Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
279 000,00 UAH
UA-2024-04-03-011715-a b284591b2dce4aca8f00cd2f909d02b2
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті    Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лінгурян Наталя Петрівна

+380970322356 buhsocraylikarnya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Сокирянська лікарня"Сокирянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02005852
Місцезнаходження: 60200, Україна , Чернівецька обл., місто Сокиряни, вул.Кобилянської,43
Контактна особа: Лінгурян Наталя Петрівна
+380970322356
buhsocraylikarnya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2024 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2024 00:00
Початок аукціону: 11 квітня 2024 13:54
Початок аукціону: 11 квітня 2024 13:54
Очікувана вартість: 279 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 395,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кілограм
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції: медичні відходи категорії В (ДК 021:2015 (CPV): 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60200, Україна, Чернівецька область, м.Сокиряни, вул.О.Кобилянської 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
600 штуки
16 12 37*Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи: медичні відходи категорії С (код ДК 021:2015 (CPV): 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60200, Україна, Чернівецька область, м.Сокиряни, вул.О.Кобилянської 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2024 16:50

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-04-03-011715-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 19 квітня 2024 14:25
Скарга
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Сокирянська лікарня"Сокирянської міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO b284591b2dce4aca8f00cd2f909d02b2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-03-011715-a) Класифікація за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Закупівлю було оголошено: 03.04.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "А-ЕНЕРГО". 17.04.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 4 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО". ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1) Відповідно до п.3 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав: Інформація в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутні документи, які б підтверджували наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій чистині 2) Відповідно до технічної специфікації у додатку 2 предметом закупівлі є надання послуги у сфері поводження з медичними відходами, зокрема 16 12 37* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи: медичні відходи категорії С. В порушення вимог тендерної документації ТОВ «А-ЕНЕРГО» не надало ані сканований оригінал ліцензії, ані сканований наказ про видачу ліцензії, яка б відповідала зазначеним замовником технічним вимогам. З метою створення хибного уявлення щодо відповідності ТОВ «А-ЕНЕРГО» технічним вимогам тендерної документації, даним учасником у складі тендерної пропозиції було надано: - копію Наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України № 301 від 20.03.2024 «Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» – згідно якого ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (ідентифікаційний код юридичної особи 38469527) було видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами; - копію додатку до Наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України № 301 від 20.03.2024 «Про видачу ліцензії ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» – відповідно до якого ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» було видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, в тому числі щодо небезпечних відходів – 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи (операції D9, D13, D15); - копію Договору № 11 про надання послуг у сфері управління відходами від 09.04.2024 – згідно якого ТОВ «А-ЕНЕРГО» (Замовник) доручило, ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (Виконавець) прийняло на себе зобов’язання надати послуги із управління відходами Замовника, визначених у Специфікації до договору (в тому числі щодо відходів – 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи (коди операції D9, D13, D15)). Натомість звертаємо увагу, що відповідно до ч.7 Розділу ІІІ до Тендерної документації можливість залучення субпідрядника до надання послуг не передбачено. Частинами 1, 2 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Отже, вимога тендерної документації щодо наявності ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, із зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами», не є кваліфікаційним критерієм та відноситься до технічних вимог. Згідно абзацу другого частини 3 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Із змісту вказаного положення Закону вбачається, що учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців виключно для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Таким чином, у ТОВ «А-ЕНЕРГО» були відсутні правові підстави для залучення ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» у якості субпідрядника/співвиконавця з метою забезпечення відповідності технічній вимозі тендерної документації. Окремо звертаємо увагу на протиправність залучення ТОВ «А-ЕНЕРГО» в якості субпідрядника (співвиконавця) ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» для надання послуг з управління відходами, на які у ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутня відповідна ліцензія. Закон України від 02.03.2015 № 222-VIII «Про ліцензування видів господарської діяльності» (далі – Закон № 222-VIII) регулює суспільні відносини у сфері ліцензування видів господарської діяльності, визначає виключний перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, встановлює уніфікований порядок їх ліцензування, нагляд і контроль у сфері ліцензування, відповідальність за порушення законодавства у сфері ліцензування видів господарської діяльності. Частиною 4 статті 2 Закону № 222-VIII визначено, що суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії. Відповідно до пункту 14-1 частини 1 статті 7 Закону № 222-VIII ліцензуванню підлягає, зокрема, такий вид господарської діяльності як діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами». Згідно пункту 10 частини 2 статті 17 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закон № 2320-IX) суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та/або письмову згоду (повідомлення) на транскордонне перевезення небезпечних відходів чи висновок на транскордонне перевезення відходів відповідно до закону, тощо. При цьому, відповідно до положень пункту 3 частини 2 статті 16 Закону № 2320-IX, на утворювачів відходів, крім утворювачів відходів домогосподарств, зокрема, покладено зобов’язання обробляти відходи самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, або передавати їх для оброблення суб’єктам господарювання у сфері управління відходами, які мають такий дозвіл. Частиною другою статті 27 Закону № 2320-IX встановлено, що утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані: - забезпечувати збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами (підпункт 2); - не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами (підпункт 3). Частиною третьою цієї ж статті Закону № 2320-IX передбачено, що суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний: - мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами (підпункт 1); - провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (підпункт 2). Постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» передбачено подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних послуг декларації про провадження господарської діяльності без отримання дозвільних документів, тобто отримання дозвільних документів за декларативним принципом. Постановою Кабінету Міністрів України від 31.10.2023 № 1137 «Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022р. № 314», установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів до дня набрання чинності пунктом 2 змін, затверджених цією постановою, є дійсними протягом п’яти місяців з дня набрання чинності такими змінами. Протягом зазначеного строку суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку, строки та на умовах, що передбачені Законом України «Про управління відходами». Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім пункту 2 змін, затверджених цією постановою, який набирає чинності з 9 січня 2024 року. Частиною 1 статті 1 Закону № 2320-IX визначено, що: - видалення відходів – операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1 (пункт 3); - відновлення відходів – операція, у результаті якої відходи використовуються для корисних цілей, замінюючи матеріали, які мали бути використані для виконання певної функції або які підготовлені для виконання цієї функції на підприємстві чи в іншій господарській діяльності. Перелік операцій з відновлення відходів наведено в додатку 2 (пункт 5); - управління відходами – комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів (пункт 38). Із аналізу викладених положень нормативно-правових актів вбачається наступне: 1) для здійснення конкретних операцій з оброблення конкретних відходів, суб’єкт господарювання зобов’язаний мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, в якій буде зазначено відповідний перелік небезпечних відходів із зазначенням кодів та відповідний перелік операцій, наведений у додатках 1, 2 Закону України «Про управління відходами»; 2) утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі конкретних небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, в якій буде зазначено відповідний перелік небезпечних відходів із зазначенням кодів та відповідний перелік операцій, наведений у додатках 1, 2 Закону України «Про управління відходами». Основні засади господарювання в Україні визначаються Господарським кодексом України (далі – ГК України), який регулює господарські відносини, що виникають у процесі організації та здійснення господарської діяльності між суб’єктами господарювання, а також між цими суб’єктами та іншими учасниками відносин у сфері господарювання. Частиною 7 статті 179 ГК України визначено, що господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів. Відповідно до статті 838 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов’язків за договором підряду, а перед замовником - за порушення субпідрядником свого обов’язку. Замовник і субпідрядник не мають права пред’являти один одному вимоги, пов’язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з генеральним підрядником, якщо інше не встановлено договором або законом. З наведених положень ЦК України вбачається, що, у випадку залучення до виконання роботи іншої особи (субпідрядника), послуги надаються субпідрядником не безпосередньо замовнику, а генеральному підряднику. Підрядник виступатиме перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником – як замовник. Наведений характер взаємовідносин сторін виключає можливість залучення субпідрядників у випадку необхідності надання замовнику послуг, що підлягають ліцензуванню, оскільки при залученні генеральним підрядником, який не має необхідної ліцензії, субпідрядника, який має необхідну ліцензію, для надання замовнику відповідних ліцензійних послуг, генеральний підрядник виступатиме перед замовником надавачем відповідних ліцензійних послуг, на надання яких у нього будуть відсутні законні підстави. Таким чином, є порушенням у сфері управління відходами: 1) передача замовниками (утворювачами та власниками небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів) небезпечних відходів ТОВ «А-ЕНЕРГО», яке не має ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління відповідними небезпечними відходами, в якій зазначено відповідний перелік небезпечних відходів із зазначенням кодів та відповідний перелік операцій, наведений у додатках 1, 2 Закону України «Про управління відходами»; 2) залучення ТОВ «А-ЕНЕРГО» в якості субпідрядника (співвиконавця) ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» для надання замовникам за прямими договорами послуг з управління відходами, на надання яких безпосередньо у ТОВ «А-ЕНЕРГО» відсутня відповідна ліцензія, в якій зазначено відповідний перелік небезпечних відходів із зазначенням кодів та відповідний перелік операцій, наведений у додатках 1, 2 Закону України «Про управління відходами». Частиною 1 статті 57 Закону № 2320-IX закріплено, що особи, винні за порушення у сфері управління відходами, несуть відповідно до закону дисциплінарну, адміністративну, адміністративно-господарську, цивільну чи кримінальну відповідальність за здійснення операцій у сфері управління відходами без відповідного дозволу на здійснення таких операцій або недотримання умов дозволу (підпункт 1). З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Сокирянська лікарня"Сокирянської міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-03-011715-a ID у PROZORRO b284591b2dce4aca8f00cd2f909d02b2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-03-011715- Класифікація за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Сокирянська лікарня"Сокирянської міської ради. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2024 16:59
рішення від 23.04.2024 № 7143.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2024 16:59
рішення від 30.04.2024 № 7656.pdf
Дата публікації: 02 травня 2024 11:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенння №7656-р/пк-пз від 30.04.2024 виконано, замовником скасоване рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго».
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2024 12:12
Номер скарги: UA-2024-04-03-011715-a.c2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 13 травня 2024 13:47
Скарга
Класифікація за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Комунальне некомерційне підприємство "Сокирянська лікарня"Сокирянської міської ради було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO b284591b2dce4aca8f00cd2f909d02b2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-03-011715-a) Класифікація за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Закупівлю було оголошено: 03.04.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та ТОВ "А-ЕНЕРГО". 08.05.2024 р. згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 6 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО". ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1) Відповідно до п.3 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагав: Інформація в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго» відсутні документи, які б підтверджували наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів. Свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів у складі пропозиції також відсутнє. З огляду зазначеного, пропозиція учасника ТОВ «А-Енерго» не відповідала технічним вимогам тендерної документації в цій чистині Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Сокирянська лікарня"Сокирянської міської ради у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визнання переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго», пропозиція якого не відповідала технічним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-03-011715-a ID у PROZORRO b284591b2dce4aca8f00cd2f909d02b2 (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-03-011715- Класифікація за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Сокирянська лікарня"Сокирянської міської ради. 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ «А-Енерго».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 15 травня 2024 16:09
рішення від 15.05.2024 №8571.pdf
Дата публікації: 15 травня 2024 16:08

Документи подані скаржником

19 квітня 2024 12:58
Dodatok-do-nakazu-301-pryhovana-adresa.pdf
19 квітня 2024 12:58
Olestas-EKO-Nakaz-301.pdf
19 квітня 2024 12:58
Договір Аенерго 11.pdf
19 квітня 2024 12:58
протокол (7).PDF
19 квітня 2024 12:58
скарга до АМКУ.PDF
19 квітня 2024 12:59
Електронний підпис

Документи подані замовником

25 квітня 2024 12:25
пояснення на скаргу .PDF
25 квітня 2024 12:25
пояснення на скаргу.docx
25 квітня 2024 12:25
Договір Аенерго 11 (1).pdf
25 квітня 2024 12:25
Olestas-EKO-Nakaz-301.pdf
25 квітня 2024 12:25
Dodatok-do-nakazu-301-pryhovana-adresa.pdf
25 квітня 2024 12:25
Договір оренди МАН.pdf

Документи Органу Оскарження

23 квітня 2024 16:59
рішення від 23.04.2024 № 7143.pdf
02 травня 2024 11:02
рішення від 30.04.2024 № 7656.pdf

Документи Органу Оскарження

15 травня 2024 16:08
рішення від 15.05.2024 №8571.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 223 200,00
UAH з ПДВ
223 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 259 200,00
UAH з ПДВ
259 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 травня 2024 13:57
Електронний підпис
10 травня 2024 13:53
Довідка (2).zip.p7s
10 травня 2024 13:53
Довідка (3).zip.p7s
10 травня 2024 13:53
Довідка (2).zip
10 травня 2024 13:53
Довідка (3).zip
07 травня 2024 10:15
Електронний підпис
07 травня 2024 10:14
Довідка 24г..pdf.p7s
07 травня 2024 10:14
Довідка 24г..pdf
17 квітня 2024 13:03
Електронний підпис
17 квітня 2024 12:55
Електронний підпис
17 квітня 2024 12:54
Лист згода Директор.pdf.zip
10 квітня 2024 15:45
Електронний підпис
10 квітня 2024 15:45
Електронний підпис
10 квітня 2024 15:42
Договір Аенерго 11.pdf
08 квітня 2024 14:50
Електронний підпис
08 квітня 2024 14:50
Електронний підпис
08 квітня 2024 14:49
Цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2024 14:49
Співвиконавець.rar
08 квітня 2024 14:49
МТБ.rar
08 квітня 2024 14:49
Дозвiльнi документи.rar
08 квітня 2024 14:49
Дозвiльнi документи.rar.p7s
08 квітня 2024 14:49
Право підпису.rar.p7s
08 квітня 2024 14:49
Цінова пропозиція.pdf.p7s
08 квітня 2024 14:49
МТБ.rar.p7s
08 квітня 2024 14:49
Право підпису.rar
08 квітня 2024 14:49
Співвиконавець.rar.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Рішення скасоване 223 200,00
UAH з ПДВ
07 травня 2024 09:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2024 15:27
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 223 200,00
UAH з ПДВ
08 травня 2024 16:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 09:57

Вимога про усунення невідповідностей

1.Перелік виявлених невідповідностей: - Учасником не надано інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі). Особа(и), що визначена(і) згідно з даним пунктом, складає(ють) згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України та надає(ють) її в документах, що підтверджують повноваження щодо підпису документів, згідно п.1 розділу 3 тендерної документації; - Учасником не враховано вимоги пп.1.1.1. до Додатку 1 Тендерної документації, а саме у довідці в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); - Учасником не вірно вказано одиниця виміру позиція - 16 12 37*Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи: медичні відходи категорії С, у Додатку 4 до тендерної документації; 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі). Особа(и), що визначена(і) згідно з даним пунктом, складає(ють) згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України та надає(ють) її в документах, що підтверджують повноваження щодо підпису документів; - На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням: - Повна назва замовника, - Контактна інформація (адреса, телефон), - період виконання договору, - предмет закупівлі. - Додаток 4 до тендерної документації «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» 3.Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: - інформацію (в довільній формі) з переліком уповноважених осіб щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі). Особа(и), що визначена(і) згідно з даним пунктом, складає(ють) згоду суб’єкта персональних даних на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних згідно з вимогами чинного законодавства України та надає(ють) її в документах, що підтверджують повноваження щодо підпису документів; - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із урахуванням вимог пп.1.1.1.,до Додатку 1 Тендерної документації. а саме ще вказати період виконання договору. - вірно вказано одиниця виміру позиція - 16 12 37*Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи: медичні відходи категорії С у Додатку 4 до тендерної документації;

Документи

17 квітня 2024 16:45
Довідка НАЗК
17 квітня 2024 16:44
Електронний підпис
17 квітня 2024 16:43
протокол.PDF

Вимога про усунення невідповідностей

1.Перелік виявлених невідповідностей: - Учасником не надано Інформації в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 до Додатку 2 Тендерної документації: Інформація в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів. 3.Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: Інформація в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який має свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів.

Документи

08 травня 2024 16:41
Довідка НАЗК
08 травня 2024 16:41
Електронний підпис
08 травня 2024 16:40
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2024 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
223 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2024 16:41
Довідка НАЗК
08 травня 2024 16:41
Електронний підпис
08 травня 2024 16:40
протокол.PDF