Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06*відходів
Очікувана вартість
1 034 000,00 UAH
UA-2024-04-04-006634-a 426be65680724db7a994ff293f95eeaf
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кліщевська Алла Вікторівна

+380444841875 tender.inch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова НАМН України"
Код ЄДРПОУ: 02011930
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Кліщевська Алла Вікторівна
+380444841875
tender.inch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2024 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 25 квітня 2024 12:35
Початок аукціону: 25 квітня 2024 12:35
Очікувана вартість: 1 034 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 170,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Закупівля проводиться згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06*відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 13:41

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 квітня 2024 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 14:16
Протокол УО_2_про внесення змін до ТД_09.04.2024р.docx
10 квітня 2024 14:16
Зміни_ТД _ мед.відходи_09.04.2024р.doc
10 квітня 2024 14:16
зміни до тд мед відходи 09.04.2024 р.docx
04 квітня 2024 13:41
ТД _ мед.відходи_04.04.2024р.doc
04 квітня 2024 13:41
Проєкт договору _04.04.2024.docx
10 квітня 2024 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2024 13:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 14:16
Протокол УО_2_про внесення змін до ТД_09.04.2024р.docx
10 квітня 2024 14:16
Зміни_ТД _ мед.відходи_09.04.2024р.doc
10 квітня 2024 14:16
зміни до тд мед відходи 09.04.2024 р.docx
04 квітня 2024 13:41
ТД _ мед.відходи_04.04.2024р.doc
04 квітня 2024 13:41
Проєкт договору _04.04.2024.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 05 квітня 2024 13:09
Дата відповіді: 10 квітня 2024 13:49
Шановний Замовнику. Детально ознайомившись із тендерною документацією вважаємо за необхідно зазначити наступне. 09.07.2023 року втратив чинність Закон України «Про відходи». 09.01.2024 року втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». 09.07.2023 року набув чинність Закон України «Про управління відходами», яким у п. 4 перехідних положень для суб’єктів господарювання у сфері управління небезпечними відходами встановлено термін отримання ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом. 12.12.2023 року набрала чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 року № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами». Таким чином, наступні ваші вимоги є незаконними, дискримінаціними та такими що обмежують коло потенційних учасників. А саме: 1) ппп. 5.1.2. пп. 5.1 п. 5 р. ІІІ тендерної документації: - Сканована копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами (мінімум два фахівця); - Копія наказу про призначення фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами на відповідну посаду. Також щодо вимоги "- Копія наказу про призначення фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами на відповідну посаду", повідомляємо наступне: Трудовим законодавством України не передбачена посада "фахівець у сфері поводження з небезпечними відходами" та "фахівець у сфері управління з небезпечними відходами", тому замовник не може вимагати копію наказу про призначення фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами на відповідну посаду. Натомість Замовник має встановити вимоги відповідно до чинного законодавства в наступній редакції: - Сканована копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері управління з небезпечними відходами (мінімум два фахівця); - Копія наказу про призначення фахівців з управління з небезпечними відходами відповідальними особами по управлінню з небезпечними відходами на підприємстві учасника. 2) пп. 6.1 п. 6 р. ІІІ тендерної документації Замовник вимагає: - Надати довідку в довільній формі, що транспортні витрати по перевезенню відходів входить у вартість поводження з відходами (збирання, перевезення, утилізація та знищення). Законим України «Про управління відходами» введено в дію операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. З огляду на це Замовник не в праві вимагати вищевказану довідку у зазначеній редакції. На томість пропонуємо наступну редакцію: - Надати довідку в довільній формі, що транспортні витрати по перевезенню відходів входить у вартість управління з відходами (збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів). 3) п. 1 та 6 Додатку 5 ТД Замовник зазначає обов’язкову наявність в учасника певний перелік операцій відповідно до додатку 1, 2 ЗУ «Про управління відходами», а саме "операції з відновлення та видалення відходів, які передбачені предметом закупівлі таких як: R1 та D10, D15 для небезпечних відходів 18 01 03*; 18 01 06*". п. 8. Додатку 5 ТД "8. Ліцензію НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії." З огляду на це інформуємо про наступне: Відповідно до Закону України «Про управління відходами» додаток Додаток 2 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX Перелік операцій з відновлення відходів операція R1 - це Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії Дана поперація до медичних відходів не відноситься, оскільки медичні відходи ми не можемо відновити, тому гуманний спосіб для управління з медичними відходами вказано в Додаток 1 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX ПЕРЕЛІК операцій з видалення відходів - D10. А також, яким чином "Ліцензія НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії" стосується предмету закупівлі "ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06*відходів)" визначеним Замовником у тендерній документації? Замовник що оголосив закупівлю на ТЕПЛОВУ ЕНЕРГІЮ чи ДЖЕРЕЛА З ВІДНОВЕННЯ ЕНЕРГІЇ? Вимагаємо прибрати із ТД Замовника вимоги щодо наявності операції R1 та Ліцензії НКРЕКП. У випадку незадоволення даної вимоги, ми будемо звертатись в АМКУ та надавати пояснення яким чином Замовник вставляє критерій R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії* для управління з медичними відходами? З огляду на вищевикладене ВИМАГАЄМО внести зміни у тендерну документацію, викласти вимоги у формулюванні відповідно до Закону України «Про управління відходами» і Класифікатору професій 2024 зі змінами від 16.01.2024 р., та виключити із умов тендерної документації та Додатку 5 операцію R1 та п. 8. Додатку 5 ТД не доводячи дане питання до АМКУ!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваші питання Державна установа «Інститут нейрохірургії ім.акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» повідомляє наступне:
Відповіді на питання:
1) Щодо ппп. 5.1.2. пп. 5.1 п. 5 р. ІІІ тендерної документації Замовником прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації та виключення зазначеної вимоги;
2) Щодо пп. 6.1 п. 6 р. ІІІ тендерної документації Замовником прийняте рішення про внесення змін до документації.
3) Щодо п. 1 та 6 Додатку 5 тендерної документації:
ЗУ «Про управління відходами» не містить визначення термінів таких як «гуманних способів управління відходами», як зазначено в Вашому звернені. Разом з тим, статтею 4 зазначеного закону визначено ієрархію управління відходами. За визначенням п.22 статті 1 ЗУ «Про управління відходами» операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Предметом закупівлі передбачені наступні відходи: код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06*відходів. Додаток 2 ЗУ «Про управління відходами» передбачає ПЕРЕЛІК операцій з відновлення відходів R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії*.
Вимога
Дата подання: 05 квітня 2024 22:31
Дата відповіді: 10 квітня 2024 13:50
У п. 6.1 Тендерної документації ви вимагаєте: Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, який визначає допустимість провадження планованої діяльності з управління відходами та визначає екологічні умови її провадження. Висновок має включати в себе перелік відходів, які охоплює послуга, що закуповується Замовником; Звертаємо увагу Уповноваженої особи, що даний висновок видається одноразово. На момент проведення публічної закупівлі функції видачі висновку з оцінки впливу на довкілля покладено на Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, яке було створено 2020 року шляхом реорганізації Міністерства енергетики та захисту довкілля України (2019—2020). Повторно отримувати висновок у разі зміни органу на якого покладені функції видачі висновку з оцінки впливу на довкілля не має потреби. Тому наданий у складі документ повністю відповідає вимогам тендерної документації. Згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059-VIII від 03.05.2017 зі змінами: Стаття 1. Визначення термінів 4) уповноважений територіальний орган - обласні, міські Київська та Севастопольська державні адміністрації (відповідний підрозділ з питань екології та природних ресурсів), орган виконавчої влади Автономної Республіки Крим з питань екології та природних ресурсів; Стаття 2. Зміст і суб’єкти оцінки впливу на довкілля 3. Суб’єктами оцінки впливу на довкілля є суб’єкти господарювання, органи державної влади, органи місцевого самоврядування, які є замовниками планованої діяльності і для цілей цього Закону прирівнюються до суб’єктів господарювання (далі - суб’єкт господарювання), уповноважений центральний орган, уповноважені територіальні органи, інші органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, громадськість, а у випадках, визначених статтею 14 цього Закону, - держава походження та зачеплена держава. Стаття 9. Висновок з оцінки впливу на довкілля 1. Уповноважений територіальний орган, а у випадках, визначених частинами третьою і четвертою статті 5 цього Закону, - уповноважений центральний орган видає висновок з оцінки впливу на довкілля, яким виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, зокрема величини та масштабів такого впливу (площа території та чисельність населення, які можуть зазнати впливу), характеру (у тому числі - транскордонного), інтенсивності і складності, ймовірності, очікуваного початку, тривалості, частоти і невідворотності впливу (включаючи прямий і будь-який опосередкований, побічний, кумулятивний, транскордонний, короткостроковий, середньостроковий та довгостроковий, постійний і тимчасовий, позитивний і негативний впливи), передбачених заходів, спрямованих на запобігання, відвернення, уникнення, зменшення, усунення впливу на довкілля, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Отже, виходячи з вище зазначеного, Учасник надавший висновок від уповноваженого територіального органу буде дискваліфікований через невідповідність документів. Але! Висновок від уповноваженого територіального органу має таку саму силу як і центральний орган. Тому, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, задля дотримання принципів публічних закупівель та дотримання вимог недискримінації учасників, а саме викласти дану вимогу в новій редакції: Учасник у складі пропозиції надає Висновок з оцінки впливу на довкілля, виданий Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (або уповноваженого територіального органу)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше питання Державна установа «Інститут нейрохірургії ім.акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» повідомляє наступне:
Відповідь на питання:
1) Щодо пп. 6.1 п. 6 р. ІІІ тендерної документації Замовником прийняте рішення про внесення змін до документації
Вимога
Дата подання: 05 квітня 2024 22:41
Дата відповіді: 10 квітня 2024 13:51
У Додатку 5 до ТД ви вимагаєте: 8. Ліцензію НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії. Відповідно до Постанови 03.03.2020 № 548 Про затвердження Порядку ліцензування видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг: 1.2. Дія цього Порядку поширюється на суб’єктів господарювання, які провадять або мають намір провадити такі види господарської діяльності, ліцензування яких здійснює НКРЕКП: 1) на ринку електричної енергії: виробництво електричної енергії, передача електричної енергії, розподіл електричної енергії, постачання електричної енергії споживачу, перепродаж електричної енергії (трейдерська діяльність), здійснення функцій оператора ринку, здійснення функцій гарантованого покупця; зберігання енергії; розподіл електричної енергії малими системами розподілу; агрегація на ринку електричної енергії;" Господарська діяльність з управління небезечними відходами в переліку відсутня! Видалення небезпечних відходів не передбачає утворення теплової енергії для передачі електричної енергії. Ви закуповуєте послуги у сфері управління відходами, а не електричної енергії! Вмагаємо видалити дискримінуючу вимогу з умов тендерної докуменації!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше питання Державна установа «Інститут нейрохірургії ім.акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» повідомляє наступне:
Відповідь на питання: Щодо п. 8 Додатку 5 тендерної документації стосовно ліцензії НКРЕКП:
Частиною 1 статті 4 ЗУ «Про управління відходами» встановлено наступне:
1. Ієрархія управління відходами впроваджується центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями з метою (у порядку пріоритетності):
1) запобігання утворенню відходів;
2) підготовки відходів до повторного використання;
3) рециклінгу;
4) відновлення відходів (у тому числі виробництва енергії);
5) видалення відходів.
Частиною 2 статті 4 ЗУ «Про управління відходами» встановлено наступне:

2. Підприємства, установи та організації, діяльність яких призводить до утворення відходів, забезпечують дотримання ієрархії управління відходами шляхом:
1) планування та здійснення своєї діяльності таким чином, щоб запобігати утворенню відходів, зменшувати їх утворення, запобігати їх негативному впливу на здоров’я людей та навколишнє природне середовище під час проектування продукції, її виробництва, під час і після використання продукції;
2) здійснення відновлення відходів, утворенню яких не вдалося запобігти, забезпечуючи підготовку відходів до повторного використання, рециклінг або проведення інших операцій з відновлення, включаючи виробництво енергії;
3) видалення лише тих відходів, що непридатні з технологічних чи економічних причин до рециклінгу або інших операцій з відновлення відходів.
Виходячи з значеного здійснення відновлення відходів передбачає можливість здійснювати виробництво енергії.
Відповідно до Постанови 03.03.2020 № 548 Про затвердження Порядку ліцензування видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
З огляду на зазначене щоб виконати послуги які передбачені предметом закупівлі, а саме відновлення та видалення відходів, підприємству необхідно мати зазначені документи.
ВИМОГА
Дата подання: 08 квітня 2024 12:17
Дата відповіді: 10 квітня 2024 13:53
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА ЗВЕРНЕННЯ, ВИМОГИ ТА ЗАУВАЖЕННЯ ДО ВАШОЇ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ, МІСТИТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ТА ВІДВЕРТО ПРОПИСАНА ПІД КОНКРЕТНОГО УЧАСНИКА!!!
Відповідь: Шановний учаснику. Замовником прийняте рішення про внесення змін до документації
ВИМОГА щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Дата подання: 11 квітня 2024 15:17
Дата відповіді: 12 квітня 2024 13:55
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на встановлену вами дискримінаційну вимогу щодо учасників закупівлі. Проаналізувавши внесені зміни, НАГОЛОШУЄМО НА ВИДАЛЕННІ НАСТУПНОЇ ВИМОГИ ТД: наявність коду операції R1 у таблиці (колонка "Перелік операцій відповідно до додатку 1, 2 ЗУ «Про управління відхлдами»", п. 1, Додаток 5. НАГОЛОШУЄМО, що відповідно чинного законодавства операція R1 НІ ЯКИМ ЧИНОМ НЕ СТОСУЄТЬСЯ УПРАВЛІННЯ МЕДИЧНИМИ ВІДХОДАМИ за визначеними вами кодами. Хоча ви й прибрали із ТД вимогу щодо наявності в Учасника ліцензії НКРЕКП на виробництво теплової енергії на когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії, операцію R1 залишили. Ми, як потенційний учасник, не погоджуємося із таким формулюванням, оскільки це суперечить чинному законодавству. Пропонуємо ознайомитися з наступними законодавчими нормами. Відповідно до Постанови від 03.03.2020 № 548 «Про затвердження Порядку ліцензування видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»: Розділ 1. Загальні положення 1.1. Цей Порядок розроблений відповідно до законів України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», «Про ринок природного газу», «Про ринок електричної енергії», «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг», «Про теплопостачання»,«Про питну воду та питне водопостачання», «Про адміністративну процедуру» та визначає процедуру видачі, переоформлення, зупинення, відновлення та припинення дії (анулювання) ліцензій на провадження видів господарської діяльності, державне регулювання яких здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП). 1.2. Дія цього Порядку поширюється на суб’єктів господарювання, які провадять або мають намір провадити такі види господарської діяльності, ліцензування яких здійснює НКРЕКП: 1) на ринку електричної енергії: виробництво електричної енергії, передача електричної енергії, розподіл електричної енергії, постачання електричної енергії споживачу, перепродаж електричної енергії (трейдерська діяльність), здійснення функцій оператора ринку, здійснення функцій гарантованого покупця; зберігання енергії; розподіл електричної енергії малими системами розподілу; агрегація на ринку електричної енергії; 2) на ринку природного газу, нафти та нафтопродуктів: транспортування нафти, нафтопродуктів магістральним трубопроводом, постачання природного газу, розподіл природного газу, транспортування природного газу, зберігання (закачування, відбір) природного газу; 3) у сфері комунальних послуг: виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії, централізоване водопостачання та централізоване водовідведення. Ви, як Замовник, визначили предметом закупівлі «ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06*відходів)». Особливо ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА НАСТУПНУ ІНФОРМАЦІЮ 1) Згідно пунктів 9 та 10 частини 2 ст. 17 Закону України «Про управління відходами»: Стаття 17. Права та обов’язки суб’єктів господарювання у сфері управління відходами 2. Суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані: 9) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів; 10) мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та/або письмову згоду (повідомлення) на транскордонне перевезення небезпечних відходів чи висновок на транскордонне перевезення відходів відповідно до закону; Відповідно до Ліцензійних умов: Розділ «Загальні положення» 1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності. Ці Ліцензійні умови не поширюються на ліцензування господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів. 2) Відповідно до Наказу №325 МОЗУ Розділ 1 Загальні положення 4. Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). 