Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Редиска свіжа, першого товарного сорту, без листків, ДСТУ 6009, 1 кг; Цибуля зелена свіжа, ДСТУ 6011, 1кг; Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037, 1 кг; Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг
Очікувана вартість
8 500,00 UAH
UA-2024-04-03-012594-a ● e8d9b15596ec4697a3e411541b787e50
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
03 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Браїлівський ліцей імені В.О.Забаштанського" Жмеринської міської територіальної громади |
Код ЄДРПОУ: | 26242321 |
Вебсайт: | https://ozbs.co.ua/ |
Місцезнаходження: | 23130, Україна , Вінницька обл., смт. Браїлів, вул. Чайковського, будинок 33 |
Контактна особа: |
Павло Гаврилюк +380689658332 brayiliv.school@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Товар поставляється партіями на підставі заявок Замовника (Письмові заявки Замовника), які постачальник отримує особисто або по електронній пошті з підтвердженням про отримання..
Місце поставки Товару: Комунальний заклад "Браїлівський ліцей імені В.О.Забаштанського" (23130, Вінницька область, Жмеринський район, смт Браїлів, вул. Чайковського 33).
Постачання товару здійснюється дрібними партіями транспортом постачальника три дні на тиждень з 07:00 до 08:00 години, (транспортом з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару), згідно наданих кожного вівторка та середи попереднього тижня заявок Замовника (телефоном). Замовник має право в окремих випадках зумовлених зменшенням фактичного відвідування дітей навчальних закладів у зв’язку з не передбачуваними обставинами (дострокові канікули, карантин, тощо), зменшити або змінити обсяг замовлення до п’ятниці кожного тижня відносно попередньо наданих заявок. У разі нагальної потреби Замовник має право звернутися до Постачальника щодо поставки товару протягом 1 робочого дня з дати заявки .
Доставка, завантаження та розвантаження Товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти.
Розрахунки за товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 15 робочих днів з дати отримання товару шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 7 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Оплата товару провадиться у безготівковій формі в національній валюті – гривні, за договірною ціною, визначеною специфікацією до Договору шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки Товару: Комунальний заклад "Браїлівський ліцей імені В.О.Забаштанського" (23130, Вінницька область, Жмеринський район, смт Браїлів, вул. Чайковського 33).
Постачання товару здійснюється дрібними партіями транспортом постачальника три дні на тиждень з 07:00 до 08:00 години, (транспортом з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару), згідно наданих кожного вівторка та середи попереднього тижня заявок Замовника (телефоном). Замовник має право в окремих випадках зумовлених зменшенням фактичного відвідування дітей навчальних закладів у зв’язку з не передбачуваними обставинами (дострокові канікули, карантин, тощо), зменшити або змінити обсяг замовлення до п’ятниці кожного тижня відносно попередньо наданих заявок. У разі нагальної потреби Замовник має право звернутися до Постачальника щодо поставки товару протягом 1 робочого дня з дати заявки .
Доставка, завантаження та розвантаження Товару здійснюється автотранспортом Постачальника за власні кошти.
Розрахунки за товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 15 робочих днів з дати отримання товару шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 7 банківських днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Оплата товару провадиться у безготівковій формі в національній валюті – гривні, за договірною ціною, визначеною специфікацією до Договору шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 кілограм
Редиска свіжа, першого товарного сорту, без листків, ДСТУ 6009, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23130, Україна, Вінницька область, смт Браїлів, вул. Чайковського, буд. 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
10 кілограм
Цибуля зелена свіжа, ДСТУ 6011, 1кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23130, Україна, Вінницька область, смт Браїлів, вул. Чайковського, буд. 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
100 кілограм
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23130, Україна, Вінницька область, смт Браїлів, вул. Чайковського, буд. 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кілограм
Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23130, Україна, Вінницька область, смт Браїлів, вул. Чайковського, буд. 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Тендерна документація
03 квітня 2024 19:18 |
договір овочі ЗПП 2024 (1).docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 6009 |
Можливі значення:
|
|
Листки обрізані |
Можливі значення:
|
|
Товарний сорт |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 6011 | ||
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 7037 |
Можливі значення:
|
|
Строк достигання |
Можливі значення:
|
|
Товарний сорт |
Можливі значення:
|
|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 7037 |
Можливі значення:
|
|
Строк достигання |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Москаленко Юрій Михайлович |
7 562,50
UAH з ПДВ
|
7 562,50
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "Войтюк Леся Вікторівна" |
7 700,00
UAH з ПДВ
|
7 700,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "Войтюк Оксана Василівна" |
8 100,00
UAH з ПДВ
|
8 100,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" |
8 400,00
UAH з ПДВ
|
8 400,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Москаленко Юрій Михайлович #2971113073 |
Переможець |
7 562,50
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2024 17:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 13:14
|
ilovepdf_merged (7).pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2024 18:34
|
Овочі молоді.pdf | укладений |
11 квітня 2024 17:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 17/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |