Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з відновлення (регенерації) картриджів
Очікувана вартість
5 500 780,00 UAH
UA-2024-04-05-009035-a 602e96df24da40de918b381cdfeef4d0
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій ІГНАТЕНКО

+380472395343 s.ihnatenko@cherkasyoblenergo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22800735
Вебсайт: https://cherkasyoblenergo.com/
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Контактна особа: Сергій ІГНАТЕНКО
+380472395343
s.ihnatenko@cherkasyoblenergo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2024 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2024 12:00
Очікувана вартість: 5 500 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 007,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», а саме містити накладений кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Документи Банківської гарантії можуть надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Кваліфікований електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 1.3 Розділу ІІІ тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог тендерної документації та Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 165000,00 грн. (сто шістдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 165000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Згідно пункту 6 Розділу VI "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" тендерної документації: Замовник може вимагати від учасника-переможця надати Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією, на визначений замовником рахунок (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 285, тендерний відділ) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії), не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку - до кінцевого строку укладання договору, передбаченого п. 49 Особливостей. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку прийняття рішення Замовником щодо внесення переможцем процедури закупівлі (далі - переможець) забезпечення виконання договору про закупівлю, Замовник протягом п’яти днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність внесення вказаного забезпечення у порядку та у строки, передбачені цієї документацією, та із зазначенням суми банківської гарантії, реквізити для оформлення забезпечення виконання Договору (назва замовника, місце знаходження замовника, реквізити рахунку Замовника). Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо Замовником у визначений цим пунктом строк здійснено відповідне поштове відправлення, що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку не вчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно абз. 4 п. 49 Особливостей, та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця у зв’язку з не наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником (абз. 4 пп. 3 п.44 Особливостей). Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Специфікація, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Brother DR-1075
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
6 послуга
Brother DR-2335
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
25 послуга
Brother TN-1075
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
Brother TN-2335
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
Canon 045Bk
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
Canon 045Y
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
Canon 045М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
Canon 045С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
12 послуга
Canon 054Bk
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
12 послуга
Canon 054Y
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
12 послуга
Canon 054М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
12 послуга
Canon 054С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
12 послуга
Canon 055Bk
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
12 послуга
Canon 055Y
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
12 послуга
Canon 055М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
12 послуга
Canon 055С
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
60 послуга
Canon 719
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
40 послуга
Canon 719H
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
200 послуга
Canon 725
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
350 послуга
Canon 728
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
80 послуга
Canon C-703
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
60 послуга
Canon C-EXV42
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
30 послуга
Canon C-EXV42 drum
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
60 послуга
Canon C-EXV60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
20 послуга
Canon E16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
15 послуга
Canon EP-22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
35 послуга
Canon FX-10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
Epson L14150 заміна MAINTENANCE BOX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 послуга
Epson L14150 заміна чорнила
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
Epson L7180 заміна MAINTENANCE BOX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
4 послуга
Epson L7180 заміна чорнила
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
HP 136A (W1360A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
HP 151A (W1510A)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
HP 151X (W1510X)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
15 послуга
HP C3903A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
HP C4092A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
15 послуга
HP C7115A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
HP C7115Х
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
15 послуга
HP C8061A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
HP C8061X
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
15 послуга
HP CB435A/436
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
15 послуга
HP CC364A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
HP CC364Х
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
20 послуга
HP CE255A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
HP CE255X
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
80 послуга
HP CE278A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
700 послуга
HP CE285A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
40 послуга
HP CE390A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
HP CE390Х
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
20 послуга
HP CE505А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
650 послуга
HP CF226A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
400 послуга
HP CF226Х
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1100 послуга
HP CF259A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
700 послуга
HP CF259Х
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
400 послуга
HP CF280A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
400 послуга
HP CF280X
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
700 послуга
HP Q2612A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
30 послуга
HP Q5942A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
HP Q5942X
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
50 послуга
HP Q5949A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
10 послуга
HP Q5949Х
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
15 послуга
HP Q6511A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
15 послуга
HP Q7551A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 послуга
HP Q7551X
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
200 послуга
HP Q7553A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
12 послуга
HP Q7553Х
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
60 послуга
Konica Minolta TN-116/117/118/119
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
24 послуга
Konica Minolta TN-116/117/118/119 DRUM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
14 послуга
Pantum DL-420
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
40 послуга
Pantum TL-420H
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
50 послуга
Pantum TL-420X
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
20 послуга
Samsung ML-1520D3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
20 послуга
Samsung ML1610D2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
20 послуга
Samsung MLT-D111S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
20 послуга
Xerox 3117
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться в безготівковій формі у національній валюті України (гривні) шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, згідно виставленого Виконавцем рахунку-фактури, протягом 90 календарних днів після підписання Актів здачі – приймання наданих послуг. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 15:02

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції - банківська гарантія у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», а саме містити накладений кваліфікований електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Документи Банківської гарантії можуть надаватись разом з файлом «p7s» ( із накладанням кваліфікованого електронного підпису) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Кваліфікований електронний підпис перевіряється у відповідності до п. 1.3 Розділу ІІІ тендерної документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 (далі - Наказ), з урахуванням вимог тендерної документації та Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 165000,00 грн. (сто шістдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.).

Сума забезпечення: 165000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Згідно пункту 6 Розділу VI "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю" тендерної документації: Замовник може вимагати від учасника-переможця надати Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією, на визначений замовником рахунок (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Черкаси, вул. Гоголя, 285, тендерний відділ) в паперовому вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії (який залишається у Замовника на весь термін її дії), не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку - до кінцевого строку укладання договору, передбаченого п. 49 Особливостей. До розрахунку суми банківської гарантії в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку прийняття рішення Замовником щодо внесення переможцем процедури закупівлі (далі - переможець) забезпечення виконання договору про закупівлю, Замовник протягом п’яти днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю письмово повідомляє переможця про необхідність внесення вказаного забезпечення у порядку та у строки, передбачені цієї документацією, та із зазначенням суми банківської гарантії, реквізити для оформлення забезпечення виконання Договору (назва замовника, місце знаходження замовника, реквізити рахунку Замовника). Повідомлення про необхідність внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається надісланим переможцю, якщо Замовником у визначений цим пунктом строк здійснено відповідне поштове відправлення, що містить необхідну інформацію, передбачену цим пунктом. У випадку не вчинення переможцем дій, передбачених цим пунктом до завершення строку, визначеного згідно абз. 4 п. 49 Особливостей, та за наявності відповідної вимоги Замовника, Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця у зв’язку з не наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником (абз. 4 пп. 3 п.44 Особливостей). Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5% (п’ять відсотків) вартості договору про закупівлю.
05 квітня 2024 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2024 15:02
Додаток 1_ЦП.doc
05 квітня 2024 15:02
ТД.doc
05 квітня 2024 15:02
Додаток 3 ПД.docx
05 квітня 2024 15:02
додаток 2_ТС.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ" 4 887 840,00
UAH з ПДВ
4 887 840,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 квітня 2024 10:25
Електронний підпис
20 квітня 2024 10:24
Витяг про несудимість.zip
20 квітня 2024 10:24
11. Цінова пропозиція.pdf
20 квітня 2024 10:24
11. Цінова пропозиція.docx
20 квітня 2024 10:24
6. Паспорт Турченюк.pdf
20 квітня 2024 10:24
5. Статут.pdf
18 квітня 2024 11:18
Електронний підпис
18 квітня 2024 11:16
3. Паспорт Турченюк.pdf.p7s
18 квітня 2024 11:16
5.1. Висновки СЕЕ..pdf.p7s
14 квітня 2024 11:44
Електронний підпис
14 квітня 2024 11:44
Електронний підпис
14 квітня 2024 10:59
Електронний підпис
14 квітня 2024 10:59
Електронний підпис
14 квітня 2024 10:57
3. Цінова пропозиція.docx
13 квітня 2024 18:30
Електронний підпис
13 квітня 2024 18:30
Електронний підпис
13 квітня 2024 18:28
3. Цінова пропозиція.docx
13 квітня 2024 18:28
3. Цінова пропозиція.pdf
13 квітня 2024 18:28
Установчі документи.rar
13 квітня 2024 18:28
13.2. Проект договору.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ"
#40166085
Переможець 4 887 840,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2024 10:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 09:24

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах згідно предмету закупівлі: Послуги з відновлення (регенерації) картриджів (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки), в Учасника торгів - ТОВ "РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ" (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: Відповідно до пунктів 1.7. - 1.9. Глави 1 «Загальні положення» Розділу І. «Терміни, які вживаються в тендерній документації». 1.7. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. У розумінні цієї тендерної документації такими відомостями є: - реквізити (серія, номер, дата видачі), документу, що посвідчує особу; - індивідуальний податковий номер. 1.8. Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставляння відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставляння відмітки. 1.9. Суб’єкт персональних даних – фізична особа, персональні дані якої обробляються «міститься у складі тендерної пропозиції Учасника». Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю, такі згоди суб’єктів персональних даних надаються учасником у складі тендерної пропозиції. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Довіреність Жук Т.М..», який містить персональні дані Рудої Вікторії Олександрівни, проте у складі тендерної пропозиції відсутня згода на обробку персональних від такого суб’єкта персональних даних. Також у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Довіреність_завірена копія_Губанова І.П.», який містить персональні дані Рудої Вікторії Олександрівни, проте у складі тендерної пропозиції відсутня згода на обробку персональних від такого суб’єкта персональних даних, що не відповідає умовам тендерної документації. Також у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Копії документів, що підтверджують право користування транспортним засобом.», в яких містяться персональні дані Лонюк Яни Миколаївни, проте у складі тендерної пропозиції відсутня згода на обробку персональних від такого суб’єкта персональних даних. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: згоду суб’єкта персональних даних, що адресована Замовнику відкритих торгів та містить посилання на дану закупівлю. Відповідно до п.п. 1.3.-1.4. Глави 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1.3. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.4. цього розділу. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify. Вважатиметься достатнім виконанням вимог цієї тендерної документації накладення фізичною особою підприємцем електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, як фізичної особи. 1.4. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами відкритих торгів) – розпорядчі документи про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статут, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту) у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги; для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення відкритих торгів, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства. Також, учасником надається копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю та кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа відсоток у статутному капіталі якої складає 10 і більше відсотків) або копія іншого документу, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, передбаченого статтею 5 Закону України «Про громадянство України», або документ який підтверджує, що такі особи проживають на території України на законних підставах, що передбачений згідно Закону України «Про громадянство України». Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «5. Паспорт Турченюк» містить окремі сторінки, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме копію паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю та кінцевого бенефіціарного власника. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Учасник повинен надати: копію паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції, уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю та кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника (у разі якщо кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником є фізична особа відсоток у статутному капіталі якої складає 10 і більше відсотків). Відповідно до п.п. 1.7.-1.8. Глави 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 1.7. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Такі скан-копії повинні бути створені шляхом сканування документів на сканері у кольоровому зображенні. Якщо учасником завантажується в електронну систему закупівель кольорова скан-копія з оригіналу документа то така скан-копія не потребує завірення учасником, якщо ж учасник завантажує чорно-білу скан-копію документа або скан-копію з ксерокопії документа (надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо), то такі документи мають бути засвідчені (кожен документ окремо), відповідно до вимог п. 1.8 цього Розділу. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме з дотриманням вимог передбачених ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (окрім документів прийнятих до введення в дію даного ДСТУ) та з обов’язковим дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Скан-копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ та всі реквізити документа. Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. У разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються не поданими учасником. 1.8. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документи в складі архівів rar «Документи відповідності технічним вимогам частина 1.rar» та «Документи відповідності технічним вимогам частина 2.rar», які містять pdf документи, що надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами та чорно-білими скан-копіями документа або скан-копіями з ксерокопії документа, при цьому дані pdf документи не засвідчені (кожен документ окремо), відповідно до вимог п. 1.8 цього Розділу. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Учасник повинен засвідчити (кожен документ окремо), відповідно до вимог п. 1.8 Розділу. Відповідно до п. 6.4. Глави 1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 6.4. Учасники при поданні тендерної пропозиції повинні враховувати норми: 6.4.1. Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 №187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; 6.4.2. Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 №426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; 6.4.3. Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 №1207-VII (далі — Закон №1207) у зв’язку із законодавчо встановленими заборонами на взаємодію з ТОТ. У випадку неврахування учасником під час подання тендерної пропозиції п.п. 6.4.1. та/або 6.4.2., його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абзацу 7 підпункту 1 пункту 41 Особливостей». У випадку неврахування учасником під час подання тендерної пропозиції п.п. 6.4.3. його тендерна пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі абзацу 6 підпункту 2 пункту 41 Особливостей». Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, що підтверджує врахування учасником норм п.п. 6.4.1. та/або 6.4.2. ТД. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме документ, що підтверджує врахування учасником норм п.п. 6.4.1. та/або 6.4.2. ТД. У зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Учасник повинен надати: документ, що підтверджує врахування учасником норм п.п. 6.4.1. та/або 6.4.2. ТД. Відповідно до п. 4.2. Глави 1. Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю. 4.2. Істотні умови договору про закупівлю, що будуть включені до нього: предмет договору; ціна Договору; строк надання послуг; місце надання послуг; строк дії Договору. Учасник, у складі тендерної пропозиції, надає довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації*. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ "Довідка про згоду з істотними умовами Договору», яка містить строки поставки Товару та місце поставки Товару, при цьому проект договору не містить таких розділів. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме надати довідку в довільній формі про згоду з істотними умовами Договору про закупівлю, із переліченням таких істотних умов згідно інформації, розміщеної у Додатку №3 до тендерної документації. 18.04.2024

Документи

19 квітня 2024 10:09
Довідка НАЗК
19 квітня 2024 10:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2024 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ"
#40166085
4 887 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2024 10:09
Довідка НАЗК
19 квітня 2024 10:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2024 16:48
195-01-18-24 29.04.2024 ТОВ РЕМПРИНТ ЧЕРКАСИ.pdf укладений
29 квітня 2024 16:18