Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сульфат алюмінію (коагулянт)
Очікувана вартість
4 773 500,00 UAH
UA-2024-04-05-002839-a cc78edc4f4de477192329a211a99a485
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козуб Олена Леонідівна

380504258868 elena_kozub85@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Код ЄДРПОУ: 13711949
Вебсайт: http://brovteplo.com.ua
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А
Контактна особа: Козуб Олена Леонідівна
380504258868
elena_kozub85@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2024 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 20 травня 2024 14:54
Початок аукціону: 20 травня 2024 14:54
Очікувана вартість: 4 773 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 735,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 тонна
Сульфат алюмінію (коагулянт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 24313123-9 — Сульфат алюмінію

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 05 квітня 2024 10:36

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

14 травня 2024 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2024 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2024 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2024 08:48
Додаток 1 до ТД сульфат алюмінію.docx
14 травня 2024 08:48
Додаток 3 договір сульфат алюмінію.docx
14 травня 2024 08:48
Зміни 2.docx
14 травня 2024 08:48
Додаток 2 гіпохлорит сульфат алюмінію нова редакція.docx
14 травня 2024 08:48
Тендерна документація сульфат алюмінію.docx
26 квітня 2024 11:24
Тендерна документація сульфат алюмінію.docx
26 квітня 2024 11:24
Додаток 2 гіпохлорит сульфат алюмінію нов.docx
26 квітня 2024 11:24
Зміни.docx
26 квітня 2024 11:24
Додаток 3 договір сульфат алюмінію.docx
26 квітня 2024 11:24
Додаток 1 до ТД сульфат алюмінію.docx
05 квітня 2024 10:36
Додаток 2 гіпохлорит сульфат алюмінію.docx
05 квітня 2024 10:36
Додаток 3 договір сульфат алюмінію.docx
05 квітня 2024 10:36
Додаток 1 до ТД сульфат алюмінію.docx
05 квітня 2024 10:36
Тендерна документація сульфат алюмінію.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-04-05-002839-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ», Код ЄДРПОУ:33075701
Дата подання: 09 квітня 2024 10:44
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вих. №291 від 08.04.2024р. Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель _____________________________________________ 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ" Код ЄДРПОУ 13711949 Адреса: 07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» Код в ЄДРПОУ 33075701 Місцезнаходження суб’єкта оскарження: смт. Аули Криничанський район Дніпропетровська область 52310 Тендерна документація Замовника, що затверджена уповноваженою особою в закупівлі: UA-2024-04-05-002839-a СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ" (надалі за текстом – Замовник) 05 квітня 2024 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-05-002839-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Код ДК 021:2015 - 24313123-9 Сульфат алюмінію. Очікувана вартість закупівлі становить 4 773 500,00 грн. з ПДВ. Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару Сульфат алюмінію (коагулянт) за кодом за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини», що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протоколом уповноваженої особи без дати та номеру, з додатками. Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону). Товариство з обмеженою відповідальністю «Аульська хлоропереливна станція» виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника. Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій. Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «АХПС» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги, що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію. Дискримінаційні вимоги Замовника полягають у наступному: 1. Розділ 3 тендерної документації Замовника, інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;». Додатком 2 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Сульфат алюмінію (коагулянт), код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «- Довідка (лист) адресований Замовнику від виробника Товару, який підтверджує можливість виробництва (відвантаження) Товару для потреб Замовника, що пропонує Учасник, обсягом не менше обсягу закупівлі протягом 2024 року (у разі, якщо Учасник не є виробником Товару), для підтвердження того, що Учасник зобов'язується поставляти продукцію саме того виробника, щодо якого надана тендерна пропозиція відповідно до вимог, наведених у тендерній документації». Скаржник вважає, такі вимоги тендерної документації дискримінаційними по відношенню до інших Учасників, в тому числі і скаржника. Оскільки ставить Учасника в залежність від виробника, під час участі в процедурі закупівлі, а по друге, - взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають господарські відносини з виробником, а тому зможуть отримати відповідний лист від виробника. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками. Наявність договірних чи інших відносин між Учасником та виробником продукції значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання коагулянтів однак мають договірні відносини з постачальниками або з офіційними представниками виробників, а не з виробником продукції. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням та ін. Відповідно до ч. 2 ст. 20 цього Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Наше підприємство не є виробником продукції по закупівлі, однак має можливість постачати товар по закупівлі на підставі договору з постачальником. Вважаємо, що ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі. З цього приводу існує позиція Антимонопольного комітету України. По закупівлі UA-2017-02-13-001432-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-13-001432-c) АМК України прийнято рішення 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 де зазначено, що «наведені вище умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі Скаржника». По закупівлі UA-2017-05-30-001353-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-30-001353-b) АМК України прийнято рішення 4277-р/пк-пз від 30.06.2017 де зазначено, що «Колегія встановила, що встановивши вказану вимогу замовник обмежив коло учасників тендеру, лише тими хто має діючу угоду з певним виробником програмного забезпечення. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників». Таку ж позицію висловлено Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 17756-р/пк-пз від 21.09.2020. Таким чином, вимога Замовника, щодо надання документу, що підтверджує відносини учасника з виробником продукції є дискримінаційною та суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації. Більш того, Скаржник неодноразово оскаржував вимогу щодо надання документів від виробника саме з цим Замовником (зокрема в закупівлях UA-2022-01-13-001359-b, UA-2023-09-14-009205-a) однак, Замовник вкотре продовжує зловживати своїми правами та встановлює дискримінаційні вимоги до Учасників. Наше підприємство має можливість постачати коагулянт, який закуповується у постачальника продукції (договір додаємо), що, в свою чергу, жодним чином не нівелює технічний потенціал ТОВ «АХПС», який здатен забезпечити безперебійну поставку замовленого товару так само, як і у разі наявності надання довідки від виробника. Скаржник вважає, що саме на вимогу одного з потенційних учасників процедури закупівлі Замовник зазначив вказані вимоги в тендерній документації. Замовник жодним чином не може бути впевненим в тому, що довідка від виробника забезпечить виконання зобов’язань Учасником перед Замовником. Стороною в договорі буде саме Учасник-переможець процедури закупівлі, а не виробник. А тому, надати зобов’язання щодо постачання продукції повинен виключно Учасник. Підтвердженням того, що Учасник зобов’язується поставляти продукцію саме того виробника, щодо якого надана тендерна пропозиція відповідно до вимог, наведених у тендерній документації, може слугувати відповідний лист-зобов’язання від Учасника, що також забезпечить відсутність дискримінації з цього приводу у закупівлі. Виходячи з умов тендерної документації Замовника, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які співпрацюють з виробником, і зможуть надати Довідку (лист) адресований Замовнику від виробника Товару, який підтвердить можливість виробництва (відвантаження) Товару для потреб Замовника, що пропонує Учасник, обсягом не менше обсягу закупівлі протягом 2024 року, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі ТОВ «АХПС». Аналогічну позицію такої «дискримінації» висловлено Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 20520-р/пк-пз від 04.11.2020р, а також і рішенні №2153-р/пк-пз від 08.02.2021р. На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому Замовник має внести зміни, якими виключити дискримінаційну вимогу до учасників. 2. Розділ 3 тендерної документації Замовника, інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації». Додатком 2 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Сульфат алюмінію (коагулянт), код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, Замовником зазначено: Якщо пропозиція учасника не відповідає Технічним вимогам тендерної документації, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник в табличній частині Додатку 2 визначив технічні характеристики товару, сульфат алюмінію, які повинен підтвердити Учасник: Найменування товару Технічні характеристики Сульфат алюмінію (коагулянт) ДСТУ/ТУ/EN Сульфат алюмінію. Зовнішній вигляд - пластинки, які не злежуються, гранули, брикети, шматки невизначеної форми, розмір 50+. Колір – білий. Допускаються бліді відтінки сірого, блакитного та рожевого кольорів. Масова доля оксиду алюмінію - не менше 16%. Масова доля нерозчинного у воді осаду - не більше 0,3%. Масова доля заліза - не більше 0,02%. Масова доля вільної сірчаної кислоти – 0 (відсутня) Масова доля миш’яку (ІІІ) - не більше 0,001%. При цьому, Замовник у додатку 2 також зазначив, що у складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати, зокрема: - копію сертифікату якості з зазначенням підприємства, що виготовляє товар, найменування продукту, масу, вид пакування, результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту. Скаржник переконаний, що в даному випадку, Замовник встановив вимоги, які не є чітко сформованими та які протирічать одна одній: в одній частині документації, Замовник вимагає надати документ який підтверджує відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту, а в іншій – говорить про те, що у разі невідповідності вимогам технічного завдання Замовника, пропозиція Учасника, яким є Скаржник, буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. При цьому, Скаржник переконаний, що наразі не існує двох виробників, які зможуть запропонувати коагулянт, що буде відповідати всім вимогам Замовника, в тому числі, в розділі частинок 50+. При цьому, Скаржнику не відомо таку одиницю виміру як 50+. А тому, прийняти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники які зможуть запропонувати сульфат алюмінію, розміром часток 50+, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника, який має коагулят, що за показниками якості повністю відповідає вимогам Замовника, однак, розмір часток якого 5-10мм, 20-40мм. Скаржник переконаний, що таку вимогу Замовник встановив з метою обмежити конкуренцію в даній закупівлі, з огляду на те, що до цього часу, Замовник не встановлював жодних вимог до розміру часток сульфат алюмінію. Скаржник планує постачати в даній закупівлі сульфат алюмінію, країна походження Туреччина, де в розділі зовнішній вигляд, розмір частинок, зазначено розмір 5-10мм, 20-40мм тобто вказано конкретний розмір часток. На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому Замовник має внести зміни, якими виключити дискримінаційну вимогу до учасників. Всі наведені доводи Скаржника свідчать про те, що Замовник, викладаючи зміст тендерної документації таким чином, обмежив конкуренцію в даній закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі, і Скаржника, який має можливість запропонувати до поставки коагулянти, однак об'єктивно позбавлений можливості прийняти участь у даній закупівлі. На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаних вимог в тендерній документації. Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права Скаржника та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем. Замовником в тендерній документації не дотримано принципів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушено принцип недискримінацїї учасників. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.5, 18, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення законодавства Замовником при проведенні процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-05-002839-a. 3. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ" внести зміни до тендерної документації. Додатки: - Тендерна документація Замовника - Додаток 2 до тендерної документації Замовника - договір з постачальником ПП «МАСТЄРОК» - Сертифікати якості на сульфат алюмінію розміром часток 5-10 мм та 20-40 мм. Директор Ігор ДОНЧЕНКО
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 квітня 2024 17:38
рішення від 11.04.2024 №6454.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2024 17:37
запит Замовнику від 17.04.2024 №581.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2024 15:33
рішення від 22.04.2024 №7075.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2024 08:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення виконано
Номер скарги: UA-2024-04-05-002839-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ», Код ЄДРПОУ:33075701
Дата подання: 27 квітня 2024 18:53
Скарга на вимоги тендерної документації Замовника
Вих. №337 від 26.04.2024р. Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель _____________________________________________ 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ" Код ЄДРПОУ 13711949 Адреса: 07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» Код в ЄДРПОУ 33075701 Місцезнаходження суб’єкта оскарження: смт. Аули Криничанський район Дніпропетровська область 52310 Тендерна документація Замовника, що затверджена уповноваженою особою в закупівлі: UA-2024-04-05-002839-a СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ" (надалі за текстом – Замовник) 05 квітня 2024 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-05-002839-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Код ДК 021:2015 - 24313123-9 Сульфат алюмінію. Очікувана вартість закупівлі становить 4 773 500,00 грн. з ПДВ. Оголошення про проведення процедури закупівлі містило документ «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару Сульфат алюмінію (коагулянт) за кодом за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини», що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протоколом уповноваженої особи без дати та номеру, з додатками. ТОВ «АХПС» ознайомившись зі змістом зазначеної тендерної документації, звернулось до Постійнодіючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з скаргою на умови тендерної документації. 22.04.2024 року Орган оскарження прийняв рішення №7075-р/пк-пз від 22.04.2024, яким задовольнив вимоги Скаржника та зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації. 26.04.2024 року Замовник вніс зміни до тендерної документації, зокрема до додатку 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Аульська хлоропереливна станція» ознайомившись зі змістом внесених змін, як потенційний учасник процедури закупівлі, який має бажання прийняти участь у даній закупівлі, вважає, що Замовник не виконав рішення Антимонопольного комітету, вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника. Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону). Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій. Оголошення про проведення процедури закупівлі містило документ «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару Сульфат алюмінію (коагулянт) за кодом за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини», що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протоколом уповноваженої особи без дати та номеру, з додатками, що завантажені Замовником 26.04.2024. Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «АХПС» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги, що штучно обмежують конкуренцію. Дискримінаційні вимоги Замовника полягають у наступному: 1. Розділ 3 тендерної документації Замовника, інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;». Додатком 2 (нов.)- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Сульфат алюмінію (коагулянт), код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, передбачено: «-У складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати: - ……. - Довідка (лист) адресований Замовнику від виробника Товару, який підтверджує можливість виробництва (відвантаження) Товару для потреб Замовника, що пропонує Учасник, обсягом не менше обсягу закупівлі протягом 2024 року (у разі, якщо Учасник не є виробником Товару), для підтвердження того, що Учасник зобов'язується поставляти продукцію саме того виробника, щодо якого надана тендерна пропозиція відповідно до вимог, наведених у тендерній документації. Або Довідка (лист) адресований Замовнику від імпортера/дилера/представника (компанії яка має договірні відносини з виробником) Товару, який підтверджує можливість виробництва (відвантаження) Товару для потреб Замовника, що пропонує Учасник, обсягом не менше обсягу закупівлі протягом 2024 року та Довідка (лист) адресований імпортеру/дилеру/представнику (компанії яка має договірні відносини з виробником (надати відповідний підтверджуючий документ дійсний на весь період постачання)) Товару від виробника, у якому виробник погоджується постачати товар згідно вимог закупівлі з вказанням ідентифікаційного номеру закупівлі опублікованого на Prozorro (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-05-002839-a) для потреб Замовника, що пропонує Учасник, обсягом не менше обсягу закупівлі протягом 2024 року (у разі, якщо Учасник не є виробником Товару), для підтвердження того, що Учасник зобов'язується поставляти продукцію саме того виробника, щодо якого надана тендерна пропозиція відповідно до вимог, наведених у тендерній документації.». Тобто фактично Замовник дещо в іншій формі, але все ж таки вимагає надати документи як від виробника та від організації, що є імпортером/дилером/представником виробника. ТОВ «АХПС» не є виробником сульфат алюмінію, що має намір запропонувати до поставки Замовнику, не є імпортером, не є дилером та не є представником виробника, та не має господарських відносин з виробником. А тому, з огляду на вимоги тендерної документації фактично позбавлений можливості участі в даній закупівлі. В той час, як Скаржник має договір на постачання сульфат алюмінію, що укладено з постачальником ПП «Мастєрок», який здійснює закупівлю товару у резидента на території України. Скаржник вважає, такі вимоги тендерної документації дискримінаційними по відношенню до інших Учасників, в тому числі і скаржника. Оскільки ставить Учасника в залежність від свого постачальника та від усіх суб'єктів господарської діяльності у ланцюгу постачання товару від виробника до Замовника. А тому, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які тим чи іншим чином зможуть підтвердити господарські відносини з виробником та зможуть отримати відповідний лист від виробника адресований саме Замовника із зазначенням ідентифікатору закупівлі Замовника. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками. Наявність договірних чи інших відносин між Учасником та імпортером/дилером/ представником – організацією що має договірні відносини з виробником продукції значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання коагулянтів однак мають договірні відносини з постачальниками, проте не мають договірних відносин з імпортером/дилером/ представником – організацією, що має договірні відносини з виробником продукції. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням та ін. Відповідно до ч. 2 ст. 20 цього Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Наше підприємство не є виробником продукції по закупівлі, однак має можливість постачати товар по закупівлі на підставі договору з постачальником. Вважаємо, що ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі. З цього приводу існує позиція Антимонопольного комітету України. По закупівлі UA-2017-02-13-001432-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-13-001432-c) АМК України прийнято рішення 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 де зазначено, що «наведені вище умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі Скаржника». По закупівлі UA-2017-05-30-001353-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-30-001353-b) АМК України прийнято рішення 4277-р/пк-пз від 30.06.2017 де зазначено, що «Колегія встановила, що встановивши вказану вимогу замовник обмежив коло учасників тендеру, лише тими хто має діючу угоду з певним виробником програмного забезпечення. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників». Таку ж позицію висловлено Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 17756-р/пк-пз від 21.09.2020. Таким чином, вимога Замовника, щодо надання документу, що підтверджує відносини учасника з виробником продукції є дискримінаційною та суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації. Більш того, Скаржник неодноразово оскаржував вимогу щодо надання документів від виробника саме з цим Замовником (зокрема в закупівлях UA-2022-01-13-001359-b, UA-2023-09-14-009205-a, UA-2024-04-05-002839-a) однак, Замовник вкотре продовжує зловживати своїми правами та встановлює дискримінаційні вимоги до Учасників. Наше підприємство має можливість постачати коагулянт, який закуповується у постачальника продукції (договір додаємо), що, в свою чергу, жодним чином не нівелює технічний потенціал ТОВ «АХПС», який здатен забезпечити безперебійну поставку замовленого товару так само, як і у разі наявності надання довідки від виробника/ імпортера/дилера/представника виробника – організації, що має договірні відносини з виробником продукції. Скаржник вважає, що саме на вимогу одного з потенційних учасників процедури закупівлі Замовник зазначив вказані вимоги в тендерній документації. Замовник жодним чином не може бути впевненим в тому, що довідка від виробника/ імпортера/дилера/представника виробника – організації, що має договірні відносини з виробником продукції а також довідка безпосередньо від виробника адресована Замовнику, забезпечить виконання зобов’язань Учасником перед Замовником. Стороною в договорі із Замовником буде саме Учасник-переможець процедури закупівлі, а не виробник. А тому, надати зобов’язання щодо постачання продукції повинен виключно Учасник. Підтвердженням того, що Учасник зобов’язується поставляти продукцію саме того виробника, щодо якого надана тендерна пропозиція відповідно до вимог, наведених у тендерній документації, може слугувати відповідний лист-зобов’язання від Учасника, що також забезпечить відсутність дискримінації з цього приводу у закупівлі. Виходячи з умов тендерної документації Замовника, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які співпрацюють з виробником або імпортером/дилером/ представником виробника – організацією, що має договірні відносини з виробником продукції, і зможуть надати Довідку (лист) адресований Замовнику від виробника/імпортера/дилера/представника виробника – організації, що має договірні відносини з виробником Товару, в якому виробник погодиться постачати товар згідно вимог закупівлі з вказанням ідентифікаційного номеру закупівлі опублікованого на Prozorro (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-05-002839-a) для потреб Замовника, що пропонує Учасник, обсягом не менше обсягу закупівлі протягом 2024 року, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі ТОВ «АХПС». Аналогічну позицію такої «дискримінації» висловлено Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 20520-р/пк-пз від 04.11.2020р, а також і рішенні №2153-р/пк-пз від 08.02.2021р. На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому Замовник має внести зміни, якими виключити дискримінаційну вимогу до учасників. 2. Розділ 3 тендерної документації Замовника, інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: − інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації». Додатком 2 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Сульфат алюмінію (коагулянт), код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, Замовником зазначено: Якщо пропозиція учасника не відповідає Технічним вимогам тендерної документації, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник в табличній частині Додатку 2 визначив технічні характеристики товару, сульфат алюмінію, які повинен підтвердити Учасник: Найменування товару Технічні характеристики Сульфат алюмінію (коагулянт) ДСТУ/ТУ/EN Сульфат алюмінію. Зовнішній вигляд - гранули, брикети, шматки невизначеної форми, які не злежуються, розмір 40-120 мм. Колір – білий. Допускаються бліді відтінки сірого, блакитного та рожевого кольорів. Масова доля оксиду алюмінію - не менше 16%. Масова доля нерозчинного у воді осаду - не більше 0,3%. Масова доля заліза - не більше 0,02%. Масова доля вільної сірчаної кислоти – 0 (відсутня) Масова доля миш’яку (ІІІ) - не більше 0,001%. При цьому, Замовник у додатку 2 також зазначив, що у складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати, зокрема: - копію сертифікату якості з зазначенням підприємства, що виготовляє товар, найменування продукту, масу, вид пакування, результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту. Скаржник вважає вимоги, що встановлені Замовником відносно зовнішнього вигляду сульфат алюмінію такими, що є дискримінаційними по відношенню до Скаржника. Скаржник має можливість запропонувати до поставки сульфат алюмінію, який буде відповідати показникам якості, що вимагає Замовник в тендерній документації, однак в сертифікаті якості виробника відносно зовнішнього вигляду товару зазначено: зовнішній вигляд: білий, кристалічний, розмір частинок: 20-40мм (+/-5%) Скаржник також має можливість запропонувати до поставки сульфат алюмінію, який буде відповідати показникам якості, що вимагає Замовник в тендерній документації, однак в сертифікаті якості виробника відносно зовнішнього вигляду товару зазначено: зовнішній вигляд: білий, кристалічний, розмір частинок: 25-150мм (+/-5%) Скаржник також має можливість запропонувати до поставки сульфат алюмінію, який буде відповідати показникам якості, що вимагає Замовник в тендерній документації, однак в сертифікаті якості виробника відносно зовнішнього вигляду товару зазначено: зовнішній вигляд: білий, кристалічний, розмір частинок: 50-150мм (+/-5%) Скаржник також переконаний, що в даному випадку, Замовник встановив вимоги, які не є чітко сформованими та які протирічать одна одній: в одній частині документації, Замовник вимагає надати документ який підтверджує відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту, а в іншій – говорить про те, що у разі невідповідності вимогам технічного завдання Замовника, пропозиція Учасника, яким є Скаржник, буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. А тому, прийняти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники які зможуть запропонувати сульфат алюмінію, де в розділі зовнішній вигляд буде зазначено: Сульфат алюмінію. Зовнішній вигляд - гранули, брикети, шматки невизначеної форми, які не злежуються, розмір 40-120 мм, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Скаржник переконаний, що таку вимогу Замовник встановив з метою обмежити конкуренцію в даній закупівлі, з огляду на те, що до цього часу, Замовник не встановлював жодних вимог до зовнішнього вигляду та розміру часток сульфат алюмінію. На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому Замовник має внести зміни, якими виключити дискримінаційну вимогу до учасників. Всі наведені доводи Скаржника свідчать про те, що Замовник, викладаючи зміст тендерної документації таким чином, обмежив конкуренцію в даній закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі, і Скаржника, який має можливість запропонувати до поставки коагулянти, однак об'єктивно позбавлений можливості прийняти участь у даній закупівлі. На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаних вимог в тендерній документації. Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права Скаржника та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем. Замовником в тендерній документації не дотримано принципів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушено принцип недискримінацїї учасників. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.5, 18, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення законодавства Замовником при проведенні процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-05-002839-a. 3. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ" внести зміни до тендерної документації. Додатки: • Тендерна документація Замовника, зі змінами • Додаток 2 до тендерної документації Замовника, зі змінами • договір з постачальником ПП «МАСТЄРОК» • Сертифікати якості на сульфат алюмінію. Директор Ігор ДОНЧЕНКО
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 квітня 2024 16:36
Рішення від 30.04.2024 №7586.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 16:35
Рішення від 08.05.2024 №8183.pdf
Дата публікації: 13 травня 2024 18:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Під час проведення процедури закупівлі учасником було подану скаргу до Антимонопольного комітету, яка 08.05.2024 була задоволена та ухвалено рішення № 8183-р/пк-пз про зобов’язання КП «Броваритепловодоенергія» внести зміни в тендерну документацію процедури закупівлі Сульфат алюмінію (коагулянт), 24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ідентифікаційний номер UA-2024-04-05-002839-a. На виконання рішення Антимонопольного комітету, ВИРІШИЛА: 1. внести зміни в тендерну документацію процедури закупівлі Сульфат алюмінію (коагулянт), 24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ідентифікаційний номер UA-2024-04-05-002839-a.
Дата виконання рішення замовником: 14 травня 2024 09:05

Документи подані скаржником

09 квітня 2024 10:21
Бровари сульфат 2024.docx
09 квітня 2024 10:22
Електронний підпис

Документи подані замовником

15 квітня 2024 11:30
амку 15.04.24.pdf

Документи подані скаржником

27 квітня 2024 08:51
Зміни.docx
27 квітня 2024 08:51
рішення від 22.04.2024 №7075.pdf
27 квітня 2024 08:51
Скарга 2 Бровари.docx
27 квітня 2024 08:51
Скарга 2 Бровари.pdf
27 квітня 2024 08:53
Електронний підпис
27 квітня 2024 08:53
Електронний підпис

Документи подані замовником

02 травня 2024 16:36
Амку сульфат 40мм.pdf

Документи Органу Оскарження

30 квітня 2024 16:35
Рішення від 30.04.2024 №7586.pdf
13 травня 2024 18:08
Рішення від 08.05.2024 №8183.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2024 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Альхім 3 720 000,00
UAH з ПДВ
3 720 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ " 4 440 000,00
UAH з ПДВ
4 440 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2024 15:17
Електронний підпис
17 травня 2024 15:16
Пропозиція 200 т.rar

Публічні документи

18 травня 2024 16:55
Електронний підпис
18 травня 2024 16:55
Електронний підпис
18 травня 2024 16:54
Фінзвіт 2023.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
Наказ бухгалтер.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
Довідка 50 т.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
Довідка досвід.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
EN 1302eng (1)в.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
Опис від 17 11 2023.pdf
18 травня 2024 16:54
ІСО_переклад (1)в.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
Порівняльна таблиця.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
Витяг ПДВ 2023.pdf
18 травня 2024 16:54
Довідка особливості.pdf
18 травня 2024 16:54
Довідка досвід.pdf
18 травня 2024 16:54
Про ліцензію.pdf
18 травня 2024 16:54
Про ліцензію.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
Витяг ПДВ 2023.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
Довідка особливості.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
ISO (1)в.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
Фінзвіт 2023.pdf
18 травня 2024 16:54
Статут 17 11 2023 сжатий.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
ISO RINA в.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
Опис від 17 11 2023.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
Наказ менеджер.PDF
18 травня 2024 16:54
ПБ_Solid_Aluminium_Sulpate_EN (1)в.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
Висновок СЕС (1)в.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
Витяг ЄДРПОУ від 30 01 2024.pdf
18 травня 2024 16:54
Наказ бухгалтер.pdf
18 травня 2024 16:54
Статут 17 11 2023 сжатий.pdf
18 травня 2024 16:54
EN 1302- ukr (1)в.pdf.p7s
18 травня 2024 16:54
Наказ менеджер.PDF.p7s
18 травня 2024 16:54
Лист щодо повноважень.pdf
18 травня 2024 16:54
ІСО_переклад (1)в.pdf
18 травня 2024 16:54
Порівняльна таблиця.pdf
18 травня 2024 16:54
Довідка 50 т.pdf
18 травня 2024 16:54
Висновок СЕС (1)в.pdf
18 травня 2024 16:54
ПБ_Solid_Aluminium_Sulpate_УКР (1)в.pdf
18 травня 2024 16:54
EN 1302- ukr (1)в.pdf
18 травня 2024 16:54
EN 1302eng (1)в.pdf
18 травня 2024 16:54
ПБ_Solid_Aluminium_Sulpate_EN (1)в.pdf
18 травня 2024 16:54
ISO RINA в.pdf
18 травня 2024 16:54
ISO (1)в.pdf
18 травня 2024 16:54
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альхім

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ "

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альхім
#32740136
Очікує рішення 3 720 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2024 15:17

Документи