Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКТЕПЛОЕНЕРГО" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 31619819 |
Вебсайт: | http://ite.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 68002, Україна , Одеська обл., місто Чорноморськ, ВУЛИЦЯ ТОРГОВА, будинок 2-А |
Контактна особа: |
Ольга Чернат +380949515543 chernomorskteplo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2024 14:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2024 08:00 |
Очікувана вартість: | 12 440 563,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 124 405,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 62000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2024 14:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 14:01 |
ТД Реконструкція магістральної теплової мережім 1 Травня.pdf | |
04 квітня 2024 14:01 |
Додаток 2 Проект договору.pdf | |
04 квітня 2024 14:01 |
Додаток 1 Технічне завдання.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000102 ● ce299d80f6354beea50791732ad47116
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 16:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2024 Одеса № 102
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 13.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.05.2024 № 102
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2024-04-04-007103-a 04.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-14 15:47:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Одесагрогаз» (далі – ТОВ «Одесагрогаз») вимогам пункту 2.12 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано договір, згідно якого учаснику надається банківська гарантія, посилання на який є у змісті наданої банківської гарантії від 11.04.2024 № 0GO244104/OD?
Учасник ТОВ «Одесагрогаз» у складі тендерної пропозиції надав банківську гарантію від 11.04.2024 № 0GO244104/OD, в якій зазначено: «Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності): Заява про надання банківської гарантії № 0GO244104/OD від «11» квітня 2024 року».
Надайте заяву про надання банківської гарантії від 11.04.2024 № 0GO244104/OD у разі наявності, посилання на яку міститься у банківській гарантії від 11.04.2024 № 0GO244104/OD.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-15 14:32:01
Відповідь
Замовник надає відповідь на запит під час проведення моніторингу закупівлі
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ)
2024-05-29 08:48:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог 43 Особливостей.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2024 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОДЕСАГРОГАЗ" |
11 820 714,82
UAH з ПДВ
|
11 820 714,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОДЕСАГРОГАЗ" #35205975 |
Переможець |
11 820 714,82
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 09:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2024 15:09
|
+Акт1+КБ-3_МК32-МК34 _ ІП 22-23.pdf | укладений |
18 жовтня 2024 15:06
|
+Акт 2+КБ-3_МК-МК34_ ІП 23-24.pdf | укладений |
18 жовтня 2024 15:06
|
+АКТ 3+КБ-3 за 08.24_ІП 23-24.pdf | укладений |
18 жовтня 2024 15:06
|
+Акти №4, 5+ КБ3 за 08.24_МК32-МК34.pdf | укладений |
18 жовтня 2024 15:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 жовтня 2024 14:46
|
ДУ №1 від 17.10.2024.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2024 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 11:07
|
Договір 97 від 22.04.2024.pdf | укладений |
22 квітня 2024 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |