Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Вишневої міської ради Бучанського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 34091724 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 29 |
Контактна особа: |
Приміч Алла Володимирівна 380459850292 primich@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2024 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 604 906,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 024,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2024 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2024 14:36 |
Протокол (внесення змін 2).pdf | |
11 квітня 2024 14:36 |
Зміни 2 Додаток 3 Технічні характеристики.docx | |
11 квітня 2024 14:36 |
Перелік змін 2.docx | |
11 квітня 2024 14:35 |
Тендерна документація (із змінами 2).docx | |
09 квітня 2024 15:47 |
Протокол (внесення змін).pdf | |
09 квітня 2024 15:44 |
Зміни Додаток_1_Кваліфікаційні_критерії.docx | |
04 квітня 2024 10:23 |
Додаток_4_Тендерна пропозиція.docx | |
04 квітня 2024 10:23 |
Додаток_2_п.47_Особливостей.docx | |
04 квітня 2024 10:23 |
Додаток_5_Проєкт_Договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім того, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність фінансової спроможності у межах чинного законодавства, з дотриманням вимог Закону та Особливостей.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
В тендерній документації (Додаток № 3) встановлено вимогу: «Документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документаці та повинні міститися у пропозиції:
- технічні вимоги підписані учасником у стверджувальній формі;
- кошторисні розрахунки ціни пропозиції мають бути підтверджені наступними документами у складі тендерної пропозиції:
- договірна ціна;
- локальний кошторисний розрахунок;
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва;
- зведений кошторисний розрахунок;
- календарний графік виконання робіт;
- план фінансування робіт.
- відомість обсягів робіт
Кошторисні розрахунки пропозиції повинні здійснюватися з урахування Настанови з визначення вартості будівництва, розміру кошторисної заробітної плати відповідно до чинних рекомендацій. До кошторисного розрахунку надається пояснювальна записка»
Відповідно до п. 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва – «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію»
Дану інформацію Замовником розміщено в Додатку № 3 до Тендерної документації, якої цілком достатньо для підготовки тендерної пропозиції та коректних розрахунків.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При складанні тендерної документації замовником враховано ст. 5 Закону та замовник дотримується принців здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для замовника вкрай важливо щоб система була якісною, в працездатному стані. Якість системи підтверджується даними документами, які вимагаються умовами тендерної документації.
Вимогу з приводу підтвердження якості обладнання системи МАСЦО не може бути визнана дискримінаційною, оскільки її може виконати будь-який учасник, який надасть в складі тендерної пропозиції зазначені документи та підтвердить якість обладнання.
Задля відсутності дискримінаційних дій та дотримання принципів здійснення публічних закупівель умовами тендерної документації передбачено можливість встановлення еквівалентного обладнання системи МАСЦО, будь-якого виробника, продукція якого відповідає вимогам тендерної документації та за своїми технічними характеристиками еквівалентною або кращою.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При складанні тендерної документації замовником враховано ст. 5 Закону та замовник дотримується принців здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для замовника вкрай важливо щоб система була якісною, в працездатному стані. Якість системи підтверджується даними документами, які вимагаються умовами тендерної документації.
Вимогу з приводу підтвердження якості обладнання системи МАСЦО не може бути визнана дискримінаційною, оскільки її може виконати будь-який учасник, який надасть в складі тендерної пропозиції зазначені документи та підтвердить якість обладнання.
Задля відсутності дискримінаційних дій та дотримання принципів здійснення публічних закупівель умовами тендерної документації передбачено можливість встановлення еквівалентного обладнання системи МАСЦО, будь-якого виробника, продукція якого відповідає вимогам тендерної документації та за своїми технічними характеристиками еквівалентною або кращою.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При складанні тендерної документації замовником враховано ст. 5 Закону та замовник дотримується принців здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для замовника вкрай важливо щоб система була якісною, в працездатному стані. Якість системи підтверджується даними документами, які вимагаються умовами тендерної документації.
Вимогу з приводу підтвердження якості обладнання системи МАСЦО не може бути визнана дискримінаційною, оскільки її може виконати будь-який учасник, який надасть в складі тендерної пропозиції зазначені документи та підтвердить якість обладнання.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При складанні тендерної документації замовником враховано ст. 5 Закону та замовник дотримується принців здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для замовника вкрай важливо щоб система була якісною, в працездатному стані. Якість системи підтверджується даними документами, які вимагаються умовами тендерної документації.
Вимогу з приводу підтвердження якості обладнання системи МАСЦО не може бути визнана дискримінаційною, оскільки її може виконати будь-який учасник, який надасть в складі тендерної пропозиції зазначені документи та підтвердить якість обладнання.
Задля відсутності дискримінаційних дій та дотримання принципів здійснення публічних закупівель умовами тендерної документації передбачено можливість встановлення еквівалентного обладнання системи МАСЦО, будь-якого виробника, продукція якого відповідає вимогам тендерної документації та за своїми технічними характеристиками еквівалентною або кращою.
Додатково хочемо зазначити, що частина обладнання даної системи встановлюється на вулиці, та буде піддаватися дії погодних умов.
Разом з тим, хочемо повідомити, що до тендерної документації будуть внесені зміни в цій частині.
Дякуємо за звернення!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При складанні тендерної документації замовником враховано ст. 5 Закону та замовник дотримується принців здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога з приводу надання сертифікатів не може вважатися дискримінаційною, так як її може виконати будь-який учасник, який відповідає даним стандартам пройшов сертифікацію, та отримав сертифікати про відповідність тим чи іншим стандартам.
Для замовника важливо щоб роботи були виконані якісно, швидко та з дотриманням умов договору.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім того, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність фінансової спроможності у межах чинного законодавства, з дотриманням вимог Закону та Особливостей.
Разом з тим, хочемо повідомити, що до тендерної документації будуть внесені зміни в цій частині.
Дякуємо за звернення!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовник має розроблену проектно-кошторисну документацію, яка пройшла експертизу.
Очікувана вартість закупівлі сформовано на підставі розробленої ПКД.
Задля уникнення дискримінаційної складової, замовником прийнято рішення надати всім учасникам можливість пропонування еквівалентного обладнання.
Задля підтвердження відповідності еквівалентного обладнання чинним нормативно-правовим документам в тендерній документації встановлено наступну вимогу «Замовник має розроблену проектно-кошторисну документацію на виконання робіт, що є предметом закупівлі. У разі запропонування Учасником заміни обладнання та/або устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектними рішеннями, Учасник у складні пропозиції повинен надати проект, кошторис та позитивний експертний звіт, для погодження даних зміни з Замовником на етапі підписання договору, та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу проектної та кошторисної документації у відповідності до чинного Законодавства України»
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При складанні тендерної документації замовником враховано ст. 5 Закону та замовник дотримується принців здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимога з приводу надання сертифікатів не може вважатися дискримінаційною, так як її може виконати будь-який учасник, який відповідає даним стандартам пройшов сертифікацію, та отримав сертифікати про відповідність тим чи іншим стандартам.
Для замовника важливо щоб роботи були виконані якісно, швидко та з дотриманням умов договору.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім того, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Замовник встановив кваліфікаційний критерій наявність фінансової спроможності у межах чинного законодавства, з дотриманням вимог Закону та Особливостей.
Для замовника вкрай важливо, щоб потенційний переможець мав фінансову спроможність виконати роботи, що є предметом закупівлі та не був визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не було відкрито ліквідаційної процедуру.
Дана вимога не може бути визнана дискримінаційною, оскільки кожен учасник може звернутися до уповноваженого органу та отримати даний документ.
Так як доступ до Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство є обмеженим, тому відповідно до пункту 47 Особливостей Замовник просить у складі пропозиції просить надати дане підтвердження.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо:
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
При складанні тендерної документації замовником враховано ст. 5 Закону та замовник дотримується принців здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Для замовника вкрай важливо щоб система була якісною, в працездатному стані. Замовник має розроблену проектно-кошторисну документацію, яка пройшла експертизу та було отримано позитивний експертний звіт.
Певні технічні характеристики обладнання (розміри, вага, габарити) є важливими, так як обладнання більшого розміру може бути не встановлено або встановлено некоректно на передбачених місцях.
Додатково хочемо повідомити, що задля недопущення дискримінаційних дій та дотримання принципів здійснення публічних закупівель, умовами тендерної документації передбачено можливість встановлення еквівалентного обладнання системи МАСЦО будь-якого виробника, продукція якого відповідає вимогам тендерної документації, та яка, за своїми технічними характеристиками, є еквівалентною або кращою.
Задля недопущення будь-яких антиконкурентних та/або дискримінаційних складових, перевіримо тендерну документацію в частині Додатку № 3, та, в разі необхідності, будуть внесені зміни.
Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Дата подання: 12 квітня 2024 16:30
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000018 ● 2ff54e1e3d904f7d9c37e1e6009527b1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 10:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2024 № 143
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2024-04-04-002105-a 04.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 10:11:48
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 15:07:51
Пояснення на запит
У відповідь на ваш запит по закупівлі UA-2024-04-04-002105-a надаємо інформацію: якісні характеристики предмета закупівлі, розмір витрат та очікувану вартість було визначено відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, яка пройшла будівельну експертизу та затверджена у встановленому порядку (Експертний звіт (позитивний) № 2534/23 від 28.08.2023р.)
Підстави для проектування місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) на території Вишневої міської територіальної громади Бучанського району Київської області:
- План заходів щодо реалізації концепції розвитку та технічної реконструкції системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018р. № 488-р (із змінами);
- Концепції розвитку та технічної реконструкції системи централізованого оповіщення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 31 січня 2018р. №43-р;
- Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій та зв’язку у сфері цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017р. №733 (із змінами);
- Інструкції щодо практик чи процедур проектування, дослідження, введення в експлуатацію, експлуатації та технічного обслуговування (супроводження) автоматизованих систем централізованого оповіщення затвердженою наказом Міністерства внутрішніх справ України від 08 лютого 2019р. №93 (із змінами).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням наказу Мінрегіону від 25.06.2021р. № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021р. за №1225/36847 та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281, які діяли на момент проходження експертизи та складання затвердженого експертного звіту.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Виконавчого комітету Вишневої міської територіальної громади Бучанського району району Київської області та норм чинного законодавства і зазначені в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями. В свою чергу, кошторисна документація по об’єкту «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) на території Вишневої міської територіальної громади Бучанського району Київської області» розроблена на підставі вихідних даних та завдання на проектування, затвердженого замовником.
Якісні та технічні характеристики робіт відповідають нормам та положенням наказу Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Створення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) на території Вишневої міської територіальної громади Бучанського району Київської області та проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) на території Вишневої міської територіальної громади Бучанського району Київської області» погоджено Департаментом цивільного захисту, оборони та взаємодії з правоохоронними органами Київської обласної державної адміністрації.
Також проектно-кошторисна документація по об’єкту «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) на території Вишневої міської територіальної громади Бучанського району Київської області» погоджена Головним управлінням державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області.
На офіційному вебсайті Вишневої міської ради https://vyshneve-rada.gov.ua/ оприлюднено рішення XXXI сесії Вишневої міської ради Бучанського району Київської області від 01.02.2024р. № 1-01/XXXI8-17 «Про внесення змін до рішення «Про бюджет Вишневої міської територіальної громади на 2024 рік», в якому об’єкт «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) на території Вишневої міської територіальної громади Бучанського району Київської області» було внесено до переліку об’єктів, що фінансуються за рахунок коштів бюджету розвитку на 2024 рік (п. 58 додаток 6-1 до рішення) (https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/rishennja-rada/8355-31.html).
Рішенням XXXI сесії Вишневої міської ради Бучанського району Київської області від 01.02.2024р. № 1-01/XXXI8-14 затверджено Положення про місцеву автоматизовану систему централізованого оповіщення населення (МАСЦО) на території Вишневої міської територіальної громади Бучанського району Київської області.
Також при внесенні змін до Програми економічного, соціального та культурного розвитку Вишневої міської територіальної громади на 2024 рік (рішення XXXIII сесії Вишневої міської ради Бучанського району Київської області № 1-01/XXXIII8-2 від 18.04.2024р.) об’єкт «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) на території Вишневої міської територіальної громади Бучанського району Київської області» внесено до Плану економічного, соціального та культурного розвитку Вишневої міської територіальної громади на 2024 рік (додаток 2 до рішення) (https://vyshneve-rada.gov.ua/rada/rishennja-rada/8436-33.html).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 12:19:12
Запит замовнику на пояснення
Просимо пояснити за якої обґрунтованої необхідності Замовником не укладено договір в 15-ти денний термін з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 11:10:34
Пояснення на запит
Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Тобто, строк на укладання договору, враховуючи дату прийняття рішення уповноваженою особою, сплив 04.05.2024р.
