Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві
Очікувана вартість
927 600,00 UAH
UA-2024-04-05-004625-a ● ba11dd1c9ded4a30be7e622671c2b979
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у м. Києві |
Код ЄДРПОУ: | 44116011 |
Вебсайт: | https://kyiv.tax.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04116, Україна , м. Київ обл., м Київ, вул. Шолуденка, 33/19 |
Контактна особа: |
Фефілін Максим Петрович +380442362998 maxyfox_1981@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 11:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2024 07:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 11:04 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 11:04 |
Очікувана вартість: | 927 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами), із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати на рахунок IBAN: UA768201720355139002001109766, в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 44116011 кошти у сумі забезпечення виконання договору, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України, відповідно до рішення Правління НБУ від 10.02.2017 № 76-рш, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: • Назву документа – «Гарантія»; • Номер, дату та місце складання; • Повну або скорочену назву банка-гаранта; • КЕП Банку Гаранта; • Номер закупівлі у ЦБД; • Повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; • Повну або скорочену назву Бенефіціара та його місцезнаходження: Головне управління ДПС у м. Києві • Платіжні реквізити Бенефіціара: Головне управління ДПС у м. Києві Код ЄДРПОУ 44116011 IBAN: UA768201720355139002001109766 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. • термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “строк дії банківської гарантії до “___”________ 202__ р. включно”; - умови, за яких надається право вимагати платіж – “невиконання умов договору про закупівлю”; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”. - посилання на оголошення про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії. • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “лише за письмовою згодою із бенефіціаром”; • Термін сплати грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; • Інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Розмір забезпечення виконання договору: 3 (три) % від вартості договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії – протягом строку дії цього Договору. У разі продовження терміну дії Договору про закупівлю до закінчення терміну дії забезпечення виконання Договору Замовник має право вимагати від Виконавця продовження строку дії забезпечення у вигляді банківської гарантії, а Виконавець зобов’язується виконати цю вимогу. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; -у разі визнання судом результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику банківської гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі, якщо інформація є недостовірною, дана банківська гарантія буде відхилена замовником. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19; вул. Верховинна, 9; вул. Політехнічна, 5, літ. А; вул. Смілянська, 6; вул. Жилянська, 23, літ. А та літ. Б; вул. Кошиця, 3; вул. Закревського, 41; бульвар Верховної Ради, 24 Б (корп.1); бульвар Верховної Ради, 24 Б (корп.2); просп. Володимира Івасюка, 58; вул. Лєскова, 2; вул. Лєскова, 4; вул. Загорівська, 26; вул. Тетянинська, 2 вул. Політехнічна, 5, літ. А; вул. Смілянська, 6; вул. Жилянська, 23, літ. А та літ. Б; вул. Кошиця, 3; вул. Закревського, 41; бульвар Верховної Ради, 24 Б (корп.1); бульвар Верховної Ради, 24 Б (корп.2); просп. Володимира Івасюка, 58; вул. Лєскова, 2; вул. Лєскова, 4; вул. Загорівська, 26; вул. Тетянинська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на підставі підписаного Сторонами Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2024 12:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2024 11:58 |
Обслуговування інженерних систем в адмінбудинках.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо організації з обслуговування нежитлових приміщень.
Дата подання: 09 квітня 2024 14:23
Дата відповіді: 10 квітня 2024 08:12
Шановний Замовнику! Просимо надати пояснення:
В Додатку 4 до тендерної документації замовник визначає, що роботи по технічному обслуговуванню адмінбудинків повинні виконуватись організацією з обслуговування нежитлових будинків, тому просимо надати роз’яснення, чи достатньо в розумінні тендерної документації, учаснику мати код КВЕД 81.10 (Комплексне обслуговування об'єктів) та 68.32 (Управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту), щоб вважатись організацією з обслуговування нежитлових будинків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день шановний учасник!
ваших кодів КВЕД достатньо в розуміння тендерної документації та чинних Законів України
ваших кодів КВЕД достатньо в розуміння тендерної документації та чинних Законів України
Щодо документів на працівників
Дата подання: 09 квітня 2024 14:25
Дата відповіді: 10 квітня 2024 08:45
Шановний Замовнику!
В Додатку 2 до тендерної документації вами встановлено вимогу надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою згідно з Додатком 2.2 до тендерної документації. Форма згідно з Додатком 2.2 передбачає наявність:
- Фахівців електротехнічного спрямування (не менше 2 працівників)
- Електрозварника ручного зварювання (не менше 1 працівника)
- Слюсарів-сантехніків (не менше 2 працівників)
- Столярів (не менше 2 працівника)
Просимо роз’яснити, на працівників яких професій з вищезазначених, потрібно надати копії посвідчення про проходження навчання на ІІІ або IV групу допуску з електробезпеки (Нова редакція ПТЕЕС)» та копію витягу з протоколу про перевірку знань.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: електромонтер - наявність не менш ніж ІII групи з електробезпеки до 1000 В
слюсар – сантехнік - наявність не менш ніж ІI групи з електробезпеки до 1000 В.
електрозварник ручного зварювання- наявність не менш ніж ІI групи з електробезпеки до 1000 В.
слюсар – сантехнік - наявність не менш ніж ІI групи з електробезпеки до 1000 В.
електрозварник ручного зварювання- наявність не менш ніж ІI групи з електробезпеки до 1000 В.
Щодо електрика
Дата подання: 09 квітня 2024 14:26
Дата відповіді: 10 квітня 2024 08:48
Шановний Замовнику!
Відповідно до форми додатку 2.2 встановлено вимогу надати інформацію про фахівців електротехнічного спрямування. Просимо роз'яснити, чи буде вважатись достатнім підтвердженням наявності працівників відповідної кваліфікації, якщо учасником на підтвердження наявності фахівців електротехнічного спрямування буде надано працівників за посадами "електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
наявність електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування буде достатньо для обслуговування
наявність електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування буде достатньо для обслуговування
Щодо медичного висновку
Дата подання: 09 квітня 2024 14:27
Дата відповіді: 10 квітня 2024 08:53
Шановний Замовнику!
В п. 2.1. Додатку 4 до тендерної документації встановлено кваліфікаційні вимоги, яким має відповідати електромонтер, в тому числі, наявність медичного висновку про дозвіл на право виконувати роботи, що пов’язані з підійманням на висоту (відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України). Просимо надати інформацію про те, чи потрібно надавати зазначений медичний висновок у складі документів тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
потрібно надавати зазначений медичний висновок у складі документів тендерної пропозиції.
потрібно надавати зазначений медичний висновок у складі документів тендерної пропозиції.
Щодо довідки про працівників згідно з Додатком 2.2
Дата подання: 09 квітня 2024 14:28
Дата відповіді: 10 квітня 2024 08:56
Додаток 2.2 до тендерної документації містить форму довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовником встановлено вимогу надати інформацію в тому числі про
Диплом (№, дата видачі)*
Посвідчення, протоколи про навчання (№, дата видачі)*
Документ, що підтверджує кваліфікацію (№, дата видачі)*
Просимо надати інформації про те, що означає примітка "*".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
примітка означає, що це є обов'язковими документами
примітка означає, що це є обов'язковими документами
Щодо електрозварника ручного зварювання
Дата подання: 09 квітня 2024 15:48
Дата відповіді: 10 квітня 2024 09:37
В Додатку 2 до тендерної документації вами встановлено вимогу надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою згідно з Додатком 2.2 до тендерної документації. Форма згідно з Додатком 2.2 передбачає наявність в тому числі Електрозварника ручного зварювання (не менше 1 працівника). Встановлена вами вимога є такою, що штучно обмежує конкуренцію, адже окрім професії «Електрозварника ручного зварювання» є професія «Електрогазозварник»
Електрогазозварник - це фахівець, який здійснює зварювання різних виробів з металу (вузлів металоконструкцій, трубопроводу, деталей механізмів і т. д.). Дана професія включає в себе дві інші - електрозварника ручного зварювання і газозварника, тому, просимо внести зміни до тендерної документації та додати можливість залучити електрогазозварника, а саме внести зміни до інформації, що міститься в Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і викласти рядок 5 таблиці в новій редакції, а саме: «Електрозварник ручного зварювання (не менше 1 працівника) та/або Електрогазозварник (не менше 1 працівника)».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Оскільки Електрогазозварник в основному виконує газове зварювання а це процес змішування горючого газу з киснем.
Враховуючи що зварювальні роботи можуть проводитися в адмінбудинках та кабінетах, з метою безпеки та комфортних умов праці працівників Головного управління ДПС у м. Києві було вказано що саме Електрозварник ручного зварювання.
Електрогазозварник можна зрозуміти що зварювальні роботи можуть проводитися з використанням балонів.
Тому внесення змін в Додаток 2.2 учасники можуть вважати що зварювальні роботи можна буде проводити за допомогою змішування горючого газу з киснем.
А це небезпечно!
В рядку 5 учасники можуть вказувати навіть Споріднені професії: Газозварювальник, газоелектрозварювальник, електрозварник на автоматичних і напівавтоматичних машинах, газорізальник, електрогазозварник-врізальник, але зварювальні роботи тільки ручним зварюванням.
Оскільки Електрогазозварник в основному виконує газове зварювання а це процес змішування горючого газу з киснем.
Враховуючи що зварювальні роботи можуть проводитися в адмінбудинках та кабінетах, з метою безпеки та комфортних умов праці працівників Головного управління ДПС у м. Києві було вказано що саме Електрозварник ручного зварювання.
Електрогазозварник можна зрозуміти що зварювальні роботи можуть проводитися з використанням балонів.
Тому внесення змін в Додаток 2.2 учасники можуть вважати що зварювальні роботи можна буде проводити за допомогою змішування горючого газу з киснем.
А це небезпечно!
В рядку 5 учасники можуть вказувати навіть Споріднені професії: Газозварювальник, газоелектрозварювальник, електрозварник на автоматичних і напівавтоматичних машинах, газорізальник, електрогазозварник-врізальник, але зварювальні роботи тільки ручним зварюванням.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-05-004625-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 10 травня 2024 09:15
Неправомірне відхилення
Шановний Замовнику! Згідно рішення АМКУ №7986-р/пк-пз від 06.05.2024 року цитуємо: "Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши зазначену невідповідність та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону".
Виходячи з цього,ви зобов'язані надати нам 24 години на усунення порушень, повязаних з аналогічними договорами, а не відхиляти нашу тендерну пропозицію. Окремо зазначаємо, відповідно до такого рішення Вас зобов'язано скасувати рішення про акцепт нашої пропозиції та не зобов'язано нас відхиляти, як те ви зробили на майданчику. Отже, протокол, в якому ви скасовуєте рішення не відповідає діям на майданчику, де ми знаходимось у статусі відхилено.
Просимо, виправити дану ситуацію та надати на 24 години, в інакшому випадку ми будемо захищати свої інтереси через АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з цього,ви зобов'язані надати нам 24 години на усунення порушень, повязаних з аналогічними договорами, а не відхиляти нашу тендерну пропозицію. Окремо зазначаємо, відповідно до такого рішення Вас зобов'язано скасувати рішення про акцепт нашої пропозиції та не зобов'язано нас відхиляти, як те ви зробили на майданчику. Отже, протокол, в якому ви скасовуєте рішення не відповідає діям на майданчику, де ми знаходимось у статусі відхилено.
Просимо, виправити дану ситуацію та надати на 24 години, в інакшому випадку ми будемо захищати свої інтереси через АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 травня 2024 10:10
Відповідно до статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 43 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
(Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження).
Рішенням АМКУ № 7986-р/пк-пз від 06.05.2024 зобов'язало ГУ ДПС у м. Києві скасувати своє рішення. Про надання вам 24 години на усунення невідповідності не вказано.
Замовник надавав вам вимогу про усунення невідповідностей.
А в рішенні АМКУ № 7986-р/пк-пз від 06.05.2024 не вказано надати вам ще вимогу про усунення.
Враховуючи викладене Замовник не має право надати вам можливіть про усунення невідповідності, тому що це буде порушення статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 43 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
(Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження).
Рішенням АМКУ № 7986-р/пк-пз від 06.05.2024 зобов'язало ГУ ДПС у м. Києві скасувати своє рішення. Про надання вам 24 години на усунення невідповідності не вказано.
Замовник надавав вам вимогу про усунення невідповідностей.
А в рішенні АМКУ № 7986-р/пк-пз від 06.05.2024 не вказано надати вам ще вимогу про усунення.
Враховуючи викладене Замовник не має право надати вам можливіть про усунення невідповідності, тому що це буде порушення статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 43 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Номер вимоги: UA-2024-04-05-004625-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 13 травня 2024 10:06
Неправомірний акцепт
Шановний Замовнику! Згідно рішення АМКУ №7986-р/пк-пз від 06.05.2024 року на сторінці 6-7 зазначено цитуємо: "Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не мож бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається
тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною
документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши зазначену невідповідність та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону."
Просимо надати роз'яснення, чому ви ігноруєте мотивувальну частину рішення, в якій зазначено, що не вививши невідповідність в частині аналогічних договорів та не надавши нам 24 години в цій частині Ви порушили 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону
Окремо зазначаємо, що в частині аналогічних договорів ви нам не надавали 24 години, а тому надання 24 годин на усунення невідповідностей в цій частині не може вважатись повторним.
Станом на сьогодні практика АМКУ на 100% ідентична нашій позиції, а тому просимо детально вивчити мотивувальну частині рішення та діяти згідно норм чинного законодавства або ж ми подамо скаргу до АМКУ з метою захисту наших прав та відповідно щодо навмисного ігнорування Вами рішення АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається
тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною
документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши зазначену невідповідність та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону."
Просимо надати роз'яснення, чому ви ігноруєте мотивувальну частину рішення, в якій зазначено, що не вививши невідповідність в частині аналогічних договорів та не надавши нам 24 години в цій частині Ви порушили 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону
Окремо зазначаємо, що в частині аналогічних договорів ви нам не надавали 24 години, а тому надання 24 годин на усунення невідповідностей в цій частині не може вважатись повторним.
Станом на сьогодні практика АМКУ на 100% ідентична нашій позиції, а тому просимо детально вивчити мотивувальну частині рішення та діяти згідно норм чинного законодавства або ж ми подамо скаргу до АМКУ з метою захисту наших прав та відповідно щодо навмисного ігнорування Вами рішення АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 травня 2024 10:50
Додатковий договорів до Договору №70 від 11.03.2022. Зокрема, в додатковому договорі №4/15 від 16.01.2023 змінена ціна Договору, та становить 539 106,99 грн, в тому числі ПДВ 89 851,16 грн.
Враховуючи що Ви надали недостовірну інформацію а саме: зазначили невірну інформацію в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Замовник надавав вам вимогу про усунення невідповідностей але ви не надали Додаткові Договори які вказані в акті.
В рішенні АМКУ № 7986-р/пк-пз від 06.05.2024 не вказано надати вам ще вимогу про усунення.
Враховуючи викладене Замовник не має право надати вам можливіть про усунення невідповідності, тому що це буде порушення статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 43 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Враховуючи що Ви надали недостовірну інформацію а саме: зазначили невірну інформацію в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Замовник надавав вам вимогу про усунення невідповідностей але ви не надали Додаткові Договори які вказані в акті.
В рішенні АМКУ № 7986-р/пк-пз від 06.05.2024 не вказано надати вам ще вимогу про усунення.
Враховуючи викладене Замовник не має право надати вам можливіть про усунення невідповідності, тому що це буде порушення статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 43 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-05-004625-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 23 квітня 2024 17:31
Дата подання: 23 квітня 2024 17:31
Скарга Щодо порушення законодавства та незаконні дії замовника в закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2024 16:33
рішення від 25.04.2024 № 7382.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2024 16:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 06.05.2024 № 7986.pdf
Дата публікації: 07 травня 2024 13:10
рішення від 06.05.2024 № 7986.pdf
Дата публікації: 09 травня 2024 12:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порядок денний:
1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі "Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві 70330000-3 - Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-04-05-004625-а.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
1. Під час проведення Закупівлі уповноваженою особою було прийнято рішення від 19.04.2024 № 77 (далі – Рішення), згідно з яким ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» (код 38748221) визначено переможцем закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві» код ДК 021:2015: 70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.05.2024 №7986-р/пк-пз Головне управління ДПС у м. Києві зобов’язано скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИВ:
1. Скасувати Рішення від 19.04.2024 № 77.
Дата виконання рішення замовником: 09 травня 2024 14:21
Номер скарги: UA-2024-04-05-004625-a.a4
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 14 травня 2024 16:56
Дата подання: 14 травня 2024 16:56
Скарга щодо неправомірного відхилення ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" та неправомірного акцепту ПП "Клінінг-Про"
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 16 травня 2024 17:23
рішення від 16.05.2024 № 8647.pdf
Дата публікації: 16 травня 2024 17:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 11:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" |
844 116,00
UAH з ПДВ
|
834 916,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
844 115,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Рішення скасоване |
834 916,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 14:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2024 09:33
|
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Відхилено |
834 916,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 16:09
|
|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Переможець |
844 115,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 08:54
|