Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Штани вітровологозахисні зимові (тип 2), вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
129 500 000,00 UAH
UA-2024-04-04-012143-a ● 192ed52ed17a448ab5cc84e0f850243f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код ЄДРПОУ: | 44830311 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Контактна особа: |
Володимир Даценко +380975621706, +380685500133 volodymyr.datsenko@dotua.org |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2024 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2024 18:00 |
Очікувана вартість: | 129 500 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3)
Лот 1: 15 тис. шт
Лот 2: 15 тис. шт
Лот 3: 20 тис. шт
Лот 1: 15 тис. шт
Лот 2: 15 тис. шт
Лот 3: 20 тис. шт
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність Додатку 3 проекту договору Порядку №375
Дата подання: 05 квітня 2024 09:08
Дата відповіді: 05 квітня 2024 12:08
Додатком 3 Проекту договору (Додаток №11 Оголошення) визначений порядок приймання товару за якістю, який повинен ПОВНІСТЮ відповідати Порядку здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України (затв. Наказом МОУ№ 375 від 19.07.2017 р.), далі – Порядок №375. Проте п.7.3.3. Додатку 3 до Проекту договору містить невідповідності, що суперечать Порядку №375, доказом чого є наступне:
Пунктом 7.3. Додатку 3 до Проекту договору ПРИЙМАЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ ТОВАРУ розділений на 2 етапи (чого не передбачено Порядком №375 !):
1-й етап: перевірка зразків товару у випробувальній лабораторії;
2-й етап: технічний огляду товару.
Згідно п.7.3.2. Додатку 3 до Проекту договору 1й етап - це перевірка ЗРАЗКІВ у Випробувальній лабораторії.
2-й етап (технічний огляд) визначений п.7.3.3. Додатку 3 до Проекту договору та передбачає, зокрема: «У разі виявлення дефектів (несправності тощо), пред’явлена партія не приймається та повертається на виробництво для усунення недоліків. Після усунення несправності та виявлених невідповідностей постачальник ПОВТОРНО пред’являє партію Товару для проведення ПРИЙМАЛЬНОГО КОНТРОЛЮ товару за якістю у порядку, передбаченому цим Договором.» Тобто, всупереч Порядку №375 після усунення недоліків Постачальник повинен знову здійснювати 1-й етап та замовляти випробування зразків ?! Цього не передбачено Порядком №375 !
З метою приведення Додатку №11 Оголошення у відповідність до вимог Порядку №375 вимагаємо внести наступні зміни:
Останні два абзаци в п.7.3.3. Додаток 3 Проекту договору (Додаток №11 Оголошення):
«Після усунення несправності та виявлених невідповідностей ПОСТАЧАЛЬНИК повторно пред’являє партію Товару для проведення технічного огляду товару у порядку, передбаченому цим пунктом.
Повторний технічний огляд товару здійснюється після письмового повідомлення ЗАМОВНИКА та Центрального управління ПОСТАЧАЛЬНИКОМ про усунення невідповідності Товару та готовність партії до здачі.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за поставлене питання. Згідно Наказу Міністерства оборони України №465 від 19.12.2020 року уповноваженим органом з приймання продукції речового забезпечення визначено Центральне управління контролю якості. Додаток №3 до проекту договору розробляється за погодженням з уповноваженим органом за приймання продукції. Замовник звернеться з питання погодження відповідних змін до Додатку №3.
Щодо строку надання документу про форс-мажор
Дата подання: 08 квітня 2024 17:03
Дата відповіді: 09 квітня 2024 17:46
Пунктом 10.7 проекту Договору визначений строк надання документу про форс-мажор: "Такий документ надається іншій Стороні протягом 10 (десяти) робочих днів з дня ВИНИКНЕННЯ таких обставин у порядку зазначеному у п. 10.6. вище."
Початок перебігу цього строку потребує змін, тому, що якщо форс-мажор триває більше 10 днів неможливо надати сертифікат (висновок) ТППУ в якому буде визначена тривалість форс-мажору, наприклад 20 днів. Тому просимо вказане речення п.10.7 проекту Договору викласти в наступній редакції "Такий документ надається іншій Стороні не пізніше 10 (десяти) робочих днів з дня закінчення таких обставин у порядку зазначеному у п. 10.6. вище" .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за поставлене питання. Початок перебігу строку настання форс-мажорних обставин визначається у відповідному Сертифікаті ТПП Україні (чи його територіальному відділенні). ЗАМОВНИК згідно умов Договору не застосовуватиме штрафні санкції за період, який буде визначеним в сертифікаті.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Штани вітровологозахисні зимові (тип 2), вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 38 850 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 194 250,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
15000 шт
Штани вітровологозахисні зимові (тип 2), вид 1 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Дата доставки:
31 липня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2024 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт" |
38 700 000,00
UAH з ПДВ
|
38 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС" |
38 700 000,00
UAH з ПДВ
|
38 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "АЛЛЕН-БІЗНЕС" |
38 849 400,00
UAH з ПДВ
|
38 849 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШВЕЙНА ФАБРИКА "ПРОФІ ТЕКС" |
38 849 400,00
UAH з ПДВ
|
38 849 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОЛТРЕЙН" |
38 849 400,00
UAH з ПДВ
|
38 849 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД "МІРАС-ТРЕЙД Ко" |
38 850 000,00
UAH з ПДВ
|
38 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА" |
37 048 400,00
UAH з ПДВ
|
37 048 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АнВа" |
33 404 400,00
UAH з ПДВ
|
33 404 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АнВа" #03058052 |
Переможець |
33 404 400,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 17:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2024 23:00
|
Договір №179 04-24-РМ від 01.05.2024.pdf | укладений |
02 травня 2024 17:48
|