Положеннями абзацу 4 пункту 49 Особливостей, передбачено, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв’язку з надходженням до Виконавчого комітету Вишневої міської ради Бучанського району Київської області листа від Громадської організації «Всеукраїнська асоціація соціального партнерства» (вх. №3/01-2907 від 22.04.2024р.) щодо звернення до Північного офісу Держаудитслужби про початок моніторингу закупівлі № UA-2024-04-04-002105-a, а також звернення до Держаудитслужби Каюка Б.Р. (номер звернення: UA-R-2024-04-22-000004), яке оприлюднене 22.04.2024р. на https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-04-04-002105-a, у замовника виникла потреба продовжити строк укладання договору про закупівлю із ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» до 60 днів.
Отже, враховуючи приписи пункту 49 Особливостей замовник прийняв рішення про продовження строку для укладання договору про закупівлю з учасником ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» відкритих торгів на закупівлю «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) на території Вишневої міської територіальної громади Бучанського району Київської області» (код за ДК 021:2015:453100000-3 Електромонтажні роботи), № UA-2024-04-04-002105-a, який визнаний переможцем процедури закупівлі до 18.06.2024р. (Протокол уповноваженої особи від 03.05.2024р.)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-20 18:02:00
Запит замовнику на пояснення
Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність переможця вимогам пункту 2 Розділу 3 Додатку 3 до ТД в частині надання копії сертифікату відповідності вимогам технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1067 з підтвердженням відповідності вимогам технічного регламенту постанові КМУ від 16.12.2015 № 1067.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-25 12:00:39
Пояснення на запит
Пунктом 2 Розділу 3 Додатку 3 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу надання копії сертифікату відповідності вимогам технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015р. № 1067.
Замовником перевірено переможця ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» на відповідність вимогам пункту 2 Розділу 3 Додатку 3 до тендерної в частині надання копії сертифікату відповідності вимогам технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затверджений постановою КМУ від 16.12.2015р. № 1067.
Відповідно до постанови КМУ від 16.12.2015р. № 1067 «Про затвердження технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання» виробник складає декларацію про відповідність, у якій заявляється про те, що виконання цілей, пов’язаних з безпечністю, було доведено та виробник шляхом складення декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність електрообладнання вимогам, установленим у цьому Технічному регламенті.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» в пакеті сканкопій документів (пункт 37. «Копія сертифікати») було надано декларацію про відповідність (ст. 13-14), в якій пунктом 5 вказано, що об’єкт декларації відповідає вимогам відповідних технічних регламентів, а саме: технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015р. № 1067, про що пунктом 7 цієї декларації зазначено видачу сертифікату, який зареєстровано в реєстрі органу сертифікації за № UA.032.CC.0143-23 від 30.05.2023р. (копія сертифікату на ст. 9-10).
Копії вищезазначених документів додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ |
2 592 949,56
UAH
|
2 592 949,56
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ #43622421 |
Переможець |
2 592 949,56
UAH
|
19 квітня 2024 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2025 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2025 16:08
|
Дод_Угода_2_МАСЦО.pdf | зміни до договору |
06 січня 2025 16:06
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2024 15:41
|
Додаток_3.pdf | укладений |
18 червня 2024 15:40
|
Додаток_6.pdf | укладений |
18 червня 2024 15:40
|
Додаток_5.pdf | укладений |
18 червня 2024 15:40
|
Додаток_2.pdf | укладений |
18 червня 2024 15:40
|
Додаток_4.pdf | укладений |
18 червня 2024 15:40
|
Додаток_1.pdf | укладений |
18 червня 2024 15:40
|
Дог_2640_06_24.pdf | укладений |
18 червня 2024 12:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшенням обсягу фактично виконаних робіт по об'єкту «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення населення (МАСЦО) на території Вишневої міської територіальної громади Бучанського району Київської області» |
Номер договору про закупівлю: | 2640/06-24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |