 самостійно визначає необхідність включення відповідних вимог щодо кодифікації ПП до технічних документів тендерної документації, визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства.
Тендерна пропозиція, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відхиляється замовником. Дане оголошення про проведення процедури закупівлі не обмежує коло учасників для участі у закупівлі, та створює добросовісну конкуренцію
Згідно до технічної специфікації ТС МОУ.32406-001:2024(02), для замовника Міністерства оборони України є обов'язковим застосування єдиних технічних вимог до предмету закупівлі. П.3.1.5.2 вищевказаної ТС передбачає, що маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код код NCAGE виробника.
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 08 квітня 2024 18:18
Дата відповіді: 11 квітня 2024 15:42
Шановний Замовнику! Приведіть, будь ласка у відповідність вимоги щодо надання інформації про наявність в учасника матеріально-технічної бази. яка необхідна для здійснення ПОСТАВКИ ТОВАРУ згідно вимог тендерної документації, а не виконання робіт, як помилково зазначено в Додатку № 1 до тендерної документації.
І надайте, будь ласка відповідь, чи достатньо буде в такому випадку надати інформацію про транспорт та складські приміщення? Тому що, на нашу думку, цього достатньо для підтвердження можливості здійснення поставки товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Зміни будуть внесені до тендерної документації.
Щодо технічних вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2024 18:57
Дата відповіді: 11 квітня 2024 16:12
Шановний Замовнику! Надайте, будь ласка, відповідь, якими документами повинна підтверджуватись відповідність вимогам ТС, зразкам (еталонам) і яким чином це погоджується із замовником?
Надайте посилання на встановлений порядок затвердження з огляду на наступне:
П. 3.1.5.2. ТС МОУ32406-001:2024 (02) говорить про те, що маркування повинно відповідати вимогам ДСТУ 2887, мати номенклатурний номер НАТО предмета закупівлі та код NCAGE виробника.
Також зауважимо, що «ПОРЯДОК кодифікації предметів постачання» згідно Наказу Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 передбачає наступне:
1. П.2 розділу ІІ «ПОРЯДКУ кодифікації предметів постачання»:
«2. Роботи з кодифікації під час розробки та закупівлі ПП організовують органи військового управління (органи управління), які здійснюють закупівлю продукції для потреб сил оборони (далі - Замовники), шляхом включення відповідних вимог до технічних документів на ПП, тактико-технічних завдань на виконання дослідно-конструкторських робіт з розробки ПП, тендерної документації та державних контрактів (договорів) на закупівлю ПП».
2. Абз. 3 п.3 розділу ІІ «ПОРЯДКУ кодифікації предметів постачання»:
«Роботи з кодифікації під час експлуатації ПП організовують центральні служби забезпечення шляхом підготовки вихідних даних і надання їх до центрального органу кодифікації».
3. П. 4 розділу ІІ «ПОРЯДКУ кодифікації предметів постачання»:
«4. Для забезпечення виконання робіт з кодифікації під час проведення процедур закупівлі ПП замовник включає до тендерної документації вимоги, згідно з якими учасник торгів, пропозиція якого буде акцептована, має скласти перелік предметів постачання, що підлягають кодифікації, узгодити його із замовником та центральною службою забезпечення, до номенклатури якої належать ПП, та надати цей перелік центральній службі забезпечення разом з технічною документацією, необхідною для кодифікації включених до нього предметів».
Разом з тим, п.5 розділу ІІ «ПОРЯДКУ кодифікації предметів постачання» передбачає:
«5. Якщо до моменту укладання контракту (договору) на закупівлю необхідні для кодифікації документи не надані до центральної служби забезпечення, до державного контракту (договору) на закупівлю ПП включаються вимоги згідно з додатком 3 до цього Порядку».
У зв’язку з тим, що строки розгляду пропозицій, надання документів, укладання договору за результатами закупівлі обмежені термінами, визначеними Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), а оплата за поставлений товар залежить в тому числі від своєчасно оформлених та наданих документів, просимо надати відповіді на наступні питання:
1. Вкажіть чіткий перелік технічної документації, яка необхідна для кодифікації саме цього предмету закупівлі?
2. На якому етапі потрібно подавати ці документи?
3.Кому саме постачальник повинен надати технічні документи?
4.Що саме мається на увазі під супроводжувальними документами згідно ТС МОУ 32406-001:2024 (02), які постачальник повинен надати разом з видатковими?
5. Які строки передбачені для надання номенклатурного номеру НАТО предмета закупівлі та коду NCAGE виробника і яким нормативним документом ці строки визначені?.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Кодифікація продукції здійснюється відповідно до Порядку кодифікації предметів постачання, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.01.2018 за № 50/31502). В результаті кодифікації предметам постачання призначаються номенклатурні номери НАТО (NSN).
2. Маркування предмета закупівлі із системою кодифікації НАТО буде здійснюватися безпосередньо з Переможцем процедури закупівлі.
3. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику товар та технічні умови згідно технічної специфікації та ескізу замовника.
4. Документи, що прямують разом з товаром й містять дані про товар, що переміщуються транспортним засобом.
5. Відповідно до наказу Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.01.2018 за № 50/31502).
2. Маркування предмета закупівлі із системою кодифікації НАТО буде здійснюватися безпосередньо з Переможцем процедури закупівлі.
3. Переможець процедури закупівлі надає Замовнику товар та технічні умови згідно технічної специфікації та ескізу замовника.
4. Документи, що прямують разом з товаром й містять дані про товар, що переміщуються транспортним засобом.
5. Відповідно до наказу Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673 (зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 12.01.2018 за № 50/31502).
Типи лежаків
Дата подання: 12 квітня 2024 12:44
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:15
Шановний замовнику, в технічному завданні передбачено лежак типу 1 і лежак типу 2. Скільки ліжок з яким типом лежака ви плануєте закупити?
Відповідь: Добрий день. Плануємо закупити ліжка з лежаком типу 2. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Уточнення щодо лежака
Дата подання: 12 квітня 2024 12:45
Дата відповіді: 12 квітня 2024 14:16
Підкажіть, будь ласка, чи можна Вам запропонувати поставити весь обсяг ліжок з лежаком типу 2?
Відповідь: Так. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-05-010244-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:41386341
Дата подання: 29 квітня 2024 18:22
Дата подання: 29 квітня 2024 18:22
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 травня 2024 17:17
рішення від 01.05.2024 №7722.pdf
Дата публікації: 01 травня 2024 17:16
інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2024 №8270.pdf
Дата публікації: 10 травня 2024 15:37
рішення від 09.05.2024 №8270.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 11:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Скасувати рішення про визначення переможця товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» переможцем процедури закупівлі — Ліжко двоярусне розбірне, ДК 021:2015 – 39140000-5 «Меблі для дому» відповідно до Рішення № 8270-р/пк-пз від 09.05.2024 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЕВ міста Полтава від 24.04.2024 р. №7 щодо визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» вважати недійсним.
Дата виконання рішення замовником: 14 травня 2024 14:37
Номер скарги: UA-2024-04-05-010244-a.c2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ", Код ЄДРПОУ:41386341
Дата подання: 24 травня 2024 17:34
Дата подання: 24 травня 2024 17:34
Скарга
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 28 травня 2024 17:03
рішення від 28.05.2024 №9253.pdf
Дата публікації: 28 травня 2024 17:02
інформація про резолютивну чаcтину рішення від 05.06.2024 №9858.pdf
Дата публікації: 06 червня 2024 14:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТПОЛ-УКРАЇНА" |
2 163 100,00
UAH з ПДВ
|
2 073 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ПЛУЖНИК ОЛЕНА ПЕТРІВНА |
2 316 524,00
UAH з ПДВ
|
2 102 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕБЛІ-УКРСПЕЦТОРГ" |
2 432 484,00
UAH з ПДВ
|
2 432 484,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "IP COM" |
2 590 368,00
UAH з ПДВ
|
2 496 708,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ПАСКАЛЬ" |
2 586 808,92
UAH з ПДВ
|
2 497 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" |
2 778 580,00
UAH з ПДВ
|
2 586 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТПОЛ-УКРАЇНА" #32134535 |
Рішення скасоване |
2 073 160,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 14:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 16:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТПОЛ-УКРАЇНА" #32134535 |
Відхилено |
2 073 160,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 15:16
|
|
ФОП ПЛУЖНИК ОЛЕНА ПЕТРІВНА #2390420086 |
Переможець |
2 102 040,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 10:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 травня 2024 11:55
|