Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту буксиру "Бриз"
Очікувана вартість
2 950 000,00 UAH
UA-2024-04-04-007333-a ● ee1c8a520078401fa128ca169be77ede
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Верстак Тетяна Віталіївна 380487381864 Tetiana.Verstak@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2024 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 13:13 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2024 13:13 |
Очікувана вартість: | 2 950 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Код ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з ремонту буксиру "Бриз" за кодом ДК 021:2015 - 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ремонтна база Виконавця (регіони України) або виробнича територія ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 47 (сорок сім) календарних днів з дати підписання Акту приймання судна в ремонт, протягом 2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 950 000,00 грн. без ПДВ / 3 540 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.04.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 7.3.10 Договору та на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 7.3.10 Договору, на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 7.3.10 Договору, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту буксиру "Бриз"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50241100-7 — Послуги з ремонту суден
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних Сторонами відповідних Актів здавання-приймання наданих послуг, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Актів здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 7.3.10 Договору та на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється по кожному Акту здавання-приймання наданих послуг протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 7.3.10 Договору, на підставі виставленого Виконавцем рахунку та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання відповідного Акту здавання-приймання наданих послуг, за умови виконання п. 7.3.10 Договору, оплата здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Виконавцем рахунку (зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2024 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 14:10 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
04 квітня 2024 14:10 |
ТД Послуги з ремонту буксиру Бриз.docx | |
04 квітня 2024 14:10 |
Проект договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2024 13:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС" |
2 950 000,00
UAH
|
2 935 250,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю |
2 950 000,00
UAH
|
2 950 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС" #41738536 |
Переможець |
2 935 250,00
UAH
|
26 квітня 2024 13:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2024 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2024 10:44
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.docx | зміни до договору |
16 травня 2024 10:44
|
Повідомлення про виправлення помилки.docx | зміни до договору |
16 травня 2024 10:44
|
ду 1 к 65-В-ПВФ-24 від 10.05.2024 ТОВ МАРІН ТЕХ СЕРВІС.pdf | зміни до договору |
16 травня 2024 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 10:08
|
Звіт про результати проведення закупівлі.docx | укладений |
13 травня 2024 10:08
|
65-В-ПВФ-24 від 10.05.2024 ТОВ МАРІН ТЕХ СЕРВІС.pdf | укладений |
13 травня 2024 10:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про здійснення особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471): без змін до істотних умов договору. Опис змін, що внесені до умов договору: (без змін до істотних умов договору, у зв’язку з виправленням технічної помилки) «1. Відповідно до пункту 13.1. Договору Сторони досягли згоди пункт 1.1. Договору викласти в наступній редакції: «1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов'язується за заявкою Замовника протягом строку дії цього Договору надати за плату послуги з ремонту буксиру «Бриз» (далі – Судно) (класифікаційний ремонт) ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) (далі – Послуги), в порядку, в строки та на умовах, визначених цим Договором, згідно з Додатком № 1 – «Попередня ремонтна відомість», який є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток № 1), а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити Послуги.». 2. Усі інші умови Договору, не порушені цією Угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ним.». |
Номер договору про закупівлю: | 65-В-ПВФ-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |