Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобіль бригадний (4*4) 5 місць ( п.6.3 ІП2024)
Очікувана вартість
40 310 400,00 UAH
UA-2024-04-04-011897-a ● 9bdd190528454712839bf18122fdab06
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ Прикарпаттяобленерго |
Код ЄДРПОУ: | 00131564 |
Місцезнаходження: | 76000, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
Контактна особа: |
Костюк Василь Васильович +380342594336 Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2024 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2024 10:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 14:49 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 14:49 |
Очікувана вартість: | 40 310 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 403 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2(два) % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Платіжне доручення подається одночасно з примірниками підписаного з боку переможця процедури закупівлі договору про закупівлю. Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні: отримувач - АТ «Прикарпаттяобленерго», код за ЄДРПОУ 00131564, п/р UA 27 336503 0000026009302018152 в ТВБВ №10008/0143 філії - Івано-Франківського обласного управління АТ «Ощадбанк», в графі «Призначення платежу»: «Забезпечення виконання договору на закупівлю «Бригадний автомобіль (код ДК 021:2015 - 34130000-7), без ПДВ». У разі якщо переможець процедури закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 2 (два)% вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Додатки у одному файлі з тендерною документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штуки
Автомобіль бригадний (4*4) 5 місць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Індустріальна 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок проводиться шляхом оплати коштів на поточний рахунок Постачальника на підставі отриманого від нього рахунку протягом 90 (дев’яносто ) робочих днів з моменту поставки продукції, що є предметом поставки за цим Договором | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2024 17:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 17:17 |
ТД Бригадні авто 4х4 ІП 2024 04.04.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог до габаритних розмірів
Дата подання: 05 квітня 2024 16:27
Дата відповіді: 08 квітня 2024 17:27
Шановний Замовник! Наше підприємство має намір взяти участь у оголошеній процедурі закупівлі, проте, ознайомившись з вимога тендерної документації нами було виявлено дискримінаційні вимоги до Учасників.
Предмет закупівлі - Автомобіль бригадний (4*4) 5 місць код згідно ДК 021:2015 - 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби. Не дивлячись на наявність формулювання «або еквівалент», технічні характеристики предмету закупівлі сформульовані таким чином, що товар іншого виробника не зможе бути запропонований до закупівлі. Встановлюючи технічні вимоги у тендерній документації, Замовником звужено коло потенційних учасників та прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які можуть запропонувати товар лише одного певного виробника(Peugeot). Невідповідність же технічним вимогам тендерної пропозиції тягне за собою її відхилення відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
З урахування вищезазначеного, як потенційний учасник закупівлі, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації у додатку 4 : Довжина кузова, мм - не менше 5290, Габаритні розміри вантажного відсіку (ДхШхВ) – 1600х1600х600 (+/-150)мм. Дані змінити не мають суттєвого впливу на якісні показники, але дозволять заощадити державні кошти які можна направити на інші потреби.
Це забезпечить рівні можливості для участі у процедурі закупівлі для всіх учасників, в іншому випадку, будемо змушені звернутись до уповноваженого органу з метою захисту наших законних прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Шановний потенційний Учасник, інформуємо Вас, що дані вимоги встановлені Замовником в Додатку 4 до тендерної документації не можна вважати такими, що призводять до обмеження участі в процедурі відкритих торгів, а тому не є дискримінаційними, оскільки наявні технічні параметри заявленого товару було опрацьовано не менш як з трьома моделями машин у відповідності до характеристик заводів виробників. Крім того, Замовник вже проводив аналогічні процедуру, і на виконання Уповноваженого органу з оскарження корегував технічні вимоги, параметри зазначені Вами як такі, що не підходять саме Вам, не викликали у Органу оскарження зауважень…. Отже, вони сформовані якісно та у відповідності до діючих нормативних актів, з дотриманням принципів публічних закупівель, передбачених ст. 4 та ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником відповідно до Порядку розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі був проведений аналіз ринку і на базі отриманої інформації була визначена очікувана вартість предмету закупівлі та сформовані технічні вимоги, які зазначені у додатку № 4 до тендерної документації. З більш докладною інформацію щодо технічних характеристик зазначеної техніки Ви можете ознайомитися у відкритих джерелах в мережі Інтернет.
Ви в свою чергу просите внести зміни, які не покращують, а навпаки, погіршують технічні параметри та якісні характеристики Предмету закупівлі. На підставі викладеного вважаємо, що заявлені Вами вимоги про внесення змін до Додатку 4 тендерної документації, не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної документації або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом придбання неякісного товару за дорожчою ціною.
Крім того, ми однозначно поділяємо Вашу думку, щодо раціонального використання державних коштів, однак замовник не фінансується такими коштами, а здійснює закупівлю за власні кошти.
Шановний потенційний Учасник, інформуємо Вас, що дані вимоги встановлені Замовником в Додатку 4 до тендерної документації не можна вважати такими, що призводять до обмеження участі в процедурі відкритих торгів, а тому не є дискримінаційними, оскільки наявні технічні параметри заявленого товару було опрацьовано не менш як з трьома моделями машин у відповідності до характеристик заводів виробників. Крім того, Замовник вже проводив аналогічні процедуру, і на виконання Уповноваженого органу з оскарження корегував технічні вимоги, параметри зазначені Вами як такі, що не підходять саме Вам, не викликали у Органу оскарження зауважень…. Отже, вони сформовані якісно та у відповідності до діючих нормативних актів, з дотриманням принципів публічних закупівель, передбачених ст. 4 та ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі».
Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником відповідно до Порядку розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі був проведений аналіз ринку і на базі отриманої інформації була визначена очікувана вартість предмету закупівлі та сформовані технічні вимоги, які зазначені у додатку № 4 до тендерної документації. З більш докладною інформацію щодо технічних характеристик зазначеної техніки Ви можете ознайомитися у відкритих джерелах в мережі Інтернет.
Ви в свою чергу просите внести зміни, які не покращують, а навпаки, погіршують технічні параметри та якісні характеристики Предмету закупівлі. На підставі викладеного вважаємо, що заявлені Вами вимоги про внесення змін до Додатку 4 тендерної документації, не підлягають до задоволення, оскільки відхилення від умов тендерної документації або ж приведення її у відповідність до вимог кожного із учасників закупівлі зумовить знецінення предмету закупівлі шляхом придбання неякісного товару за дорожчою ціною.
Крім того, ми однозначно поділяємо Вашу думку, щодо раціонального використання державних коштів, однак замовник не фінансується такими коштами, а здійснює закупівлю за власні кошти.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
38 549 800,00
UAH з ПДВ
|
36 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СПЕЦ ТЕХНО МОТОРС" |
38 714 000,00
UAH з ПДВ
|
37 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Модерн-Авто |
40 310 400,00
UAH з ПДВ
|
40 310 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
36 880 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 15:35
|
|
ТОВ "СПЕЦ ТЕХНО МОТОРС" #45263881 |
Переможець |
37 000 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2024 16:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2024 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2024 15:43
|
Калькуляція товару.pdf | укладений |
25 вересня 2024 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2024 09:04
|
Договір 2024 1129.pdf | укладений |
29 квітня 2024 08:56
|