Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво швидкоспоруджуваного протирадіаційного укриття модульного типу, групи П-1, місткістю 50 осіб за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Троковичі, земельна ділянка з кадастровим номером 1825688201:14:004:0242
Очікувана вартість
6 263 073,40 UAH
UA-2024-04-04-001848-a b4b5dc17ec514b17981dec472679c18d
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Антонюк

+380972676500 vidosv-ol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 43930030
Місцезнаходження: 12402, Україна , Житомирська обл., с. Оліївка, вулиця Ступницького Леоніда, буд. 68
Контактна особа: Олександр Антонюк
+380972676500
vidosv-ol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2024 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 6 263 073,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 630,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Нове будівництво швидкоспоруджуваного протирадіаційного укриття модульного типу, групи П-1, місткістю 50 осіб за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Троковичі, земельна ділянка з кадастровим номером 1825688201:14:004:0242
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12345, Україна, Житомирська область, Житомирський район, с. Троковичі, земельна ділянка з кадастровим номером 1825688201:14:004:0242
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 квітня 2024 10:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

10 квітня 2024 14:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 12:20
10.04 зміни ТД .docx
10 квітня 2024 12:20
10.04 зміни Проект договору .docx
10 квітня 2024 12:20
10.04 перелік змін.docx
04 квітня 2024 10:11
Технічне завдання ТД .pdf
10 квітня 2024 14:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2024 10:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2024 12:20
10.04 зміни ТД .docx
04 квітня 2024 10:11
ТД .docx
10 квітня 2024 12:20
10.04 зміни Проект договору .docx
04 квітня 2024 10:11
Проект договору .docx
10 квітня 2024 12:20
10.04 перелік змін.docx
04 квітня 2024 10:11
Технічне завдання ТД .pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-22-000028 ● 8e701e49787a43039955061225dfb10d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2024 14:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

22.04.2024
№ 37-З

Житомир


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.04.2024 № 37-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2024-04-04-001848-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-25 15:58:54

Запит про надання пояснень (інформації, документів) № 1

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Відділом освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) по предмету «Нове будівництво швидкоспоруджуваного протирадіаційного укриття модульного типу, групи П-1, місткістю 50 осіб за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Троковичі, земельна ділянка з кадастровим номером 1825688201:14:004:0242» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-04-001848-a), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копій документів).

1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість (з наданням копій таких документів)?
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Відділ освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області є розпорядником бюджетних коштів.
Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710.

2) Пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до абзацу 2 пункту 31 Особливостей передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 15.04.2024 до участі у процедурі закупівлі відкриті торги з особливостями подано тендерну пропозицію лише одним учасником ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС».
Проведеним аналізом встановлено, що відповідно до підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що ціна тендерної пропозиції (договірна ціна є твердою) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Крім того, пунктом 3.2 розділу 3 проекту договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації, передбачено, що договірна ціна є твердою, складена на підставі кошторисів, які є невід’ємною частиною цього Договору (Додаток № 1 до цього Договору – Договірна ціна та розрахунки до неї), розрахованих відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»
Водночас, відповідно до пункту 1.1 Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Слід відмітити, що відповідно до річного плану закупівель на 2024 рік (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-P-2024-04-04-001499-a), закупівля будівництва швидкоспоруджуваного протирадіаційного укриття модульного типу здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету.
Згідно з пунктом 5.3 Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
Слід відмітити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 № 2136 (далі – Закон № 2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану» від 12.05.2015 № 389.
На період дії воєнного стану норми Законом № 2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України.
Згідно із положеннями частини 6 статті 6 Закону № 2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин 3 – 5 статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71 – 73 (святкові інеробочі дні) Кодексу законів про працю України.
Отже, з урахуванням положень Закону № 2136, та з урахуванням Указу Президента України від 05.02.2024 № 49/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.02.2024 № 3564-IX, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 14.02.2024 строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік складає 170,25 люд.год.
Проте, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» (файл «Кошторисна частина.pdf») встановлено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу складає 171,17 люд. год, що є порушенням пункту 5.3 Настанови.

Крім того, пунктом 2.1 Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 Настанови передбачено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН).
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до пункту 5.4 розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат
учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 - 5.9 цієї Настанови, при цьому нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.
Відтак, при розгляді тендерної пропозиції поданої ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» встановлено, що на виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції вказаним учасником надано, зокрема, локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів до них » (файл «Кошторисна частина.pdf»).
Разом з тим, в локальних кошторисах та розділі II відомостей ресурсів, учасником ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» передбачено, що виконання робіт з «Установлення зовнішніх стінових панелей площею до 6 м2 у безкаркасно-панельних будівлях із розрізкою на поверх (для будівництва в районах із сейсмічною до 6 балів» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-49-3) в кількості 0,32 на 100 шт буде здійснюватись без автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 15,63 маш.год та кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 12,76 маш.год., тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-49-3, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 31.12.2021 № 374 (далі - наказ № 374), зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т та кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Укриття», який є Додатком № 3 до тендерної документації, підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Аналогічно, в локальних кошторисів та розділі II відомостей ресурсів, учасником ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» передбачено, що виконання робіт з «Установлення зовнішніх стінових панелей площею до 6 м2 у безкаркасно-панельних будівлях із розрізкою на поверх (для будівництва в районах із сейсмічною до 6 балів» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-49-4) в кількості 0,08 на 100 шт буде здійснюватись без автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 8,82 маш.год та кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 3,57 маш.год., тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-49-4, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т та кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, чим не дотримано вимоги пункту 2 розділу «Укриття», який є Додатком № 3 до тендерної документації, підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та не підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Також, аналогічно, учасником ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» передбачено в локальних кошторисів та розділі II відомостей ресурсів, що виконання робіт з «Укладання панелей перекриття з обпиранням по контуру площею до 15 м2 (для будівництва в районах із сейсмічністю до 6 балів)» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-45-2) в кількості 0,3 на 100 шт буде здійснюватись без автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 15,99 маш.год та кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 10,53 маш.год., тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-45-2, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т та кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, чим не дотримано вимоги пункту 3 розділу «Укриття», який є Додатком № 3 до тендерної документації, підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та не підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Крім того, учасником ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» передбачено в локальних кошторисів та розділі II відомостей ресурсів, що виконання робіт з «Улаштування у зовнішніх вертикальних кутах самоклеючої стрічки» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-57-10) в кількості 0,64 на 100 м шва буде здійснюватись без автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 0,03 маш.год та люльок одномісних самопідйомних, вантажопідйомністю 120 кг, в кількості 3,74 маш.год., тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ7-57-10, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т та люльок одномісних самопідйомних, вантажопідйомністю 120 кг, чим не дотримано вимоги пункту 4 розділу «Укриття», який є Додатком № 3 до тендерної документації, підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та не підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Аналогічно, виконання робіт з «Улаштування покрівель плоских чотиришарових із рулонних покрівельних матеріалів на бітумній основі» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ12-2-1) в кількості 0,9 на 100 шт буде здійснюватись без автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 0,42 маш.год, кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, в кількості 0,68 маш.год., кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т, в кількості 0,43 маш.год, котла на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т, в кількості 9,45 маш.год, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ12-2-1, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням автомобілів бортових, вантажопідйомністю 5 т, кранів баштових, вантажопідйомністю 5 т, кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т та котла електричного бітумного, місткістю 1 м3, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу «Укриття», який є Додатком № 3 до тендерної документації, підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та не підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Аналогічно, виконання робіт з «Улаштування гідроізоляції обмазувальної емульсією за 2 рази» (ресурсна елементна кошторисна норма КБ11-4-5) в кількості 1,8 на 100 шт буде здійснюватись підіймачами щогловими будівельними, вантажопідйомністю 0,5 т, в кількості 0,13 маш.год та котлами бітумних пересувних, місткістю 400 л, в кількості 10,73 маш.год, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КБ11-4-5, яка затверджена наказом № 374, зокрема, передбачає виконання вказаних робіт із застосуванням підіймачів щоглових будівельних, вантажопідйомністю 0,5 т, чим не дотримано вимоги пункту 7 розділу «Укриття», який є Додатком № 3 до тендерної документації, підпункту 1.7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та підтверджено можливість виконання вказаних робіт.
Аналогічні порушення встановлено при включені учасником ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» у підсумкову відомість ресурсів робіт без застосування необхідного обладнання/машин/механізмів, передбаченого наказом № 374.

У зв’язку з викладеним, прошу надати пояснення, чи досліджувались Замовником вищевказані невідповідності вимогам технічних характеристик при розгляді тендерної пропозиції ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС» ?

Слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей встановлено імперативну вимогу, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-04-30 09:14:44

Пояснення на запит

Відділ освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області у відповідь на запит Державної аудиторської служби від 2024-04-25, який отримано через ЄСЗ межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Відділом освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) по предмету «Нове будівництво швидкоспоруджуваного протирадіаційного укриття модульного типу, групи П-1, місткістю 50 осіб за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Троковичі, земельна ділянка з кадастровим номером 1825688201:14:004:0242» у межах проведення моніторингу процедури Закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області, надає наступні пояснення на запит:
1.
У звʼязку з обʼєктивних обставин дані, які потрібно було оприлюднити на веб-порталі оприлюднені не були.

2.
Пояснюємо наступне:
Під час формування кошторису замовник не врахував у кошторисних розрахунках вищезазначені Вами норми та накази.

З огляду на вищенаведеного та у звʼязку з неможливістю усунення порушень, замовником готується скасування закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням особивостей зазначених у постанові КМУ №1178.


З повагою,
Уповноважена особа Олександр Антонюк

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.05.2024 № 5 процедуру закупівлі відмінено, у зв’язку з неможливістю усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель

2024-05-15 15:12:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами)
  4. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами) • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто

Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни процедури закупівлі.

2024-05-15 16:22:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-ПЛЮС". 5 906 611,13
UAH з ПДВ
5 906 611,13
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

20 квітня 2024 19:43
Щодо несудимості.rar.p7s
20 квітня 2024 19:43
Щодо несудимості.rar
17 квітня 2024 18:07
Електронний підпис
17 квітня 2024 18:07
ДОВІДКА ДОБРОБУД.pdf.p7s
17 квітня 2024 18:07
Охорона праці.zip.p7s
17 квітня 2024 18:07
Пояснення офіс.pdf.p7s
17 квітня 2024 18:07
ДОВІДКА ДОБРОБУД.pdf
17 квітня 2024 18:07
Охорона праці.zip
17 квітня 2024 18:07
Пояснення офіс.pdf
14 квітня 2024 20:56
Електронний підпис
14 квітня 2024 20:56
Електронний підпис
14 квітня 2024 20:55
Фінансова звітність.rar.p7s
14 квітня 2024 20:55
Установчі документи.rar.p7s
14 квітня 2024 20:54
23. Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2024 20:54
Фінансова звітність.rar
14 квітня 2024 20:54
Установчі документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-ПЛЮС".

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-ПЛЮС".
#40264849
Переможець 5 906 611,13
UAH з ПДВ
18 квітня 2024 18:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2024 10:21

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутні - Довідка про наявність у учасника документів з питань охорони праці у відповідності до чинного законодавства - сканкопія оригіналу довідки, виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника, про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (дата видачі довідки має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі). Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами може бути отримана учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки. - лист-пояснення щодо ненадання ‒ скан-копію балансу учасника (форма № 1) за звітний період; ‒ сканкопію звіту про фінансові результати учасника (форма № 2) за звітний період; ‒ сканкопію звіту про рух грошових коштів за звітний період; - ДОГОВІР оренди нежитлових приміщень No 01/02/2020 «01» лютого 2020 року наданий у складі пропозиції є нікчемним Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до ч.1., Додатку № 2 до Тендерної документації, 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме: 1.1.2. На підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасник надає сканкопію оригіналу оборотно-сальдової відомості за підписом керівника/уповноваженої особи та головного бухгалтера. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням сканкопій оригіналів документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій договорів, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою). У разі залучення машин та механізмів субпідрядних організацій, про це зазначається у довідці із наданням сканкопії оригінала листа-підтвердженням про готовність до співпраці від субпідрядної організації. Згідно зі статтями 793, 794 ЦКУ, договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі. Якщо ж такий договір укладено строком на три роки і більше, такий договір підлягає нотаріальному посвідченню та державній реєстрації. Вимога щодо нотаріального посвідчення та державної реєстрації такого договору оренди поширюється на всі випадки оренди приміщень та будівель на строк від трьох років — незалежно від суб'єктного складу та належності приміщення до комунальної чи державної власності. Відповідно до ст. 210 ЦКУ, правочин, що підлягає державній реєстрації, є вчиненим з моменту його державної реєстрації. На сьогодні державна реєстрація правочинів, як правило, здійснюється нотаріусами. Отже, без нотаріального посвідчення та державної реєстрації договір оренди нерухомого комунального майна на строк більше 3 років вважатиметься невчиненим. 1.2.3. Довідка про наявність у учасника документів з питань охорони праці у відповідності до чинного законодавства. 1.4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. В якості документального підтвердження фінансової спроможності учасник відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" надає: ‒ скан-копію балансу учасника (форма № 1) за звітний період; ‒ сканкопію звіту про фінансові результати учасника (форма № 2) за звітний період; ‒ сканкопію звіту про рух грошових коштів за звітний період; ‒ сканкопію оригіналу довідки, виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника, про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (дата видачі довідки має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі). Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами може бути отримана учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки. У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає вище зазначені документи, такий учасник подає у складі тендерної пропозиції сканкопії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього, з одночасним наданням відповідного листа-пояснення. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати Довідку про наявність у учасника документів з питань охорони праці у відповідності до чинного законодавства - Надати сканкопію оригіналу довідки, виданої банківською установою (обслуговуючим банком), в якому відкрито рахунок учасника, про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами (дата видачі довідки має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі). Довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами може бути отримана учасником, шляхом роздруківки електронної форми довідки. - Надати лист-пояснення щодо надання документів, які є документами фінансової звітності учасника ‒ сканкопію звіту про рух грошових коштів за звітний період; - ДОГОВІР оренди нежитлових приміщень No 01/02/2020 «01» лютого 2020 року завірений належним чином, або інші документи що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (сканкопії оригіналів/належним чином завірених копій договорів, на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою з оновленою довідкою відповідно до наданих документів, або інші документи на підтвердження наявності власного обладнання матеріально-технічної бази та технологій зазначені у п. 1.1.2. Додатку 2 до тендерної документації.

Документи

18 квітня 2024 18:16
Довідка НАЗК
18 квітня 2024 18:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2024 18:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУД-ПЛЮС".
#40264849
5 906 611,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2024 18:16
Довідка НАЗК
18 квітня 2024 18:16
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 01 травня 2024 09:33
Кінець періоду оскарження: 12 травня 2024 00:00
Дата відміни: 12 травня 2024 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: виявлені порушення щодо визначення переможцем ПП «ДОБРОБУТ-ПЛЮС».