Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42795490 |
Вебсайт: | https://tsoua.com/ |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Київ, |
Контактна особа: |
Панченко Ольга Олександрівна 380442986950 PANCHENKO-OA@TSOUA.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 15:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 14:31 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 14:31 |
Очікувана вартість: | 49 474 148,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 494 741,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Згідно вимог Додатку 6.1 та пункту 4.10 Розділу І тендерної документації |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1480000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Згідно вимог Додатку 4, Додатку 6.2 та пункту 4.11 Розділу І тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Проекту договору-Додаток 4 до тендерної документації | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2024 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2024 15:39 |
24-1057-Перелік змін.docx | |
18 квітня 2024 15:39 |
24-1057-Додаток 1-ТЗ.docx | |
18 квітня 2024 15:39 |
24-1057-Додаток 6.1. вимоги до тендерного забезпечення .docx | |
18 квітня 2024 15:39 |
24-1057_ТД-зі змінами.docx | |
05 квітня 2024 14:53 |
24-1057-Додаток 1.1 - Гарантійний лист.docx | |
05 квітня 2024 14:53 |
24-1057_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx | |
05 квітня 2024 14:53 |
24-1057_Додаток_2_Перелік інформації.docx | |
05 квітня 2024 14:53 |
24-1057-Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf | |
05 квітня 2024 14:53 |
24-1057-Додаток 4 - Проект договору.docx | |
05 квітня 2024 14:53 |
24-1057-Додаток 6.2. вимоги до забезпечення виконання договору.docx |
18 квітня 2024 15:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 квітня 2024 15:39 |
24-1057-Перелік змін.docx
|
|||
18 квітня 2024 15:39 |
24-1057-Додаток 1-ТЗ.docx
|
|||
18 квітня 2024 15:39 |
24-1057-Додаток 6.1. вимоги до тендерного забезпечення .docx
|
|||
18 квітня 2024 15:39 |
24-1057_ТД-зі змінами.docx
|
|||
05 квітня 2024 14:53 |
24-1057-Додаток 1.1 - Гарантійний лист.docx
|
|||
05 квітня 2024 14:53 |
24-1057_Додаток_3_Вимоги до переможця.docx
|
|||
05 квітня 2024 14:53 |
24-1057_Додаток_2_Перелік інформації.docx
|
|||
05 квітня 2024 14:53 |
24-1057-Додаток_5_ФОРМА ОЦІНКИ.pdf
|
|||
05 квітня 2024 14:53 |
24-1057-Додаток 4 - Проект договору.docx
|
|||
05 квітня 2024 14:53 |
24-1057-Додаток 6.2. вимоги до забезпечення виконання договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, які повинні забезпечувати виробничі та технологічні процеси замовника, а також кон'юнктури ринку такої техніки в Україні. Під час реалізації етапу формування технічних вимог цього типу автотехніки були проведені попередні Ринкові консультації з учасниками ринку https://tsoua.com/zakupivli/rynkovi-konsultacziyi/ .
Зважаючи на інформацію з відкритих джерел та попередніх Ринкових консультацій , на ринку є достатня кількість автомобілів тягачів з вказаними параметрами, що забезпечить конкурентне змагання різних постачальників..
Шановний учаснику!
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, які повинні забезпечувати виробничі та технологічні процеси замовника, а також кон’юнктури ринку такої техніки в Україні. Під час реалізації етапу формування технічних вимог цього типу автотехніки були проведені попередні Ринкові консультації з учасниками ринку https://tsoua.com/zakupivli/rynkovi-konsultacziyi/.
Зважаючи на інформацію з відкритих джерел та попередніх Ринкових консультацій, на ринку є достатня кількість автомобілів тягачів з вказаними параметрами, що забезпечить конкурентне змагання різних постачальників.
Шановний учаснику!
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, які повинні забезпечувати виробничі та технологічні процеси замовника, а також кон’юнктури ринку такої техніки в Україні. Під час реалізації етапу формування технічних вимог цього типу автотехніки були проведені попередні Ринкові консультації з учасниками ринку https://tsoua.com/zakupivli/rynkovi-konsultacziyi/.
Зважаючи на інформацію з відкритих джерел та попередніх Ринкових консультацій, технічна вимога в Додатку №1 до тендерної документації, а саме: найменування вимоги «Колісна формула - 6х6 з можливістю блокування міжосьових та міжколісних диференціалів задніх мостів» не встановлює вимоги щодо можливості підключення/відключення передньої осі та не визначає постійного підключення передньої осі. Ця вимога вказує на те, що за необхідності, автомобіль повинен мати змогу використовувати в якості приводних всі 6 коліс з можливістю блокування міжосьових та міжколісних диференціалів задніх мостів. Таким чином дана вимога не суперечить Вашій пропозиції.
Технічні вимоги предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик техніки, які повинні забезпечувати виробничі та технологічні процеси замовника, а також кон’юнктури ринку такої техніки в Україні. Під час реалізації етапу формування технічних вимог цього типу автотехніки були проведені попередні Ринкові консультації з учасниками ринку https://tsoua.com/zakupivli/rynkovi-konsultacziyi/.
Відповідно до п. 6-1 розділ Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» - Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
Відповідно до Постанови КМУ від 2 серпня 2022 р. № 861
13-1. Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, замовник визначає в тендерній документації вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI).
Відповідно до розділу 6 додатку 2 до тендерної документації передбачено надання інформації про відповідність учасника (крім нерезидентів) вимогам антикорупційного законодавства.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-21-000047 ● 0efb8657511d464eaa8de4c6730e3a2b
- Статус: завершено ● Дата: 16 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2024 12:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2024-04-05-008777-a 05.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-25 17:38:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Мототранспортні вантажні засоби (Тягачі 6х6)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-05-008777-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-27 12:25:51
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 25.06.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-05-008777-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних характеристик обладнання, що повинно забезпечити виробничі та технологічні процеси на виробничих потужностях Товариства, а також кон'юнктури наявних на ринку України сучасних тягачів 6х6.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) та Закупівельної політики Товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Додаток: 1.
1. Обґрунтування очікуваної вартості
2. КП1 ТОВ «КОММАШ ГРУП»
3. КП2 ТДВ «КОНКОРД»
4. КП3 ТОВ «Сканія Україна»
5. КП4 ТОВ «АМАКО Україна»
6. КП5 ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД»
7. КП6 ТОВзІІ «Вольво Україна», (Рено Тракс Україна)
8. КП7 Компанія «РІНО ТРАКС ТРЕЙД»
9. КП8 ТОВ «Вольво Україна»
10. Техніко-економічне обґрунтування закупівлі.
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-05-008777-a
- UA-2024-04-05-008777-a_teo.pdf
- КП1 ТОВ КОММАШ ГРУП.pdf
- КП2 ТДВ КОНКОРД.pdf
- КП3 ТОВ Сканія Україна.pdf
- КП4 ТОВ АМАКО УКРАЇНА.pdf
- КП5 ТОВ ЗЕРНОТРЕЙД.pdf
- КП6 ТОВзІІ Вольво Україна, (Рено Тракс Україна).pdf
- КП7 Компанія РІНО ТРАКС ТРЕЙД.pdf
- КП8 ТОВ Вольво Україна.pdf
- Обгрунтування очікуваної вартості .pdf
- Пояснення на запит ДАСУ_.docx
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-02 09:38:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Мототранспортні вантажні засоби (Тягачі 6х6)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-05-008777-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме щодо обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору до 60 днів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-04 09:25:17
ПОЯСНЕННЯ на запит Державної аудиторської служби України від 02.07.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-05-008777-a
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України від 02.07.2024 по процедурі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-05-008777-a
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
Відповідно до п.49 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
15.05.2024р. ТОВ "КОММАШ ГРУП" був визначений переможцем процедури закупівлі, кінцевий строк для укладання договору про закупівлю – 30.05.2024.
Разом з тим у зв’язку з довготривалою погоджувальною процедурою укладання договору з ТОВ "КОММАШ ГРУП" (у зв’язку з повномасштабною агресією російської федерації проти України, та в наслідок суттєвих обмежень електроенергії) була відсутня можливість укласти договір про закупівлю у зазначений строк.
Також, ТОВ "КОММАШ ГРУП" відправив примірник підписаного договору лише 30.05.2024 (останній день для укладання договору), а Замовник отримав його 31.05.2024 (копія конверта додається).
Виходячи з викладеного вище, керуючись положеннями п. 49 Особливостей, строк для укладання договору був завчасно продовжений до 60 днів (протокол уповноваженої особи додається).
Окремо зауважуємо, що положеннями Закону та Особливостей не визначено конкретного переліку випадків щодо продовження строку для укладення договору про закупівлю, Замовник самостійно визначає такі випадки та обґрунтовує їх на власний розсуд. Окрім цього, нормами Закону та Особливостей не визначено обов’язок оприлюднювати в електронній системі закупівель протоколу щодо продовження строку укладання договору до 60 днів.
За результатами процедури закупівлі був укладений договір №4600009462 від 31.05.2024.
Додаток: 1. Копія конверта
2. Протокол уповноваженої особи
Інформацію та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-05-008777-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
46 949 250,00
UAH
|
45 211 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП" |
48 674 000,00
UAH
|
45 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
45 211 000,00
UAH
|
08 травня 2024 11:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2024 13:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОММАШ ГРУП" #42601903 |
Переможець |
45 500 000,00
UAH
|
15 травня 2024 11:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2024 11:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2024 12:50
|
додаткова угода №2 від 25.09.2024.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2024 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 серпня 2024 11:27
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
20 серпня 2024 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2024 14:36
|
Договір 4600009462 від 31.05.2024.pdf | укладений |
03 червня 2024 14:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною курсу валют на дату поставки, відповідно до підпункту 7 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. |
Номер договору про закупівлю: | 4600009462 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 7 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178. У зв’язку зі зміною курсу валют на дату поставки. |
Номер договору про закупівлю: | 4600009462 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |