Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. АКАД. О.І. ЮЩЕНКА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01982264 |
Місцезнаходження: | 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 109 |
Контактна особа: |
Щучкіна Ірина 380432507925 vokpl.zakupivli9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2024 13:19 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2024 13:19 |
Очікувана вартість: | 15 043 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 215,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю укладає договір про надання завдатку для забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації та вносить таке забезпечення на банківський рахунок Замовника (що підтверджується оригіналом платіжного документу з відміткою банку про перерахування коштів на рахунок Замовника). Якщо договір про надання завдатку для забезпечення виконання договору про закупівлю не буде підписаний (укладений) з вини переможця процедури закупівлі в зазначений строк, такі дії / бездіяльність переможця процедури закупівлі будуть розцінені замовником як відмова від укладення договору про закупівлю. У такому випадку тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пп. 3 п. 47 Особливостей. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків ціни договору та має бути внесене на банківський рахунок замовника, визначений в договорі про надання завдатку для забезпечення виконання договору про закупівлю, не пізніше дати укладення Договору. Якщо станом на 14 год 00 хв останнього дня укладення договору, передбаченого аб.4 п.49 Особливостей, кошти забезпечення виконання договору про закупівлю не зараховані в повному обсязі на відповідний банківський рахунок замовника, то тендерна пропозиція переможця цієї процедури закупівлі підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 пп. 3 п. 47 Особливостей. Умови та порядок повного чи часткового повернення, а також неповернення замовником забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються угодою про надання забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплату Замовник здійснює поетапно в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, до 30 календарних днів з дати їх підписання за умови надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. У разі затримки фінансування, оплата за виконанні роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником коштів на свій розрахунковий рахунок. Облік та оплата виконаних робіт здійснюється на підставі акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ-2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2024 14:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 14:36 |
таблиця змiн вiд 10.04.2024 року.doc | |
10 квітня 2024 14:35 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (зі змінами від 10.04.2024).docx | |
09 квітня 2024 09:25 |
таблиця змiн вiд 09.04.2024 року.doc | |
05 квітня 2024 13:56 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
05 квітня 2024 13:56 |
Додаток 4 (проєкт договору надання завдатку для забезпечення договору).docx | |
05 квітня 2024 13:56 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
05 квітня 2024 13:56 |
Оголошення про відкриті торги.docx | |
05 квітня 2024 13:56 |
Додаток 2 технічне завдання.docx |
10 квітня 2024 14:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 квітня 2024 14:36 |
таблиця змiн вiд 10.04.2024 року.doc
|
||||||
10 квітня 2024 14:35 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) (зі змінами від 10.04.2024).docx
|
||||||
09 квітня 2024 09:25 |
таблиця змiн вiд 09.04.2024 року.doc
|
||||||
05 квітня 2024 13:56 |
Тендерна документація за Особливостями.docx
|
||||||
05 квітня 2024 13:56 |
Додаток 4 (проєкт договору надання завдатку для забезпечення договору).docx
|
||||||
05 квітня 2024 13:56 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
||||||
05 квітня 2024 13:56 |
Оголошення про відкриті торги.docx
|
||||||
05 квітня 2024 13:56 |
Додаток 2 технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно із Статтею 371 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" 3038-VI, чинний, поточна редакція — від 01.10.2023, ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Замовник проводить закупівлю робіт з ремонту (реставраційного) об’єкту, що є пам’яткою архітектури, а саме: «Ремонт (реставраційний) будівлі (Літера А) з влаштуванням рентген-операційних в частині приміщень КНП "ВОКПЛ ім. акад. О.І. Ющенка ВОР" (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення «Комплекс споруд психіатричної лікарні» - охоронний № 20-М) за адресою: м. Вінниця, вул. Пирогова, 109».
Вимоги про усунення порушення
Протокольним рішенням відповідальної особи №47\4 від 23.04.2024 року було відхилено тендерну пропозицію ПП БМП КЕНТАВР по причинах:
- не надання посвідчень про право будівельників виконувати роботи на висоті;
- не надання посвідчень з питань охорони праці на всіх працівників вказаних в довідці про наявність кваліфікованих працівників.
ПП БМП КЕНТАВР не погоджується з рішенням уповноваженої особи з наступних причин:
Відповідно до вимог тендерної документації а також вимоги Замовника про усунення невідповідностей ПП БМП КЕНТАВР надав у складі тендерної пропозиції посвідчення про право виконання робіт підвищеної небезпеки на всіх працівників робітничих професій, зокрема на працівників за спеціальністю покрівельник. Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005 року визначено перелік робіт з підвищеною небезпекою. П. 98 даного наказу визначено що роботи верхолазні та роботи на висоті відносяться до робіт з підвищеною небезпекою.
Останнім абзацем даного наказу визначено наступне «На підприємствах на основі Переліку, з урахуванням специфіки
виробництва, роботодавцем розробляються і затверджуються
відповідний перелік робіт з підвищеною небезпекою, для проведення
яких потрібні спеціальне навчання і щорічна перевірка знань з
питань охорони праці»
Таким чином, надані ПП БМП КЕНТАВР посвідчення працівників про право виконувати роботи підвищеної небезпеки свідчать про право виконувати роботи на висоті, а також, отримання працівниками ПП БМП КЕНТАВР посвідчень про право виконувати роботи підвищеної небезпеки свідчить про проходження навчання з охорони праці цими працівниками.
Враховуючи вищевикладене, ПП БМП КЕНТАВР виконав вимоги тендерної документації Замовника, та виправив невідповідності відповідно до вимоги про виправлення невідповідностей.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення відповідальної особи №47\4 від 23.04.2024 року про відхилення тендерної пропозиції ПП БМП КЕНТАВР як неправомірне та\або помилкове.
Під час розгляду поданої тендерної пропозиції ПП БМП КЕНТАВР виявлено невідповідності в інформації та документах, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник, у встановлений законодавством строк, розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Зокрема, Учаснику необхідно було надати у строк, визначений Особливостями:
1.Документи, що підтверджують право будівельників виконувати роботи на висоті (посвідчення або протокол).
2. Документи (протоколи або витяги з протоколів та/або посвідчення), що підтверджують проходження навчання з охорони праці на всіх працівників, що зазначені у довідці.
Учасником на виконання зазначеної Вимоги про усунення невідповідностей завантажено посвідчення працівників про право виконувати роботи з підвищеною небезпекою, в яких йдеться виключно про присвоєння кваліфікаційних розрядів таким працівникам та відсутня інформація про проходження навчання з охорони праці і право виконувати роботи на висоті (про що вимагалось).
Хоча, відповідно до вимог пп 3.13.,3.17. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005 року, п.1.14. Наказу Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду №62 від 27.03.2007 року передбачено:
«3.13. Результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (форма затверджена додатком 1 до наказу). Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (форма затверджена додатком 2 до наказу). При цьому, в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань.
3.17. Організаційне забезпечення роботи комісії (організація проведення перевірки знань з питань охорони праці, оформлення, облік і зберігання протоколів перевірки знань, оформлення і облік посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці) покладається на суб'єкт господарювання, яким проводилось навчання з питань охорони праці. Термін зберігання протоколів перевірки знань з питань охорони праці не менше 5 років.
1.14. Працівникам, які виконують верхолазні роботи, робиться відповідний запис у посвідченні про перевірку знань з питань охорони праці.»
Тобто, у посвідченнях працівників повинна зазначатись інформація: про перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань.
Останнім абзацом Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26.01.2005 року чітко визначено, що на підприємствах на основі Переліку, з урахуванням специфіки виробництва, роботодавцем розробляються і затверджуються відповідний перелік робіт з підвищеною небезпекою, для проведення яких потрібні спеціальне навчання і щорічна перевірка знань з питань охорони праці, саме тому Замовником і було надано право Учаснику довантажити такі документи.
Учасник, не виправив виявлені невідповідності, і тому відповідно до пп.1. п.44 Особливостей, Замовник відхилив таку тендерну пропозицію
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000048 ● 67049f4867134a86963d06b6b3e65a18
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024
№ 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37
UA-2024-04-05-007022-a
05.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 14:32:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт ремонту (реставраційний) будівлі (Літера А) з влаштуванням рентген-операційних в частині приміщень КНП «ВОКПЛ ім. акад. О.І. Ющенка ВОР» (пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення «Комплекс споруд психіатричної лікарні» - охоронний № 20-М) за адресою: м. Вінниця, вул. Пирогова, 109, код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, за «Єдиний закупівельний словник» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-05-007022-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-17 12:08:52
Пояснення на запит
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкту «Ремонт (реставраційний) будівлі (Літера А) з влаштуванням рентген-операційних в частині приміщень КНП "ВОКПЛ ім. академіка О.І. Ющенка ВОР" (пам`ятка архітектури та містобудування місцевого значення «Комплекс споруд психіатричної лікарні»–охоронний № 20-М) за адресою: м. Вінниця, вул. Пирогова, 109», та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду науково проектно-кошторисної документації (додаються у вигляді додатків до цього пояснення).
Кошторисна вартість ремонту (реставраційного) об’єкту всього по зведеному кошторисному розрахунку складає 59 824 482,00 грн. У зв’язку з обмеженим фінансуванням та відповідно до фінансового плану на 2024 рік, замовником було прийнято рішення на першочергове проведення закупівлі будівельно- монтажних робіт з обладнанням, монтаж якого передбачається безпосередньо під час виконання робіт, на очікувану вартість згідно науково проектно-кошторисної документації 15 043 000,00 грн. (технічне завдання додається). Додаткове медичне обладнання та інвентар буде закуповуватися по мірі наявності коштів.
Закупівля робіт здійснюється за рахунок коштів НСЗУ.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на вебсайті КНП «Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради» за посиланням:
https://vopnl.vn.ua/, де перейшовши в розділі «Про нас» далі «Доступ до публічної інформації» далі «Публічні закупівлі» де у папці «Квітень 2024» знаходиться документ з назвою «05.04.2024 р. Обґрунтування закупівлі Ремонт (реставраційний) будівлі (Літера А) з влаштуванням рентген-операційних в частині приміщень КНП ВОКПЛ ім. акад. О.І. Ющенка ВОР)».
Посилання на папку: https://drive.google.com/drive/u/3/folders/14S8e9slRzT9JsQa-jTuPivcorxYXXc6L
Посилання на файл:
https://docs.google.com/document/d/1nEuVIDPKpC45jqUx85j3oKyDOoAFy8kq/edit#heading=h.gjdgxs
- 03_01_ІТЗ.pdf
- експертний звіт.pdf
- 444_КД ДФ.pdf дефекний акт.pdf
- Технічне завдання -15043000.pdf
- Наказ затв. коштор. частини робочого проєкту.pdf
- 03_023_ОВ.О.pdf
- 03_024_ОВ_Вентиляція_Ющенка_(зміна план-ння_03.02.24+горище)_V7.pdf
- 03_025_ВК_V2.pdf
- 02_02_Том 2_ кн2 ОК КНД.pdf
- 03_022_ТХ.ЛГ_Технологічні рішення.Лікувальні гази_V3.pdf
- Протокол надання пояснення на запит моніторінгу.pdf
- 02_01_Загрузка Т2 кн1.pdf
- 03_027_ЕП.pdf
- 01_01_Т 1 кн1 ЗАГРУЗКА.pdf
- 03_026_ЕТР.pdf
- К_444_КД_Ющенка кошторис .pdf
- 03_01_ПЗ_ПОБ_ПЕМ_П.записка_Ющенка_V5.pdf
- 03_021_АБ,ГП_Ющенка_Загальний файл.pdf
- Електронний підпис
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП БМП КЕНТАВР |
13 202 599,77
UAH з ПДВ
|
13 052 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК СТАМ" |
13 889 997,31
UAH з ПДВ
|
13 052 049,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Олеріт" |
14 700 523,76
UAH з ПДВ
|
13 126 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП БМП КЕНТАВР #36310360 |
Відхилено |
13 052 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 12:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 12:08
|
ТОВ "БК СТАМ" #38953893 |
Переможець |
13 052 049,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2024 09:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 квітня 2024 14:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 13:04
|
Договір 267.pdf | укладений |
10 травня 2024 12:56
|