Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне; Брикети паливні (котуни) на основі вугілля
Очікувана вартість
1 080 000,00 UAH
UA-2024-04-04-009315-a ● b4c7577dae1f4d35a42cccdcaf52ec76
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41420649 |
Місцезнаходження: | 22740, Україна , Вінницька обл., смт. Дашів,, вул. Горького, буд. 9 |
Контактна особа: |
Людмила СТЕПОВА +380434532250 lvgx2011@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2024 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 080 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія відповідно до умов тендерної документації та відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів) з урахуванням уточнень визначених документацією та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 32000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до умов тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 тонна
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22740, Україна, Вінницька область, смт Дашів, с. Городок, за адресами підпорядкованих закладів Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
12 тонна
Брикети паливні (котуни) на основі вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
22740, Україна, Вінницька область, смт Дашів, с. Городок, за адресами підпорядкованих закладів Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 09111220-8 — Брикетоване вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2024 13:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2024 13:40 |
ЗТД_Вугілля; брикети_2024.pdf | |
30 квітня 2024 13:40 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
04 квітня 2024 15:20 |
Обгрунтування_Вугілля; брикети.pdf |
30 квітня 2024 13:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 квітня 2024 13:40 |
ЗТД_Вугілля; брикети_2024.pdf
|
|||
30 квітня 2024 13:40 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
04 квітня 2024 15:20 |
Обгрунтування_Вугілля; брикети.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порушення п. 29 Особливостей.
Дата подання: 05 квітня 2024 21:22
Дата відповіді: 08 квітня 2024 15:56
Предметом закупівлі є Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Згідно вимог Додатку 4, Учасник надає у складі пропозиції наступні документи:
- для вугілля (марка ДГ): скан-копію сертифікату генетичних, технологічних та
якісних характеристик на марку вугілля, що передбачене згідно цієї документації, завірені виробником або постачальником товару;
Також, додатково у складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію договору на постачання товару, який є предметом даної закупівлі, щодо постачання вугілля учаснику, від постачальників або виробників товару чиї документи надає учасник для підтвердження якості, та походження товару (чинного не менше ніж до кінцевого строку поставки за даною закупівлею) (дана копія договору має бути завірена мокрою печаткою та підписом виробника або постачальника). Разом з цим, Учасник у складі пропозиції повинен надати інформацію про походження вугілля, повне найменування виробника, його адресу.
Однак, згідно п. 29 Особливостей, для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Зауважмо, що предмет даних торгів є твердим паливом і використовували Замовник збирається такий товар як паливо для опалення.
Для Вугілля кам’яного передбачений національні стандарти:
ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови". та ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація».
Пунктом 7.10 ДСТУ 7146:2010 передбачено, що під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик - чотири роки.
Згідно пунктів 7.3 ДСТУ 7146:2010 партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об'єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості.
Отже, Замовник може вимагати надання тільки сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення якості, а не вигадувати вимоги під окремий пакет документів «улюбленого» учасника, при цьому ставлячи учасника в залежність від волевиявлення третіх осіб.
Вимоги щодо завіряння сертифікату та вимога щодо надання договору з постачальником або виробником є НЕЗАКОННИМИ та підлягають виключенню. Внесіть зміни! у іншому випадку звернемось до АМКУ за захистом своїх прав!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: відповідно до п.29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості) У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
П.29 Особливостей встановлює вимоги саме до предмету закупівлі, тобто його технічних, якісних характеристик. Зокрема ДСТУ 7146-2010 (далі – ДСТУ) встановлює саме характеристики предмету закупівлі, звертаємо увагу, що вимоги тендерної документації жодним чином не порушують та відповідають вимогам встановленим ДСТУ. Зокрема зазначені документи стосуються вимог саме до учасника процедури закупівлі, а конкретно можливість законної поставки саме товару документи якості якого надаються в складі пропозиції.
Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Частина 2 статті 22 Закону мстить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник має право включати до тендерної документації вимоги, що не заборонені чинним законодавством. Враховуючи відсутність нормативно-правової заборони на включення до тендерної документації вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікатів про відповідність міжнародним стандартам у різних галузях, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до тендерної документації.
Так відповідно до п. 5 Додатку 4 тендерної документації Учасник надає у складі пропозиції наступні документи: для вугілля (марка ДГ): скан-копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля, що передбачене згідно цієї документації, завірені виробником або постачальником товару. Також, додатково у складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію договору на постачання товару, який є предметом даної закупівлі, щодо постачання вугілля учаснику, від постачальників або виробників товару чиї документи надає учасник для підтвердження якості, та походження товару (чинного протягом 2024 року) (дана копія договору має бути завірена мокрою печаткою та підписом виробника або постачальника).
Щодо завірення копії документа, вимога є такою, що не суперечить національному законодавству.
