Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з активації Замовнику доступу до програмного забезпечення Microsoft Office 365 та забезпечення прав використання на умовах невиключної ліцензії у якості кінцевого користувача
Очікувана вартість
5 198 170,00 UAH
UA-2024-04-04-003758-a ● 5e7fbae78f974d0792e59273cf9d5517
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
Код ЄДРПОУ: | 39787008 |
Вебсайт: | https://nais.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Оксана Пашина +380932135582 o.pashyna@nais.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2024 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2024 17:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 11:33 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2024 11:33 |
Очікувана вартість: | 5 198 170,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 981,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
450 штука
Microsoft 365 F3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
122 штука
Microsoft 365 E3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
10 штука
Microsoft 365 E5 Security
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником рахунку, що надається Виконавцем щомісячно разом з Актом прийому-передачі наданих Послуг не пізніше 10 числа місяця наступного за звітнім, за Послуги, що надавались в попередньому місяці | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2024 17:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2024 17:11 |
Проєкт договору зі змінами.docx | |
08 квітня 2024 17:11 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx | |
04 квітня 2024 11:20 |
ТД ПЗ Офіс.docx |
08 квітня 2024 17:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 квітня 2024 17:11 |
Проєкт договору зі змінами.docx
|
|||
08 квітня 2024 17:11 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
|
|||
04 квітня 2024 11:20 |
ТД ПЗ Офіс.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Методика оцінки ТП учасників
Дата подання: 04 квітня 2024 17:36
Дата відповіді: 05 квітня 2024 13:17
Доброго дня. Ми, як учасник, вважаємо умови відкритих торгів, які викладені в Тендерній документації, такими, що суперечать принципам здійснення закупівель та містять дискримінаційні умови для учасників. Пунктом 1 Розділу 5 Тендерної документації встановлено, що найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Умовами Тендрної документації не вноситься уточнень щодо оцінки пропозицій учасників, які використовують різні системи оподаткування, або щодо зазначення ПДВ учасниками при поданні цінових пропозицій. Виходячи з узагальнюючих вимог встановлених Тендерною документацію можемо дійти до висновку, що пропозиції учасників, які мають статус платників ПДВ, порівнюються з пропозиціями без ПДВ від учасників, які не є платниками ПДВ. Такий метод оцінювання пропозицій учасників не відповідає умовам пункту 5 Розділу 1 Договору, яким встановлено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Таким чином, встановлений в пункті 1 Розділу 5 Тендерної документації критерій оцінювання пропозицій ставить учасників, які є платником ПДВ, у гірші умови в порівнянні до учасників, які не є платниками ПДВ. Виходячи з цього, наведені вимоги Замовника не сприяють добросовісній конкуренції серед учасників, дискримінують учасників, та ставлять їх у нерівне становище. Крім того, можливість застосування такого методу оцінювання не відповідає вимогам, поставленим Замовником до визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, так як для Замовника, який є платником ПДВ, співпраця з учасником, який також є платником ПДВ, має перевагу у вигляді податкового кредиту коштом ПДВ, сплаченого у складі ціни придбаних послуг. Отже, пропозиція учасника - платника ПДВ буде найбільш економічно вигідною для Замовника за рахунок податкового кредиту у порівнянні з пропозицією учасника - не платника ПДВ. З урахуванням переваг у вигляді податкового кредиту, які отримує Замовник, крім того, на виконання умов пункту 5 Розділу 1 Тендерної документації учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм повинні брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах та до всіх учасників повинен бути застосований єдиний метод оцінювання, а саме оцінка загальної вартості послуг повинна здійснюватися без ПДВ. Застосування різних умов оцінювання загальної вартості предмету закупівлі з боку Замовника є: - неприпустимим та порушує базові засади здійснення економічної конкуренції суб’єктами господарювання; - дискримінаційним та створює нерівні умови конкуренції для учасників процедури закупівлі, які є платниками ПДВ; - таким, що не відповідає визначенню найбільш економічно вигідної пропозиції та призводить до значного підвищення цін пропозицій учасників та збільшення витрат Замовника. Таким чином, прохання внести зміни до Тендерної документації, а саме щодо критеріїв та методики оцінки пропозицій, шляхом доповнення пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації абзацом наступного змісту: «У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ». Ми переконані, що внесення запропонованих змін до умов Тендерної документації надасть можливість взяти участь у процедурі закупівлі всім потенційним учасникам, що в свою чергу надасть змогу Замовнику здійснити закупівлю послуг максимально економно та ефективно. З урахуванням запропонованих змін Замовником не будуть порушуватися права та законні інтереси Виконавців та жодним чином не будуть порушені принципи здійснення закупівель. З урахуванням вищевикладеного, Просимо 1. Прийняти звернення до розгляду. 2. З метою усунення дискримінаційних умов, внести зміни до пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації та доповнити його абзацом: «У разі, якщо хоча б один із учасників не є платником ПДВ, цінові пропозиції наступних учасників також оцінюються без ПДВ» на підставах, наведених в описовій частині цього звернення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ДП «НАІС» є платником ПДВ, тому він зможе включити суму податку в податковий кредит і таким чином компенсувати різницю в пропозиціях між постачальниками платниками і неплатниками ПДВ. ДП «НАІС» використовує методику оцінки таким чином, щоб вважати найбільш економічно вигідною ту пропозицію, ціна якої є найменшою з урахуванням відшкодування ПДВ.
Відсутня клієнтська угода в Додатку 6
Дата подання: 05 квітня 2024 10:19
Дата відповіді: 05 квітня 2024 13:17
Шановний Замовнику!
Просимо в Проєкті договору Додатку 6 до тендерної документації прописати умови, що вимагаються вендором (Microsoft), а саме: Укладаючи цей Договір Замовник підтверджує, що він ознайомлений і згоден з умовами використання Продуктів Microsoft, які викладені в клієнтській угоді Microsoft на веб-сайті за адресою: https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement, умови якої є обов’язкові для Замовника. Погодження угоди, шляхом приєднання, здійснюється Замовником в електронному вигляді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Щодо договору
Дата подання: 08 квітня 2024 11:11
Дата відповіді: 08 квітня 2024 12:44
Шановний Замовнику!
Згідно договору, а саме пункту 1.6., звертаємо Вашу увагу, що особистий кабінет та розділ порталу, надається вендором (Майкрософт), а не виконавцем. Тому, просимо змінити формулювання з Виконавця на вендора, або Майкрософт.
Так само, згідно пункту 1.8., портал Виконавця та веб-сайт Виконавця прохання змінити на Майкрософт.
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Щодо порядку розрахунків
Дата подання: 09 квітня 2024 12:41
Дата відповіді: 10 квітня 2024 15:46
Шановний Замовнику!
Згідно договору, оплата рахунків відбувається на помісячній основі. Просимо розглянути можливість корегування суми договору в залежності від курсу НБУ гривні до долара, оскільки існує пряма залежність від коливань. Або, переглянути формат розрахунку з помісячної форми на річну.
Відповідь: Доброго дня.
Замовником розглянуто Вашу пропозицію щодо внесення змін до проєкту договору та повідомляємо наступне.
Зміни до проєкту договору (додаток 6 до тендерної документації) вноситись не будуть.
Замовником розглянуто Вашу пропозицію щодо внесення змін до проєкту договору та повідомляємо наступне.
Зміни до проєкту договору (додаток 6 до тендерної документації) вноситись не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «РОЯЛТЕК» |
4 800 000,00
UAH з ПДВ
|
3 696 036,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "САЙНТІС ЮА" |
3 912 000,00
UAH з ПДВ
|
3 747 018,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ГІГАКЛАУД» |
5 187 600,00
UAH з ПДВ
|
5 187 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «РОЯЛТЕК» #37890162 |
Переможець |
3 696 036,59
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 13:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2024 15:51
|
2024-06-05 - ДУ1_Договір РОЯЛТЕК_ПЗ Office 365.pdf | укладений |
24 червня 2024 15:49
|
Звіт про виконання договору ПЗ Office 365.docx | укладений |
24 червня 2024 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2024 17:52
|
2024-04-24- Договір РОЯЛТЕК_ПЗ Office 365.pdf | укладений |
24 квітня 2024 17:48
|