Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Шкільна, 2 |
Контактна особа: |
Бадьора Олена Олександрівна +380677617385 lenaelena3202rn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2024 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 19 473 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 194 737,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3 % від очікуваної вартості закупівлі, що становить 584 211,00 (П’ятсот вісімдесят чотири тисячі двісті одиннадцять гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія з грошовим покриттям, з накладеним кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи гаранта та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) повинен складати не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію (у разі підписання гарантії не керівником фінансової установи, надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису банківської гарантії від імені фінансової установи), копію ліцензії на здійснення банківської діяльності або копію витягу з Державного реєстру банків про право банку на здійснення банківської діяльності. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати копію такого договору у складі тендерної пропозиції. Документи щодо забезпечення тендерної пропозиції завантажуються Учасником до електронної системи закупівель разом з тендерною пропозицією. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. Згідно п. 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей. Інформація щодо реквізитів банка беніфіціара: Повне найменування банку: ПАТ АБ «Укргазбанк»; Місцезнаходження: 03087, м. Київ, вул. Єреванська, б. 1; SWIFT-код банку беніфіціара: UGASUAUK; Банківські реквізити Беніфіціара: п/р UA413204780000026000924419434 в АБ «Укргазбанк». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 584211 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник на підставі статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та урахуванням Особливостей має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення закупівлі. Учасник-переможець надає Замовнику забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від суми договору, яка повинна містити усі обов’язкові реквізити, передбачені п. 26 Розділу ІІІ «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами та доповненнями), відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній валюті та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна діяти протягом строку, визначеного у проекті договору та бути з грошовим забезпеченням (покриттям). Банківська гарантія має бути видана у строк не раніше дати визначення учасника переможцем та до моменту підписання договору, та повинна бути чинна протягом всього строку виконання договору. Разом із банківською гарантією, як невід’ємна частина надаються: копія ліцензії, виданої банку чи іншого документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів; копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (зазначені копії повинні бути завірені банком); довідка в довільній формі, видана банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим забезпеченням (покриттям) та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії; доказ транзакції - за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). У разі якщо учасник-переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній валюті країни замовника - гривні або в іноземній валюті (валюті тендерної пропозиції наданої учасником-переможцем) на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів в учасника-переможця. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) принципіалом зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога бенефіціара до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах бенефіціара зазначає, у чому полягає порушення пренципіалом основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Згідно п. 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 цих особливостей. * Інформація щодо реквізитів банка беніфіціара: Повне найменування банку: ПАТ АБ «Укргазбанк»; Місцезнаходження: 03087, м. Київ, вул. Єреванська, б. 1; SWIFT-код банку беніфіціара: UGASUAUK; Банківські реквізити Беніфіціара: п/р UA413204780000026000924419434 в АБ «Укргазбанк». |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 15:37 |
Оголошення .doc | |
03 квітня 2024 15:37 |
Додаток 2 .doc | |
03 квітня 2024 15:37 |
Додаток 1 - тендерна пропозиція.doc | |
03 квітня 2024 15:37 |
Тендерна документація .doc | |
03 квітня 2024 15:37 |
Додаток 4 - технічні та якісні вимоги (1).doc | |
03 квітня 2024 15:37 |
Додаток 3 - проєкт договору .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-04-22-000057 ● abf6e97b82de44d88187744b59ba1027
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2024 16:23 |
Н А К А З
22.04.2024 № 29-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (UA-2024-04-03-009918-a), яку проводить Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс".
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-04-23 09:43:01
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі моніторинг процедури закупівлі: код ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя) (ID: UA-2024-04-03-009918-a), яку проводить Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Додатком 2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» тендерної документації визначено вимогу надання наступних документів:
- довідку в довільній формі з переліком мережі АЗС в м. Запоріжжі на яких може здійснюватися відпуск дизельного палива та бензину А-95 за скретч-картками та/або талонами та смарт-картками;
- копії документів, якими підтверджується право власності або право користування АЗС (зокрема, оренда, або зберігання пального, або партнерське обслуговування скретч-карток та\або талонів та смарт-карток Учасника на АЗС тощо), що зазначені у довідці (п. 2.4 цього додатку).
Відповідно пункту 29 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Пунктами 1 та 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено підтвердження учасниками наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи вищезазначене, прошу надати пояснення, чому всупереч пункту 29 Особливостей в тендерній документації Замовника зазначено вимогу щодо підтвердження обладнання, матеріально-технічної бази, в частині переліку мережі АЗС в м. Запоріжжі та надання копій документів, якими підтверджується право власності або право користування АЗС.
2. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції, посилання на закупівлі в інформаційно-аналітичній системі prozorro.gov.ua тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, виходячи із розрахунку 55,63 грн/л дизельного палива та бензину А-95.
3. Також, прошу надати пояснення щодо потреби в закупівлі UA-2024-04-03-009918-a, враховуючі триваючі процедури закупівель (відкриті торги) за ідентифікаторами UA-2024-03-15-006310-a (53,95 грн/л), UA-2024-03-07-007492-a (52,89 грн/л), UA-2024-02-16-006496-a (51,37 грн); завершені процедури закупівель (запити цінових пропозицій) за ідентифікаторами UA-2024-04-05-009535-a (50,04 грн/л), UA-2024-04-02-009688-a (47,46 грн/л), UA-2024-03-21-009766-a (47,88 грн/л).
Для розрахунку потреби зазначити в поясненні витрати на придбання дизельного палива та бензину А-95 за 2023 рік, план закупівель на 2024 рік, при перевищенні обсягів закупівель в 2024 року в порівнянні з 2023 роком вказати причини (збільшення кількості рейсів, підвищення норм витрат пального, придбання додаткових транспортних засобів тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Валерій ГОЛУБ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-04-26 15:54:49
пояснення замовника
На Ваш запит від 23.04.2024 у межах проведення моніторингу до закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.) (UA-2024-04-03-009918-a) повідомляємо наступне.
1. Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Додаток № 2 до Тендерної документації передбачає перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника.
Саме підпункт 1.1. Розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації передбачає кваліфікаційні критерії на виконання вимог статті 16 Закону (з урахуванням Особливостей), а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Інші кваліфікаційні критерії, Замовником до Учасників у тендерній документації не передбачалися.
Щодо зазначених у Вашому запиті документів, повідомляємо, що вони не стосуються кваліфікаційних вимог, що ставляться до Учасників.
Відповідно до пункту 2.4. розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен надати: «Довідку в довільній формі з переліком мережі АЗС в м. Запоріжжі на яких може здійснюватися відпуск дизельного палива та бензину А-95 за скретч-картками та/або талонами та смарт-картками.».
Так, відповідно до пункту 2.5. розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації учасник повинен надати документи на виконання інших вимог Замовника, а саме: «Копії документів, якими підтверджується право власності або право користування АЗС (зокрема, оренда, або зберігання пального, або партнерське обслуговування скретч-карток та\або талонів та смарт-карток Учасника на АЗС тощо), що зазначені у довідці (п. 2.4 додатку № 2 до Тендерної документації):
- У разі якщо Учасник є власником АЗС- в складі пропозиції надаються копії документів, якими підтверджується право власності на АЗС.
- У разі користування Учасником зазначеними АЗС на підставі договору(-ів) оренди/суборенди на АЗС– надається копія(-ї) договору(-ів), укладеного(-них) між Учасником та власником/орендарем АЗС.
- У разі користування Учасником зазначеними АЗС на підставі будь-якого іншого(-их) договору(-ів), згідно якого(-их) відпуск нафтопродуктів здійснюватиметься за скретч-картками та/або талонами та смарт-картками, що пропонуються Учасником, на АЗС (договір зберігання пального або договір про партнерське обслуговування скретч-карток та/або талонів та смарт-карток тощо), – надається копія(-ї) відповідного(-их) договору(-ів), укладеного(-их) між Учасником та власником або орендарем АЗС, або зберігачем палива на АЗС.
В договорах повинен бути зазначений перелік АЗС відповідно до довідки (п. 2.4 цього додатку).».
Таким чином, вимоги Замовника щодо надання інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям знаходяться у підпункті 1.1. Розділу І Додатку № 2 до Тендерної документації. У переліку документів, які Учасник повинен надати для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, Замовник не встановлює вимоги, що відносяться до вимог відповідно п. 1 частини 2 статті 16 Закону а саме наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимоги, встановлені Замовником пункті 2.4. знаходяться у розділі 2 Додатку 2 до Тендерної документації. Вимоги, зазначені у цих пунктах встановлені Замовником відповідно до абзацу 1 пункту 3 статті 22 Закону, а саме: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Пунктом 4 Статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
2. Розмір витрат визначається замовником виходячи з затвердженого графіку руху, маршрутів, кількості транспорту на кожному маршруті, норм витрат палива та ціни палива.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначаються замовником відповідно до вимог, які встановлюються до даного виду товару.
Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) затверджено Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Вимогам, установленим в вищезазначеному технічному регламенті, відповідають ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови та ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови, затверджені наказом Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 28.05.2015 № 45 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, національних стандартів України, скасування нормативних документів України та міждержавних стандартів в Україні».
Також, на підставі технічного регламенту дозволяється введення в обіг і обіг палив, які ввозяться на митну територію України з держав - членів ЄС та інших держав (крім палива походженням з Російської Федерації та Республіки Білорусь та/або палива, власниками якого є юридичні особи, які зареєстровані на території Російської Федерації та Республіки Білорусь, або кінцевими бенефіціарами яких є Російська Федерація та Республіка Білорусь, фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України “Про санкції”), на підставі документа, що підтверджує відповідність нафтопродуктів вимогам цього Технічного регламенту, виданого іноземним суб’єктом господарювання або органом з оцінки відповідності мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів стандартам EN 228 (автомобільні бензини) і EN 590 (дизельне паливо) або їх аналогів, - до припинення або скасування воєнного стану в Україні та протягом наступних 90 календарних днів.
Вимоги до АЗС встановлені замовником з урахуванням особливостей роботи підприємства, а саме наявності великої кількості великогабаритних автобусів МАЗ, які постійно обслуговують пасажирські маршрути загального користування у місті Запоріжжі та потребують одночасної заправки паливом з метою уникнення порушення графіку руху. Також підприємство має великогабаритну спецтехніку, аварійні та чергові автомобілі, що обслуговують підприємство та контактну мережу.
Вимоги щодо відстані від об’єктів замовника до розташування АЗС встановлені з метою дотримання принципів економії шляхом зменшення «нульових пробігів» при заправці транспорту підприємства.
Визначення потреби в паливі здійснюється замовником на підставі аналізу фактичного використання палива для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, а саме виходячи з затвердженого графіку руху, маршрутів, кількості транспорту на кожному маршруті та норм витрат палива.
Очікувана вартість закупівлі визначається Замовником, відповідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі-Наказ) . Відповідно до абз.1 п.п.2 пункту 1 розділу 3 Наказу одним з варіантів для отримання інформації про ціну товарів та послуг є направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам, офіційним представникам та дилерам, постачальникам конкретного товару, надавачам послуг. Замовник визначає очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних з цінових пропозицій.
Замовником було отримано 3 комерційні пропозиції з наступними цінами:
№ з/п Найменування організації, що надала моніторинг Вартість 1 л. дизельного палива, грн.. з ПДВ Вартість 1 л. бензину А-95 грн. з ПДВ
1 ТОВ «ФУЕЛ ТРЕЙД» 55,96 55,40
2 ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» 55,64 55,29
3 ТОВ «ТРЕЙД НАФТА» 55,41 55,24
Середньоарифметичні ціни розраховані наступним чином:
- середньоарифметична ціна на дизельне паливо становить 55,67 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (55,96 грн.+ 55,64 грн. + 55,41 грн.)/3.
- середньоарифметична ціна бензин А-95 становить 55,31 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (55,40 грн.+ 55,29 грн. + 55,24 грн.)/3.
Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить 19 473 700,00 грн. з ПДВ та розрахована за формулою: (55,67 грн. х 320 000 л.) + ( 55,31 грн. х 30 000 л.) = 17 814 400,00 грн. + 1 659 300,00 грн. = 11 246 800,00 грн. з ПДВ.
3. Щодо триваючих процедур закупівель, зазначених у Вашому запиті повідомляємо наступне.
За закупівлями UA-2024-03-07-007492-a та UA-2024-02-16-006496-a Східним офісом Держаудитслужби України в Запорізькій області проведено фінансовий моніторинг та виявлені порушення у сфері публічних закупівель.
Підприємство «Запоріжелектротранс», не погоджуючись з висновками Держаудитслужби України, звернулося з відповідними позовними заявами до суду.
На теперішній час зазначені процедури закупівель не завершені та договори постачання не укладені.
За процедурою UA-2024-03-15-006310-a, Замовником 24.04.2024 на підставі рішення АМКУ внесені зміни до тендерної документації та продовжено строк подання тендерних пропозицій.
Обсяг палива за укладеними договорами, що проведені шляхом запиту пропозицій постачальників (бензин А-95: UA-2024-04-05-009535-a, та дизельне паливо: UA-2024-04-02-009688-a, UA-2024-03-21-009535-a) станом на 26.04.2024, отримано підприємством «Запоріжелектротранс» в повному обсязі.
Звертаємо Вашу увагу, що дизельне паливо та бензин А-95 критично необхідні підприємству для заправки автомобільного транспорту.
Відбір надійного постачальника є пріоритетним завданням Замовника під час проведення закупівель палива для роботи Підприємства.
Наголошуємо, що підприємство «Запоріжелектротранс» виконує обов’язки по обслуговуванню пасажирських маршрутів загального користування у місті Запоріжжі, займається ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, організовує пункти обігріву для мешканців міста під час виконання аварійно-рятувальних робіт, має великогабаритну спецтехніку, аварійні та чергові автомобілі, що обслуговують підприємство та інфраструктуру міста Запоріжжя.
Виконавчим комітетом Запорізької міської ради з підприємством «Запоріжелектротранс» укладено Договір про організацію надання транспортних послуг в особливий період для забезпечення системи життєдіяльності населення в особливий період (мобілізаційне завдання).
Розпорядженням голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 31.05.23 №262 Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту визнане критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період у Запорізькій області, яке підлягає підтвердженню не рідше 1 разу на рік.
Тому, Замовник повинен бути впевнений у надійності та сумлінності постачальника, а також завжди мати укладений договір або договори на постачання паливно-мастильних матеріалів.
Станом на дату надання пояснень, у Замовника відсутні укладені договори на постачання дизельного палива та бензину. Неналежне постачання паливом підприємства, становить загрозу не лише для підприємства, а для всіх містян Запоріжжя.
Отже, оголошення нових процедур закупівель є вимушеною мірою, для забезпечення безперебійної роботи підприємства.
Підприємство «Запоріжелектротранс» у 2024 році не збільшувало норми витрат палива, не придбало нових транспортних засобів. Кількість транспортних засобів та рейсів варується в залежності від ситуації в місті, пов’язаною з військовою агресією росії та іншими факторами.
Щодо зміни протяжності маршрутів, то з 22.03.2024, після ракетного удару по греблі Дніпрогрес та її перекриттям для автобусів та тролейбусів, деякі пасажирські маршрути зазнали змін та збільшилася їх протяжність.
Але збільшення кількості оголошених тендерів на закупівлю палива пов’язано не зі змінами у маршрутах, а з тим, що більшість процедур закупівель через низьку факторів не завершена шляхом укладання договорів на постачання.
Щодо витрат дизельного пального та бензину в 2023 році повідомляємо, що підприємство «Запоріжелектротранс» за укладеними договорами отримало 1 735 256 літрів палива на загальну суму 88 135 125,90 грн.
Згідно затвердженого фінансового плану підприємства на 2024 рік, обсяг закупівель (бензину та дизельного палива) становить 2 423 300 л. на загальну суму 115 007 910,00 грн.
Звертаємо увагу, що прогнозовані обсяги закупівель можуть змінюватися в бік зменшення через коливання ціни на ринку. Так, середньоарифметична вартість палива (бензину та ДП) згідно фінансового плану складає 51,27 грн за літр (розрахунок: 115 007 910,00грн./2 423 300л.). У той час, коли, згідно даних сайту https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/reg/zaporozhskaya/ станом на 25.04.2024 у Запорізькій області середня ціна на бензин А-95 складає 55,17 грн., ДП – 54,80 грн.
Також повідомляємо, що підприємство «Запоріжелектротранс» жодного разу не вчиняло дій щодо закупівлі палива за завищеними цінами. Так, співробітники підприємства на постійній основі проводять моніторинг цін на паливо та його коливання на ринку. У всіх без винятку договорах передбачено право Замовника на зменшення ціни за одиницю товару, у разі коливання ціни в бік зменшення. Тому, у разі наявності укладеного договору з цінами, які є вищими за середні ціни по області, підприємство звертається до постачальників з відповідним листом та підписує додаткову угоду на зменшення ціни на паливо.
Додатково повідомляємо, що за перший квартал 2024 року підприємство «Запоріжелектротранс» отримало 460 903 л. на загальну суму 23 805 753,02 грн., що відповідає затвердженому фінансовому плану підприємства «Запоріжелектротранс» на 2024 рік та не перевищує запланованих обсягів закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-02 13:00:50
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі моніторинг процедури закупівлі: код ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам, м. Запоріжжя) (ID: UA-2024-04-03-009918-a), яку проводить Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Замовником зазначено про надання комерційних пропозицій 1 ТОВ «ФУЕЛ ТРЕЙД» 55,96 55,40 2 ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» 55,64 55,29 3 ТОВ «ТРЕЙД НАФТА» 55,41 55,24, з яких надано комерційну пропозицію ТОВ «ФУЕЛ ТРЕЙД» (лист від 02.04.2024 №74) та ТОВ «СЕНТАЙМ ГРУП» (лист від 02.04.2024 №02/04-1).
Враховуючі вищезазначене, прошу надати комерційну пропозицію ТОВ «ТРЕЙД НАФТА».
2. Змовником зазначено, що за перший квартал 2024 року підприємство «Запоріжелектротранс» отримало 460 903 л. на загальну суму 23 805 753,02 грн., що відповідає затвердженому фінансовому плану підприємства «Запоріжелектротранс» на 2024 рік та не перевищує запланованих обсягів закупівлі.
Електронна система закупівель містить наступну інформацію щодо закупівель:
- UA-2023-12-21-014766-a, укладено договір на суму 19,36 млн грн із врахуванням змін, щодо придбання 346 895 л ДП та 29 770 л бензину А-95)
- UA-2024-04-05-009535-a, укладено договір на 250,00 тис. грн щодо придбання 5000 л бензину А-95;
- UA-2024-04-02-009688-a, укладено договір на 4,27 млн. грн щодо придбання 90 000 л ДП;
- UA-2024-03-21-009766-a, укладено договір на 2,87 млн. грн щодо придбання 60 000 л ДП;
Таким чином, за відкритими торгами та трьома запитами цінових пропозицій сумарно придбано 496 895 л ДП та 34 770 л бензину А-95.
Враховуючі розбіжність в інформації Замовника та інформації prozorro.gov.ua прошу надати інформацію щодо отримання 460 903 л. на загальну суму 23 805 753,02 грн за вищезазначеними договорами, враховуючі кожен договір (якщо придбання здійснювалось не за цими договорами та ідентифікаторами закупівель, зазначити договір, ідентифікатор, обсяги постачання, суму постачання, залишок ДП та бензину, які не поставлено за договорами).
3. Крім того, зазначити про терміни укладання договору за процедурою UA-2024-02-16-006496-a (процедура перебуває у стадії «повідомлення про намір укласти договір» на суму 18,16 млн грн), із наданням документу, яким обґрунтована необхідність продовження строку для укладення договору до 60 днів.
4. Також, зазначити про терміни укладання договору UA-2024-03-07-007492-a (процедура перебуває у стадії «повідомлення про намір укласти договір» на суму 18,51 млн грн), із наданням документу, яким обґрунтована необхідність продовження строку для укладення договору до 60 днів.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 15:12:25
Пояснення на запит від 02.05.2024
Управлінню Східного офісу Держаудитслужби у Запорізькій області
На Ваш запит від 02.05.2024 у межах проведення моніторингу до закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.) (UA-2024-04-03-009918-a) повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 14 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно з пунктом 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
Частиною 3 статті 8 Закону встановлено, що повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а також опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель (ч.5 ст. 8 Закону).
Як вбачається із Вашого запиту, орган державного фінансового контролю запитує інформацію, яка не є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-03-009918-a, оскільки стосується господарської діяльності Замовника та інших процедур закупівель та жодним чином не стосується аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення даної процедури закупівлі.
Таким чином, Ваш запит про надання пояснень щодо процедур закупівель UA-2023-12-21-014766-а, UA-2024-04-05-009535-а, UA-2024-04-02-009688-а, UA-2024-03-21-009766-а, а також інформації щодо використаних Замовником обсягів палива у 2024 році, порушує вимоги ст. 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади, їх посадові особи мусять діяти на підставі, у межах повноважень і у спосіб, що їх передбачають Конституція і закони України.
На підставі вищевикладеного, Замовник надає комерційну пропозицію ТОВ «Трейднафта», на підставі якої також визначалася очікувана вартість закупівлі та яка помилково не завантажена замовником до електронної системи закупівель 26.04.2024.
Додатково повідомляємо, що за процедурами закупівель UA-2024-02-16-006496-a та UA-2024-03-07-007492-a проводився моніторинг та Держаудитслужбою складені висновки, з якими Замовник не погоджується та у встановлений законом строк, звернувся до суду з відповідними позовними заявами.
Додаток на 1 арк. у 1 прим.
В.о.генерального директора Олександр ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами здійснення моніторингу закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.) (UA-2024-04-03-009918-a), що проводився у період з 22.04.2024 по 14.05.2024 Управлінням Східного офісу Держаудитслужби у Запорізькій області встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації. В інформації про результати моніторингу закупівлі зазначається, що дослідженням питання відповідності тендерної документації чинному законодавству, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 29 Особливостей, в частині встановлення вимог підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які не передбачені чинним законодавством. У висновку про результати моніторингу зазначається, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень) або розірвати договір, якщо він укладений станом на 13.05.2024, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу, оскільки не вважає, що запитувані в тендерній документації від учасників закупівлі довідки та документи відносяться до документів на підтвердження кваліфікаційних вимог. Наголошуємо, що Підприємство «Запоріжелектротранс» виконує обов’язки по обслуговуванню пасажирських маршрутів загального користування у місті Запоріжжі, займається ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, організовує пункти обігріву для мешканців міста під час виконання аварійно-рятувальних робіт, має великогабаритну спецтехніку, аварійні та чергові автомобілі, що обслуговують підприємство та інфраструктуру міста Запоріжжя. Виконавчим комітетом Запорізької міської ради з підприємством «Запоріжелектротранс» укладено Договір про організацію надання транспортних послуг в особливий період для забезпечення системи життєдіяльності населення в особливий період (мобілізаційне завдання). Розпорядженням голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації від 31.05.2023 №262 Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту визнане критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період у Запорізькій області, яке підлягає підтвердженню не рідше 1 разу на рік. Тому, Замовник повинен бути впевнений у надійності та сумлінності постачальника. Будь які затримки в постачання товару, а саме пального для заправки автомобільного транспорту, відмова у заправці пальним на АЗС з причини неналежної роботи АЗС, або з причини відсутності пального на АЗС, підвищення ціни товару з порушенням проценту його коливання або взагалі відмова від його постачання за укладеним договором може суттєво зашкодити виконанню обов’язків Замовника, спрямованих на врятування і збереження життя людей у місті, що в свою чергу призведе до незворотних наслідків. Також, хочемо наголосити, що в період проведення моніторингу орган державного фінансового контролю запитував інформацію щодо господарської діяльності замовника та інших процедур закупівель замовника, що жодним чином не стосується аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-03-009918-a та є порушенням вимоги ст. 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади, їх посадові особи мусять діяти на підставі, у межах повноважень і у спосіб, що їх передбачають Конституція і закони України, зокрема Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178. Додатково повідомляємо, що за результатами процедури закупівлі договір не укладався. На підставі вищезазначеного, навіть при наявності заперечень щодо встановлених порушень зазначених у висновку за результатом моніторингу замовником 22.05.2024 прийняте рішення відмінити закупівлю Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.) (UA-2024-04-03-009918-a) відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень). В.о.генерального директора Олександр ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ
2024-05-22 15:19:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 травня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" |
19 471 200,00
UAH з ПДВ
|
19 471 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНТАЙМ ГРУП" #44021585 |
Переможець |
19 471 200,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2024 14:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2024 13:49
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 22 травня 2024 15:33 |
Кінець періоду оскарження: | 02 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 02 червня 2024 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | За результатами здійснення моніторингу закупівлі: Код за ДК 021:2015 – 0913(09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо (09134200-9), Бензин А-95 (09132000-3) по скретч-карткам та/або талонам та смарт-карткам. м. Запоріжжя.) (UA-2024-04-03-009918-a), що проводився у період з 22.04.2024 по 14.05.2024 Управлінням Східного офісу Держаудитслужби у Запорізькії області встановлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації. В інформації про результати моніторингу закупівлі зазначається, що дослідженням питання відповідності тендерної документації чинному законодавству, встановлено порушення частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 29 Особливостей, в частині встановлення вимог підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які не передбачені чинним законодавством. У висновку про результати моніторингу зазначається, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень) або розірвати договір, якщо він укладений станом на 13.05.2024, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України. За результатами процедури закупівлі договір не укладався. Отже, на виконання висновку про результати моніторингу вирішено здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів |
22 травня 2024 15:33
|
Електронний підпис |
22 травня 2024 15:31
|
Протокол |