Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів с. Криворіжжя, с. Новофедорівка, с. Новокриворіжжя, с. Завидо-Кудашеве, с. Надія, с. Ракша, с. Новомар'ївка, с. Зелене, с. Завидо-Борзенка, с. Красноподілля, с. Новогришине, с. Мирне, с. Кам'янка, с. Лиман, с. Василівка, с. Новоолександрівка, с. Юр'ївка, с. Пертівське, с. Шилівка Криворізької сільської ради Покровського району Донецької області
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2024-04-05-007204-a ● 87ef4d23f6814c1bbec26ee6d7119e40
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КРИВОРІЗЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04343168 |
Місцезнаходження: | 85030, Україна , Донецька обл., Покровський район, село Криворіжжя, вул. Центральна, б. 103 |
Контактна особа: |
Анна Іванівна Павлова +380501929235 krivorozhss@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 01:00 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів с. Криворіжжя, с. Новофедорівка, с. Новокриворіжжя, с. Завидо-Кудашеве, с. Надія, с. Ракша, с. Новомар'ївка, с. Зелене, с. Завидо-Борзенка, с. Красноподілля, с. Новогришине, с. Мирне, с. Кам'янка, с. Лиман, с. Василівка, с. Новоолександрівка, с. Юр'ївка, с. Пертівське, с. Шилівка Криворізької сільської ради Покровського району Донецької області
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85030, Україна, Донецька область, с. Криворіжжя, Центральна. 103
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 травня 2024
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2024 11:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2024 11:42 |
перелік змін.docx | |
11 квітня 2024 11:42 |
Тендерна_документація (нова редакція).docx | |
05 квітня 2024 14:00 |
Тендерна_документація.docx | |
05 квітня 2024 14:00 |
Додаток №3 - Проект Договору.doc |
11 квітня 2024 11:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 квітня 2024 11:42 |
перелік змін.docx
|
|||
11 квітня 2024 11:42 |
Тендерна_документація (нова редакція).docx
|
|||
05 квітня 2024 14:00 |
Тендерна_документація.docx
|
|||
05 квітня 2024 14:00 |
Додаток №3 - Проект Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційних критеріїв та технічного завдання за предметом закупівлі
Дата подання: 08 квітня 2024 16:35
Дата відповіді: 11 квітня 2024 11:30
1. Вимоги щодо матеріально-технічної бази Учасника, наведені в п.1.1 Додатку №1 до тендерної документації не відповідають положенням наказу Мінагрополітики України від 11.04.2013 № 255, зареєстрованого в Мінюсті України 29.04.2013 за № 694/23226 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою». Відповідно до п.2.1 Наказу 2.1. Виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою: геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж); комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою. До того ж нез’ясовно яким чином автівка і 3 (три) принтера формату А4 допоможуть роздрукувати широкоформатні креслення А1, що складаються в ході вказаних робіт.
Виходячи з того, що нормативна грошова оцінка земель – суто камеральний вид робіт із землеустрою, вимога Замовника щодо наявності у Учасника комплекту геодезичного обладнання, автівки і приміщення не може вважатися законною і потребує відповідного коригування.
2. Вимога щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у кількості 2 сертифікованих інженерів – землевпорядників та 2 сертифікованих інженерів – землевпорядників порушує положення статті 26 Закону України «Про землеустрій», згідно якої розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. «Обґрунтування» вказаних вимог «урахуванням об’єму послуг згідно Технічного завдання, які повинен надати Учасник процедури закупівлі» не може вважатися адекватним, оскільки Замовник не має компетенції у визначенні трудовитрат виконавця або будь яких інших економічних показників, які характеризують процес виконання робіт. До того ж нез’ясовно яким чином на виконання суто камеральних робіт з нормативної грошової оцінки земель можуть вплинути дії інженерів – геодезистів. Виконавець робіт, визначений Законом і процедурою тендерної закупівлі, беручи на себе зобов’язання за договором самостійно оцінює об’єми та приймає рішення щодо формування необхідного складу фахівців, на будь-яких узгоджених умовах, передбачених чинним законодавством.
Виходячи з наведеного, пропонуємо привести вказані вимоги у відповідність до чинного законодавства щодо наявності у складі виконавця робіт із землеустрою за постійним місцем роботи 1 (одного) сертифікованого інженера – землевпорядника, та надати можливість виконавцю у разі його виробничої необхідності долучати фахівців на підставі цивільно-правових угод.
3. Вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів визначає аналогічними виконання нормативної оцінки земельних ділянок та населених пунктів. П 1.3.1. «Проведення нормативно-грошової оцінки земельної ділянки» не може вважатися аналогічним видом послуг до предмета закупівлі, оскільки оцінка окремої земельної ділянки не передбачає процедури оціночного районування. Питання, чи можуть вважатися аналогічним видом робіт виконання нормативної грошової оцінки земельних ділянок всієї територіальної громади? Тим більше, що відповідно до п.1.3.2 потребується «не одного договору» про проведення нормативної грошової оцінки населеного пункту.
4. Положення п.1 «Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок», затвердженої Постановою Кабміну України від 03.11.2021 №1147, визнають «об’єктом нормативної грошової оцінки земельні ділянки усіх категорій та форм власності в межах території територіальної громади (або її частини)», в тому числі і окремих населених пунктів, але їх оцінка не знімає загального завдання нормативної грошової оцінки земель всієї територіальної громади, і у зв’язку з цим несе в собі ризики нецільового використання бюджетних коштів. До того ж аналіз аналогічних тендерних закупівель вказує на той факт, що визначена Замовником сума дозволяє виконати нормативну грошову оцінку всієї громади.
Виходячи з досвіду виконання аналогічних робіт та участі у тендерних закупівлях вважаємо за доцільне запропонувати Замовнику змінити назву предмета закупівлі і замовити виконання нормативної грошової оцінки земель територіальної громади в цілому, з повним дотриманням процедури оціночного районування, складанням за її результатами 1 (одного) технічного звіту та внесенням всіх відповідних відомостей до Державного земельного кадастру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на вашу Вимогу, повідомляємо, що тендерну документацію сформовано відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (надалі – Постанова № 1178, Особливості). Вимоги тендерної документації, які висунуті відповідають статті 5 цього Закону. є поширеними, стандартними та постійно використовуються у закупівлях, зокрема у сфері землеустрою. Положеннями ч. ч. 1-3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено обов'язковість оприлюднення тендерної документації безоплатно на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, а також регламентовано вимоги до тендерної документації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг), а також Замовник встановлює вимоги та кваліфікаційні критерії для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується надання послуг у сфері землеустрою.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1. Щодо вимоги в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, про наявність в учасника власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, а саме:
- принтери формату А4 – не менше трьох;
- не менше одного автомобіля;» повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Вимога щодо наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій встановлюється з метою підтвердження технічної спроможності учасника надати послуги, що складають предмет закупівлі у відповідності до вимог технічного завдання.
Вимога щодо наявності у учасника процедури закупівлі «принтери формату А4 – не менше трьох» зумовлена змістом п. 5 Технічного завдання на надання послуг з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів с. Криворіжжя, с. Новофедорівка, с. Новокриворіжжя, с. Завидо-Кудашеве, с. Надія, с. Ракша, с. Новомар’ївка, с. Зелене, с. Завидо-Борзенка, с. Красноподілля, с. Новогришине, с. Мирне, с. Кам’янка, с. Лиман, с. Гуліве, с. Василівка, с. Новоолександрівка, с. Юр’ївка, с. Петрівське, с. Шилівка Криворізької сільської ради Покровського району Донецької області, що є Додатком 2 до тендерної документації (далі – Технічне завдання), За результатами надання послуг Виконавцем робіт Замовнику передаються наступні матеріали: Технічні документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів с. Криворіжжя, с. Новофедорівка, с. Новокриворіжжя, с. Завидо-Кудашеве, с. Надія, с. Ракша, с. Новомар’ївка, с. Зелене, с. Завидо-Борзенка, с. Красноподілля, с. Новогришине, с. Мирне, с. Кам’янка, с .Лиман, с. Гуліве, с. Василівка, с. Новоолександрівка, с. Юр’ївка, с. Петрівське, с. Шилівка Криворізької сільської ради Покровського району Донецької області - у паперовому вигляді. Таким чином, для можливості виконання поставленого завдання та надання Замовнику закупівлі документацій із землеустрою в паперовому вигляді потенційний виконавець договору про закупівлю має підтвердити наявність принтерів. Вимога щодо наявності у учасника процедури закупівлі «не менше одного автомобіля;» зумовлена характеристикою об’єкта надання Послуг, у відповідності до п.1 Технічного завдання, а саме місцем територіальним розташуванням – в межах Криворізької сільської ради Покровського району Донецької області населених пунктів: с. Криворіжжя, с. Новофедорівка, с. Новокриворіжжя, с. Завидо-Кудашеве, с. Надія, с. Ракша, с. Новомар’ївка, с. Зелене, с. Завидо-Борзенка, с. Красноподілля, с. Новогришине, с. Мирне, с. Кам’янка, с .Лиман, с. Гуліве, с. Василівка, с. Новоолександрівка, с. Юр’ївка, с. Петрівське, с. Шилівка Криворізької сільської ради Покровського району Донецької області. В процесі надання послуг може виникнути виїзду до об’єктів послуг або Замовнику, у зв’язку із чим Замовник має впевнитися у спроможності Учасника процедури закупівлі організувати перевезення працівників.
2. Щодо вимоги в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ, посаду, освіту працівників, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору, тому числі: «…не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів.» повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, щодо наявності «не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів.» – зазначений критерій встановлюється з метою пересвідчитись, що послуги будуть виконуватись суб’єктом, який має достатньо висококваліфікованого персоналу.
В зв'язку з необхідністю виконання великого обсягу робіт в складі послуг та короткі строки для надання таких послуг, Замовник вбачає необхідність наявності в Учасника зазначеної кількості спеціалістів, з метою забезпечення високого рівня надання послуг. Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи об’єм послуг, може призвести до ускладнень через недостачу відповідних фахівців, труднощів у виконанні послуги за договором через виконання послуги мінімальною кількістю працівників, можливі ризики поспішної роботи, а як наслідок, не якісно виконаних тих чи інших етапів, а отже, порушення умов договору, що може призвести до ненадання послуг/неналежно наданих послуг за договором та/або розірвання договору про закупівлю.
За відсутності заборон з боку законодавства, замовник наділений правом самостійно визначати предмет закупівлі чи частину предмета закупівлі (лот), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, вимоги щодо якого визначаються в тендерній документації замовником, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, їх кількості та наявного досвіду/стажу, враховуючи обсяги та специфіку технічного завдання даної закупівлі. Рішенням АМКУ №4474-р/пк-пз від 07.07.2017 та на Постановою Київського апеляційного адміністративного суду по справі 826/9149/17 від 05.06.2018 підтверджується позиція щодо правомірності встановлення в Тендерній документації вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – зазначений критерій встановлюється з метою пересвідчитись, що послуги будуть виконуватись суб’єктом, який має достатньо висококваліфікованого персоналу. Крім того, Тендерною документацією не заборонено учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших субʼєктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
3. Щодо вимоги в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати у складі тендерної пропозиції довідку за формою у довільній формі, яка міститиме інформацію про назву предмета закупівлі, назву замовника за аналогічним Договором, номер, дати та ціну аналогічного Договору, а також відсоток виконання. До вказаної довідки необхідно надати аналогічні предмету закупівлі Договори, а саме: 1.3.1. не менше двох договорів, виконані протягом 2023-2024 р., предметом яких є надання послуг з проведення нормативно-грошової оцінки земельної ділянки.» повідомляємо наступне:
Дана вимога сформульована з огляду на назву предмету закупівлі, наведеному в п.1.4 Тендерної документації, а саме: «Послуги з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів с. Криворіжжя, с. Новофедорівка, с. Новокриворіжжя, с. Завидо-Кудашеве, с. Надія, с. Ракша, с. Новомар’ївка, с. Зелене, с. Завидо-Борзенка, с. Красноподілля, с. Новогришине, с. Мирне, с. Кам’янка, с. Лиман, с. Гуліве, с. Василівка, с. Новоолександрівка, с. Юр’ївка, с. Петрівське, с. Шилівка Криворізької сільської ради Покровського району Донецької області («ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги»)», а також змісту Технічного завдання на надання послуг з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів с. Криворіжжя, с. Новофедорівка, с. Новокриворіжжя, с. Завидо-Кудашеве, с. Надія, с. Ракша, с. Новомар’ївка, с
У відповідь на вашу Вимогу, повідомляємо, що тендерну документацію сформовано відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (надалі – Постанова № 1178, Особливості). Вимоги тендерної документації, які висунуті відповідають статті 5 цього Закону. є поширеними, стандартними та постійно використовуються у закупівлях, зокрема у сфері землеустрою. Положеннями ч. ч. 1-3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» закріплено обов'язковість оприлюднення тендерної документації безоплатно на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, а також регламентовано вимоги до тендерної документації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг), а також Замовник встановлює вимоги та кваліфікаційні критерії для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується надання послуг у сфері землеустрою.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1. Щодо вимоги в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, про наявність в учасника власного та/або залученого обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, а саме:
- принтери формату А4 – не менше трьох;
- не менше одного автомобіля;» повідомляємо наступне:
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Вимога щодо наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій встановлюється з метою підтвердження технічної спроможності учасника надати послуги, що складають предмет закупівлі у відповідності до вимог технічного завдання.
Вимога щодо наявності у учасника процедури закупівлі «принтери формату А4 – не менше трьох» зумовлена змістом п. 5 Технічного завдання на надання послуг з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів с. Криворіжжя, с. Новофедорівка, с. Новокриворіжжя, с. Завидо-Кудашеве, с. Надія, с. Ракша, с. Новомар’ївка, с. Зелене, с. Завидо-Борзенка, с. Красноподілля, с. Новогришине, с. Мирне, с. Кам’янка, с. Лиман, с. Гуліве, с. Василівка, с. Новоолександрівка, с. Юр’ївка, с. Петрівське, с. Шилівка Криворізької сільської ради Покровського району Донецької області, що є Додатком 2 до тендерної документації (далі – Технічне завдання), За результатами надання послуг Виконавцем робіт Замовнику передаються наступні матеріали: Технічні документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів с. Криворіжжя, с. Новофедорівка, с. Новокриворіжжя, с. Завидо-Кудашеве, с. Надія, с. Ракша, с. Новомар’ївка, с. Зелене, с. Завидо-Борзенка, с. Красноподілля, с. Новогришине, с. Мирне, с. Кам’янка, с .Лиман, с. Гуліве, с. Василівка, с. Новоолександрівка, с. Юр’ївка, с. Петрівське, с. Шилівка Криворізької сільської ради Покровського району Донецької області - у паперовому вигляді. Таким чином, для можливості виконання поставленого завдання та надання Замовнику закупівлі документацій із землеустрою в паперовому вигляді потенційний виконавець договору про закупівлю має підтвердити наявність принтерів. Вимога щодо наявності у учасника процедури закупівлі «не менше одного автомобіля;» зумовлена характеристикою об’єкта надання Послуг, у відповідності до п.1 Технічного завдання, а саме місцем територіальним розташуванням – в межах Криворізької сільської ради Покровського району Донецької області населених пунктів: с. Криворіжжя, с. Новофедорівка, с. Новокриворіжжя, с. Завидо-Кудашеве, с. Надія, с. Ракша, с. Новомар’ївка, с. Зелене, с. Завидо-Борзенка, с. Красноподілля, с. Новогришине, с. Мирне, с. Кам’янка, с .Лиман, с. Гуліве, с. Василівка, с. Новоолександрівка, с. Юр’ївка, с. Петрівське, с. Шилівка Криворізької сільської ради Покровського району Донецької області. В процесі надання послуг може виникнути виїзду до об’єктів послуг або Замовнику, у зв’язку із чим Замовник має впевнитися у спроможності Учасника процедури закупівлі організувати перевезення працівників.
