Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту )
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2024-04-05-004626-a ● 5796869834014ce5a0577b8147d9f9bd
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
Код ЄДРПОУ: | 03538993 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Драча Івана, 7 |
Контактна особа: |
Андрій Мазур +380444864076, +380988889800 mazurandriy28@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 15:44 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 15:44 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (безвідкличної та безумовної) на загальну суму 60 000 грн. ( шістдесят тисяч гривень). Банківська гарантія має бути надана у національній валюті України – гривні та обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа (Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»). Реквізити Замовника: Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, місцезнаходження: 04053, м. Київ, вул. Драча Івана, 7; банківські реквізити: UA488201720343150001000015746, UA648201720343141001200015746, Банк: Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172; код за ЄДРПОУ 03538993, ІПН № 035389926594, Св. 39027964. Гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії тендерної пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 (п’ять) відсотків вартості договору. Види надання забезпечення виконання договору про закупівлю: банківська гарантія. Банківська гарантія має бути надана у національній валюті України – гривні та обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити Замовнику суму забезпечення договору при виникненні обставин, вказаних у цій тендерній документації. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа (Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги»). Реквізити Замовника: Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України, місцезнаходження: 04053, м. Київ, вул. Некрасівська, 7; банківські реквізити: UA488201720343150001000015746, UA648201720343141001200015746, Банк: Держказначейська служба України, м. Київ, МФО 820172; код за ЄДРПОУ 03538993, ІПН № 035389926594, Св. 39027964. Забезпечення надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення договору має відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 27 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 людино-година
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник проводить оплату за надані послуги на умовах відстрочки платежу до 15 (п'ятнадцяти) календарних днів від дати надання послуг і підписання акту наданих послуг. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 17:02 |
ТД 04.2024 ТО Авто зі змінами 004.docx | |
26 квітня 2024 17:02 |
Зміни до ТД 004.docx | |
26 квітня 2024 08:00 |
Зміни до ТД 003.docx | |
26 квітня 2024 08:00 |
ТД 04.2024 ТО Авто зі змінами 003.docx | |
25 квітня 2024 16:35 |
ТД 04.2024 ТО Авто зі змінами 002.docx | |
25 квітня 2024 16:35 |
Зміни до ТД 002.docx | |
09 квітня 2024 14:03 |
ТД 04.2024 ТО Авто зі змінами.docx | |
09 квітня 2024 14:03 |
Зміни до ТД 001.docx | |
05 квітня 2024 11:58 |
Проект договору про надання послуг.doc | |
05 квітня 2024 11:58 |
ТД 04.2024 ТО Авто.docx |
26 квітня 2024 17:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
26 квітня 2024 17:02 |
ТД 04.2024 ТО Авто зі змінами 004.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2024 17:02 |
Зміни до ТД 004.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2024 08:00 |
Зміни до ТД 003.docx
|
||||||||||||
26 квітня 2024 08:00 |
ТД 04.2024 ТО Авто зі змінами 003.docx
|
||||||||||||
25 квітня 2024 16:35 |
ТД 04.2024 ТО Авто зі змінами 002.docx
|
||||||||||||
25 квітня 2024 16:35 |
Зміни до ТД 002.docx
|
||||||||||||
09 квітня 2024 14:03 |
ТД 04.2024 ТО Авто зі змінами.docx
|
||||||||||||
09 квітня 2024 14:03 |
Зміни до ТД 001.docx
|
||||||||||||
05 квітня 2024 11:58 |
Проект договору про надання послуг.doc
|
||||||||||||
05 квітня 2024 11:58 |
ТД 04.2024 ТО Авто.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 08 квітня 2024 11:14
Дата відповіді: 09 квітня 2024 13:58
Доброго дня! Шановний замовнику, просимо прибрати дискримінаціні вимоги, що суперечать принципам добросовісної конкуренції та штучно обмежують коло учасників. Вважаємо дискримінаційними наступні вимоги: "- Зарядні станції високого струму для гібридних та електромобілів в кількості не менше 4 шт. (зарядні станції повинні бути розміщені на території станції обслуговування)." Навіщо Замовнику вимагати у Учасника 4!!! зарядні станції при наявності тільки 3-ох!!! електромобілів, а саме 2 шт. Volkswagen ID 4 та 1 шт.TESLA MODEL 3. Вимагаємо внести зміни, зменшивши вимогу наявності зарядних станцій до 3 шт (рівно стільки, скільки відповідних авто планує обслуговувати Замовник). Також в тендерній документації зазначено: "Станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати нижче вказаним вимогам Замовника та мати власне обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою." Вимагаємо внести зміни стосовно права власності обладнання, оскільки надавати якісно послуги Виконавець може і орендуючи обладнання, наявність виключно власного є дискримінаційною вимогою, що штучно звужує коло учасників. Оскільки Учасник має бути офіційним дилерським СТО бренду фольцваген, то повідомляємо Замовнику про політику імпортера: наразі створено базу дороговартісного обладнання для СТО, яке кожен дилер може взяти в імпортера в оренду, оскільки рівень попиту на ремонт електромобілів невисокий і немає необхідності купувати це дороговартісне обладнання, що використовується вкрай рідко, оскільки такі автомобілі, як Volkswagen ID 4 офіційно НЕ поставляються на ринок України. Тому Замовник повинен внести зміни та дати можливість використовувати Виконавцю для виконання договору на території СТО також обладнання, що знаходить в оренді. Також в тендерній документації зазначено наступне: "СТО Учасника повинна мати не менше 5-ти підмінних легкових автомобілів та не менше 2-х електромобілів (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, копія договору оренди автомобілів та/або копію про надання таких послуг; договір оренди транспортного засобу, за участі фізичної особи та у разі надання нею учасникам послуги, має бути засвідчений нотаріально)." Вимагаємо додати можливість використання лізингових автомобілів Учасника для реалізації послуги підмінного авто та викласти вимогу щодо підтвердження наявності підмінних автомобілів у Учасника в наступній редакції: " надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, копію договору оренди автомобілів та/або копія договору про надання таких послуг та/або копію договору фінансового лізингу автомобілів; договір оренди транспортного засобу, за участі фізичної особи та у разі надання нею учасникам послуги, має бути засвідчений нотаріально). У випадку відсутності реакції Замовника на Звернення та невнесення відповідних змін доттендерної докуметації Учасником буде направлена відповідна скарга до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний замовнику, просимо прибрати дискримінаціні вимоги, що суперечать принципам добросовісної конкуренції та штучно обмежують коло учасників. Вважаємо дискримінаційними наступні вимоги:
1. "- Зарядні станції високого струму для гібридних та електромобілів в кількості не менше 4 шт. (зарядні станції повинні бути розміщені на території станції обслуговування)." Навіщо Замовнику вимагати у Учасника 4!!! зарядні станції при наявності тільки 3-ох!!! електромобілів, а саме 2 шт. Volkswagen ID 4 та 1 шт.TESLA MODEL 3. Вимагаємо внести зміни, зменшивши вимогу наявності зарядних станцій до 3 шт (рівно стільки, скільки відповідних авто планує обслуговувати Замовник).
Наявність 4 зарядних станцій зумовлена наступним:
1. Станом на дату оголошення Тендерної закупівлі у Замовника в переліку ТЗ наявні 3 електромобілі. Водночас тендерною документацією передбачена умова надання Учасником послуг підмінного автомобіля, включаючи не менше 2-х електромобілів. Відповідно загальна кількість електромобілів, що будуть обслуговуватися, за цією тендерною закупівлею не буде меншою 5-ти електромобілів.
2. Час повного заряду батареї електромобіля становить від 8 год. до 13 год. Учасник за умовами тендерної документації не позбавляється можливості надавати іншим Замовникам подібні послуги, а тому на випадок залучення зарядної станції до заряджання транспортних засобів інших Замовників, ми маємо бути певні, що наші ТЗ не будуть простоювати в Учасника по 8-13 год. очікуючи отримання подібних послуг;
3. Разом з тим будь-яке обладнання не убезпечене від виходу з ладу з будь-якої причини (особливо електрообладнання під час коливань напруги в електромережі та під час відключень електропостачання), тому жоден Замовник не може гарантувати працездатність наявних зарядних станій протягом строку дії Договору. Відповідно, Замовник має бути певним, що потужності Виконавця будуть достатніми для надання замовлюваних послуг.
Відтак відсутні підстави для внесення змін до умов тендерної документації в цій частині.
2. "Станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати нижче вказаним вимогам Замовника та мати власне обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою." Вимагаємо внести зміни стосовно права власності обладнання, оскільки надавати якісно послуги Виконавець може і орендуючи обладнання, наявність виключно власного є дискримінаційною вимогою, що штучно звужує коло учасників. Оскільки Учасник має бути офіційним дилерським СТО бренду фольцваген, то повідомляємо Замовнику про політику імпортера: наразі створено базу дороговартісного обладнання для СТО, яке кожен дилер може взяти в імпортера в оренду, оскільки рівень попиту на ремонт електромобілів невисокий і немає необхідності купувати це дороговартісне обладнання, що використовується вкрай рідко, оскільки такі автомобілі, як Volkswagen ID 4 офіційно НЕ поставляються на ринок України. Тому Замовник повинен внести зміни та дати можливість використовувати Виконавцю для виконання договору на території СТО також обладнання, що знаходить в оренді.
Для Замовника пріоритетно, щоб відповідне обладнання перебувало саме у власності учасника для уникнення ризиків невиконання зазначеного Договору, які можуть настати з волі третіх осіб.
Разом з викладеним, Замовником обґрунтовано досліджено кожну з повідомлених Вам підстав для внесення відповідних змін до тендерної документації та встановлено, що відповідно інформації розміщеної на офіційному сайті імпортера Volkswagen в Україні https://www.volkswagen.ua/servis-ta-aksesuari відсутня інформація, станом на дати розгляду Вашої пропозиції з унесення змін до тендерної документації, щодо наявності/активування повідомленої Вами політики імпортера по створенню бази дороговартісного обладнання для СТО, яке кожен дилер може взяти в імпортера в оренду.
Також відсутня інформація, що імпортером надається обладнання для обслуговування механічних ТЗ та електромобілів, так само як і відсутня інформацію про відповідність зазначеного обладнання вимогам ДП «Укрметртестстандарт» або іншої уповноваженої акредитованої організації, яка має відповідну лабораторію та спеціалістів в галузі визнання вимірювальних можливостей.
Відтак відсутні підстави для внесення змін до умов тендерної документації в цій частині.
3. Також в тендерній документації зазначено наступне: "СТО Учасника повинна мати не менше 5-ти підмінних легкових автомобілів та не менше 2-х електромобілів (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, копія договору оренди автомобілів та/або копію про надання таких послуг; договір оренди транспортного засобу, за участі фізичної особи та у разі надання нею учасникам послуги, має бути засвідчений нотаріально)." Вимагаємо додати можливість використання лізингових автомобілів Учасника для реалізації послуги підмінного авто та викласти вимогу щодо підтвердження наявності підмінних автомобілів у Учасника в наступній редакції: " надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, копію договору оренди автомобілів та/або копія договору про надання таких послуг та/або копію договору фінансового лізингу автомобілів; договір оренди транспортного засобу, за участі фізичної особи та у разі надання нею учасникам послуги, має бути засвідчений нотаріально.
Зазначена пропозиція Учасника прийнята Замовником.
1. "- Зарядні станції високого струму для гібридних та електромобілів в кількості не менше 4 шт. (зарядні станції повинні бути розміщені на території станції обслуговування)." Навіщо Замовнику вимагати у Учасника 4!!! зарядні станції при наявності тільки 3-ох!!! електромобілів, а саме 2 шт. Volkswagen ID 4 та 1 шт.TESLA MODEL 3. Вимагаємо внести зміни, зменшивши вимогу наявності зарядних станцій до 3 шт (рівно стільки, скільки відповідних авто планує обслуговувати Замовник).
Наявність 4 зарядних станцій зумовлена наступним:
1. Станом на дату оголошення Тендерної закупівлі у Замовника в переліку ТЗ наявні 3 електромобілі. Водночас тендерною документацією передбачена умова надання Учасником послуг підмінного автомобіля, включаючи не менше 2-х електромобілів. Відповідно загальна кількість електромобілів, що будуть обслуговуватися, за цією тендерною закупівлею не буде меншою 5-ти електромобілів.
2. Час повного заряду батареї електромобіля становить від 8 год. до 13 год. Учасник за умовами тендерної документації не позбавляється можливості надавати іншим Замовникам подібні послуги, а тому на випадок залучення зарядної станції до заряджання транспортних засобів інших Замовників, ми маємо бути певні, що наші ТЗ не будуть простоювати в Учасника по 8-13 год. очікуючи отримання подібних послуг;
3. Разом з тим будь-яке обладнання не убезпечене від виходу з ладу з будь-якої причини (особливо електрообладнання під час коливань напруги в електромережі та під час відключень електропостачання), тому жоден Замовник не може гарантувати працездатність наявних зарядних станій протягом строку дії Договору. Відповідно, Замовник має бути певним, що потужності Виконавця будуть достатніми для надання замовлюваних послуг.
Відтак відсутні підстави для внесення змін до умов тендерної документації в цій частині.
2. "Станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати нижче вказаним вимогам Замовника та мати власне обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою." Вимагаємо внести зміни стосовно права власності обладнання, оскільки надавати якісно послуги Виконавець може і орендуючи обладнання, наявність виключно власного є дискримінаційною вимогою, що штучно звужує коло учасників. Оскільки Учасник має бути офіційним дилерським СТО бренду фольцваген, то повідомляємо Замовнику про політику імпортера: наразі створено базу дороговартісного обладнання для СТО, яке кожен дилер може взяти в імпортера в оренду, оскільки рівень попиту на ремонт електромобілів невисокий і немає необхідності купувати це дороговартісне обладнання, що використовується вкрай рідко, оскільки такі автомобілі, як Volkswagen ID 4 офіційно НЕ поставляються на ринок України. Тому Замовник повинен внести зміни та дати можливість використовувати Виконавцю для виконання договору на території СТО також обладнання, що знаходить в оренді.
Для Замовника пріоритетно, щоб відповідне обладнання перебувало саме у власності учасника для уникнення ризиків невиконання зазначеного Договору, які можуть настати з волі третіх осіб.
Разом з викладеним, Замовником обґрунтовано досліджено кожну з повідомлених Вам підстав для внесення відповідних змін до тендерної документації та встановлено, що відповідно інформації розміщеної на офіційному сайті імпортера Volkswagen в Україні https://www.volkswagen.ua/servis-ta-aksesuari відсутня інформація, станом на дати розгляду Вашої пропозиції з унесення змін до тендерної документації, щодо наявності/активування повідомленої Вами політики імпортера по створенню бази дороговартісного обладнання для СТО, яке кожен дилер може взяти в імпортера в оренду.
Також відсутня інформація, що імпортером надається обладнання для обслуговування механічних ТЗ та електромобілів, так само як і відсутня інформацію про відповідність зазначеного обладнання вимогам ДП «Укрметртестстандарт» або іншої уповноваженої акредитованої організації, яка має відповідну лабораторію та спеціалістів в галузі визнання вимірювальних можливостей.
Відтак відсутні підстави для внесення змін до умов тендерної документації в цій частині.
3. Також в тендерній документації зазначено наступне: "СТО Учасника повинна мати не менше 5-ти підмінних легкових автомобілів та не менше 2-х електромобілів (надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, копія договору оренди автомобілів та/або копію про надання таких послуг; договір оренди транспортного засобу, за участі фізичної особи та у разі надання нею учасникам послуги, має бути засвідчений нотаріально)." Вимагаємо додати можливість використання лізингових автомобілів Учасника для реалізації послуги підмінного авто та викласти вимогу щодо підтвердження наявності підмінних автомобілів у Учасника в наступній редакції: " надати документ підтвердження – копія технічного паспорту, копію договору оренди автомобілів та/або копія договору про надання таких послуг та/або копію договору фінансового лізингу автомобілів; договір оренди транспортного засобу, за участі фізичної особи та у разі надання нею учасникам послуги, має бути засвідчений нотаріально.
Зазначена пропозиція Учасника прийнята Замовником.
Щодо невиконання рішення АМКУ
Дата подання: 25 квітня 2024 23:30
Дата відповіді: 26 квітня 2024 08:13
Доброго дня, шановний Замовнику! Антимонопольний комітет рішенням №6966-р/пк-п від 18.04.2024р. зобов’язав Вас внести зміни до тендерної документації стосовно обладнання, яке може бути у Учасника не тільки ВИКЛЮЧНО власним, але і орендованим до закупівлі UA-2024-04-05-004626-a. Стосовно даної вимоги АМКУ постановив, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги щодо наявності ВИКЛЮЧНО власного обладнання та наголосив, що «Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають станцію технічного обслуговування саме з власним обладнанням для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника» та «Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині». Виходячи з вищевказаного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації стосовно можливості використання на праві власності або користування ВСЬОГО переліку обладнання, а не тільки 196-пінового перевірочного боксу для роботи з гібридними автомобілями та електромобілями. Звертаємо увагу Замовника на те, що внесені зміни в редакції від 25.04.2024 р. не є виконанням рішення АМКУ, оскільки зміни Замовник вніс виключно стосовно одного інструменту (196-пінового перевірочного боксу), а не стосовно всього обладнання, тим самим свідомо звужуючи коло учасників, застосовуючи дискримінаційні вимоги. У випадку ігнорування нашого звернення та невнесення належних змін, наша організація знову направить відповідну скаргу до АМКУ та залишає за собою право запросити моніторинг ДАСУ стосовно проведення даної закупівлі, оскільки ми розцінюємо таку поведінку Замовника, як невиконання рішення АМКУ та що тягне за собою притягнення уповноваженої особи до адміністративної відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Ваше звернення прийнято до уваги та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Документація
Дата подання: 26 квітня 2024 10:32
Дата відповіді: 26 квітня 2024 17:04
Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо надати пояснення стосовно наступної вимоги: «Станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати нижче вказаним вимогам Замовника та мати власне обладнання та/або на праві користування, (що підтверджується документами на правовласність обладнення та/або договором оренди) для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам) (надати письмове підтвердження відповідності)».
Просимо надати пояснення, який саме документ є належним підтвердженням правовласністі обладнання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику. Для правильного розуміння вимоги до тендерної документації було внесено зміни. Дякуємо за звернення.
Орендоване обладнання не може бути на балансі підприємства
Дата подання: 26 квітня 2024 13:53
Дата відповіді: 26 квітня 2024 17:06
Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо виправити некоректно вказану вимогу стосовно наявності обладнання. Оскільки орендоване обладнання НЕ МОЖЕ БУТИ на балансі підприємства. А саме: «Станція технічного обслуговування Учасника повинна відповідати нижче вказаним вимогам Замовника та мати власне обладнання та/або на праві користування, (що підтверджується документами на правовласність обладнення та/або договором оренди) для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Учасника за однією адресою (Замовник має право додатково перевірити відповідність Учасника вказаним вимогам) (надати письмове підтвердження відповідності)». Відповідно до вищевказаної вимоги Замовника Учасник повинен мати власне обладнання та/або на праві користування на балансі підприємства Учасника за однією адресою, а це суперечить будь-яким нормам чинного законодавства України, оскільки орендоване обладнання не може бути на балансі підприємства. Просимо внести відповідні правки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Замовником було прийнято ваше звернення та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-05-004626-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ", Код ЄДРПОУ:41310873
Дата подання: 09 квітня 2024 13:17
Дата подання: 09 квітня 2024 13:17
Оскарження умов тендерної документації
Просимо прийняти до розгляду скаргу щодо дискримінаційних вимог тендерної документації, яка містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 квітня 2024 17:07
рішення від 11.04.2024 № 6469.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2024 17:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2024 № 6966.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2024 15:09
рішення від 18.04.2024 № 6966.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 13:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Використовуючи право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження та враховуючи рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.04.2024 року № 6966-р/пк-пз, внесено зміни до тендерної документації і викладено останню в новій редакції з урахуванням внесених змін,протокол внесення змін додається.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ" |
957 176,47
UAH з ПДВ
|
830 117,65
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АВТОСОЮЗ |
2 195 294,11
UAH з ПДВ
|
831 764,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ" #41310873 |
Відхилено |
830 117,65
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 10:38
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 травня 2024 00:00
|
ТОВ АВТОСОЮЗ #30223848 |
Переможець |
831 764,85
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 19:40
|