Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сульфат алюмінію (коагулянт)
Очікувана вартість
4 773 500,00 UAH
UA-2024-04-05-002839-a ● cc78edc4f4de477192329a211a99a485
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 13711949 |
Вебсайт: | http://brovteplo.com.ua |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А |
Контактна особа: |
Козуб Олена Леонідівна 380504258868 elena_kozub85@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 10:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 14:54 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 14:54 |
Очікувана вартість: | 4 773 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 735,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 тонна
Сульфат алюмінію (коагулянт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 24313123-9 — Сульфат алюмінію
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2024 08:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2024 08:48 |
Додаток 1 до ТД сульфат алюмінію.docx | |
14 травня 2024 08:48 |
Додаток 3 договір сульфат алюмінію.docx | |
14 травня 2024 08:48 |
Зміни 2.docx | |
14 травня 2024 08:48 |
Додаток 2 гіпохлорит сульфат алюмінію нова редакція.docx | |
14 травня 2024 08:48 |
Тендерна документація сульфат алюмінію.docx | |
26 квітня 2024 11:24 |
Тендерна документація сульфат алюмінію.docx | |
26 квітня 2024 11:24 |
Додаток 2 гіпохлорит сульфат алюмінію нов.docx | |
26 квітня 2024 11:24 |
Зміни.docx | |
26 квітня 2024 11:24 |
Додаток 3 договір сульфат алюмінію.docx | |
26 квітня 2024 11:24 |
Додаток 1 до ТД сульфат алюмінію.docx | |
05 квітня 2024 10:36 |
Додаток 2 гіпохлорит сульфат алюмінію.docx | |
05 квітня 2024 10:36 |
Додаток 3 договір сульфат алюмінію.docx | |
05 квітня 2024 10:36 |
Додаток 1 до ТД сульфат алюмінію.docx | |
05 квітня 2024 10:36 |
Тендерна документація сульфат алюмінію.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-05-002839-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ», Код ЄДРПОУ:33075701
Дата подання: 09 квітня 2024 10:44
Дата подання: 09 квітня 2024 10:44
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вих. №291 від 08.04.2024р.
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
_____________________________________________
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45
Найменування замовника рішення,
дії або бездіяльність якого оскаржуються:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Код ЄДРПОУ 13711949
Адреса: 07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Код в ЄДРПОУ 33075701
Місцезнаходження суб’єкта оскарження:
смт. Аули Криничанський район
Дніпропетровська область 52310
Тендерна документація Замовника,
що затверджена уповноваженою особою
в закупівлі: UA-2024-04-05-002839-a
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ" (надалі за текстом – Замовник) 05 квітня 2024 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-05-002839-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Код ДК 021:2015 - 24313123-9 Сульфат алюмінію.
Очікувана вартість закупівлі становить 4 773 500,00 грн. з ПДВ.
Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару Сульфат алюмінію (коагулянт) за кодом за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини», що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протоколом уповноваженої особи без дати та номеру, з додатками.
Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аульська хлоропереливна станція» виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника.
Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «АХПС» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги, що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Дискримінаційні вимоги Замовника полягають у наступному:
1. Розділ 3 тендерної документації Замовника, інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;».
Додатком 2 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Сульфат алюмінію (коагулянт), код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати: «- Довідка (лист) адресований Замовнику від виробника Товару, який підтверджує можливість виробництва (відвантаження) Товару для потреб Замовника, що пропонує Учасник, обсягом не менше обсягу закупівлі протягом 2024 року (у разі, якщо Учасник не є виробником Товару), для підтвердження того, що Учасник зобов'язується поставляти продукцію саме того виробника, щодо якого надана тендерна пропозиція відповідно до вимог, наведених у тендерній документації».
Скаржник вважає, такі вимоги тендерної документації дискримінаційними по відношенню до інших Учасників, в тому числі і скаржника. Оскільки ставить Учасника в залежність від виробника, під час участі в процедурі закупівлі, а по друге, - взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають господарські відносини з виробником, а тому зможуть отримати відповідний лист від виробника.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками.
Наявність договірних чи інших відносин між Учасником та виробником продукції значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання коагулянтів однак мають договірні відносини з постачальниками або з офіційними представниками виробників, а не з виробником продукції.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням та ін.
Відповідно до ч. 2 ст. 20 цього Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Наше підприємство не є виробником продукції по закупівлі, однак має можливість постачати товар по закупівлі на підставі договору з постачальником. Вважаємо, що ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі.
З цього приводу існує позиція Антимонопольного комітету України. По закупівлі UA-2017-02-13-001432-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-13-001432-c) АМК України прийнято рішення 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 де зазначено, що «наведені вище умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі Скаржника». По закупівлі UA-2017-05-30-001353-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-30-001353-b) АМК України прийнято рішення 4277-р/пк-пз від 30.06.2017 де зазначено, що «Колегія встановила, що встановивши вказану вимогу замовник обмежив коло учасників тендеру, лише тими хто має діючу угоду з певним виробником програмного забезпечення. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників». Таку ж позицію висловлено Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 17756-р/пк-пз від 21.09.2020. Таким чином, вимога Замовника, щодо надання документу, що підтверджує відносини учасника з виробником продукції є дискримінаційною та суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Більш того, Скаржник неодноразово оскаржував вимогу щодо надання документів від виробника саме з цим Замовником (зокрема в закупівлях UA-2022-01-13-001359-b, UA-2023-09-14-009205-a) однак, Замовник вкотре продовжує зловживати своїми правами та встановлює дискримінаційні вимоги до Учасників.
Наше підприємство має можливість постачати коагулянт, який закуповується у постачальника продукції (договір додаємо), що, в свою чергу, жодним чином не нівелює технічний потенціал ТОВ «АХПС», який здатен забезпечити безперебійну поставку замовленого товару так само, як і у разі наявності надання довідки від виробника.
Скаржник вважає, що саме на вимогу одного з потенційних учасників процедури закупівлі Замовник зазначив вказані вимоги в тендерній документації.
Замовник жодним чином не може бути впевненим в тому, що довідка від виробника забезпечить виконання зобов’язань Учасником перед Замовником. Стороною в договорі буде саме Учасник-переможець процедури закупівлі, а не виробник. А тому, надати зобов’язання щодо постачання продукції повинен виключно Учасник. Підтвердженням того, що Учасник зобов’язується поставляти продукцію саме того виробника, щодо якого надана тендерна пропозиція відповідно до вимог, наведених у тендерній документації, може слугувати відповідний лист-зобов’язання від Учасника, що також забезпечить відсутність дискримінації з цього приводу у закупівлі.
Виходячи з умов тендерної документації Замовника, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які співпрацюють з виробником, і зможуть надати Довідку (лист) адресований Замовнику від виробника Товару, який підтвердить можливість виробництва (відвантаження) Товару для потреб Замовника, що пропонує Учасник, обсягом не менше обсягу закупівлі протягом 2024 року, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі ТОВ «АХПС».
Аналогічну позицію такої «дискримінації» висловлено Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 20520-р/пк-пз від 04.11.2020р, а також і рішенні №2153-р/пк-пз від 08.02.2021р.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому Замовник має внести зміни, якими виключити дискримінаційну вимогу до учасників.
2. Розділ 3 тендерної документації Замовника, інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації».
Додатком 2 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Сульфат алюмінію (коагулянт), код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, Замовником зазначено:
Якщо пропозиція учасника не відповідає Технічним вимогам тендерної документації, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник в табличній частині Додатку 2 визначив технічні характеристики товару, сульфат алюмінію, які повинен підтвердити Учасник:
Найменування товару Технічні характеристики
Сульфат алюмінію (коагулянт)
ДСТУ/ТУ/EN Сульфат алюмінію. Зовнішній вигляд - пластинки, які не злежуються, гранули, брикети, шматки невизначеної форми, розмір 50+.
Колір – білий. Допускаються бліді відтінки сірого, блакитного та рожевого кольорів.
Масова доля оксиду алюмінію - не менше 16%.
Масова доля нерозчинного у воді осаду - не більше 0,3%.
Масова доля заліза - не більше 0,02%.
Масова доля вільної сірчаної кислоти – 0 (відсутня)
Масова доля миш’яку (ІІІ) - не більше 0,001%.
При цьому, Замовник у додатку 2 також зазначив, що у складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати, зокрема:
- копію сертифікату якості з зазначенням підприємства, що виготовляє товар, найменування продукту, масу, вид пакування, результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту.
Скаржник переконаний, що в даному випадку, Замовник встановив вимоги, які не є чітко сформованими та які протирічать одна одній: в одній частині документації, Замовник вимагає надати документ який підтверджує відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту, а в іншій – говорить про те, що у разі невідповідності вимогам технічного завдання Замовника, пропозиція Учасника, яким є Скаржник, буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
При цьому, Скаржник переконаний, що наразі не існує двох виробників, які зможуть запропонувати коагулянт, що буде відповідати всім вимогам Замовника, в тому числі, в розділі частинок 50+. При цьому, Скаржнику не відомо таку одиницю виміру як 50+.
А тому, прийняти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники які зможуть запропонувати сульфат алюмінію, розміром часток 50+, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника, який має коагулят, що за показниками якості повністю відповідає вимогам Замовника, однак, розмір часток якого 5-10мм, 20-40мм. Скаржник переконаний, що таку вимогу Замовник встановив з метою обмежити конкуренцію в даній закупівлі, з огляду на те, що до цього часу, Замовник не встановлював жодних вимог до розміру часток сульфат алюмінію.
Скаржник планує постачати в даній закупівлі сульфат алюмінію, країна походження Туреччина, де в розділі зовнішній вигляд, розмір частинок, зазначено розмір 5-10мм, 20-40мм тобто вказано конкретний розмір часток.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому Замовник має внести зміни, якими виключити дискримінаційну вимогу до учасників.
Всі наведені доводи Скаржника свідчать про те, що Замовник, викладаючи зміст тендерної документації таким чином, обмежив конкуренцію в даній закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі, і Скаржника, який має можливість запропонувати до поставки коагулянти, однак об'єктивно позбавлений можливості прийняти участь у даній закупівлі.
На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаних вимог в тендерній документації.
Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права Скаржника та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем.
Замовником в тендерній документації не дотримано принципів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушено принцип недискримінацїї учасників.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.5, 18, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення законодавства Замовником при проведенні процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-05-002839-a.
3. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ" внести зміни до тендерної документації.
Додатки:
- Тендерна документація Замовника
- Додаток 2 до тендерної документації Замовника
- договір з постачальником ПП «МАСТЄРОК»
- Сертифікати якості на сульфат алюмінію розміром часток 5-10 мм та 20-40 мм.
Директор Ігор ДОНЧЕНКО
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 квітня 2024 17:38
рішення від 11.04.2024 №6454.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2024 17:37
запит Замовнику від 17.04.2024 №581.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2024 15:33
інформація про резолютивну частину рішення від 22.04.2024 №7075.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 12:41
рішення від 22.04.2024 №7075.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2024 08:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення виконано
Номер скарги: UA-2024-04-05-002839-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ», Код ЄДРПОУ:33075701
Дата подання: 27 квітня 2024 18:53
Дата подання: 27 квітня 2024 18:53
Скарга на вимоги тендерної документації Замовника
Вих. №337 від 26.04.2024р.
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ
з розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
_____________________________________________
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45
Найменування замовника рішення,
дії або бездіяльність якого оскаржуються:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Код ЄДРПОУ 13711949
Адреса: 07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А
Суб’єкт оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Код в ЄДРПОУ 33075701
Місцезнаходження суб’єкта оскарження:
смт. Аули Криничанський район
Дніпропетровська область 52310
Тендерна документація Замовника,
що затверджена уповноваженою особою
в закупівлі: UA-2024-04-05-002839-a
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ" (надалі за текстом – Замовник) 05 квітня 2024 року опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-05-002839-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Код ДК 021:2015 - 24313123-9 Сульфат алюмінію.
Очікувана вартість закупівлі становить 4 773 500,00 грн. з ПДВ.
Оголошення про проведення процедури закупівлі містило документ «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару Сульфат алюмінію (коагулянт) за кодом за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини», що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протоколом уповноваженої особи без дати та номеру, з додатками.
ТОВ «АХПС» ознайомившись зі змістом зазначеної тендерної документації, звернулось до Постійнодіючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з скаргою на умови тендерної документації.
22.04.2024 року Орган оскарження прийняв рішення №7075-р/пк-пз від 22.04.2024, яким задовольнив вимоги Скаржника та зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації.
26.04.2024 року Замовник вніс зміни до тендерної документації, зокрема до додатку 2.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Аульська хлоропереливна станція» ознайомившись зі змістом внесених змін, як потенційний учасник процедури закупівлі, який має бажання прийняти участь у даній закупівлі, вважає, що Замовник не виконав рішення Антимонопольного комітету, вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника.
Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій.
Оголошення про проведення процедури закупівлі містило документ «ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару Сульфат алюмінію (коагулянт) за кодом за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015:24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини», що «ЗАТВЕРДЖЕНО» Протоколом уповноваженої особи без дати та номеру, з додатками, що завантажені Замовником 26.04.2024.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «АХПС» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги, що штучно обмежують конкуренцію.
Дискримінаційні вимоги Замовника полягають у наступному:
1. Розділ 3 тендерної документації Замовника, інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;».
Додатком 2 (нов.)- Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Сульфат алюмінію (коагулянт), код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, передбачено: «-У складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати:
- …….
- Довідка (лист) адресований Замовнику від виробника Товару, який підтверджує можливість виробництва (відвантаження) Товару для потреб Замовника, що пропонує Учасник, обсягом не менше обсягу закупівлі протягом 2024 року (у разі, якщо Учасник не є виробником Товару), для підтвердження того, що Учасник зобов'язується поставляти продукцію саме того виробника, щодо якого надана тендерна пропозиція відповідно до вимог, наведених у тендерній документації.
Або
Довідка (лист) адресований Замовнику від імпортера/дилера/представника (компанії яка має договірні відносини з виробником) Товару, який підтверджує можливість виробництва (відвантаження) Товару для потреб Замовника, що пропонує Учасник, обсягом не менше обсягу закупівлі протягом 2024 року та Довідка (лист) адресований імпортеру/дилеру/представнику (компанії яка має договірні відносини з виробником (надати відповідний підтверджуючий документ дійсний на весь період постачання)) Товару від виробника, у якому виробник погоджується постачати товар згідно вимог закупівлі з вказанням ідентифікаційного номеру закупівлі опублікованого на Prozorro (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-05-002839-a) для потреб Замовника, що пропонує Учасник, обсягом не менше обсягу закупівлі протягом 2024 року (у разі, якщо Учасник не є виробником Товару), для підтвердження того, що Учасник зобов'язується поставляти продукцію саме того виробника, щодо якого надана тендерна пропозиція відповідно до вимог, наведених у тендерній документації.».
Тобто фактично Замовник дещо в іншій формі, але все ж таки вимагає надати документи як від виробника та від організації, що є імпортером/дилером/представником виробника.
ТОВ «АХПС» не є виробником сульфат алюмінію, що має намір запропонувати до поставки Замовнику, не є імпортером, не є дилером та не є представником виробника, та не має господарських відносин з виробником. А тому, з огляду на вимоги тендерної документації фактично позбавлений можливості участі в даній закупівлі.
В той час, як Скаржник має договір на постачання сульфат алюмінію, що укладено з постачальником ПП «Мастєрок», який здійснює закупівлю товару у резидента на території України.
Скаржник вважає, такі вимоги тендерної документації дискримінаційними по відношенню до інших Учасників, в тому числі і скаржника. Оскільки ставить Учасника в залежність від свого постачальника та від усіх суб'єктів господарської діяльності у ланцюгу постачання товару від виробника до Замовника.
А тому, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які тим чи іншим чином зможуть підтвердити господарські відносини з виробником та зможуть отримати відповідний лист від виробника адресований саме Замовника із зазначенням ідентифікатору закупівлі Замовника.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не мають безпосередніх стосунків із виробниками.
Наявність договірних чи інших відносин між Учасником та імпортером/дилером/ представником – організацією що має договірні відносини з виробником продукції значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання коагулянтів однак мають договірні відносини з постачальниками, проте не мають договірних відносин з імпортером/дилером/ представником – організацією, що має договірні відносини з виробником продукції.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням та ін.
Відповідно до ч. 2 ст. 20 цього Закону під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Наше підприємство не є виробником продукції по закупівлі, однак має можливість постачати товар по закупівлі на підставі договору з постачальником. Вважаємо, що ці вимоги значно обмежують кількість потенційних учасників торгів тільки виробниками або тими, які працюють безпосередньо з виробниками, а це є суттєвим порушенням законодавства про публічні закупівлі.
З цього приводу існує позиція Антимонопольного комітету України. По закупівлі UA-2017-02-13-001432-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-13-001432-c) АМК України прийнято рішення 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 де зазначено, що «наведені вище умови Документації обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними взаємовідносинами з виробниками. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до інших учасників Процедури закупівлі, у тому числі Скаржника». По закупівлі UA-2017-05-30-001353-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-05-30-001353-b) АМК України прийнято рішення 4277-р/пк-пз від 30.06.2017 де зазначено, що «Колегія встановила, що встановивши вказану вимогу замовник обмежив коло учасників тендеру, лише тими хто має діючу угоду з певним виробником програмного забезпечення. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших учасників». Таку ж позицію висловлено Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 17756-р/пк-пз від 21.09.2020. Таким чином, вимога Замовника, щодо надання документу, що підтверджує відносини учасника з виробником продукції є дискримінаційною та суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та підлягає негайному усуненню шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Більш того, Скаржник неодноразово оскаржував вимогу щодо надання документів від виробника саме з цим Замовником (зокрема в закупівлях UA-2022-01-13-001359-b, UA-2023-09-14-009205-a, UA-2024-04-05-002839-a) однак, Замовник вкотре продовжує зловживати своїми правами та встановлює дискримінаційні вимоги до Учасників.
Наше підприємство має можливість постачати коагулянт, який закуповується у постачальника продукції (договір додаємо), що, в свою чергу, жодним чином не нівелює технічний потенціал ТОВ «АХПС», який здатен забезпечити безперебійну поставку замовленого товару так само, як і у разі наявності надання довідки від виробника/ імпортера/дилера/представника виробника – організації, що має договірні відносини з виробником продукції.
Скаржник вважає, що саме на вимогу одного з потенційних учасників процедури закупівлі Замовник зазначив вказані вимоги в тендерній документації.
Замовник жодним чином не може бути впевненим в тому, що довідка від виробника/ імпортера/дилера/представника виробника – організації, що має договірні відносини з виробником продукції а також довідка безпосередньо від виробника адресована Замовнику, забезпечить виконання зобов’язань Учасником перед Замовником.
Стороною в договорі із Замовником буде саме Учасник-переможець процедури закупівлі, а не виробник.
А тому, надати зобов’язання щодо постачання продукції повинен виключно Учасник.
Підтвердженням того, що Учасник зобов’язується поставляти продукцію саме того виробника, щодо якого надана тендерна пропозиція відповідно до вимог, наведених у тендерній документації, може слугувати відповідний лист-зобов’язання від Учасника, що також забезпечить відсутність дискримінації з цього приводу у закупівлі.
Виходячи з умов тендерної документації Замовника, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які співпрацюють з виробником або імпортером/дилером/ представником виробника – організацією, що має договірні відносини з виробником продукції, і зможуть надати Довідку (лист) адресований Замовнику від виробника/імпортера/дилера/представника виробника – організації, що має договірні відносини з виробником Товару, в якому виробник погодиться постачати товар згідно вимог закупівлі з вказанням ідентифікаційного номеру закупівлі опублікованого на Prozorro (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-05-002839-a) для потреб Замовника, що пропонує Учасник, обсягом не менше обсягу закупівлі протягом 2024 року, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі ТОВ «АХПС».
Аналогічну позицію такої «дискримінації» висловлено Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 20520-р/пк-пз від 04.11.2020р, а також і рішенні №2153-р/пк-пз від 08.02.2021р.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому Замовник має внести зміни, якими виключити дискримінаційну вимогу до учасників.
2. Розділ 3 тендерної документації Замовника, інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги в Додатку 2), — згідно з Додатком 2 до тендерної документації».
Додатком 2 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Сульфат алюмінію (коагулянт), код ДК 021:2015 – 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, Замовником зазначено:
Якщо пропозиція учасника не відповідає Технічним вимогам тендерної документації, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник в табличній частині Додатку 2 визначив технічні характеристики товару, сульфат алюмінію, які повинен підтвердити Учасник:
Найменування товару
Технічні характеристики
Сульфат алюмінію (коагулянт)
ДСТУ/ТУ/EN
Сульфат алюмінію. Зовнішній вигляд - гранули, брикети, шматки невизначеної форми, які не злежуються, розмір 40-120 мм.
Колір – білий. Допускаються бліді відтінки сірого, блакитного та рожевого кольорів.
Масова доля оксиду алюмінію - не менше 16%.
Масова доля нерозчинного у воді осаду - не більше 0,3%.
Масова доля заліза - не більше 0,02%.
Масова доля вільної сірчаної кислоти – 0 (відсутня)
Масова доля миш’яку (ІІІ) - не більше 0,001%.
При цьому, Замовник у додатку 2 також зазначив, що у складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати, зокрема:
- копію сертифікату якості з зазначенням підприємства, що виготовляє товар, найменування продукту, масу, вид пакування, результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту.
Скаржник вважає вимоги, що встановлені Замовником відносно зовнішнього вигляду сульфат алюмінію такими, що є дискримінаційними по відношенню до Скаржника.
Скаржник має можливість запропонувати до поставки сульфат алюмінію, який буде відповідати показникам якості, що вимагає Замовник в тендерній документації, однак в сертифікаті якості виробника відносно зовнішнього вигляду товару зазначено:
зовнішній вигляд: білий, кристалічний,
розмір частинок: 20-40мм (+/-5%)
Скаржник також має можливість запропонувати до поставки сульфат алюмінію, який буде відповідати показникам якості, що вимагає Замовник в тендерній документації, однак в сертифікаті якості виробника відносно зовнішнього вигляду товару зазначено:
зовнішній вигляд: білий, кристалічний,
розмір частинок: 25-150мм (+/-5%)
Скаржник також має можливість запропонувати до поставки сульфат алюмінію, який буде відповідати показникам якості, що вимагає Замовник в тендерній документації, однак в сертифікаті якості виробника відносно зовнішнього вигляду товару зазначено:
зовнішній вигляд: білий, кристалічний,
розмір частинок: 50-150мм (+/-5%)
Скаржник також переконаний, що в даному випадку, Замовник встановив вимоги, які не є чітко сформованими та які протирічать одна одній: в одній частині документації, Замовник вимагає надати документ який підтверджує відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту, а в іншій – говорить про те, що у разі невідповідності вимогам технічного завдання Замовника, пропозиція Учасника, яким є Скаржник, буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
А тому, прийняти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники які зможуть запропонувати сульфат алюмінію, де в розділі зовнішній вигляд буде зазначено: Сульфат алюмінію. Зовнішній вигляд - гранули, брикети, шматки невизначеної форми, які не злежуються, розмір 40-120 мм, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Скаржник переконаний, що таку вимогу Замовник встановив з метою обмежити конкуренцію в даній закупівлі, з огляду на те, що до цього часу, Замовник не встановлював жодних вимог до зовнішнього вигляду та розміру часток сульфат алюмінію.
На підставі вищевикладеного, Скаржник вважає, що тендерна документація, в цій частині, містить дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і скаржника, а тому Замовник має внести зміни, якими виключити дискримінаційну вимогу до учасників.
Всі наведені доводи Скаржника свідчать про те, що Замовник, викладаючи зміст тендерної документації таким чином, обмежив конкуренцію в даній закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі, і Скаржника, який має можливість запропонувати до поставки коагулянти, однак об'єктивно позбавлений можливості прийняти участь у даній закупівлі.
На підставі викладеного вважаємо, що Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників закупівлі, в тому числі Скаржника, та застосовано дискримінаційні метод формування тендерної документації, та необґрунтовано необхідність наявності вищевказаних вимог в тендерній документації.
Вважаємо, що вимоги встановлені в тендерній документації порушують права Скаржника та унеможливлюють його участь в закупівлі, а в результаті позбавляють можливості бути обраним переможцем.
Замовником в тендерній документації не дотримано принципів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та порушено принцип недискримінацїї учасників.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.5, 18, 22, 24, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з порушенням наших законних прав та інтересів, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення законодавства Замовником при проведенні процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-05-002839-a.
3. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ" внести зміни до тендерної документації.
Додатки:
• Тендерна документація Замовника, зі змінами
• Додаток 2 до тендерної документації Замовника, зі змінами
• договір з постачальником ПП «МАСТЄРОК»
• Сертифікати якості на сульфат алюмінію.
Директор Ігор ДОНЧЕНКО
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 квітня 2024 16:36
Рішення від 30.04.2024 №7586.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 16:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2024 №8183.pdf
Дата публікації: 09 травня 2024 12:44
Рішення від 08.05.2024 №8183.pdf
Дата публікації: 13 травня 2024 18:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Під час проведення процедури закупівлі учасником було подану скаргу до Антимонопольного комітету, яка 08.05.2024 була задоволена та ухвалено рішення № 8183-р/пк-пз про зобов’язання КП «Броваритепловодоенергія» внести зміни в тендерну документацію процедури закупівлі Сульфат алюмінію (коагулянт), 24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ідентифікаційний номер UA-2024-04-05-002839-a.
На виконання рішення Антимонопольного комітету,
ВИРІШИЛА:
1. внести зміни в тендерну документацію процедури закупівлі Сульфат алюмінію (коагулянт), 24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ідентифікаційний номер UA-2024-04-05-002839-a.
Дата виконання рішення замовником: 14 травня 2024 09:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2024 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Альхім |
3 720 000,00
UAH з ПДВ
|
3 720 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАПІТАЛ-РОСТ " |
4 440 000,00
UAH з ПДВ
|
4 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Альхім #32740136 |
Очікує рішення |
3 720 000,00
UAH з ПДВ
|
20 травня 2024 15:17
|