2. Щодо вимоги в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про ПІБ, посаду, освіту працівників, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору, тому числі: «…не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів.» повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, щодо наявності «не менше двох сертифікованих інженерів-геодезистів.» – зазначений критерій встановлюється з метою пересвідчитись, що послуги будуть виконуватись суб’єктом, який має достатньо висококваліфікованого персоналу.
В зв'язку з необхідністю виконання великого обсягу робіт в складі послуг та короткі строки для надання таких послуг, Замовник вбачає необхідність наявності в Учасника зазначеної кількості спеціалістів, з метою забезпечення високого рівня надання послуг. Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи об’єм послуг, може призвести до ускладнень через недостачу відповідних фахівців, труднощів у виконанні послуги за договором через виконання послуги мінімальною кількістю працівників, можливі ризики поспішної роботи, а як наслідок, не якісно виконаних тих чи інших етапів, а отже, порушення умов договору, що може призвести до ненадання послуг/неналежно наданих послуг за договором та/або розірвання договору про закупівлю.
За відсутності заборон з боку законодавства, замовник наділений правом самостійно визначати предмет закупівлі чи частину предмета закупівлі (лот), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, вимоги щодо якого визначаються в тендерній документації замовником, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, їх кількості та наявного досвіду/стажу, враховуючи обсяги та специфіку технічного завдання даної закупівлі. Рішенням АМКУ №4474-р/пк-пз від 07.07.2017 та на Постановою Київського апеляційного адміністративного суду по справі 826/9149/17 від 05.06.2018 підтверджується позиція щодо правомірності встановлення в Тендерній документації вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – зазначений критерій встановлюється з метою пересвідчитись, що послуги будуть виконуватись суб’єктом, який має достатньо висококваліфікованого персоналу. Крім того, Тендерною документацією не заборонено учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших субʼєктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
3. Щодо вимоги в Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати у складі тендерної пропозиції довідку за формою у довільній формі, яка міститиме інформацію про назву предмета закупівлі, назву замовника за аналогічним Договором, номер, дати та ціну аналогічного Договору, а також відсоток виконання. До вказаної довідки необхідно надати аналогічні предмету закупівлі Договори, а саме: 1.3.1. не менше двох договорів, виконані протягом 2023-2024 р., предметом яких є надання послуг з проведення нормативно-грошової оцінки земельної ділянки.» повідомляємо наступне:
Дана вимога сформульована з огляду на назву предмету закупівлі, наведеному в п.1.4 Тендерної документації, а саме: «Послуги з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів с. Криворіжжя, с. Новофедорівка, с. Новокриворіжжя, с. Завидо-Кудашеве, с. Надія, с. Ракша, с. Новомар’ївка, с. Зелене, с. Завидо-Борзенка, с. Красноподілля, с. Новогришине, с. Мирне, с. Кам’янка, с. Лиман, с. Гуліве, с. Василівка, с. Новоолександрівка, с. Юр’ївка, с. Петрівське, с. Шилівка Криворізької сільської ради Покровського району Донецької області («ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги»)», а також змісту Технічного завдання на надання послуг з розроблення технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок населених пунктів с. Криворіжжя, с. Новофедорівка, с. Новокриворіжжя, с. Завидо-Кудашеве, с. Надія, с. Ракша, с. Новомар’ївка, с
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОНБАСГЕОЗЕМЛЕУСТРІЙ" |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОНБАСГЕОЗЕМЛЕУСТРІЙ" #37902062 |
Переможець |
580 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 15:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 09:38
|
акт луговий.pdf | укладений |
22 травня 2024 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2024 11:06
|
договір.pdf | укладений |
25 квітня 2024 11:04
|