6. У цих Правилах терміни і скорочення вживаються в таких значеннях: інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі); кремація медичних відходів - контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі); Розділ V. ВИМОГИ ДО ВІДХОДІВ КАТЕГОРІЇ В 1 1. До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення: 1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами; 2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність: із закінченим терміном придатності; які зберігалися із порушенням холодового ланцюга; із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості); 3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил; 4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо); 5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб); 6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби. 2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації. 3. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні вироби, виготовлені з поліпропілену, полівінілхлориду, скла), підлягають обробленню з метою реалізації/передавання таких відходів іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням та вторинним переробленням відходів. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, вторинне перероблення яких вимагає різних технологічних підходів (наприклад, поліпропілен і полівінілхлорид), підлягають сортуванню до (рекомендовано) або після оброблення. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі. 4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації. Виходячи з вищезазначеного, Наказ №325 МОЗУ (в редакції Наказу №1602 МОЗУ) визначено лише 2 можливі операції з управління небезпечними відходами – інсинерація та кремація (операція D10 – спалювання на суші відповідно до Додатку 1 Закону України «Про управління відходами»). Відходи, що спалюються не використовуються як паливо для когенерації. А це операція R1, зазначена вами як обов’язкова. Відповідно до Закону України «Про управління відходами» додаток Додаток 2 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX "Перелік операцій з відновлення відходів": операція R1 - це Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії. Дана поперація до медичних відходів не відноситься, оскільки медичні відходи ми не можемо відновити. В Додаток 1 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX ПЕРЕЛІК ЧІТКО ВКАЗАНИЙ спосіб для управління з медичними відходами: ОПЕРАЦІЯ З ВИДАЛЕННЯ ВІДХОДІВ - D10. Також інформуємо, що Когенераці́йна установка (когенераційна уста́ва) — комплекс обладнання, що працює за способом комбінованого виробництва електричної і теплової енергії або перетворює скидний енергетичний потенціал технологічних процесів в електричну та теплову енергію Когенераційні установки не можуть бути використані як обладнання для спалювання небезпечних медичних відходів. Отже, виходячи з предмету закупівлі, вищезазначеного та чинного законодавства України у сфері управління небезпечними відходами, суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами зобов’язані отримати ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, дозвіл на оброблення відходів та ліцензію на перевезення небезпечних вантажів Державної служби з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА). Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. ВИМАГАЄМО: ПРИБРАТИ ІЗ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ДИСКРАМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ ЩОДО НАЯВНОСТІ ОПЕРАЦІЇ R1, яка АБСОЛЮТНО НЕ СТОСУЄТЬСЯ УПРАВЛІННЯ З МЕДИЧНИМИ ВІДХОДАМИ І ЯКА ЯВНО ПРОПИСАНА ПІД КОНКРЕТНОГО УЧАСНИКА. В іншому випадку будемо змушені подати СКАРГУ в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваше звернення Державна установа «Інститут нейрохірургії ім.акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» повідомляє, що чекає на рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на скаргу іншого Учасника з приводу цього ж питання.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-04-04-006634-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 08 квітня 2024 17:08
Скарга на умови тендерної докуметації, які Скаржник вважає дискримінаційними
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2024 17:33
рішення від 10.04.2024 № 6391.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2024 17:33
рішення від 17.04.2024 № 6875.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2024 13:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2024 р. № 6875-р/пк-пз замовником внесені зміни до тендерної документації

Документи подані скаржником

08 квітня 2024 16:47
Dodatok-A-Energo-pryhovana-adresa.pdf
08 квітня 2024 16:47
ТД _ мед.відходи_04.04.2024р.doc
08 квітня 2024 16:47
A-ENERGO-Nakaz-329-vid-29.03.2024.pdf
08 квітня 2024 16:47
Електронний підпис

Документи Органу Оскарження

10 квітня 2024 17:33
рішення від 10.04.2024 № 6391.pdf
22 квітня 2024 13:08
рішення від 17.04.2024 № 6875.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2024 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 897 600,00
UAH з ПДВ
897 600,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС 1 034 000,00
UAH з ПДВ
1 034 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 квітня 2024 11:49
Електронний підпис
17 квітня 2024 11:49
Електронний підпис
17 квітня 2024 11:49
фото мешком.jpeg
17 квітня 2024 11:49
Статут + опис 27.01.2023.pdf
17 квітня 2024 11:49
цінова пропозиція.PDF
17 квітня 2024 11:49
12.2 UA.024.C.0125-24.pdf
17 квітня 2024 11:49
Накладна.PDF
17 квітня 2024 11:49
12.10 ДОПНВ + ЗИЛ.pdf
17 квітня 2024 11:49
Техрегламент D10 (1).pdf
17 квітня 2024 11:49
Висновок ОВД.pdf
17 квітня 2024 11:49
Витяг ПДВ.pdf
17 квітня 2024 11:49
Накладна (1)_page-0001 (1) (2).jpg
17 квітня 2024 11:49
Витяг 08.04.2024 УЕП.pdf
17 квітня 2024 11:49
Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf
17 квітня 2024 11:49
протокол №30 від 04.04.2018.pdf

Публічні документи

17 квітня 2024 18:23
Електронний підпис
17 квітня 2024 18:23
Електронний підпис
17 квітня 2024 18:23
Електронний підпис
17 квітня 2024 18:23
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Очікує рішення 897 600,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2024 12:58

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 25 квітня 2024 13:49
Кінець періоду оскарження: 06 травня 2024 00:00
Дата відміни: 06 травня 2024 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Державна установа «Інститут нейрохірургії ім. акад. А.П.Ромоданова Національної академії медичних наук України» Код ЄДРПОУ 02011930 ПРОТОКОЛ 25.04.2024 р. (дата) м. Київ (місце складення) №4 Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про відміну відкритих торгів у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. 2. Про оприлюднення інформації в електронній системі закупівель про відміну відкритих торгів. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 04.04.2024 №1 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06*відходів), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-04-006634-a (далі — Закупівля). Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень): 08 квітня 2024 року Товариство з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" розмістило в електронній системі закупівель скаргу № UA-2024-04- 04-006634-a.a1 (далі – скарга) щодо умов тендерної документації для Закупівлі. За результатами розгляду скарги 17 квітня 2024 року Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) оприлюднила в електронній системі закупівель рішення від 17.04.2024 р. № 6875-р/пк-пз. Відповідно до резолютивної частини цього рішення 17.04.2024 Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 6875-р/пк-пз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" від 08 квітня 2024 № UA-2024-04-04-006634-a.a1, Комісія постановила зобов'язати ДЕРЖАВНУ УСТАНОВУ "ІНСТИТУТ НЕЙРОХІРУРГІЇ ІМ.АКАД. А.П.РОМОДАНОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06*відходів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-04-006634-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.. З метою усунення порушень процедури закупівлі, зазначених у рішення Комісії АМКУ від 17.04.2024 р. № 6875-р/пк-пз щодо Закупівлі, замовник зобов’язаний внести зміни до тендерної документації. Замовник вніст зміни до тендерної документації на виконання рішення Комісії АМКУ від 17.04.2024 р. № 6875-р/пк-пз., але при оприлюднення в електронній системі закупівель у машинозчитувальному форматі нової редакції тендерної документації, переліку змін, що вносяться до тендерної документації та розміщенні в електронній системі закупівель підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ зазначеного змісту, був порушений алгоритм дій на електронному майданчику «Української універсальної біржі», що призвело до неможливості усунення порушень, у зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. На виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-04-006634-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити відкриті торги за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Перевезення та видалення код 18 01 01 відходів, 18 01 02 відходів, 18 01 03* відходів, 18 01 06*відходів), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-04-006634-a, на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів відповідно до пункту 50 Особливостей. Уповноважена особа ) ________________ (підпис) Алла КЛІЩЕВСЬКА