Щодо порядку оформлення документів відмічаємо, що згідно з наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 р. № 144 з 1 вересня 2021 року набрав чинності національний стандарт ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Згідно п. 1.1 та п. 1.2 зазначеного стандарту: Цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі — документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі — юридична особа) незалежно від їхнього функціонально- цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності. Цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту та місця розташування реквізитів у документах; вимоги до бланків та оформлення документів; вимоги до виготовлення документів.
Згідно Розділу 4 стандарту до складу реквізитів документу входить 26 — відмітка про засвідчення копії документа. П. 5.26 вказує Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Копії документів, не завірені безпосереднім виробником або постачальником , який має в наявності вугілля, не підтверджують законність походження вугілля та дотримання вимог щодо його якості.
Наявність цих документів, посвідчених печаткою виробника або постачальника, свідчить про те, що незалежно від кількості посередників між виробником та учасником, необхідна кількість вугілля належною якості буде гарантовано надана учаснику для реалізації Замовнику.
Таким чином вимоги тендерної документації щодо засвідчення справжності копії документів тендерної пропозиції відповідає вимогам законодавства та жодним чином не дискримінує учасників.
Щодо договору поставки необхідно зазначити, що вимоги Замовника про надання договору узгоджуються з предметом закупівлі, оскільки таким чином підтверджується відповідність наданих документів якості на товар т отримання Замовником товару характеристики якого були надані в складі пропозиції. Дана вимога стосується підтвердження шляху отримання та постачання якісного товару Замовнику.
Звертаємо увагу, що відповідно до Особливостей Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” таким чином Замовник повинен встановити вимоги тендерної документації, що забезпечать недопущення закупівлі товарі вищезгаданого походження
П.29 Особливостей встановлює вимоги саме до предмету закупівлі, тобто його технічних, якісних характеристик. Зокрема ДСТУ 7146-2010 (далі – ДСТУ) встановлює саме характеристики предмету закупівлі, звертаємо увагу, що вимоги тендерної документації жодним чином не порушують та відповідають вимогам встановленим ДСТУ. Зокрема зазначені документи стосуються вимог саме до учасника процедури закупівлі, а конкретно можливість законної поставки саме товару документи якості якого надаються в складі пропозиції.
Згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Частина 2 статті 22 Закону мстить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник має право включати до тендерної документації вимоги, що не заборонені чинним законодавством. Враховуючи відсутність нормативно-правової заборони на включення до тендерної документації вимог щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікатів про відповідність міжнародним стандартам у різних галузях, Замовником було прийнято рішення про включення таких вимог до тендерної документації.
Так відповідно до п. 5 Додатку 4 тендерної документації Учасник надає у складі пропозиції наступні документи: для вугілля (марка ДГ): скан-копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на марку вугілля, що передбачене згідно цієї документації, завірені виробником або постачальником товару. Також, додатково у складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію договору на постачання товару, який є предметом даної закупівлі, щодо постачання вугілля учаснику, від постачальників або виробників товару чиї документи надає учасник для підтвердження якості, та походження товару (чинного протягом 2024 року) (дана копія договору має бути завірена мокрою печаткою та підписом виробника або постачальника).
Щодо завірення копії документа, вимога є такою, що не суперечить національному законодавству.
Щодо порядку оформлення документів відмічаємо, що згідно з наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 р. № 144 з 1 вересня 2021 року набрав чинності національний стандарт ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Згідно п. 1.1 та п. 1.2 зазначеного стандарту: Цей стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі — документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі — юридична особа) незалежно від їхнього функціонально- цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності. Цей стандарт установлює: склад реквізитів документів; вимоги до змісту та місця розташування реквізитів у документах; вимоги до бланків та оформлення документів; вимоги до виготовлення документів.
Згідно Розділу 4 стандарту до складу реквізитів документу входить 26 — відмітка про засвідчення копії документа. П. 5.26 вказує Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Копії документів, не завірені безпосереднім виробником або постачальником , який має в наявності вугілля, не підтверджують законність походження вугілля та дотримання вимог щодо його якості.
Наявність цих документів, посвідчених печаткою виробника або постачальника, свідчить про те, що незалежно від кількості посередників між виробником та учасником, необхідна кількість вугілля належною якості буде гарантовано надана учаснику для реалізації Замовнику.
Таким чином вимоги тендерної документації щодо засвідчення справжності копії документів тендерної пропозиції відповідає вимогам законодавства та жодним чином не дискримінує учасників.
Щодо договору поставки необхідно зазначити, що вимоги Замовника про надання договору узгоджуються з предметом закупівлі, оскільки таким чином підтверджується відповідність наданих документів якості на товар т отримання Замовником товару характеристики якого були надані в складі пропозиції. Дана вимога стосується підтвердження шляху отримання та постачання якісного товару Замовнику.
Звертаємо увагу, що відповідно до Особливостей Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” таким чином Замовник повинен встановити вимоги тендерної документації, що забезпечать недопущення закупівлі товарі вищезгаданого походження
Порушення п. 29 Особливостей.
Дата подання: 05 квітня 2024 21:39
Дата відповіді: 08 квітня 2024 15:56
Предметом торгів є Брикети паливні (котуни) на основі вугілля. Згідно вимог Додатку 4 до ТД, для брикетів: у складі тендерної документації надати - документ про якість
на брикети (котуни) на вугільній основі із зазначенням виробника продукції, виданий випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації, копію нормативно - технічного документу (технічних умов виробника) за якими виготовляються брикети (котуни) на вугільній основі.
Для даного виду товару передбачені наступні національні стандарти для приймання вказаного товару за якістю: ДСТУ 7493:2013 "Вугілля буре, кам'яне, антрацит і вугільні брикети. Правила приймання за якістю".
Такий стандарт не передбачає, що документ про якість повинен бути виданий САМЕ випробувальним центром, який має чинний атестат акредитації, також НЕ передбачає надання копію нормативно - технічного документу (технічних умов виробника) за якими виготовляються брикети (котуни) на вугільній основі для підтвердженя якості такого товару.
Отже, вбачається, що Замовник порушив порядок проведення торгів - п. 29 Особливостей.
Окрім цього, з встановлених вимог до товару - Брикети паливні (котуни) на основі вугілля, вбачається, що Замовник прописав такі вимоги ПІД ОДНОГО ВИРОБНИКА, що унеможливлює конкуренцію у цих торгах, що в свою чергу є порушенням принципів проведення торгів.
Приберіть незаконні вимоги, у іншому випадку будемо вимушені звернутись до Органу оскарження за захистом прав (як приклад надаємо посилання на закупівлю UA-2023-08-22-003775-a, у якій було оскаржено подібні незаконні вимоги)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, з приводу Вашого запитання повідомляємо наступне: згідно з пунктом 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Частина 2 статті 22 Закону мстить невичерпний перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник має право включати до тендерної документації вимоги, що не заборонені чинним законодавством. Зазначене Вами ДСТУ регулює правила приймання товару, а не його технічні характеристики. Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації не передбачено виду документа якості та його форми, що дозволяє учасникам надати будь-які належним чином оформлені документи. Щодо акредитації умовами документації не вимагається надання такого атестату в складі пропозиції, дана умова забезпечує право Замовника на отримання достовірної інформації щодо якості товару. Щодо технічних умов відмічаємо, що умовами документації не передбачено жодних конкретних найменувань чи вимог до технічних умов. Так, виробники брикетів повинні мати власні затверджені технічні умови, тим самих документація не обмежує учасників в наданні технічних умов. Дана вимога забезпечує належність якості запропонованого товару та захист прав та інтересів Замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-04-009315-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ВФМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41493455
Скарга в порядку ст. 18 Закону.
04.04.2024 року ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ оголосило в електронній системі публічних закупівель "PROZORRO" закупівлю відкриті торги з особливостями предметом якої є товар - ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо (посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-04-009315-a) (далі – Процедура закупівлі/Торги). Також, 04.04.2024 року Замовником опубліковано тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.04.2024р. без номеру (далі — тендерна документація/ТД/документація).
Уважно ознайомившись з вимогами ТД, ТОВ «ВФМ ГРУП» повідомляє, що вимоги ТД порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та положення Постанови КМ України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі- Особливості) та також наше право на участь у цих Торгах. Згідно положень ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Крім того, положеннями Закону та Особливостей зобов’язано Замовника дотримуватись принципів здійснення державних закупівель, що визначених статтею 5 Закону, зокрема
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник нехтує вимогами чинного законодавства і встановлює незаконні, дискримінаційні вимоги, при цьому порушує і принципи проведення торгів. Також, діями Замовником порушено наші права на участь у даних торгах.
Відновлення наших прав на участь на рівних умовах у даних торгах та усунення порушень порядку проведення торгів Замовником можливо шляхом задоволення нашої скарги Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2024-04-04-009315-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:32872463
Дата подання: 08 квітня 2024 19:22
Дата подання: 08 квітня 2024 19:22
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
04 квітня 2024 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2024 17:27
Рішення від 10.04.2024 № 6372.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2024 17:27
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2024 № 6941.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2024 14:59
Рішення від 18.04.2024 № 6941.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 18:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення органу оскарження виконано
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2024 16:05 |
Кінець періоду оскарження: | 11 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 11 травня 2024 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, у зв’язку з закінченням опалювального сезону |
Документи:
30 квітня 2024 16:05
|
Електронний підпис |
30 квітня 2024 16:02
|
DOC001_1.PDF |