Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві
Очікувана вартість
927 600,00 UAH
UA-2024-04-05-004625-a ba11dd1c9ded4a30be7e622671c2b979
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фефілін Максим Петрович

+380442362998 maxyfox_1981@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДПС у м. Києві
Код ЄДРПОУ: 44116011
Вебсайт: https://kyiv.tax.gov.ua/
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м Київ, вул. Шолуденка, 33/19
Контактна особа: Фефілін Максим Петрович
+380442362998
maxyfox_1981@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2024 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2024 07:00
Початок аукціону: 15 квітня 2024 11:04
Початок аукціону: 15 квітня 2024 11:04
Очікувана вартість: 927 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами), із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати на рахунок IBAN: UA768201720355139002001109766, в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 44116011 кошти у сумі забезпечення виконання договору, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України, відповідно до рішення Правління НБУ від 10.02.2017 № 76-рш, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: • Назву документа – «Гарантія»; • Номер, дату та місце складання; • Повну або скорочену назву банка-гаранта; • КЕП Банку Гаранта; • Номер закупівлі у ЦБД; • Повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; • Повну або скорочену назву Бенефіціара та його місцезнаходження: Головне управління ДПС у м. Києві • Платіжні реквізити Бенефіціара: Головне управління ДПС у м. Києві Код ЄДРПОУ 44116011 IBAN: UA768201720355139002001109766 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. • термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “строк дії банківської гарантії до “___”________ 202__ р. включно”; - умови, за яких надається право вимагати платіж – “невиконання умов договору про закупівлю”; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”. - посилання на оголошення про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії. • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “лише за письмовою згодою із бенефіціаром”; • Термін сплати грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; • Інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Розмір забезпечення виконання договору: 3 (три) % від вартості договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії – протягом строку дії цього Договору. У разі продовження терміну дії Договору про закупівлю до закінчення терміну дії забезпечення виконання Договору Замовник має право вимагати від Виконавця продовження строку дії забезпечення у вигляді банківської гарантії, а Виконавець зобов’язується виконати цю вимогу. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; -у разі визнання судом результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику банківської гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі, якщо інформація є недостовірною, дана банківська гарантія буде відхилена замовником.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Шолуденка, 33/19; вул. Верховинна, 9; вул. Політехнічна, 5, літ. А; вул. Смілянська, 6; вул. Жилянська, 23, літ. А та літ. Б; вул. Кошиця, 3; вул. Закревського, 41; бульвар Верховної Ради, 24 Б (корп.1); бульвар Верховної Ради, 24 Б (корп.2); просп. Володимира Івасюка, 58; вул. Лєскова, 2; вул. Лєскова, 4; вул. Загорівська, 26; вул. Тетянинська, 2 вул. Політехнічна, 5, літ. А; вул. Смілянська, 6; вул. Жилянська, 23, літ. А та літ. Б; вул. Кошиця, 3; вул. Закревського, 41; бульвар Верховної Ради, 24 Б (корп.1); бульвар Верховної Ради, 24 Б (корп.2); просп. Володимира Івасюка, 58; вул. Лєскова, 2; вул. Лєскова, 4; вул. Загорівська, 26; вул. Тетянинська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на підставі підписаного Сторонами Акту наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 11:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі: банківської гарантії безвідкличної, безумовної, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами), із зобов’язанням банку у разі невиконання умов договору про закупівлю, відшкодувати на рахунок IBAN: UA768201720355139002001109766, в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172, код ЄДРПОУ 44116011 кошти у сумі забезпечення виконання договору, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України, відповідно до рішення Правління НБУ від 10.02.2017 № 76-рш, крім банків щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: • Назву документа – «Гарантія»; • Номер, дату та місце складання; • Повну або скорочену назву банка-гаранта; • КЕП Банку Гаранта; • Номер закупівлі у ЦБД; • Повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; • Повну або скорочену назву Бенефіціара та його місцезнаходження: Головне управління ДПС у м. Києві • Платіжні реквізити Бенефіціара: Головне управління ДПС у м. Києві Код ЄДРПОУ 44116011 IBAN: UA768201720355139002001109766 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172. • термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “строк дії банківської гарантії до “___”________ 202__ р. включно”; - умови, за яких надається право вимагати платіж – “невиконання умов договору про закупівлю”; - умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”. - посилання на оголошення про проведення відкритих торгів, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії. • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом – “лише за письмовою згодою із бенефіціаром”; • Термін сплати грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; • Інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Розмір забезпечення виконання договору: 3 (три) % від вартості договору про закупівлю. Строк дії банківської гарантії – протягом строку дії цього Договору. У разі продовження терміну дії Договору про закупівлю до закінчення терміну дії забезпечення виконання Договору Замовник має право вимагати від Виконавця продовження строку дії забезпечення у вигляді банківської гарантії, а Виконавець зобов’язується виконати цю вимогу. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; -у разі визнання судом результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним та у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику банківської гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі, якщо інформація є недостовірною, дана банківська гарантія буде відхилена замовником.
05 квітня 2024 12:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2024 11:58
Обслуговування інженерних систем в адмінбудинках.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо організації з обслуговування нежитлових приміщень.
Дата подання: 09 квітня 2024 14:23
Дата відповіді: 10 квітня 2024 08:12
Шановний Замовнику! Просимо надати пояснення: В Додатку 4 до тендерної документації замовник визначає, що роботи по технічному обслуговуванню адмінбудинків повинні виконуватись організацією з обслуговування нежитлових будинків, тому просимо надати роз’яснення, чи достатньо в розумінні тендерної документації, учаснику мати код КВЕД 81.10 (Комплексне обслуговування об'єктів) та 68.32 (Управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту), щоб вважатись організацією з обслуговування нежитлових будинків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день шановний учасник!
ваших кодів КВЕД достатньо в розуміння тендерної документації та чинних Законів України
Щодо документів на працівників
Дата подання: 09 квітня 2024 14:25
Дата відповіді: 10 квітня 2024 08:45
Шановний Замовнику! В Додатку 2 до тендерної документації вами встановлено вимогу надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою згідно з Додатком 2.2 до тендерної документації. Форма згідно з Додатком 2.2 передбачає наявність: - Фахівців електротехнічного спрямування (не менше 2 працівників) - Електрозварника ручного зварювання (не менше 1 працівника) - Слюсарів-сантехніків (не менше 2 працівників) - Столярів (не менше 2 працівника) Просимо роз’яснити, на працівників яких професій з вищезазначених, потрібно надати копії посвідчення про проходження навчання на ІІІ або IV групу допуску з електробезпеки (Нова редакція ПТЕЕС)» та копію витягу з протоколу про перевірку знань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: електромонтер - наявність не менш ніж ІII групи з електробезпеки до 1000 В
слюсар – сантехнік - наявність не менш ніж ІI групи з електробезпеки до 1000 В.
електрозварник ручного зварювання- наявність не менш ніж ІI групи з електробезпеки до 1000 В.
Щодо електрика
Дата подання: 09 квітня 2024 14:26
Дата відповіді: 10 квітня 2024 08:48
Шановний Замовнику! Відповідно до форми додатку 2.2 встановлено вимогу надати інформацію про фахівців електротехнічного спрямування. Просимо роз'яснити, чи буде вважатись достатнім підтвердженням наявності працівників відповідної кваліфікації, якщо учасником на підтвердження наявності фахівців електротехнічного спрямування буде надано працівників за посадами "електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
наявність електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування буде достатньо для обслуговування
Щодо медичного висновку
Дата подання: 09 квітня 2024 14:27
Дата відповіді: 10 квітня 2024 08:53
Шановний Замовнику! В п. 2.1. Додатку 4 до тендерної документації встановлено кваліфікаційні вимоги, яким має відповідати електромонтер, в тому числі, наявність медичного висновку про дозвіл на право виконувати роботи, що пов’язані з підійманням на висоту (відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України). Просимо надати інформацію про те, чи потрібно надавати зазначений медичний висновок у складі документів тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
потрібно надавати зазначений медичний висновок у складі документів тендерної пропозиції.
Щодо довідки про працівників згідно з Додатком 2.2
Дата подання: 09 квітня 2024 14:28
Дата відповіді: 10 квітня 2024 08:56
Додаток 2.2 до тендерної документації містить форму довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовником встановлено вимогу надати інформацію в тому числі про Диплом (№, дата видачі)* Посвідчення, протоколи про навчання (№, дата видачі)* Документ, що підтверджує кваліфікацію (№, дата видачі)* Просимо надати інформації про те, що означає примітка "*".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
примітка означає, що це є обов'язковими документами
Щодо електрозварника ручного зварювання
Дата подання: 09 квітня 2024 15:48
Дата відповіді: 10 квітня 2024 09:37
В Додатку 2 до тендерної документації вами встановлено вимогу надати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою згідно з Додатком 2.2 до тендерної документації. Форма згідно з Додатком 2.2 передбачає наявність в тому числі Електрозварника ручного зварювання (не менше 1 працівника). Встановлена вами вимога є такою, що штучно обмежує конкуренцію, адже окрім професії «Електрозварника ручного зварювання» є професія «Електрогазозварник» Електрогазозварник - це фахівець, який здійснює зварювання різних виробів з металу (вузлів металоконструкцій, трубопроводу, деталей механізмів і т. д.). Дана професія включає в себе дві інші - електрозварника ручного зварювання і газозварника, тому, просимо внести зміни до тендерної документації та додати можливість залучити електрогазозварника, а саме внести зміни до інформації, що міститься в Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і викласти рядок 5 таблиці в новій редакції, а саме: «Електрозварник ручного зварювання (не менше 1 працівника) та/або Електрогазозварник (не менше 1 працівника)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
Оскільки Електрогазозварник в основному виконує газове зварювання а це процес змішування горючого газу з киснем.
Враховуючи що зварювальні роботи можуть проводитися в адмінбудинках та кабінетах, з метою безпеки та комфортних умов праці працівників Головного управління ДПС у м. Києві було вказано що саме Електрозварник ручного зварювання.
Електрогазозварник можна зрозуміти що зварювальні роботи можуть проводитися з використанням балонів.
Тому внесення змін в Додаток 2.2 учасники можуть вважати що зварювальні роботи можна буде проводити за допомогою змішування горючого газу з киснем.
А це небезпечно!
В рядку 5 учасники можуть вказувати навіть Споріднені професії: Газозварювальник, газоелектрозварювальник, електрозварник на автоматичних і напівавтоматичних машинах, газорізальник, електрогазозварник-врізальник, але зварювальні роботи тільки ручним зварюванням.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-04-05-004625-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 10 травня 2024 09:15
Неправомірне відхилення
Шановний Замовнику! Згідно рішення АМКУ №7986-р/пк-пз від 06.05.2024 року цитуємо: "Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши зазначену невідповідність та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону".
Виходячи з цього,ви зобов'язані надати нам 24 години на усунення порушень, повязаних з аналогічними договорами, а не відхиляти нашу тендерну пропозицію. Окремо зазначаємо, відповідно до такого рішення Вас зобов'язано скасувати рішення про акцепт нашої пропозиції та не зобов'язано нас відхиляти, як те ви зробили на майданчику. Отже, протокол, в якому ви скасовуєте рішення не відповідає діям на майданчику, де ми знаходимось у статусі відхилено.
Просимо, виправити дану ситуацію та надати на 24 години, в інакшому випадку ми будемо захищати свої інтереси через АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 травня 2024 10:10
Відповідно до статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 43 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
(Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження).
Рішенням АМКУ № 7986-р/пк-пз від 06.05.2024 зобов'язало ГУ ДПС у м. Києві скасувати своє рішення. Про надання вам 24 години на усунення невідповідності не вказано.
Замовник надавав вам вимогу про усунення невідповідностей.
А в рішенні АМКУ № 7986-р/пк-пз від 06.05.2024 не вказано надати вам ще вимогу про усунення.
Враховуючи викладене Замовник не має право надати вам можливіть про усунення невідповідності, тому що це буде порушення статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 43 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Номер вимоги: UA-2024-04-05-004625-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 13 травня 2024 10:06
Неправомірний акцепт
Шановний Замовнику! Згідно рішення АМКУ №7986-р/пк-пз від 06.05.2024 року на сторінці 6-7 зазначено цитуємо: "Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не мож бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається
тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною
документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши зазначену невідповідність та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону."
Просимо надати роз'яснення, чому ви ігноруєте мотивувальну частину рішення, в якій зазначено, що не вививши невідповідність в частині аналогічних договорів та не надавши нам 24 години в цій частині Ви порушили 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону
Окремо зазначаємо, що в частині аналогічних договорів ви нам не надавали 24 години, а тому надання 24 годин на усунення невідповідностей в цій частині не може вважатись повторним.
Станом на сьогодні практика АМКУ на 100% ідентична нашій позиції, а тому просимо детально вивчити мотивувальну частині рішення та діяти згідно норм чинного законодавства або ж ми подамо скаргу до АМКУ з метою захисту наших прав та відповідно щодо навмисного ігнорування Вами рішення АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 травня 2024 10:50
Додатковий договорів до Договору №70 від 11.03.2022. Зокрема, в додатковому договорі №4/15 від 16.01.2023 змінена ціна Договору, та становить 539 106,99 грн, в тому числі ПДВ 89 851,16 грн.
Враховуючи що Ви надали недостовірну інформацію а саме: зазначили невірну інформацію в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Замовник надавав вам вимогу про усунення невідповідностей але ви не надали Додаткові Договори які вказані в акті.
В рішенні АМКУ № 7986-р/пк-пз від 06.05.2024 не вказано надати вам ще вимогу про усунення.
Враховуючи викладене Замовник не має право надати вам можливіть про усунення невідповідності, тому що це буде порушення статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" та пункту 43 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-04-05-004625-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 23 квітня 2024 17:31
Скарга Щодо порушення законодавства та незаконні дії замовника в закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2024 16:33
рішення від 25.04.2024 № 7382.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2024 16:32
рішення від 06.05.2024 № 7986.pdf
Дата публікації: 09 травня 2024 12:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порядок денний: 1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі "Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві 70330000-3 - Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-04-05-004625-а. Під час розгляду першого питання порядку денного: 1. Під час проведення Закупівлі уповноваженою особою було прийнято рішення від 19.04.2024 № 77 (далі – Рішення), згідно з яким ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» (код 38748221) визначено переможцем закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві» код ДК 021:2015: 70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.05.2024 №7986-р/пк-пз Головне управління ДПС у м. Києві зобов’язано скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИВ: 1. Скасувати Рішення від 19.04.2024 № 77.
Дата виконання рішення замовником: 09 травня 2024 14:21
Номер скарги: UA-2024-04-05-004625-a.a4
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 14 травня 2024 16:56
Скарга щодо неправомірного відхилення ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" та неправомірного акцепту ПП "Клінінг-Про"
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 16 травня 2024 17:23
рішення від 16.05.2024 № 8647.pdf
Дата публікації: 16 травня 2024 17:23

Документи подані скаржником

23 квітня 2024 16:10
5.1_Договір_НАБУ.pdf
23 квітня 2024 16:11
Скарга UA-2024-04-05-004625-a.pdf
23 квітня 2024 16:11
Скарга UA-2024-04-05-004625-a.docx
23 квітня 2024 16:11
5.2_Акти.pdf
23 квітня 2024 16:12
Електронний підпис

Документи подані замовником

29 квітня 2024 11:57
Пояснення
29 квітня 2024 11:57
Пояснення
29 квітня 2024 11:57
Акти
29 квітня 2024 11:57
Договір
29 квітня 2024 11:57
Довідка
29 квітня 2024 11:57
Додаткові Договори

Документи Органу Оскарження

25 квітня 2024 16:32
рішення від 25.04.2024 № 7382.pdf
09 травня 2024 12:32
рішення від 06.05.2024 № 7986.pdf

Документи подані скаржником

14 травня 2024 16:24
UA-2024-04-05-004625-a-awards.pdf
14 травня 2024 16:24
рішення від 06.05.2024 № 7986.pdf
14 травня 2024 16:24
17. тех характеристики.pdf
14 травня 2024 16:24
Протокол _ 82.pdf
14 травня 2024 16:24
14_Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2024 16:24
Скарга_UA-2024-04-05-004625-a.pdf
14 травня 2024 16:25
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

16 травня 2024 17:23
рішення від 16.05.2024 № 8647.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС" 844 116,00
UAH з ПДВ
834 916,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "Клінінг-Про" 900 000,00
UAH з ПДВ
844 115,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 квітня 2024 17:38
Електронний підпис
22 квітня 2024 17:33
3_Довідка_товариство.zip
22 квітня 2024 17:33
1_МВС.rar
22 квітня 2024 17:33
4_Довідка_Особливості.pdf
22 квітня 2024 17:30
8.3_Витяг_14.09.2022.pdf
22 квітня 2024 17:28
8.1_Статут+Опис.pdf
22 квітня 2024 17:28
8.4_Виписка_20.01.2022.pdf
22 квітня 2024 17:28
8.6_Паспорт Каримов.pdf
22 квітня 2024 17:28
8.2_Рішення від 28.11.2022 р..pdf
22 квітня 2024 17:28
8.5_Витяг ПДВ.pdf
17 квітня 2024 00:02
Електронний підпис
17 квітня 2024 00:01
2.1_Протоколи_ОП.pdf
17 квітня 2024 00:01
2.2_Посвідчення_ОП.pdf
17 квітня 2024 00:01
2.3_Протокол_ЕБ.pdf
17 квітня 2024 00:01
3.2_Наказ_Козбистий С.Д..pdf
17 квітня 2024 00:01
3.1_Наказ_Осипенко О.М..pdf
17 квітня 2024 00:01
3.3_Наказ_Фетюков В.О..pdf
17 квітня 2024 00:01
3.4_Наказ_Головко В.А..pdf
17 квітня 2024 00:01
3.5_Наказ_Давиденко О.П..pdf
17 квітня 2024 00:01
2.4_Посвідчення_ЕБ.pdf
17 квітня 2024 00:01
3.7_Наказ_Тиский В.К..pdf
17 квітня 2024 00:01
3.8_Наказ_Заставний С.А..pdf
17 квітня 2024 00:01
4_Довідка_МТБ.pdf
17 квітня 2024 00:01
1_Довідка_працівники.pdf
12 квітня 2024 17:14
Електронний підпис
12 квітня 2024 17:14
Електронний підпис
12 квітня 2024 17:13
12.2_ІСО 37001.pdf
12 квітня 2024 17:13
5.2_Акти.pdf
12 квітня 2024 17:13
2_Довідка_МТБ.pdf
12 квітня 2024 17:13
15_Довідка_не РФ.pdf
12 квітня 2024 17:13
8.1_Статут+Опис.pdf
12 квітня 2024 17:13
14_Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2024 17:13
5.1_Договір_НАБУ.pdf
12 квітня 2024 17:13
8.3_Витяг_14.09.2022.pdf
12 квітня 2024 17:13
8.4_Виписка_20.01.2022.pdf
12 квітня 2024 17:13
3_Довідка_працівники.pdf
12 квітня 2024 17:13
12.1_ІСО.pdf
12 квітня 2024 17:13
8.6_Паспорт Каримов.pdf
12 квітня 2024 17:13
8.2_Рішення від 28.11.2022 р..pdf
12 квітня 2024 17:13
17_Довідка_довкілля.pdf
12 квітня 2024 17:13
11.1_ТЗ.pdf
12 квітня 2024 17:13
11.2_ТЗ від свого імені.pdf
12 квітня 2024 17:13
10_Гарантійний лист.pdf
12 квітня 2024 17:13
8.5_Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

12 квітня 2024 15:23
Електронний підпис
12 квітня 2024 15:23
Електронний підпис
12 квітня 2024 15:22
29. Дозвільні документи.pdf
12 квітня 2024 15:22
12 ГЛ витрати.pdf.p7s
12 квітня 2024 15:22
1 Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2024 15:22
13 ГЛ терміни.pdf
12 квітня 2024 15:22
12 ГЛ витрати.pdf
12 квітня 2024 15:22
18. Витяг ЄДР.pdf
12 квітня 2024 15:22
5 Захист довкілля.pdf
12 квітня 2024 15:22
21. статут ПП.pdf.p7s
12 квітня 2024 15:22
30. витяг ПДВ копія.pdf
12 квітня 2024 15:22
21. статут ПП.pdf
12 квітня 2024 15:22
10. Довідка МТБ.pdf
12 квітня 2024 15:22
18. Витяг ЄДР.pdf.p7s
12 квітня 2024 15:22
19. Виписка_ПП_.pdf.p7s
12 квітня 2024 15:22
19. Виписка_ПП_.pdf
12 квітня 2024 15:22
2.3Мед допуск.pdf
12 квітня 2024 15:22
5 Захист довкілля.pdf.p7s
12 квітня 2024 15:22
2.3Мед допуск.pdf.p7s
12 квітня 2024 15:22
14 Окупована територія.pdf
12 квітня 2024 15:22
10. Довідка МТБ.pdf.p7s
12 квітня 2024 15:22
17. тех характеристики.pdf
12 квітня 2024 15:22
13 ГЛ терміни.pdf.p7s
12 квітня 2024 15:22
2. Довідка працівники.pdf
12 квітня 2024 15:22
30. витяг ПДВ копія.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПП "Клінінг-Про"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Рішення скасоване 834 916,00
UAH з ПДВ
09 травня 2024 14:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2024 09:33
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Відхилено 834 916,00
UAH з ПДВ
09 травня 2024 16:09
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Переможець 844 115,00
UAH з ПДВ
14 травня 2024 08:54

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей у пропозиції ТОВ «ГРІФФІН СЕРВІС» (код 38748221): 1) В Додатку 2.2. «Довідка по наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня інформація а саме: 1.1) Прізвище, ім’я, по батькові працівників відповідної кваліфікації; 1.2) Посада яку займає працівників відповідної кваліфікації; 1.3) Номер диплома та дата видачі; 1.4) Номер посвідчення та/або протоколу про навчання з датою проходження; 1.5) Досвід роботи працівників відповідної кваліфікації; 1.6.) Накази про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів та/або копії трудових книжок, та/або копії цивільно-правових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору. 2) В Додатку 2.1. «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник надав інформацію яка не відповідає предмету закупівлі. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника», Таблиц1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі» пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», підпункт 2.1. «Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з Додатком 2.2 до тендерної документації)». 2) Додаток 2 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника», Таблиц1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі», пункт 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій». підпункту 1.1. «Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що є достатніми для виконання умов договору відповідно до предмета закупівлі «Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві» за формою згідно з Додатком 2.1 до тендерної документації». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати інформацію про працівників відповідної кваліфікації які офіційно працевлаштовані, відповідно до Технічного завдання, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням їх П.І.Б., посад та інформацією щодо наявності у них відповідної кваліфікації та достатнього досвіду роботи та інформацію згідно з Додатком 2.2. На підтвердження наявності працівників необхідно надати копії завірених належним чином:наказів про прийняття на роботу та/або копії трудових договорів та/або копії трудових книжок, та/або копії цивільно-правових договорів на кожного працівника, який буде мати безпосереднє відношення до виконання договору. На підтвердження кваліфікації згідно інформації викладеної у довідці про працівників, учасник надає наступні документи: - для працівників робочих професій надати копії посвідчень про проходження навчання з"Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями" (НПАОП 0.00-1.71-13) та копію витягу з протоколу про перевірку знань; - для електриків: копію посвідчення про проходження навчання на ІІІ або IV групу допуску з електробезпеки (Нова редакція ПТЕЕС)» та копію витягу з протоколу про перевірку знань; 2) Надати інформацію про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази для надання послуг відповідно до предмета закупівлі «Послуги з технічного обслуговування та утримання в належному стані інженерних мереж електро-, тепло-, водопостачання та водовідведення, а також забезпечення належного функціонування внутрішнього облаштування адмінбудинків Головного управління ДПС у м. Києві» згідно з Додатком 2.1. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.

Документи

19 квітня 2024 14:28
Довідка НАЗК
19 квітня 2024 14:28
Електронний підпис
19 квітня 2024 14:26
Протокол _ 77.pdf

Документи

09 травня 2024 16:09
Електронний підпис
09 травня 2024 16:00
Протокол _ 82.pdf

Документи

14 травня 2024 08:54
Довідка НАЗК
14 травня 2024 08:54
Електронний підпис
14 травня 2024 08:44
Протокол _ 83.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2024 08:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
844 115,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2024 08:54
Довідка НАЗК
14 травня 2024 08:54
Електронний підпис
14 травня 2024 08:44
Протокол _ 83.pdf