Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Очікувана вартість
370 895,00 UAH
UA-2024-04-04-011885-a ● 5355fb4a738149ba8655c828ee1d53e4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління державної судової адміністрації України в Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 26299835 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця Фалєєвська.14 |
Контактна особа: |
Кугут Наталя Ярославівна +380973348521 yurist@mk.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2024 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 370 895,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 854,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1691 послуга
Послуги з заправки та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2024 17:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 17:15 |
Тендерна докуменція (заправка,відновл) (11).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИОМГА!
Дата подання: 08 квітня 2024 11:58
Дата відповіді: 10 квітня 2024 16:53
Наше товариство має намір прийняти участь у даній закупівлі № UA-2024-04-04-011885-a, але після ознайомлення із змістом тендерної документації, вважаємо, що вимоги тендерної документації до нашого підприємства є дискримінаційними, штучно обмежують коло учасників та не відповідають положенням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Такі вимоги, порушують наші права та інтереси спрямовані на перемогу у закупівлю, та фактично зачіпають майнові інтереси нашого товариства.
Закон спрямований на забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до п.28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною 4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону).
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників.
Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права Учасника та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Згідно з положеннями тендерної Документації предметом відкритих торгів є «Послуги з заправки та відновлення картриджів код за ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки».
Додатком 3 до тендерної документації встановлено вимогу:
- наявність дозволу на поводження з відходами та утилізацію відпрацьованого матеріалу (залишку тонеру, відпрацьованої техніки та ін.) відповідно до пункту б статті 12 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»*.
*Для підтвердження інформації Учасник надає в складі своєї пропозиції копію ліцензії на поводження з небезпечними відходами, копію ліцензії на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, або копію договору, де предметом договору є надання комплексу послуг щодо поводження з відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності учасника. Копію ліцензії контрагента на поводження з небезпечними відходами. Копію ліцензії контрагента на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів».
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, та таку, що суттєво звужує конкуренцію, з огляду на наступне.
Витратні матеріали та залишки тонеру відносяться до групи небезпечних відходів "Відходи виробництва та застосування органічної хімії чи такі, що містять органічні сполуки інші" (Наказ Держаного комітету статистики України про затвердження "ІНСТРУКЦІЇ щодо заповнення форми державного статистичного спостереження N 1-небезпечні відходи "Звіт про утворення, оброблення та утилізацію відходів I-III класів небезпеки" "№ 494 від 24.10.2006 року).
Управління небезпечними відходами можуть здійснювати виключно організації, що внесені до Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами).
В свою чергу, звертаємо увагу на наступне.
Закон України "Про відходи", втратив чинність 09 липня 2023 року, Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446, втратили чинність 09 січня 2024 року.
На даний час правові, організаційні, економічні засади діяльності щодо запобігання утворенню, зменшення обсягів утворення відходів, зниження негативних наслідків від діяльності з управління відходами, сприяння підготовці відходів до повторного використання, рециклінгу і відновленню з метою запобігання їх негативному впливу на здоров’я людей та навколишнє природне середовище визначає Закон України "Про управління відходами" (далі – Закон).
Відповідно до статті 44 Закону господарська діяльність з управління небезпечними відходами здійснюється суб’єктами господарювання на підставі ліцензії, що видається в порядку, встановленому Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності", з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, та відповідно до ліцензійних умов здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Таким чином, у разі здійснення діяльності, що підпадає під визначення господарської діяльністі з управління небезпечними відходами, а саме збирання та оброблення небезпечних відходів, а також збирання, зберігання небезпечних відходів для їх подальшого експорту з метою оброблення чи видалення, така діяльність підлягає ліцензуванню відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 05 грудня 2023 року № 1278.
Окрім цього, станом на 15.02.2024 р. вже наявні суб’єкти господарювання, які отримали ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Ліцензійний реєстр, перевірити інформацію можна за інтернет посиланням: https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/.
При наданні послуг з заправки та відновлення картриджів, з’являються відпрацьовані витратні матеріали та залишки тонеру, як наслідок виникає потреба в збиранні та обробленні небезпечних відходів, а також збиранні, зберіганні небезпечних відходів.
Ми, передаємо відходи організації що внесена до Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами) яка здійснює комплекс заходів із приймання, зберігання та управління відходами, у тому числі небезпечними.
Ми, як суб’єкт господарювання, повідомляємо, що відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» на провадження нашого виду господарської діяльності не потрібні дозвіл або ліцензії. Статтею 2 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" визначено - "1. Цей Закон регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності".
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які отримали ліцензію на поводження з небезпечними відходами, ліцензію на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Отже, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу: «-- наявність дозволу на поводження з відходами та утилізацію відпрацьованого матеріалу (залишку тонеру, відпрацьованої техніки та ін.) відповідно до пункту б статті 12 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»*.
*Для підтвердження інформації Учасник надає в складі своєї пропозиції копію ліцензії на поводження з небезпечними відходами, копію ліцензії на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, або копію договору, де предметом договору є надання комплексу послуг щодо поводження з відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності учасника. Копію ліцензії контрагента на поводження з небезпечними відходами. Копію ліцензії контрагента на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів».
В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши вашу вимогу щодо дискримінаційних вимог тендерної документації у закупівлі № UA-2024-04-04-011885-a, які, на Вашу думку, штучно обмежують коло учасників та не відповідають положенням Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 11 Додатку №3 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копію ліцензії на поводження з небезпечними відходами, копію ліцензії на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, або копію договору, де предметом договору є надання комплексу послуг щодо поводження з відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності учасника. Копію ліцензії контрагента на поводження з небезпечними відходами. Копію ліцензії контрагента на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.
Тобто виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть як суб’єкти господарювання, які отримали ліцензію на поводження з небезпечними відходами, ліцензію на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, так і інші Учасники, які здійснюють послуги за предметом закупівлі, а саме з заправки та відновлення картриджів, та уклали відповідні договори, де предметом договору є надання комплексу послуг щодо поводження з відходами. В цьому випадку Учасником надається копія укладеного договору та копії ліцензій контрагента на поводження з небезпечними відходами та копію ліцензії на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.
Таким чином, Ваше твердження, що взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які отримали ліцензію на поводження з небезпечними відходами, ліцензію на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, не відповідає дійсності. Умови тендерної документації не яким чином не впливають на Вашу участі в закупівлі та не зачіпають майнові інтереси Вашого товариства.
Крім того, Вами було зазначено, що «при наданні послуг з заправки та відновлення картриджів, з’являються відпрацьовані витратні матеріали та залишки тонеру, як наслідок виникає потреба в збиранні та обробленні небезпечних відходів, а також збиранні, зберіганні небезпечних відходів. Ми, передаємо відходи організації що внесена до Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами) яка здійснює комплекс заходів із приймання, зберігання та управління відходами, у тому числі небезпечними». Тому для участі у закупівлі, ви можете надати відповідні документи, зазначені у пункті 11 Додатку №3 до тендерної документації.
Згідно пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації «У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених діяльністю Учасника або законодавством для Учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, Учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів».
Відповідно до пункту 11 Додатку №3 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копію ліцензії на поводження з небезпечними відходами, копію ліцензії на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, або копію договору, де предметом договору є надання комплексу послуг щодо поводження з відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності учасника. Копію ліцензії контрагента на поводження з небезпечними відходами. Копію ліцензії контрагента на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.
Тобто виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть як суб’єкти господарювання, які отримали ліцензію на поводження з небезпечними відходами, ліцензію на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, так і інші Учасники, які здійснюють послуги за предметом закупівлі, а саме з заправки та відновлення картриджів, та уклали відповідні договори, де предметом договору є надання комплексу послуг щодо поводження з відходами. В цьому випадку Учасником надається копія укладеного договору та копії ліцензій контрагента на поводження з небезпечними відходами та копію ліцензії на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів.
Таким чином, Ваше твердження, що взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб’єкти господарювання, які отримали ліцензію на поводження з небезпечними відходами, ліцензію на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, не відповідає дійсності. Умови тендерної документації не яким чином не впливають на Вашу участі в закупівлі та не зачіпають майнові інтереси Вашого товариства.
Крім того, Вами було зазначено, що «при наданні послуг з заправки та відновлення картриджів, з’являються відпрацьовані витратні матеріали та залишки тонеру, як наслідок виникає потреба в збиранні та обробленні небезпечних відходів, а також збиранні, зберіганні небезпечних відходів. Ми, передаємо відходи організації що внесена до Ліцензійного реєстру (поводження з небезпечними відходами) яка здійснює комплекс заходів із приймання, зберігання та управління відходами, у тому числі небезпечними». Тому для участі у закупівлі, ви можете надати відповідні документи, зазначені у пункті 11 Додатку №3 до тендерної документації.
Згідно пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації «У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених діяльністю Учасника або законодавством для Учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, Учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "КАНІВЧЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" |
370 885,00
UAH з ПДВ
|
370 885,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КАНІВЧЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕГОВИЧ" #3048126131 |
Переможець |
370 885,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2024 13:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 17:14
|
договір.pdf | укладений |
18 квітня 2024 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2024 17:12
|