Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області |
Код ЄДРПОУ: | 30885376 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Ахсарова, 2 |
Контактна особа: |
Кухар Роман Миколайович 0573367555 kukhar.rm@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
04 квітня 2024 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2024 13:14 |
Обгрунтування підстави.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000083 ● d73fee7a8d7a4e2fa91e952c26910cda
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 21:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2024 № 67
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.04.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2024 № 67
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5. UA-2024-04-04-006197-a 04.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 16:24:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Бензин А-95 та дизельне паливо (ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-04-006197-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме Приватним підприємством «ОККО-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 44838860), з яким укладений договір про закупівлю товару від 04.04.2024 №Н43-Б/ДП/24 без використання електронної системи закупівель?
5. Чим пояснюється невідповідність укладеного договору з Приватним підприємством «ОККО-СЕРВІС» від 04.04.2024 №Н43-Б/ДП/24 від проєкту договору по відміненим торгам за процедурою UA-2024-02-29-000942-a)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-25 14:37:20
Відповідь на запит
На Ваш запит від 23.04.2024р. щодо процедури закупівлі "Бензин А-95 та дизельне паливо (ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти)" (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-04-006197-a), Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області повідомляємо наступне
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу |
Дата публікації: | 13 травня 2024 |
Номер відкриття провадження: | П/520/14407/24 |
Дата відкриття провадження: | 13 травня 2024 |
Документи:
14 травня 2024 08:07
|
Електронний підпис |
13 травня 2024 12:31
|
photo_2024-05-13_12-24-48.jpg |
13 травня 2024 12:31
|
Заява.pdf |
14 травня 2024 08:07
|
Електронний підпис |
13 травня 2024 12:31
|
Електронний підпис |
13 травня 2024 12:31
|
photo_2024-05-13_12-24-48.jpg |
13 травня 2024 12:31
|
Заява.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Переможець |
2 459 160,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2024 13:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Н43-Б-ДП-24.PDF | укладений |
04 квітня 2024 13:14
|