Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт (експлуатаційне утримання вулиць) по Зимноводівській громаді Львівського району Львівської області
Очікувана вартість
1 484 323,00 UAH
UA-2024-04-05-006712-a ● c06bf32c42d54590ba82a511ae5022fe
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зимноводівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04372282 |
Вебсайт: | http://zymnavoda.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 81110, Україна , Львівська обл., Зимна Вода, вул. Шухевича, 83 |
Контактна особа: |
Смалюх Ярина Богданівна +380322952207 zymnovodivskaotg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2024 13:45 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 14:19 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 14:19 |
Очікувана вартість: | 1 484 323,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 425,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії з грошовим покриттям (оформленої відповідно до вимог нормативного законодавства, а саме:постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639, наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2 пункту 3 цього розділу, відшкодувати на рахунок Зимноводівської сільської ради Львівського району Львівської області кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в підпункті 2 пункту 2 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/рUA328201720355119054088019753 МФО 820172, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282 єдиним грошовим платежем. Реквізити можуть бути змінені у зв’язку з зміною нормативної бази або реорганізацією, про що буде повідомлено Замовником. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. 2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 7 421,62 грн. (сім тисяч чотириста двадцять одна гривня 62 копійки). 3. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: строк, протягом якого тендерна пропозиція вважається дійсною, але не менше 90 календарних днів, з дня розкриття тендерних пропозицій. 3.1. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - 90 календарних днів. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 7421.62 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Керуючись ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Учасник - переможець не пізніше дати укладення договору надає забезпечення виконання договору у розмірі, що відповідає 3% (три відсотки) від суми договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору: грошова застава. Реквізити для перерахування забезпечення виконання договору: р/р UA328201720355119054088019753, ДКСУ м.Київ МФО 820172, одержувач: Зимноводівська сільська рада Львівського району Львівської області, код ЄДРПОУ 04372282. Реквізити можуть бути змінені у зв’язку з зміною нормативної бази або реорганізацією, про що буде повідомлено Замовником. Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник надає: - копію платіжного доручення про перерахування не пізніше дати укладення договору суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт (експлуатаційне утримання вулиць) по Зимноводівській громаді Львівського району Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81110, Україна, Львівська область, с.Зимна Вода, с.Лапаївка, с.Холодновідка, с.Скнилів, с.Суховоля, вул.Р.Шухевича,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за виконані роботи здійснюється у 7-ми денний термін з моменту підписання акту приймання виконаних підрядних робіт | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 13:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 13:40 |
Додаток _6.doc | |
05 квітня 2024 13:40 |
Додаток 2.xls | |
05 квітня 2024 13:40 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо проекту договору
Дата подання: 08 квітня 2024 16:19
Дата відповіді: 10 квітня 2024 15:59
Добрий день. Шановний Замовнику, просимо відповісти на питання, що стосуються проекту договору про закупівлю:
1. Відповідно до п. 1.1. проекту договору, предметом договору визначаються роботи по об’єкту, хоча відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» поточний ремонт та поточний ремонт з розробленням проектної документації – це послуги. Згідно з п. 4 розділу 1 Загальні положення тендерної документації – це також послуги.
2. У проекті договору, п. 1.3 зазначено, що замовник передає підряднику необхідну для виконання робіт проектно-кошторисну документацію. ДБН В.2.3-5-2018 "Вулиці та дороги населених пунктів", яким врегульовано проектування та будівництво вулиць і доріг населених пунктів встановлює вимоги на проектування та будівництво вулиць і доріг населених пунктів. Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» - будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Враховуючи вищезазначене, - питання: на підставі якого нормативно-правового документа здійснювалось проектування та виготовлялась проектно-кошторисна документація об’єкта «Поточний ремонт (експлуатаційне утримання вулиць) по Зимноводівській громаді Львівського району Львівської області» Код ДК 021-2015 (CPV) 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь?
3. Відповідно до п. 6.1 проекту договору Підрядник гарантує якість закінчення робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта будівництва. Далі у п. 6.3 визначено гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить 3 роки від дня його прийняття Замовником. Також п. 6.3.1 зобов’язує Підрядника протягом трьох років після закінчення гарантійного строку експлуатації Об’єкта відповідати за дефекти, що призвели до руйнування, аварій, обвалів на Об’єкті, якщо замовник об’єктивно не міг виявити ці дефекти при прийманні Об’єкта чи протягом періоду гарантійного строку експлуатації Об’єкта. Враховуючи вищенаведене, запитання: яким нормативно-правовим документом Замовник обґрунтовує встановлення зазначеного гарантійного терміну у проекті договору?
Дякуємо. Очікуємо на відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, звертаємо вашу увагу на те, що замовники здійснюють закупівлі у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
1. Зазначимо також що, відповідно до "ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт" та СОУ 42.1-37641918-128:2019 Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування - поточний (планово-попереджувальний) ремонт - запланований обсяг робіт з відновлення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг та інженерних споруд, а також роботи з покращення облаштування автомобільних доріг.
2. Проектування та виготовлення ПКД здійснено відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" та "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерством розвитку громад та територій України.
3. Згідно з додатком Е СОУ 42.1-37641918-128-2019 мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності покриття з асфальтобетону складають 3 роки.
Зазначимо також, що згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1. Зазначимо також що, відповідно до "ГБН Г.1-218-182:2011 Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт" та СОУ 42.1-37641918-128:2019 Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування - поточний (планово-попереджувальний) ремонт - запланований обсяг робіт з відновлення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг та інженерних споруд, а також роботи з покращення облаштування автомобільних доріг.
2. Проектування та виготовлення ПКД здійснено відповідно до Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" та "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерством розвитку громад та територій України.
3. Згідно з додатком Е СОУ 42.1-37641918-128-2019 мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності покриття з асфальтобетону складають 3 роки.
Зазначимо також, що згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
1 275 453,60
UAH з ПДВ
|
1 275 453,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" |
1 413 340,70
UAH з ПДВ
|
1 413 340,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КАРПАТ-БУД" #40480728 |
Переможець |
1 275 453,60
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 08:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2024 15:09
|
Повідомлення | укладений |
03 грудня 2024 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2024 11:39
|
Підписаний контракт | укладений |
23 квітня 2024 11:28
|