Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Опорний заклад "Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 23547221 |
Місцезнаходження: | 37552, Україна , Полтавська обл., село Засулля, Молодіжна, 81-А |
Контактна особа: |
Волкова Тетяна Михайлівна +380992492767 Zasgimntender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2024 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 124 060 395,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 620 301,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики від ____№ _____. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 15:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 15:36 |
додатки.pdf | |
03 квітня 2024 15:36 |
Технічне-завдання.pdf | |
03 квітня 2024 15:36 |
пояснювальна записка.pdf | |
03 квітня 2024 15:36 |
ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ.pdf | |
03 квітня 2024 15:36 |
PL04A_03 ТД роботи .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги тендерної документації цієї закупівлі жодним чином не обмежують конкуренцію та/або не призводять до дискримінації учасників закупівлі.
Таким чином наявної у тендерній документації інформації та формату її викладення достатньо для того, щоб учасник своєчасно та якісно підготував свою тендерну пропозицію, у т.ч. і кошторисну документацію.
З урахуванням викладеного, кошторисна документація у форматі imd або ibs (АВК5) учасникам надана не буде».
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000167 ● 7957d94482544d97bc3511708033f702
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 18:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 № 45-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
20.05.2024 № 45-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-04-03-009300-a, 03.04.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-21 18:14:49
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 124 060 395,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-03-009300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
- 08.04. 2024 замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей зокрема щодо наступного: «1. Просимо надати дозвіл АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ що не має потреби в дозволі.».
Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на вимогу тендерної документації щодо якої виявлено вищевказану невідповідність.
- Яким чином та на підставі яких документів замовником визначено відповідність учасника встановленій вимозі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 15:32:46
Пояснення на вимогу
20 травня 2024 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області прийнятий наказу № 45-3 про початок моніторингу № UA-2024-04-03-009300-a.
21 травня 2024 року в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель розміщений запит Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про надання пояснень з наступних питань:
1. На підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. 08.04. 2024 замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей зокрема щодо наступного: «1. Просимо надати дозвіл АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ що не має потреби в дозволі.».Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на вимогу тендерної документації щодо якої виявлено вищевказану невідповідність.
3.Яким чином та на підставі яких документів замовником визначено відповідність учасника встановленій вимозі?
На виконання отриманого запиту Опорний заклад «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» (надалі за текстом – Замовник закупівлі) повідомляє наступне.
По першому питанню запита: на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
На момент оголошення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенського району, Полтавської області» ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-03-009300-а (далі — Закупівля) в Замовника було виготовлено проектно – кошторисну документацію, яка затверджена рішенням виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області № 1 від 24.01.2024 року та отримала позитивний експертний звіт № 09/0690Е-01/24 від 09.01.2024. Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Так як по зведеному кошторисному розрахунку загальна сума витрат становить 128 156 917,00 грн.:
- Кошти на утримання служби замовника – 876740,00 грн.
- Кошти на здійснення технічного нагляду – 1315110,00 грн.
- Кошти на проведення процедури закупівлі – 175348,00 грн.
- Кошти на оплату послуг, пов’язаних з введення в експлуатацію – 12600,00 грн.
- Вартість робіт з інженерних вишукувань – 416450,00 грн.
- Вартість проектних робіт – 442400,00 грн.
- Вартість експертизи проектної документації – 139720,00 грн.
- Кошти на здійснення авторського нагляду – 35400,00 грн.
- ПДВ на вищевказані витрати – 682753,40 грн.
Очікувана вартість для проведення процедури закупівлі – 124 060 395,60 грн.
Експетний звіт, зведений кошторисний розрахунок, рішення про затвердження проектно-кошторисної документації та відомість обсягів робіт додаємо.
По другому питанню запита: 08.04. 2024 замовником розміщено вимогу про усунення невідповідностей зокрема щодо наступного: «1. Просимо надати дозвіл АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ що не має потреби в дозволі.». Враховуючи зазначене, просимо надати посилання на вимогу тендерної документації щодо якої виявлено вищевказану невідповідність.
Беручи до уваги, що по даній закупівлі подав тендерну пропозицію єдиний учасник КОНСОРЦІУМ «СОЮЗ БУД» (об’єднання кількох підприємств) та за вимогою ПРООН, які контролюють використання залучених коштів Європейського інвестиційного банку в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України на етапі кваліфікації учасників та перевірки документів було прийнято рішення надіслати на його адресу запит стосовно отримання дозволу АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ що не має потреби в дозволі.
Тендерною документацією закупівлі не передбачено обов’язок для об’єднання учасників, у разі подання своєї тендерної пропозиції, надати дозвіл АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ, що не має потреби в дозволі.
Під час розгляду тендерної пропозиції Консорціума «Союз Буд» не було встановлено жодних обставин з цього приводу, які б вказували на наявність невідповідності інформаціїта/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагаєтьсятендерної документацією.
З метою дотримання загальних принципів публічних закупівель та з метою дотримання вимог законодавства у сфері захисту економічної конкуренції, Замовником було прийнято рішення надіслати вищезгадану вимогу.
8 травня 2024 року відповідна вимога була оприлюднена в електронній системі закупівель.
З урахуванням вищевикладеного, Замовник не має можливості надати посилання пункту тендерної документації, щодо якого виявлено вищевказану невідповідність не має можливості через відсутність такого пункту.
По третьому питанню запита: яким чином та на підставі яких документів замовником визначено відповідність учасника встановленій вимозі?
Тендерною документацією закупівлі відсутній пункт щобо об’єднання учасників про подачу у складі тендерної пропозиції дозволу АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ, що не має потреби в дозволі, а тому оцінка відповідності Консорціума «Союз Буд» виконання вимоги здійснювалась відповідно п. 5 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V Тендерної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-21 18:16:15
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 124 060 395,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-03-009300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-24 14:53:37
Відповідь щодо оприлюднення обгрунтування закупівлі на власному веб сайті
20 травня 2024 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області прийнятий наказу № 45-3 про початок моніторингу № UA-2024-04-03-009300-a.
21 травня 2024 року в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель розміщений запит Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про надання пояснень з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
На виконання отриманого запиту Опорний заклад «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» (надалі за текстом – Замовник закупівлі) повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення публіковано Замовником закупівлі на власному веб-сайті за посиланням
https://zasgimn.pl.ua/publichna-informatsiya/publichni-koshty-0/zakupivli
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-29 10:01:51
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 124 060 395,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-03-009300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Відповідно яких пунктів тендерної документації, інших норм чинного законодавства замовником передбачено умови для участі у закупівлі об’єднання учасників?
- яким чином та на підставі яких норм чинного законодавства в тендерній документації замовником зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та підставам, визначеним пунктом 47 цих Особливостей для об’єднання учасників?
- яким чином замовником здійснено перевірку тендерної пропозиції учасника на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутності підстав для відхилення, передбачених пунктом 47 Особливостей ?
- чи встановлено в тендерній документації замовника екологічні характеристики товару, роботи чи послуги, та застосування заходів із захисту довкілля? Зазначити пункти/посилання тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-03 18:17:17
Відповідь на запит
29 травня 2024 року в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель розміщений запит Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про надання пояснень з наступних питань:
1. Відповідно яких пунктів тендерної документації, інших норм чинного законодавства замовником передбачено умови для участі у закупівлі об’єднання учасників?
2. Яким чином та на підставі яких норм чинного законодавства в тендерній документації замовником зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та підставам, визначеним пунктом 47 цих Особливостей для об’єднання учасників?
3. Яким чином замовником здійснено перевірку тендерної пропозиції учасника на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутності підстав для відхилення, передбачених пунктом 47 Особливостей ?
4. Чи встановлено в тендерній документації замовника екологічні характеристики товару, роботи чи послуги, та застосування заходів із захисту довкілля? Зазначити пункти/посилання тендерної документації.
На виконання отриманого запиту Опорний заклад «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» (надалі за текстом – Замовник закупівлі) повідомляє наступне.
На виконання отриманого запиту Опорний заклад «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» (надалі за текстом – Замовник закупівлі) повідомляє наступне.
По першому питанню запита: відповідно яких пунктів тендерної документації, інших норм чинного законодавства замовником передбачено умови для участі у закупівлі об’єднання учасників?
Положення Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (п. 37 ч. 1 ст. 1) передбачають, що учасником процедури закупівлі може бути фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа — резидент або нерезидент, у т. ч. об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до п. 5 розділу І тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
П.п. 5.5.1 п. 5.5 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що у разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників -- підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановленими ст. 17 Закону (п. 47 Особливостей – під час їх застосування), подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання, окремо.
Таким чином з метою недопущення порушення такого принципу публічних закупівель як недискримінація учасників, для всіх учасників закупівлі були встановлені рівні умови.
По другому питанню запита: яким чином та на підставі яких норм чинного законодавства в тендерній документації замовником зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та підставам, визначеним пунктом 47 цих Особливостей для об’єднання учасників?
У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування).
Ч. 5 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що у разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
П.п. 5.5.1 п. 5.5 розділу ІІІ тендерної документації передбачає, що у разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників -- підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановленими ст. 17 Закону (п. 47 Особливостей – під час їх застосування), подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання, окремо.
Таким чином, замовник закупівлі здійснював оцінку підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації, як того вимагає ч. 5 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
По третьому питанню запита: Яким чином замовником здійснено перевірку тендерної пропозиції учасника на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та відсутності підстав для відхилення, передбачених пунктом 47 Особливостей ?
З метою переконання у тому, що учасник може своєчасно та у повному обсязі виконати будівельні роботи, замовником закупівлі були встановлені наступні кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази (п.п. 5.1 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації), наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п.п. 5.2 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації), наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів (п.п. 5.3 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації), наявність фінансової спроможності (п.п. 5.4 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації), а також підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей.
Перевірка тендерної пропозиції Консорціума «Союз Буд» на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям відбувалась наступним чином:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази – відповідність цього показника визначався замовником на підставі відомості ресурсів, який передбачає наявності відповідної кількості МТО для своєчасного та у повному обсязі робіт. Надана учасником інформація про кількість МТО є достатньою для виконання робіт згідно до затвердженого графіку.
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – відповідність цього показника визначався замовником на підставі відомості ресурсів, який передбачає наявності відповідної кількості МТО для своєчасного та у повному обсязі робіт. Надана учасником інформація про кількість МТО є достатньою для виконання робіт згідно до затвердженого графіку.
- наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів – тендерною документацією передбачено підтвердження відповідного досвіду робот, а саме не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі. Учасником надана інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 тендерної документації, а також завірені копії підтверджуючих документів, а саме: аналогічних договорів з додатковими угодами та актами виконаних робіт на всю суму договору. Учасник процедури закупівлі виконав дану вимогу.
- наявність фінансової спроможності – тендерною документацією передбачено, що мінімальний розмір середньорічного обороту (середнє арифметичне значення річних оборотів) за останні 4 календарних роки (2020-2023 роки) повинен бути не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасником процедури закупівлі надана фінансова звітність, Довідка щодо мінімального розміру середньорічного обороту та Довідка щодо звіту про рух грошових коштів за чотири попередні календарні роки. Учасник процедури закупівлі виконав дану вимогу.
- відсутность підстав для відхилення, передбачених пунктом 47 Особливостей – тендерною документацією передбачено надання документів учасником, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі процедури закупівлі, які надаються при поданні тендерної пропозиції. Учасником процедури закупівлі надана інформація про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей порядком визначеному електронною системою закупівель шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції та Довідками про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо. Після визначення переможця процедури закупівлі, переможцем були надані наступні довідки: інформаційні довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»; відомості з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Надані довідки були перевірені за QR-кодам, які на них зазначено. Також інформація перевірялася у відкритих державних реєстрах України.
По четвертому питанню запита: чи встановлено в тендерній документації замовника екологічні характеристики товару, роботи чи послуги, та застосування заходів із захисту довкілля? Зазначити пункти/посилання тендерної документації.
Так, тендерною документацією (п. 6 розділ ІІІ) передбачено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. В підтвердження застосування заходів із захисту довкілля учасник має надати в складі пропозиції гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля згідно форми у додатку 3-А.
Також тендерна документація містить додаток 9 «Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів» щодо захисту навколишнього середовища та екологічних показників діяльності. Аналогічні умови прописані у додатку 6 до договору.
Крім цього, умови договору (п. 4.2.) передбачають проведення вибіркових перевірок на різних етапах будівельних робіт, що стосуються якості матеріалів та дотримання екологічних та соціальних стандартів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-04 18:05:02
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 124 060 395,60 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-03-009300-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Відповідно до пункту 5.5.1. Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено що Інформація про відсутність підстав, визначених у частині 1 статті 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) надається учасниками відповідно до вимог, зазначених у відповідних електронних полях електронної системи закупівель та в порядку визначеному електронною системою закупівель шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю -- учасником надається гарантійний лист за формою відповідно до додатку № 4 цієї тендерної документації. Яким чином учасником забезпечено виконання даної умови в частині документів субпідрядника? Надати посилання на відповідний (-і) докукмент (и) в складі тендерної документації учасника.
- Замовником було оприлюднено повідомлення учаснику з вимогою про усунення невідповідностей.
- Невідповідність якого пункту тендерної документації була встановлена, що слугувало підставою для оприлюднення учаснику вимоги про усунення невідповідностей до 08 травня 2024, надання якої передбачено пунктом 43 Особливостей?
- Відповідно до пункту 5.3. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено умову щодо наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, на підтвердження якого учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації та завірені копії підтверджуючих документів. Окремо замовником зазначено: «Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.». Яким чином (за якими видами робіт) замовником визначено, що характер робіт які виконувались за аналогічними договорами, наданих учасником, відповідають змісту робіт, що є предметом закупівлі та наведені замовником в технічному завданні ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-07 14:40:34
Відповідь на запит 4
20 травня 2024 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області прийнятий наказ № 45-3 про початок моніторингу № UA-2024-04-03-009300-a.
4 червня 2024 року в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель розміщений запит Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про надання пояснень.
На виконання отриманого запиту Опорний заклад «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» (надалі за текстом – Замовник закупівлі) повідомляє наступне.
По першому питанню запита: Відповідно до пункту 5.5.1. Розділу ІІІ тендерної документації, встановлено що Інформація про відсутність підстав, визначених у частині 1 статті 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування) надається учасниками відповідно до вимог, зазначених у відповідних електронних полях електронної системи закупівель та в порядку визначеному електронною системою закупівель шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю -- учасником надається гарантійний лист за формою відповідно до додатку № 4 цієї тендерної документації. Яким чином учасником забезпечено виконання даної умови в частині документів субпідрядника? Надати посилання на відповідний (-і) документ (и) в складі тендерної документації учасника.
Пунктом 7 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також інші субпідрядні організації, які він планує залучити до виконання робіт. Інформація про субпідрядників надається у відповідності з додатком 4 до цієї тендерної документації.
Більш того, відповідно до ч. 10 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації учасник закупівлі у разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації), надає довідку, за формою згідно додатку 4, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням копій дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або копій ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними).
На виконання вказаної вимоги Тендерної документації, Консорціум «СОЮЗБУД» надав у складі своєї пропозиції додаток 4 (Довідка про залучення субпідрядних організацій до виконання робіт), де зазначив про залучення ним у якості субпідрядника ФОП Бойкова В.В. Разом з додатком 4, Консорціум «СОЮЗ БУД» надав належним чином оформлену:
- заяву щодо відсутності підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (у пункті 47 Особливостей – під час їх застосування), стосовно залучених субпідрядників. Документ знаходиться у файлі додатку 4;
- документ (файл) (До_Додатку_4_до_ТД_Субпідрядник_ФОП_Бойков), який містить виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про реєстрацію ФОП Бойкова В.В., довідку про наявність ліцензії та накази про прийняття на роботу працівників.
Таким чином, Консорціумом «СОЮЗ БУД» були виконані вимоги тендерної документації про подання відповідної інформації стосовно залученого субпідрядника.
По другому питанню запита: Замовником було оприлюднено повідомлення учаснику з вимогою про усунення невідповідностей. Невідповідність якого пункту тендерної документації була встановлена, що слугувало підставою для оприлюднення учаснику вимоги про усунення невідповідностей до 08 травня 2024, надання якої передбачено пунктом 43 Особливостей?
Оскільки у процедурі закупівлі прийняло участь об’єднання учасників у формі «консорціуму», під час розгляду тендерної пропозиції цього учасника, Замовником закупівлі було прийнято рішення надіслати на адресу цього учасника запит стосовно отримання дозволу АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ що не має потреби в дозволі.
Тендерною документацією закупівлі не передбачений обов’язок для об’єднання учасників, у разі подання своєї тендерної пропозиції, надати дозвіл АМКУ на концентрацію або висновок АМКУ, що не має потреби в дозволі.
Більш того, під час розгляду тендерної пропозиції Консорціуму «СОЮЗ БУД» не було встановленожодних обставин з цього приводу, які б вказували на наявність невідповідності інформаціїта/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагаєтьсятендерної документацією.
Однак, з метою дотримання загальних принципів публічних закупівель та з метою дотримання вимог законодавства у сфері захисту економічної конкуренції, Замовником було прийнято рішення надіслати вищезгадану вимогу.
8 травня 2024 року відповідна вимога була розміщена в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель.
З урахуванням наведених обставин, надати посилання на відповідний пункт тендерної документації щодо якої виявлено вищевказану невідповідність не має можливості через відсутність такого пункту.
По третьому питанню запита: відповідно до пункту 5.3. Розділу ІІІ тендерної документації передбачено умову щодо наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів, на підтвердження якого учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 цієї документації та завірені копії підтверджуючих документів. Окремо замовником зазначено: «Під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.». Яким чином (за якими видами робіт) замовником визначено, що характер робіт які виконувались за аналогічними договорами, наданих учасником, відповідають змісту робіт, що є предметом закупівлі та наведені замовником в технічному завданні?
Задля визначеності спроможності потенційних учасників виконати будівельні роботи Замовник встановив кваліфікаційний критерій у вигляді наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічних договорів. З метою недопущення дискримінаційних вимог, Замовник визначив, що під аналогічними розуміються договори співставні за складом та характером робіт.
Беручи до уваги, що предмет закупівлі передбачає здійснення реконструкції закладу освіти (тобто здійснення комплексу робіт, який передбачає демонтаж, монтаж конструкцій з метою розширення приміщення або перепланування), то під співставними за складом та характером роботи є такі що зазначені Консорціумом «СОЮЗ БУД» в аналогічних договорах, а саме: демонтажні роботи, земляні роботи, залізобетонні фундаменти, залізобетонні перекриття, ганки, сходи, улаштування внутрішніх та зовнішніх стін будівлі, улаштування стель, улаштування покрівлі будівлі з системою водостоку, улаштування вимощення, оздоблювальні роботи, улаштування стель та підлог, заповнення прорізів (двері, вікна, вітражі), фасадні роботи, зовнішні мережі водопроводу та каналізації, теплова мережа, гаряче водопостачання, благоустрій, улаштування пандусів, водопровід та каналізація, електромонтажні роботи, електроосвітлення, заземлення та блискавкозахист, опалення та вентиляція та інші співставні за складом характеру роботи.
Надані Консорціумом «СОЮЗ БУД» договори про виконання будівельних робіт є аналогічними за предметом закупівлі, за змістом та по суті цих будівельних робіт, що свідчить про те, що вказаним учасником належне документальне підтвердження досвіду виконання таких робіт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником проведено аналіз порушень при проведенні закупівлі за предметом закупівлі «Реконструкція Опорного закладу «Засульський ліцей Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області» за адресою вул. Молодіжна, 81-А, с.Засулля, Лубенського району, Полтавської області» ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-04-03-009300-а. На підставі висновку ДАСУ після здійснення монітонгу замовником буде відмінено відкриті торги з особливостями на підставі протоколу про прийняття рішення уповноваженої особи № 70 від 18.06.2024 року.
2024-06-18 15:52:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення пункту 43 Постанови № 1178.) • усунуто
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2024-07-03 12:29:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "СОЮЗ БУД" |
123 504 408,30
UAH з ПДВ
|
123 504 408,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "СОЮЗ БУД" #44344854 |
Переможець |
123 504 408,30
UAH з ПДВ
|
09 травня 2024 19:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 13:43
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 18 червня 2024 16:02 |
Кінець періоду оскарження: | 29 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 29 червня 2024 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Закупівля відмінена у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель(висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-03-009300-a від 11.06.2024 року) |
18 червня 2024 16:01
|
Електронний підпис |
18 червня 2024 15:56
|
протокол _ 70 про відміну.pdf |