Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
405 600,00 UAH
UA-2024-04-05-005861-a fc869359e67f4eedbe72ad96cd57544e
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неумита Наталія Іванівна

380966895644 smilainternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смілянський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189802
Місцезнаходження: 20709, Україна , Черкаська обл., Сміла, ВУЛИЦЯ СЕМЕНА МОРОЧКОВСЬКОГО, будинок 86А
Контактна особа: Неумита Наталія Іванівна
380966895644
smilainternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: З МОМЕНТУ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ ДО 31 ГРУДНЯ 2024 РОКУ. Місце поставки товару: 20709, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Семена Морочковського, будинок 86А. Термін придатності повинен складати на момент поставки товару не менше ніж 80% до визначеного виробником даного товару. Замовник отримує товар відповідно до своїх Заявок. ОРІЄНТОВНИЙ ГРАФІК ПОСТАВКИ - ДВА-ТРИ РАЗИ НА ТИЖДЕНЬ. Поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника або за допомогою телефонного зв’язку. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 8-00 до 16-00 години, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами цивільного законодавства, стандартам. Маркування відповідно до діючого ДСТУ. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 банківських днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10400 кілограм
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, 1кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20709, Україна, Черкаська область, Сміла, ВУЛИЦЯ СЕМЕНА МОРОЧКОВСЬКОГО, будинок 86А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

05 квітня 2024 13:34
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ (бланк).docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Вид Можливі значення:
  • пастеризоване
  • Масова частка жиру 2.5 %

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 10:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП "БУГАЙОВ ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ " 384 800,00
    UAH з ПДВ
    384 800,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    09 квітня 2024 19:27
    Електронний підпис
    09 квітня 2024 19:27
    Електронний підпис
    08 квітня 2024 13:23
    Технічна специфікація.pdf
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид пастеризоване
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Масова частка жиру 2.5 %

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП "БУГАЙОВ ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
    #2773701173
    Переможець 384 800,00
    UAH з ПДВ
    11 квітня 2024 15:55

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 11 квітня 2024 15:55

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП "БУГАЙОВ ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ "
    #2773701173
    384 800,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    17 квітня 2024 09:28
    Договір 5861 а.pdf укладений
    17 квітня 2024 09:24