Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системи для переливання інфузійних розчинів (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)
Очікувана вартість
940 000,00 UAH
UA-2024-04-04-010704-a ● 9168562de31340ebbb18ed8828e99300
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
04 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" |
Код ЄДРПОУ: | 05484126 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, Хмельницьке шосе, будинок 96 |
Контактна особа: |
Марина Миколюк +380973993469 tender1_vmkl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення.
1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам.
1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника.
1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96, протягом робочого дня з 09:00-16:30.
Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями без мінімальної кількості замовлення протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю.
Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника.
1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.
Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару.
У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам.
1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника.
1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96, протягом робочого дня з 09:00-16:30.
Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями без мінімальної кількості замовлення протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю.
Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника.
1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору.
Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару.
У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 штука
Система ПР (інфузійна), регулятор швидкості потоку, металева з’єднувальна голка, конектор Luer Slip, ін'єкційна голка 21G, довжина від 1500 до 1600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе,96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
04 квітня 2024 16:12 |
проект договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Довжина трубки | від 1500 до 1600 | |
Матеріал голки для з'єднання з резервуаром |
Можливі значення:
|
|
Розмір ін'єкційної голки |
Можливі значення:
|
|
Наявність ін'єкційної голки |
Можливі значення:
|
|
Тип з'єднання трубки з голкою |
Можливі значення:
|
|
Матеріал ін'єкційної голки |
Можливі значення:
|
|
Регулятор швидкості потоку роликовий |
Можливі значення:
|
|
Стерильність, апірогенність, нетоксичність |
Можливі значення:
|
|
Вид системи |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС ФАРМ ГРУП" |
549 980,00
UAH з ПДВ
|
549 980,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАЇР-ФАРМ" |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
570 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДПРОФІЛЬ" |
572 450,00
UAH з ПДВ
|
572 450,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ТЕТАФАРМ" |
585 000,00
UAH з ПДВ
|
585 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ІГАР" |
593 850,00
UAH з ПДВ
|
593 850,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПП "ТЕНДЕРМЕД" |
626 000,00
UAH з ПДВ
|
626 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВЕСТА МЕДІКЕЛ" |
695 500,00
UAH з ПДВ
|
695 500,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
701 920,00
UAH з ПДВ
|
701 920,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ДОЙЧ-ФАРМ" |
754 000,00
UAH з ПДВ
|
754 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ВОК - Медіка Груп" |
917 000,00
UAH з ПДВ
|
917 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКСАВ ГРУП" |
925 000,00
UAH з ПДВ
|
925 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛЮКС ФАРМ ГРУП" #45023363 |
Переможець |
549 980,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2024 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 10:56
|
договір ДГ00000704-ЗПП від 10.04.2024.pdf | укладений |
11 квітня 2024 10:56
|