Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37501684 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , м. Київ обл., вулиця Закревського, будинок 15-А |
Контактна особа: |
Черній Олена Вікторівна +380445465108 chernii.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2024 09:00 |
Очікувана вартість: | 5 896 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник проводить оплату вартості кожної партії поставленого Товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару за кінцевим місцем призначення. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються на підставі частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України за фактом поставки. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 14:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 14:02 |
ТД харчування Чорнослив_Родзинки_Курага.docx | |
05 квітня 2024 14:02 |
ДОДАТОК 5 Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-30-000018 ● d5a6dc0fb5d0446cabd489db46df7277
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 12:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.04.2024 № 103
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-04-05-007237-a 05.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-01 11:17:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (родзинки, чорнослив, курага)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-05-007237-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-02 16:40:53
Пояснення на запит
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 01.05.2024 р. по моніторингу № UA-M-2024-04-30-000018 щодо закупівлі за предметом ДК 021:2015: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (родзинки, чорнослив, курага) Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Управління освіти) надає відповідні пояснення, інформацію та документи.
1. З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів та на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» підготовлено та опубліковано обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Підготовка обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до річного плану закупівель на 2024 рік. Для забезпечення існуючої потреби, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативними актами чинного законодавства, прийнято рішення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями.
При визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Управління освіти керується: Законами України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», наказом МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», наказу МОН України та МОЗ України від 15.08.2006 № 620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», наказу МОЗ від 03.09.2017 № 1073 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії». Вимоги до технічних та якісних характеристик предмету закупівлі обумовлені необхідністю закупівлі якісних продуктів харчування для належного функціонування закладів освіти.
Розмір бюджетних призначень (витрат) визначався відповідно до кошторисних призначень по КЕКВ 2230 (продукти харчування) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та рішення Київської міської ради від 14.12.2023 № 7531/7572 «Про бюджет міста Києва на 2024 рік». Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу продуктів харчування сформована виходячи із потреби замовника на 2024 рік.
Відповідно до розрахунків вартості товару, проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічні товари, з урахуванням видатків замовника на 2024 р., визначено очікувано вартість закупівлі. Ціна за одиницю товару перебуває в межі середнього діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі на території України.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020, Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на товари (продукти харчування), актуальних на момент моніторингу в мережі інтернет.
Результати моніторингу та розрахунок середньоарифметичних цін наведено в прикріплених файлах.
2. Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://ruodesn.gov.ua/publichni-zakupivli/ (chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://ruodesn.gov.ua/wp-content/uploads/UA-2024-04-05-007237-a.pdf)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-13 16:28:28
Запит про надання пояснень
1. Яким чином Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 1.2.2 пункту 1 додатку 6 до тендерної документації, а саме в частині надання «витягу з Державного реєстру прав на нерухоме майно з інформацією про власника нерухомого майна»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-15 15:59:04
Пояснення на запит
Відповідно до п.п. 1.1. Додатка 6 до ТД на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: Довідку* в довільній формі про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (приміщень, транспортних засобів) із обов’язковим зазначенням не менше трьох автомобілів, якими буде проводитися поставка продукції. *У випадку, якщо товар, що є предметом закупівлі, передбачає особливий температурний режим зберігання ти транспортування (наприклад м’ясо, риба, молочні продукти, масло, яйця, морожені продукти), надається довідка в довільній формі про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (приміщень та холодильного обладнання, транспортних засобів) із обов’язковим зазначенням не менше трьох автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, якими буде проводитися поставка продукції.
Згідно п.п. 1.2.2. Додатка 6 до ТД для підтвердження інформації, зазначеної в Довідці згідно п.1.1., учасник повинен надати у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база, приміщення залучені учасником: - для підтвердження наявності нерухомого майна – договір оренди/суборенди/лізингу з актами приймання-передачі та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з інформацією про власника нерухомого майна.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано:
1. Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено, зокрема: Складське та офісне приміщення за адресою: вул. Каховська, 64, площа 350 та 25 кв.м. – право користування орендоване, Договір оренди №10 від 27.11.2023 року.
2. Для підтвердження наявності залученого нерухомого майна надано договір оренди №10 від 27.11.2023 року з актами приймання-передачі та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з інформацією про власника нерухомого майна. У витягу (файл «16.1.1. Документи на право власності на склад та офіс.pdf») зазначено інформацію про приміщення, вказане у договорі та довідці, та там наявна інформація про власника майна: ТОВ «Маркаб» код ЄДРПОУ 38888987, зареєстроване за адресою: Україна, 02002, м. Київ, вул. Каховська, б. 64; та загальну площу майна 395,8 м.кв. (зауважуємо, що площа орендованих учасником приміщень - 375 м.кв.).
Надані учасником ТОВ «АгроУкрОвоч» документи відповідають вимогам тендерної документації та підтверджують наявність в учасника приміщень.
Відповідно до п. 42. Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовник скористався своїм правом і звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником, до підприємсва ТОВ «Маркаб», яке виступає орендодавцем і власником приміщень, які зазначив учасник ТОВ «АгроУкрОвоч» в тендерній пропозиції (Додаток 1 - Протокол звернення Замовника за підтвердженням інформації №106 від 15.04.2024 р.)
ТОВ «Маркаб» у листі №5/04 від 16.04.2024 р (вх.22-1265/1 від 16.04.2024 р.) (Додаток 2) підтверджує достовірність інформації, яку зазначено Учасником, а саме: «ТОВ «АгроУкрОвоч» відповідно до договору оренди №10 від 27 листопада 2024 року дійсно орендує нежитлові приміщення загальною площею 375 кв.м., в тому числі складське приміщення - 350 кв.м та офісне приміщення – 25 кв.м., які знаходяться з адресою: 02002, вул. Каховська, 64, (корпус 14). Власником зазначеного нерухомого майна є ТОВ «Маркаб» код ЄДРПОУ 38888987». На підтвердження інформації надано скан копію з оригіналу витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (номер витягу 87426251).
Таким чином за результатом звернення Замовника до ТОВ «Маркаб» підтверджено інформацію, надану учасником ТОВ «АгроУкрОвоч», а також не встановлено невідповідність цього учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, тому відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АгроУкрОвоч».
Зауважуємо, що тендерною документацією не встановлено вимоги до зазначення у договорі оренди чи довідці про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (приміщень, транспортних засобів) інформації про адресу чи іншої інформації щодо приміщення.
Отже підтверджено наявність в учасника орендованого складського та офісного приміщення по вул. Каховська 64 площею 350 та 25 кв.м., що знаходиться у корпусі 14.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АгроУкрОвоч" |
5 864 000,00
UAH з ПДВ
|
5 864 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АгроУкрОвоч" #45315063 |
Переможець |
5 864 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2025 21:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2024 11:05
|
ДУ №2 від 25.12.2024 до дог 31 зменшення.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2024 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 17:10
|
Договір №31 від 24.04.2024 Сухофрукти.pdf | укладений |
24 квітня 2024 17:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили зменшити обсяги товару за договором, зокрема з урахуванням розміру фактичних видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 31 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |