Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Знам'янський психоневрологічний інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03190358 |
Вебсайт: | https://znam.internat.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 27406, Україна , Кіровоградська обл., м. Знам'янка, вул. Соборна, буд. 148 |
Контактна особа: |
Людмила Пустовойт +380991187494 zpnigo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2024 10:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 11:23 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 11:23 |
Очікувана вартість: | 1 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2024 16:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2024 16:01 |
хліб ТД оновлена.doc | |
10 квітня 2024 16:01 |
зміни до тенд. докум..doc | |
05 квітня 2024 10:33 |
хліб ТД.doc | |
05 квітня 2024 10:33 |
дод 5. договір проект.docx |
10 квітня 2024 16:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2024 16:01 |
хліб ТД оновлена.doc
|
|||
10 квітня 2024 16:01 |
зміни до тенд. докум..doc
|
|||
05 квітня 2024 10:33 |
хліб ТД.doc
|
|||
05 квітня 2024 10:33 |
дод 5. договір проект.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-29-000044 ● 5956414a22424b59b40edaada047cf0e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2024 10:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.04.2024 № 32-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 29.04.2024 № 32-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-04-05-002768-a 05.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 10:41:21
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хлібопродукти свіжовипечені», ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
UA-2024-04-05-002768-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-06 16:26:08
Пояснення та Інформація
Відповідь 1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначаються згідно рецептур, довідників, розкладок продуктів харчування та інших посібників відповідно до ДСТУ, ТУ, визначених в державних (національних (регіональних) стандартах. Визначення очікуваної вартості проводилось на підставі даних ринку, загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, та інформації, отриманої з Інтернет-ресурсів, зокрема, але не вичерпно: 1) Відділ ціноутворення та аграрного ринку національного наукового центру "Інститут аграрної економіки", 2) Управління Державної служби статистики України, 3) Мінфін та ін. (додаток 1 (посилання на сайти та інформація).
Розрахунки проводились на очікувану вартість предмета закупівлі але взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів буде проводитися відповідно до затверджених кошторисних призначень з урахуванням лімітів на дану закупівлю.
Відповідь 2: Під час публікації оголошення про проведення закупівлі, при заповненні електронної тендерної документації, Замовником оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке автоматично відображається на веб-сайті https://znam.internat.org.ua/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 10:42:13
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Хлібопродукти свіжовипечені», ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
UA-2024-04-05-002768-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно вимог пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист, яким підтверджує спроможність здійснювати поставку товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати в себе назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
Просимо пояснити, чому Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД», остаточна цінова пропозиція якого становить 575 640,00 грн, як такого, який не надав на вимогу пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації гарантійний лист вказаного вище змісту ?
Слід зазначити, що норма пункту 43 Особливостей замовником не застосовується лише в тому випадку, коли виправлення невідповідностей в інформації та/або документах призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо.
2. Згідно вимог пункту 2 Додатка 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» тендерної документації якість товару повинна відповідати діючим ДСТУ, технічним умовам виробника, а також має засвідчуватись документом, який підтверджує якість товару, а саме, Декларацією виробника та/або посвідченням про якість, які надаються в складі пропозиції.
Згідно вимог пункту 6 Додатка 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики» тендерної документації учасник повинен надати Декларацію постачальника (з обов`язковою вказівкою виробника продукції), яка відповідає ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» надано Свідоцтво виробниче про якість продукції (декларація виробника) від 12.04.2024 № 00000040 та Декларацію виробника від 16.02.2024, зі змісту яких вбачається, що учасник процедури ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» є виробником продукції, а не постачальником. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» наявні інші документи, які підтверджують, що він є не постачальником продукції, а його виробником.
Просимо пояснити, чому Вами відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД», остаточна цінова пропозиція якого становить 575 640,00 грн, як такого, який не надав на вимогу пункту 6 Додатка 2 тендерної документації декларацію постачальника ?
Слід звернути увагу, що учасник ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» є не постачальником хлібопродуктів, які є предметом закупівлі, а їх виробником, відповідно декларацію постачальника такий учасник надавати не має право, натомість у складі пропозиції надані декларації виробника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-06 16:18:49
Пояснення та інформація
Відповідь 1: Відхиляючи Учасника ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» по вищевказаному пункту, Замовник керувався практикою Антимонопольного комітету України, а саме: рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду справ про порушення законодавства в сфері публічних закупівель № 2533-р/пк-пз від 02.03.2023р. зазначено зокрема те, що …«Замовник правомірно відхилив Учасника, який надав такий гарантійний лист, але в ньому відсутня інформація про об'єм та номер оголошення закупівлі. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» (рішення додається). В даному випадку, пропозиція Учасника ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» взагалі не містить вищевказаного гарантійного листа, а тому Замовник відхилив пропозицію Учасника, беручи до уваги практику АМКУ.
Відповідь 2: Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації передбачено: «Предмет закупівлі має відповідати вимогам Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, Закону України від 06.12.2018 №2639-VIII ”Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів”. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством, в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності якості харчових продуктів". Якість Товару повинна відповідати діючим ДСТУ, технічним умовам виробника, а також має засвідчуватись документом, який підтверджує якість Товару, а саме Декларація виробника та/або посвідчення про якість, які надаються в складі пропозиції).
Пунктом 6 цього ж Додатку передбачено: «Учасник повинен надати декларацію постачальника (з обов’язковою вказівкою виробника продукції), яка відповідає ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006».
Вищевказані вимоги тендерної документації не містять вказівки на те, що в разі коли Учасник є виробником товару, то він надає лише декларацію виробника і не надає декларацію постачальника. Також пунктом 2 Розділу V до ТД «Оцінка тендерної пропозиції» до ТД передбачено: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником- нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз`яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису».
Таким чином, Учасник повинен був надати в складі своєї пропозиції і декларацію виробника, як цього вимагає пункт 2 Додатку 2, і декларацію постачальника, як цього вимагає пункт 6 Додатку 2. В разі, якщо на думку Учасника, він не повинен був складати декларацію постачальника, то він повинен був надати в складі пропозиції відповідний лист-роз’яснення про не надання декларації постачальника, як цього вимагає тендерна документація.
Враховуючи те, що пропозиція Учасника ТОВ «ЧЕРКАСИХЛІБ ТД» не містить ні декларації постачальника, ні відповідного листа – роз’яснення щодо не надання такого документа, така пропозиція Учасника була відхилена, як така, що не відповідає саме технічним вимогам Замовника.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Ризики, що спрацювали
sas-3-2
sas-3-5
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИХЛІБ ТД" |
602 208,00
UAH з ПДВ
|
575 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ" |
673 056,00
UAH з ПДВ
|
584 496,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" |
934 308,00
UAH з ПДВ
|
600 436,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ "ЗЕРНОСМАК" |
1 139 472,00
UAH з ПДВ
|
1 139 472,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСИХЛІБ ТД" #43264658 |
Відхилено |
575 640,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 13:18
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВХЛІБ" #44375369 |
Відхилено |
584 496,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2024 10:56
|
|
ТОВ "КРОПИВНИЦЬКИЙ ХЛІБ" #45159056 |
Відхилено |
600 436,80
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 16:13
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 квітня 2024 00:00
|
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИЙ КООПЕРАТИВ "ЗЕРНОСМАК" #43383190 |
Переможець |
1 139 472,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2024 13:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 11:46
|
дод. уг. 1, хліб, зміна ціни та коштор.призн.pdf | зміни до договору |
01 травня 2024 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 11:19
|
дог. 81-т, хліб, зерносмак.pdf | укладений |
01 травня 2024 11:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни. Згідно кошторисних призначень 350 000,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 81-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |