Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (Охорона об'єктів Центрального лісового офісу)
Очікувана вартість
45 172 701,00 UAH
UA-2024-04-03-009218-a ● e89265aa1fac4b7ca1f1615f69f9f4b8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 44768034 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Контактна особа: |
Центральний офіс 380000000000 Tsentralnyi.lo@e-forest.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2024 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 45 172 701,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 225 863,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції': 451727 грн. Повний опис умов надання забезпечення описано в Розділ ІІІ Тендерної документації Форма та зміст банківської гарантії обов'язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей. Форму забезпечення тендерної пропозиції наведено у Додатку № 5 до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 451727 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення тендерної пропозиції': 451727 грн. Повний опис умов надання забезпечення описано в Розділ ІІІ Тендерної документації Форма та зміст банківської гарантії обов'язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням вимог Особливостей. Форму забезпечення тендерної пропозиції наведено у Додатку № 5 до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
425355 година
Охоронні послуги (Охорона об'єктів Центрального лісового офісу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата за Послуги Виконавця здійснюються Замовником в особі відокремленого структурного підрозділу (Філії) в гривнях, щомісячно протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний рахунок Виконавця | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 15:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2024 15:33 |
Додаток 5 до ТД Форма забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії).docx | |
03 квітня 2024 15:33 |
Додаток 6 до ТД Інформація про учасника.docx | |
03 квітня 2024 15:33 |
Додаток 7 до ТД Лист-згода.docx | |
03 квітня 2024 15:33 |
Тендерна документація Охоронні послуги.docx | |
03 квітня 2024 15:33 |
Додаток 4 до ТД Проєкт договору.doc | |
03 квітня 2024 15:33 |
Додаток 2 до ТД Критерії прийнятності.docx | |
03 квітня 2024 15:33 |
Додаток 1 до ТД тендерна пропозиція.docx | |
03 квітня 2024 15:33 |
Додаток 3 до ТД Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незрозумілі вимоги
Дата подання: 03 квітня 2024 22:20
Дата відповіді: 05 квітня 2024 16:35
оброго дня шановний Замовнику. Починаючи ознайомлюватись з Вашою тендерною документацією виникає дуже багато питань, які не мають логічного походження.
Вивчаючи закупівлі, які оголошує ДП "Ліси України" на надання послуг охорони, видно суттєві розбіжності в кваліфікаційних критеріях до учасників та в технічних та якісних характеристиках предмету закупівлі.
В одній закупівлі необхідні каски та бронежилети 4 класу захисту для охоронників адміністративних приміщень (UA-2023-10-13-013874-a) на постах охорони, інший вимагає не менше 10 договорів з надання аналогічних послуг в різних областях України (UA-2024-02-28-005928-a), один з них на здивування виявився прозорим і відвертим до всіх учасників закупівлі, що і видно по кількості учасників і суттєвому зменшені суми закупівлі (UA-2024-03-04-012018-a). В вашому випадку Ви взагалі «перевершили» всі попередні закупівлі.
Наявність зброї, дозволи на зброю від МВС, посвідчення про навчання з надання медичної допомоги в умовах воєнного стану, допуск до робити під напругою в 1000 вольт (для встановлення 12 вольтової сигналізації), незрозумілі та неіснуючі сертифікати ДСТУ, наявність в кожній області окремої філії, роздруківка з податкових накладних про оплату послуг по аналогічних договорах, і додатково з банку (таке відчуття що це дуже важливий кваліфікаційний критерій), аналогічні договори в кожній області де необхідно надавати послуги, Така тендерна документація створює корупційні ризики та передумови для антиконкурентних узгоджених дій, що в умовах військового стану в країні взагалі повинно розцінюватися, як злочин проти економіки держави. Для нормального створення здорової конкуренції при закупівлі послуг тендерна документація повинна бути прозора, зрозуміла логічно обґрунтована, відповідати діючому законодавству України, не мати протиріч в формулюванні.
Просимо Вас пояснити чому такі шалені і не зрозумілі вимоги? Охоронній компанії що буде надавати послуги необхідно буде охороняти Український золотий резерв? Чи в Ваших лісах розташовані Patriot та Himmars, які мають стратегічне значення для України.
В Вашому випадку необхідно, на нашу думку, привести тендерну документацію у відповідності до загально прийнятих кваліфікаційних вимог з надання послуг охорони та провести закупівлю по лотам ( на прикладі закупівлі проведеної ДП Ліси України UA-2024-03-04-012018-a).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ознайомившись із Вашим зверненням, ми бачимо, що Ви провели детальний аналіз та звертаєтесь щодо закупівель, які не мають жодного стосунку до проведення даної закупівлі. Також з Вашого звернення не зрозуміло, що саме дискримінує Вас, як учасника, та які положення тендерної документації не відповідають чинному законодавству та суперечать одне одному. Інформуємо Вас про те, що кваліфікаційні критерії та технічні характеристики складені на підставі норм Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI; Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960; Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 18.04.2013 № 375; Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої Наказом Міністерства внутрішніх справ України 21.08.1998 № 622; Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97. Відповідно, якщо Ви – суб’єкт господарювання, який має ліцензію на провадження охоронної діяльності, то Ви повинні мати дозволи на зброю, працівників з відповідним навчанням, транспорт реагування та аналогічний досвід. Дякуємо за запитання!
Вимоги що порушують принципи публічних закупівель
Дата подання: 05 квітня 2024 22:06
Дата відповіді: 08 квітня 2024 16:36
Доброго дня.
Нами було вивчено всю тендерну документацію і виникло багато запитань, які Вам, як Замовник необхідно уточнити і внести зміни в тендерну документацію
1. В додатку № 3 вказано наступне – «На підтвердження можливості виконання встановлення та технічного обслуговування обладнання надати у складі пропозиції сертифікат відповідності послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, який відповідає вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ДСТУ EN 16763:2017;»
Відповідно до Наказу від 28.12.2022 № 285 Про пакетне прийняття європейських нормативних документів CEN/CENELEC, який розроблений ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») - взагалі відсутній сертифікат що ви вимагаєте, в звязку з чим будь-яка акредитована компанія, яка видає сертифікати якості не може надати неіснуючий сертифікат – просимо Замовника прибрати дану вимогу або внести до неї зміни, тому що на сьогодні цією вимогою Ви вимагаєте надати «Фількіну Грамоту» - тобто неіснуючий документ;
2. В додатку №2 зазначено що Учасник повинен надати - Сканована/-і копія/-ї довідки учасника за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** (в кількості не менше зазначених у технічному завданні постів у різних областях України по одному (кожному) договору) – дана вимога є дискримінаційною і звужує коло учасників, так як не всі учасники можуть мати аналогічні договори в областях, в яких вам як замовнику будуть надаватись послуги, просимо змінити дану вимогу та прибрати саме наступний пункт- в кількості не менше зазначених у технічному завданні постів у різних областях України по одному (кожному) договору – (для прикладу надаємо посилання на рішення амку - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-03-000072-c)
3. Тим самим додатком встановлено вимогу . про наявність спеціалізованого автотранспорту (не менше 15 одиниць) у власності учасника, - просимо обгрунтувати чому саме така кількість ?
4. Тим самим додатком встановлено вимогу –« Із урахуванням особливостей правового режиму воєнного стану, а саме з метою взаємодії з керівниками підрозділів замовника на місцях організації роботи охоронників та дієвого контролю за роботою охоронників, здійснення змін охоронників у разі нагальної потреби та оперативного посилення постів в разі виникнення позаштатних ситуацій, учасник повинен мати зареєстровані у встановленому законом порядку відокремлені підрозділи (представництва або філії) у кожній області, де дислокуються об’єкти охорони. Підтверджується наданням по кожному з відокремлених підрозділів копій Виписок з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.» - вказана вимога є дискримінаційною та звужує коло учасників. Просимо замінити вимогу на надання просто гарантійного листа що в випадку визнання учасника переможцем він зобовязується створити філію в кожному з регіонів де надаватимуться послуги.
5. Тим самим додатком встановлено вимогу – «Сканована/-і копія/-ї довідки, за формою наведеною нижче, що містить інформацію про штатну чисельність працівників учасника та перебувають у штаті учасника за основним місцем роботи, відповідно до ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, зазначених у Додатку № 3 до тендерної документації, не менше 150 охоронників.» - просимо пояснити чому саме 150 працівників чому не 200 не 300 – звідки взята ця цифра?
6. Тим самим додатком встановлено вимогу – «Сканована/-і копія/-ї чинного на час розкриття тендерних пропозицій дозволу******, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї.» - просимо уточнити якої саме зброї – вогнепальної, нарізної, для відстрілу гумових куль так як різниця колосальна. Також, Ви як замовник повинні розуміти що охоронник не має право використовувати власну зброю – так як вона призначена лише для особистого захисту, а не для надання послуг. В охоронній фірмі може бути лише зброя для відстрілу гумових куль – і документи на оружейну кімнату для її зберігання.
7. Також просимо пояснити яка необхідність в такій кількості сертифікатів від учасника –
3.4. Сканована/-і копія/-ї сертифікату ISO 9001 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо надання послуг з охорони.
Орган сертифікації повинен бути акредитованим Національним агентством з акредитації України, а також вказати сайт систем сертифікації та номер телефону, за яким можна перевірити дійсність наданих документів.
3.5. Сканована/-і копія/-ї сертифікату ISO 14001 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо надання послуг з охорони.
Орган сертифікації повинен бути акредитованим Національним агентством з акредитації України, а також вказати сайт систем сертифікації та номер телефону, за яким можна перевірити дійсність наданих документів.
3.6. Сканована/-і копія/-ї сертифікату ISO 45001 «Системи управління охорони здоров’я та безпекою праці» щодо надання послуг з охорони.
Орган сертифікації повинен бути акредитованим Національним агентством з акредитації України, а також вказати сайт систем сертифікації та номер телефону, за яким можна перевірити дійсність наданих документів.
3.7. Сканована/-і копія/-ї сертифікату ISO 37001 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо надання послуг з охорони.
Орган сертифікації повинен бути акредитованим Національним агентством з акредитації України, а також вказати сайт систем сертифікації та номер телефону, за яким можна перевірити дійсність наданих документів.
3.8. Сканована/-і копія/-ї сертифікату ISO 18788 «Системи управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо надання послуг з охорони.
Орган сертифікації повинен бути акредитованим Національним агентством з акредитації України, а також вказати сайт систем сертифікації та номер телефону, за яким можна перевірити дійсність наданих документів.
Сподіваємось, що Ви надасте відповідь швидко в іншому випадку Ми вимушені будемо звертатися в АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Проаналізувавши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1) Також у відповідності до положень Закону України «Про стандартизацію» від 5 червня 2014 року № 1315-VII: стандартизація в Україні впроваджується з метою забезпечення відповідності об’єктів стандартизації своєму призначенню, забезпечення охорони життя та здоров’я, а також забезпечення безпечності праці. Провадження охоронної діяльності є видом господарської діяльності з підвищеною небезпекою, тому для роботодавців важливим є охорона здоров’я працівників (оскільки є ймовірність нападу та загрози життю чи здоров’ю) та безпечність праці. Вимоги про наявність в учасника сертифікату відповідності послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, який відповідає вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ДСТУ EN 16763:2017; мають на меті підтвердити надійність та кваліфікованість учасника на ринку надання охоронних послуг, дотримання ним усіх нормативно-правових актів, що врегульовують сферу діяльності в цій частині (зокрема, вимог до якості обладнання охоронної та тривожної сигналізацій, їх розташування та конструкції, технічних вимог, процедури та вимог до організації роботи центрів спостереження та приймання тривожних сповіщень тощо. Відповідно норм Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» 15 січня 2015 року № 124-VIII: Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто, згідно положень Закону передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто сертифікація як така не скасована.
2) Щодо аналогічного досвіду, Ви не коректно трактуєте вимоги тендерної документації. У документації відсутня вимога про те, що послуги мають надаватися саме у областях, у яких знаходяться об’єкти охорони даної закупівлі - Ви можете надати аналогічні договори в інших регіонах. Йдеться про те, що потенційний учасник має підтвердити спроможність надавати послуги у декількох регіонах країни, оскільки це означає, що він має там представників охорони, потужності, матеріально-технічну базу та логістику. Щодо кількості постів: в межах даної закупівлі передбачається придбання одночасної охорони для багатьох об’єктів, і якщо Ви маєте досвід з надання охоронних послуг лише 2х постів, то як можете організувати охорону для 50 об’єктів? Чи 100? Замовник має на меті відібрати кваліфікованого виконавця, який має відповідний досвід, а не такого, з ким доведеться розірвати договір через місяць, бо він не зможе взяти під охорону всі об’єкти. Також варто зазначити, що згідно вимог тендерної документації, Ви можете надати інформацію про декілька аналогічних договорів.
3) Щодо транспортних засобів, зазначаємо, що така кількість розрахована із логіки: 1 транспортний засіб має бути закріплений за 1 філією лісового господарства, таким чином 15 філій = 15 транспортних засобів.
4) Щодо наявності представництва чи філії, варто зазначити, що дана вимога надає гарантію, що хтось із представників Виконавця постійно знаходиться за місцем розташування об’єктів, і у разі надзвичайної ситуації, або нападу на об’єкт, оперативно прибуде. Це необхідно з метою взаємодії з керівниками підрозділів замовника на місцях організації роботи охоронників та дієвого контролю за роботою охоронників, здійснення змін охоронників у разі нагальної потреби та оперативного посилення постів в разі виникнення позаштатних ситуацій із урахуванням особливостей правового режиму воєнного стану. Гарантійний лист для кваліфікаційного критерію не є документом, що підтверджує певний факт, а лише Вашою «обіцянкою» щось зробити, ніщо не заважає учаснику гарантувати, а потім після перемоги відмовитися від цього і відхилити за це недобросовісного переможця Замовник уже не зможе. Замовник має своїх закріплених представників у кожній філії і вимагає від Виконавця цього ж самого.
5) Щодо кількості працівників, інформуємо, що Замовник не є спеціалістом у сфері надання охоронних послуг і не може напевно знати, яку кількість людей потрібно залучити, тому орієнтовні розрахунки здійснювалися із залучення мінімально-можливої кількості людей (адже документація визначає тільки мінімальну межу). В той же час Виконавець є фахівцем у сфері охорони і може самостійно визначити необхідну кількість персоналу, якщо Ви вважаєте, що потрібно залучити 200 чи 300 людей, то Ви можете надавати інформацію та документи саме на таку кількість.
6) Ви все вірно зауважуєте, саме тому ми і просимо надати - «Сканована/-і копія/-ї чинного на час розкриття тендерних пропозицій дозволу, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї.». Дозвіл видається на суб’єкта охоронної діяльності. Це не власна зброя, і не обов’язково вогнепальна чи нарізна зброя. Це спеціальні засоби згідно Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97.
7) Щодо наявності сертифікатів роз’яснюємо, що дана вимога встановлена виключно з метою отримання послуг найвищої якості та в жодному випадку не має на меті дискримінувати потенційних учасників. Сертифікація ISO 9001:2015 є міжнародними стандартами, які містять єдину основу для всіх організацій, що мають намір поліпшити свої характеристики та направлені на підтримання та підвищення якості послуг, що надаються та забезпечення безпеки на робочому місті для співробітників та відвідувачів. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221, міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, послуги чи роботи, які задовольняють вимоги Замовника та законодавчі й регламентувальні вимоги. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 26.12.2019 року № 502, міжнародний стандарт ISO 45001:2018 був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 45001:2019). Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 45001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню якостей Учасника, його спроможності надавати послуги в умовах підвищених вимог до забезпечення безпечної життєдіяльності населення та громадського порядку, недопущення розповсюдження COVID-19 на об'єктах, що охороняються тощо. Сертифікат є підтвердженням відповідності потенційного учасника вказаному стандарту. Пройти сертифікацію може будь який суб’єкт господарювання, який відповідає вимогам стандарту. Тому, вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки, не звужує коло потенційних учасників. Також Замовник вимагає від учасників відповідального ставлення до епідеміологічної ситуації у своєму колективі, вжиття ними усіх передбачених заходів щодо мінімізації розповсюдження короно-вірусної інфекції. Таким чином замовник має право вимагати надання якісних, а головне, безпечних послуг. Стандарті вимоги до системи управління якістю доповнюють вимоги до продукції та послуг. ДСТУ ISO 14001:2015 (Системи екологічного управління): 0.2 Завдання системи екологічного управління Призначеність цього стандарту – надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління. Системний підхід до екологічного управління може забезпечити найвище керівництво інформацією, яка буде корисною для досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки:
- збереженню стану довкілля запобіганням або послабленням несприятливих впливів на нього;
- послабленню потенційного несприятливого впливу умов довкілля на організацію;
- сприянню організації у виконанні обов’язкових для дотримання відповідності вимог;
- підвищенню екологічної дієвості;
- контролюванню (або впливанню на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
- досягненню фінансових переваг і переваг у функціюванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
- обмінюванню екологічною інформацією з відповідними зацікавленими сторонами.
Система управління заходами боротьби з корупцією символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає організації добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи що хабарництво стало істотним ризиком і що багато організацій розглядають його як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях. Метою стандарту є забезпечити підтримку у питаннях формування світової культури, яка бореться із хабарництвом і покращує відповідальність та довіру у світі бізнесу, а також в установах. Це є причиною; запобігання хабарництву стає глобальною ініціативою, починаючи з особистої поінформованості до організацій, відповідальних за забезпечення діяльності із запобігання хабарництву. Цієї мети можна досягти лише шляхом неухильного виконання, прозорості та дотримання вимог концептуальної основи системи управління заходами боротьби з корупцією, викладеної у стандарті ISO 37001.
Зазначеним стандартом встановлено, що хабарництво — широко поширене явище.
Воно веде до значних соціальних, моральних, економічних і політичних наслідків, підриває доброчесне управління, перешкоджає розвитку і спотворює конкуренцію. Уряди вії країн світу (в тому числі і України) ведуть боротьбу з хабарництвом через міжнародні договори, як наприклад Конвенція Організації економічного співробітництва та розвитку з боротьби з підкупом посадових осіб іноземних держав у разі проведення міжнародних ділових операцій і Конвенція Організації Об'єднаних Націй проти корупції та через впровадження відповідних національних законів. Так, закон вимагає мати Антикорупційну програму та відповідального за її реалізацію, але цього не завжди достатньо. Оскільки така особа є частиною організації чи установи-Виконавця і не завжди може зберігати свою об’єктивність. Саме тому виконавці мають взяти відповідальність щодо сприяння у боротьбі з хабарництвом. Це можливо досягти впровадженням системи управління щодо протидії корупції, яку представлено в цьому стандарті, та зобов'язань керівництва організації щодо встановлення цілісності, прозорості, відкритості та дотримання вимог. Очікується, що добре керована організація матиме політику дотримання, яку підтримано належними системами управління, що допоможуть їй виконувати свої юридичні зобов'язання та зберігати відданість принципам. Політика боротьби з хабарництвом та система управління, що її підтримує, допомагає організації уникати або зменшувати витрати, ризики та збитки від хабарництва, сприяти розвитку довіри та довірливості в ділових стосунках та посилювати свою репутацію. Цей стандарт відображає міжнародну належну практику та може бути використаний у всіх країнах. Він застосовується для малих, середніх та великих організацій у всіх галузях економіки, враховуючи державні, приватні та неприбуткові організації. Кожен виконавець має право звернутися для третьої сторони для проходження відповідного аудиту та сертифікації. Цей стандарт може допомогти організації запровадити розумні та пропорційні заходи, спрямовані на попередження, виявлення та реагування на корупційні правопорушення. Оскільки суб'єкти охоронної діяльності мають певні ймовірні корупційні ризики, як і інші суб'єкти господарювання, які пов'язані не лише з отриманням, але і з пропозицією надати неправомірну вигоду, то налагоджена система управління може значно скоротити, або навіть запобігти корупційним діям. Наявність сертифікату ДСТУ ISO 37001 є одним із способів підтвердження якості послуг.
В умовах правового режиму воєнного стану в Україні, Замовник вважає за необхідне вживати всіх можливих заходів безпеки у місцях скупчення людей, одним із яких є отримання якісних послуг від сертифікованого учасника за напрямком предмету закупівлі та навчених (проінструктованих) співробітників охорони, що відповідають ліцензійним вимогам провадження охоронної діяльності.
Таким чином, можливість встановлення Замовником в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікату, який засвідчує відповідність учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони», передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами, а також напряму стосується даного предмета закупівлі.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення відсутні. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо за звернення!
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
1) Також у відповідності до положень Закону України «Про стандартизацію» від 5 червня 2014 року № 1315-VII: стандартизація в Україні впроваджується з метою забезпечення відповідності об’єктів стандартизації своєму призначенню, забезпечення охорони життя та здоров’я, а також забезпечення безпечності праці. Провадження охоронної діяльності є видом господарської діяльності з підвищеною небезпекою, тому для роботодавців важливим є охорона здоров’я працівників (оскільки є ймовірність нападу та загрози життю чи здоров’ю) та безпечність праці. Вимоги про наявність в учасника сертифікату відповідності послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації, який відповідає вимогам ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014, ДСТУ 4030-2001, ДСТУ EN 16763:2017; мають на меті підтвердити надійність та кваліфікованість учасника на ринку надання охоронних послуг, дотримання ним усіх нормативно-правових актів, що врегульовують сферу діяльності в цій частині (зокрема, вимог до якості обладнання охоронної та тривожної сигналізацій, їх розташування та конструкції, технічних вимог, процедури та вимог до організації роботи центрів спостереження та приймання тривожних сповіщень тощо. Відповідно норм Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» 15 січня 2015 року № 124-VIII: Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто, згідно положень Закону передбачається добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Тобто сертифікація як така не скасована.
2) Щодо аналогічного досвіду, Ви не коректно трактуєте вимоги тендерної документації. У документації відсутня вимога про те, що послуги мають надаватися саме у областях, у яких знаходяться об’єкти охорони даної закупівлі - Ви можете надати аналогічні договори в інших регіонах. Йдеться про те, що потенційний учасник має підтвердити спроможність надавати послуги у декількох регіонах країни, оскільки це означає, що він має там представників охорони, потужності, матеріально-технічну базу та логістику. Щодо кількості постів: в межах даної закупівлі передбачається придбання одночасної охорони для багатьох об’єктів, і якщо Ви маєте досвід з надання охоронних послуг лише 2х постів, то як можете організувати охорону для 50 об’єктів? Чи 100? Замовник має на меті відібрати кваліфікованого виконавця, який має відповідний досвід, а не такого, з ким доведеться розірвати договір через місяць, бо він не зможе взяти під охорону всі об’єкти. Також варто зазначити, що згідно вимог тендерної документації, Ви можете надати інформацію про декілька аналогічних договорів.
3) Щодо транспортних засобів, зазначаємо, що така кількість розрахована із логіки: 1 транспортний засіб має бути закріплений за 1 філією лісового господарства, таким чином 15 філій = 15 транспортних засобів.
4) Щодо наявності представництва чи філії, варто зазначити, що дана вимога надає гарантію, що хтось із представників Виконавця постійно знаходиться за місцем розташування об’єктів, і у разі надзвичайної ситуації, або нападу на об’єкт, оперативно прибуде. Це необхідно з метою взаємодії з керівниками підрозділів замовника на місцях організації роботи охоронників та дієвого контролю за роботою охоронників, здійснення змін охоронників у разі нагальної потреби та оперативного посилення постів в разі виникнення позаштатних ситуацій із урахуванням особливостей правового режиму воєнного стану. Гарантійний лист для кваліфікаційного критерію не є документом, що підтверджує певний факт, а лише Вашою «обіцянкою» щось зробити, ніщо не заважає учаснику гарантувати, а потім після перемоги відмовитися від цього і відхилити за це недобросовісного переможця Замовник уже не зможе. Замовник має своїх закріплених представників у кожній філії і вимагає від Виконавця цього ж самого.
5) Щодо кількості працівників, інформуємо, що Замовник не є спеціалістом у сфері надання охоронних послуг і не може напевно знати, яку кількість людей потрібно залучити, тому орієнтовні розрахунки здійснювалися із залучення мінімально-можливої кількості людей (адже документація визначає тільки мінімальну межу). В той же час Виконавець є фахівцем у сфері охорони і може самостійно визначити необхідну кількість персоналу, якщо Ви вважаєте, що потрібно залучити 200 чи 300 людей, то Ви можете надавати інформацію та документи саме на таку кількість.
6) Ви все вірно зауважуєте, саме тому ми і просимо надати - «Сканована/-і копія/-ї чинного на час розкриття тендерних пропозицій дозволу, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї.». Дозвіл видається на суб’єкта охоронної діяльності. Це не власна зброя, і не обов’язково вогнепальна чи нарізна зброя. Це спеціальні засоби згідно Переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97.
7) Щодо наявності сертифікатів роз’яснюємо, що дана вимога встановлена виключно з метою отримання послуг найвищої якості та в жодному випадку не має на меті дискримінувати потенційних учасників. Сертифікація ISO 9001:2015 є міжнародними стандартами, які містять єдину основу для всіх організацій, що мають намір поліпшити свої характеристики та направлені на підтримання та підвищення якості послуг, що надаються та забезпечення безпеки на робочому місті для співробітників та відвідувачів. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 року № 221, міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015). Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, послуги чи роботи, які задовольняють вимоги Замовника та законодавчі й регламентувальні вимоги. Відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 26.12.2019 року № 502, міжнародний стандарт ISO 45001:2018 був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 45001:2019). Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 45001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню якостей Учасника, його спроможності надавати послуги в умовах підвищених вимог до забезпечення безпечної життєдіяльності населення та громадського порядку, недопущення розповсюдження COVID-19 на об'єктах, що охороняються тощо. Сертифікат є підтвердженням відповідності потенційного учасника вказаному стандарту. Пройти сертифікацію може будь який суб’єкт господарювання, який відповідає вимогам стандарту. Тому, вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки, не звужує коло потенційних учасників. Також Замовник вимагає від учасників відповідального ставлення до епідеміологічної ситуації у своєму колективі, вжиття ними усіх передбачених заходів щодо мінімізації розповсюдження короно-вірусної інфекції. Таким чином замовник має право вимагати надання якісних, а головне, безпечних послуг. Стандарті вимоги до системи управління якістю доповнюють вимоги до продукції та послуг. ДСТУ ISO 14001:2015 (Системи екологічного управління): 0.2 Завдання системи екологічного управління Призначеність цього стандарту – надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління. Системний підхід до екологічного управління може забезпечити найвище керівництво інформацією, яка буде корисною для досягнення довгострокового успіху та набуття можливостей, що сприятимуть сталому розвитку, завдяки:
- збереженню стану довкілля запобіганням або послабленням несприятливих впливів на нього;
- послабленню потенційного несприятливого впливу умов довкілля на організацію;
- сприянню організації у виконанні обов’язкових для дотримання відповідності вимог;
- підвищенню екологічної дієвості;
- контролюванню (або впливанню на них) способів розроблення продукції та послуг організації, їх виготовлення, розподілення, споживання та видалення з урахуванням аспектів передбачуваного життєвого циклу, що сприятиме запобіганню впливу на довкілля від непередбачуваного переходу з однієї стадії життєвого циклу в іншу протягом усього життєвого циклу;
- досягненню фінансових переваг і переваг у функціюванні, що можуть бути наслідком запровадження екологічно обґрунтованих альтернативних підходів, які зміцнюють позиції організації на ринку;
- обмінюванню екологічною інформацією з відповідними зацікавленими сторонами.
Система управління заходами боротьби з корупцією символізує собою тверду прихильність до етичної поведінки, яка допомагає організації добре функціонувати, підвищувати свою репутацію та уникати потенційних ризиків хабарництва. Участь у корупційних діях може призвести до підриву репутації та втрати довіри до організації. Відповідно, питання протидії корупції є невіддільним компонентом її діяльності. Усвідомлюючи що хабарництво стало істотним ризиком і що багато організацій розглядають його як найлегший спосіб проникнення на нові ринки, міжнародні конвенції вимагають вживати необхідних заходів, спрямованих на його запобігання та підвищення поінформованості у всьому світі щодо шкоди, яку організації можуть зазнати у випадку участі у корупційних діях. Метою стандарту є забезпечити підтримку у питаннях формування світової культури, яка бореться із хабарництвом і покращує відповідальність та довіру у світі бізнесу, а також в установах. Це є причиною; запобігання хабарництву стає глобальною ініціативою, починаючи з особистої поінформованості до організацій, відповідальних за забезпечення діяльності із запобігання хабарництву. Цієї мети можна досягти лише шляхом неухильного виконання, прозорості та дотримання вимог концептуальної основи системи управління заходами боротьби з корупцією, викладеної у стандарті ISO 37001.
Зазначеним стандартом встановлено, що хабарництво — широко поширене явище.
Воно веде до значних соціальних, моральних, економічних і політичних наслідків, підриває доброчесне управління, перешкоджає розвитку і спотворює конкуренцію. Уряди вії країн світу (в тому числі і України) ведуть боротьбу з хабарництвом через міжнародні договори, як наприклад Конвенція Організації економічного співробітництва та розвитку з боротьби з підкупом посадових осіб іноземних держав у разі проведення міжнародних ділових операцій і Конвенція Організації Об'єднаних Націй проти корупції та через впровадження відповідних національних законів. Так, закон вимагає мати Антикорупційну програму та відповідального за її реалізацію, але цього не завжди достатньо. Оскільки така особа є частиною організації чи установи-Виконавця і не завжди може зберігати свою об’єктивність. Саме тому виконавці мають взяти відповідальність щодо сприяння у боротьбі з хабарництвом. Це можливо досягти впровадженням системи управління щодо протидії корупції, яку представлено в цьому стандарті, та зобов'язань керівництва організації щодо встановлення цілісності, прозорості, відкритості та дотримання вимог. Очікується, що добре керована організація матиме політику дотримання, яку підтримано належними системами управління, що допоможуть їй виконувати свої юридичні зобов'язання та зберігати відданість принципам. Політика боротьби з хабарництвом та система управління, що її підтримує, допомагає організації уникати або зменшувати витрати, ризики та збитки від хабарництва, сприяти розвитку довіри та довірливості в ділових стосунках та посилювати свою репутацію. Цей стандарт відображає міжнародну належну практику та може бути використаний у всіх країнах. Він застосовується для малих, середніх та великих організацій у всіх галузях економіки, враховуючи державні, приватні та неприбуткові організації. Кожен виконавець має право звернутися для третьої сторони для проходження відповідного аудиту та сертифікації. Цей стандарт може допомогти організації запровадити розумні та пропорційні заходи, спрямовані на попередження, виявлення та реагування на корупційні правопорушення. Оскільки суб'єкти охоронної діяльності мають певні ймовірні корупційні ризики, як і інші суб'єкти господарювання, які пов'язані не лише з отриманням, але і з пропозицією надати неправомірну вигоду, то налагоджена система управління може значно скоротити, або навіть запобігти корупційним діям. Наявність сертифікату ДСТУ ISO 37001 є одним із способів підтвердження якості послуг.
В умовах правового режиму воєнного стану в Україні, Замовник вважає за необхідне вживати всіх можливих заходів безпеки у місцях скупчення людей, одним із яких є отримання якісних послуг від сертифікованого учасника за напрямком предмету закупівлі та навчених (проінструктованих) співробітників охорони, що відповідають ліцензійним вимогам провадження охоронної діяльності.
Таким чином, можливість встановлення Замовником в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікату, який засвідчує відповідність учасника вимогам стандарту ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони», передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами, а також напряму стосується даного предмета закупівлі.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх однакові. Викладене вище свідчить про повне дотримання замовником вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників, тому підстави для внесення змін до оголошення відсутні. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо за звернення!
Вимоги до закупівлі
Дата подання: 06 квітня 2024 20:37
Дата відповіді: 08 квітня 2024 16:38
Додатком 2 до тендерної документації визначено наступне "Сканована/-і копія/-ї документів чинних на момент розкриття тендерної пропозиції, дозволів на експлуатацію переносних засобів радіотехнічного зв’язку, встановленого зразка, згідно статті 42 Закону України «Про радіочастотний ресурс» (для документів отриманих до 31.12.2021 включно); або Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот, згідно статті 42 Закону України «Про електронні комунікації» (для документів отриманих після 01.01.2022 року), на право експлуатації радіостанцій у регіоні надання послуг – надати в кількості не менше зазначених постів в технічному завданні." Повідомляємо що дозвіл на використання радіочастотного ресурсу дії по всій території України, в звязку з чим просимо внести зміни та змінити відповідно до Чинного законодавства України.
Також Додатком №2 вимагається . Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження в довільній формі про те, що охоронники зазначені в п.2.3.1 мають навики надання першої домедичної допомоги в умовах війни. На підтвердження надати сертифікат\диплом\тощо про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). Просимо пояснити навіщо охороннику данний документ, якщо послуги надаватимуть з охорони обєктів, також Ви як замовник згідно ЗУ Про критичну інфраструктуру не являється таким підприємством, в звязку з чим у просимо прибрати данну вимогу, адже вона нічим не оргументована.
Також додатком № 2 . Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження про те, що Учасник має осіб (не менше 1 працівника на 1 філію лісового господарства з переліку які зазначені в довідці, згідно вимог підпункту 2.3.1), які відповідальні за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів (надати довідку). В додаток до довідки надати сертифікат\диплом\тощо про проходження навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). . Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження про те, що Учасник має осіб (не менше 1 працівника на 1 філію лісового господарства з переліку які зазначені в довідці, згідно вимог підпункту 2.3.1), які відповідальні за попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів (надати довідку). В додаток до довідки надати сертифікат\диплом\тощо про проходження навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). Просимо пояснити навіщо охороннику данний документ, якщо послуги надаватимуть з охорони обєктів, також Ви як замовник згідно ЗУ Про критичну інфраструктуру не являється таким підприємством, в звязку з чим у просимо прибрати данну вимогу, адже вона нічим не оргументована.
Також просимо пояснити навіщо присутня данна вимога Сканована/-і копія/-ї документів (протоколи або витяги з протоколів та посвідчення*******), що підтверджують проходження зазначеними в довідці, згідно підпункту 2.3.11. працівниками учасника навчання та перевірки знань з загальний курс з охорони праці, НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, НПАОП 0.00-1.71-13 Правила безпечної роботи з інструментами та пристроями, допуск до роботи в електроустановках напругою не нижче IV групи до 1000В.Ви закуповлюєте послуги з охорони, а данна вимога відноситься до послуг з монтажу, налогодження та встановлення. Також сигналізація якою користуються охоронні фірми використовує 220 В та видає напругу не більше 12В. Просимо прибрати данну Вимогу.
Також Ви вимагаєте протягом 5-ти днів з моменту набуття чинності договору та на період дії договору, власними силами та за власний кошт обладнати 10-ть об’єктів безпровідною системою охоронної сигналізації, про що у складі пропозиції Учасник повинен надати гарантійний лист. Ви розумієте що це зовсім інший вид послуг, і це є порушенням закуповлювати одні послуги, і додатково до них в технічній документації під видом безкоштовно змушувати учасника надавати інші послуги. Просимо також прибрати данну Вимогу.
Сподіваємось, що Ви надасте відповідь швидко в іншому випадку Ми вимушені будемо звертатися в АМКУ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Проаналізувавши Ваше звернення, повідомляємо наступне:
Щодо дозволів варто відмітити, якщо у Вас написано «Вся Україна», то області в яких знаходяться наші об’єкти охорони підпадають під значення «Вся Україна», бо знаходяться саме в Україні. Тому Ви можете їх надавати.
Щодо навичок надання першої домедичної допомоги в умовах війни та попередження ризиків від вибухонебезпечних:
У ст. 40 Кодексу цивільного захисту України визначено, що особи під час прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях (в тому числі з питань надання домедичної допомоги та порядок дій при виявленні небезпечних предметів).
Стаття 18 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII регламентовано, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Крім того, пунктом 30 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що охоронна діяльність підлягає ліцензуванню.
На виконання даної статті постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 затверджено Ліцензійні умови провадження охоронної.
Пунктом 18 Ліцензійних умов регламентовано, що охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов.
Пунктом 15 Ліцензійних умов зазначено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. (далі – Довідник).
Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Пунктом 12. Довідника визначено, що роботодавець організовує систематичне навчання працівників з питань охорони праці.
Пунктом 114 Довідника затверджено завдання та обов'язки охоронника, та чітко визначено, що охоронник повинен знати: правила та норми з охорони праці, екологічної та пожежної безпеки, порядок надання першої медичної допомоги, дії при надзвичайних ситуаціях тощо.
Підпунктом 10 Пункту 13 Ліцензійних умов чітко визначено, що під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється залучати до охоронних заходів осіб, які не подали документів, необхідних для прийняття на роботу, або не відповідають кваліфікаційним вимогам.
Також, статтею 14 Закону України «Про охорону праці» передбачено, персонал охорони навчається, проходить підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації в навчальних закладах різних форм власності.
У зв’язку з постійними повітряними тривогами та збиттям дронів-камікадзе, падінням ракет чи їх уламків, на місці падіння виникають пожежі, Замовнику необхідно бути впевненим, що охоронними будуть володіти необхідними знаннями для надання першої домедичної допомоги, а також будуть розуміти як діяти при виявленні вибухонебезпечних предметів до прибуття рятувальників.
Щодо Вашої тези, що Замовник змушує учасників за власний рахунок надавати інші послуги, зокрема обладнувати охоронною сигналізацією, роз’яснюємо: 1) кожен суб’єкт охоронної діяльності провадить свою господарську діяльність на власний розсуд та власний ризик, якщо Ви вважаєте, що обладнання Ваших же постів охорони є недоречним та порушує норми законодавства, і Ви не згодні з умовами закупівлі, Ви можете не приймати участь у закупівлі. 2) Той рядок класифікатора на який Ви посилаєтесь, стосується придбання обладнання, а ми як Замовник не маємо на це додаткових коштів. Щодо навчання технічних працівників, такі вимоги встановлює закон, зокрема Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 N 62 та Правила безпечної роботи з інструментами та пристроями, затверджені Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.12.2013 № 966, і ми як раз просимо надати навчання до 1000В (а не понад 1000В), оскільки саме цього достатньо для роботи з охоронною сигналізацією. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо за звернення!
Щодо дозволів варто відмітити, якщо у Вас написано «Вся Україна», то області в яких знаходяться наші об’єкти охорони підпадають під значення «Вся Україна», бо знаходяться саме в Україні. Тому Ви можете їх надавати.
Щодо навичок надання першої домедичної допомоги в умовах війни та попередження ризиків від вибухонебезпечних:
У ст. 40 Кодексу цивільного захисту України визначено, що особи під час прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях (в тому числі з питань надання домедичної допомоги та порядок дій при виявленні небезпечних предметів).
Стаття 18 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII регламентовано, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Крім того, пунктом 30 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що охоронна діяльність підлягає ліцензуванню.
На виконання даної статті постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 затверджено Ліцензійні умови провадження охоронної.
Пунктом 18 Ліцензійних умов регламентовано, що охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов.
Пунктом 15 Ліцензійних умов зазначено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. (далі – Довідник).
Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Пунктом 12. Довідника визначено, що роботодавець організовує систематичне навчання працівників з питань охорони праці.
Пунктом 114 Довідника затверджено завдання та обов'язки охоронника, та чітко визначено, що охоронник повинен знати: правила та норми з охорони праці, екологічної та пожежної безпеки, порядок надання першої медичної допомоги, дії при надзвичайних ситуаціях тощо.
Підпунктом 10 Пункту 13 Ліцензійних умов чітко визначено, що під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється залучати до охоронних заходів осіб, які не подали документів, необхідних для прийняття на роботу, або не відповідають кваліфікаційним вимогам.
Також, статтею 14 Закону України «Про охорону праці» передбачено, персонал охорони навчається, проходить підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації в навчальних закладах різних форм власності.
У зв’язку з постійними повітряними тривогами та збиттям дронів-камікадзе, падінням ракет чи їх уламків, на місці падіння виникають пожежі, Замовнику необхідно бути впевненим, що охоронними будуть володіти необхідними знаннями для надання першої домедичної допомоги, а також будуть розуміти як діяти при виявленні вибухонебезпечних предметів до прибуття рятувальників.
Щодо Вашої тези, що Замовник змушує учасників за власний рахунок надавати інші послуги, зокрема обладнувати охоронною сигналізацією, роз’яснюємо: 1) кожен суб’єкт охоронної діяльності провадить свою господарську діяльність на власний розсуд та власний ризик, якщо Ви вважаєте, що обладнання Ваших же постів охорони є недоречним та порушує норми законодавства, і Ви не згодні з умовами закупівлі, Ви можете не приймати участь у закупівлі. 2) Той рядок класифікатора на який Ви посилаєтесь, стосується придбання обладнання, а ми як Замовник не маємо на це додаткових коштів. Щодо навчання технічних працівників, такі вимоги встановлює закон, зокрема Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 N 62 та Правила безпечної роботи з інструментами та пристроями, затверджені Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 19.12.2013 № 966, і ми як раз просимо надати навчання до 1000В (а не понад 1000В), оскільки саме цього достатньо для роботи з охоронною сигналізацією. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо за звернення!
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 квітня 2024 19:33
Дата відповіді: 08 квітня 2024 16:40
Доброго дня. Вивчивши умови та вимоги Вашої тендерної документації, виникає питання сприводу вимоги встановленої Додатком 2 до тендерної документації, а саме п. 2.3.6. зазначеного додатаку має дискримінаційну вимогу. Ви вимагаєте надати у складі тендерної пропозиції: Сканована/-і копія/-ї документального підтвердження штатної чисельності працівників Учасника за 1 квартал 2024 року, які зазначені в довідці згідно з пунктом 2.2.1., Учасник надає оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію Додатку 1 та Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою відповідного органу державної податкової служби України про отримання Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, або з наданням скан-копії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась у електронному вигляді, що підтверджує наявність у штаті Учасника не менше кількості зазначеної в п.2.3.1. З даною вимогою не можливо погодитись з наступних підстав: По-перше, відповідно до Податкового кодексу України встановлено, що особи, які відповідно до ПКУ мають статус податкових агентів, та платники єдиного внеску зобов’язані подавати у строки, встановлені ПКУ для податкового кварталу, податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок) до контролюючого органу. А строком коли учасник зобовязаний подати податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску згідно наказу Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30.01.2015 за № 111/26556) (із змінами) встановлено, що подається даний розрахунок окремо за кожний квартал (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. В даному випадку кінцевий термін подання становить 10 травня 2024 року. Тобто на момент подачі пропозицій термін подачі звітності в учасників не завершений і кожен учасник по мірі своїх можливостей подає звітність у строк до 10 травня 2024. Обовязку щодо подачі даного розрахунку раніше, одразу після закінчення І кварталу 2024 року, тобто після 31 березня в учасників відсутній, а тому з Вашого боку це розцінюється як дискримінація і Ви як замовник не в праві зобовязувати учасників надавати звітність раніше встановленого законодавством строку на її подачу. По-друге, в Додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження чисельності працівників Учасника, які зазначені в довідці згідно з пунктом 2.2.1., ще передбачено пунктом 2.3.7. надання сканованих копій сторінок (першої та із записами про трудову діяльність в Учасника) трудових книжок працівників учасника, які зазначені в довідці згідно з пунктом 2.2.1. По-третє, існують рішення Антимонопольного комітету по аналогічним вимогам тендерної документації, які визнані дискримінаційними.
На підставі вищевикладеного, правильним буде з Вашого боку змінити п. 2.3.6. прибравши з нього вимогу про надання сканованої копії саме за 1 квартал 2024 року або азагалі, Додатку 1 та Додатку 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період з відміткою відповідного органу державної податкової служби України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Проаналізувавши Ваше звернення, повідомляємо наступне: Ви самі зазначаєте про те, що граничний термін до 10 травня 2024 року. Тобто звітність може подаватися протягом періоду - з 1 квітня до 10 травня, і те, що Ви з якихось причин не можете її подати – не означає, що вимога незаконна. Термін подачі звітності вже триває, кількість працівників та інформація про них уже зафіксована, то здавайте її і приймайте участь у закупівлі. Дякуємо за звернення!
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-03-009218-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Охороне Агенство Комплексне Гарантування Безпеки, Код ЄДРПОУ:39919172
Дата подання: 07 квітня 2024 21:59
Дата подання: 07 квітня 2024 21:59
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" (далі – Замовник) оприлюднив оголошення за ідентифікатором UA-2024-04-03-009218-a про проведення відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об'єктів Центрального лісового офісу)
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 09.04.2024 №6281.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2024 17:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
44 662 275,00
UAH з ПДВ
|
44 662 275,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Переможець |
44 662 275,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2024 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 12:03
|
ДУ № 3 до Договорк 18_04-2024-з.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2024 11:26
|
ДУ № 2 до договору 18_04-2024-з.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 11:25
|
ДУ № 2 до договору 18_04-2024-з.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2024 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2024 11:24
|
ДУ № 1 до Договору № 18_04-2024-з.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2024 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 13:58
|
Договір № 18_04-2024-з Охоронні послуги.pdf | укладений |
30 квітня 2024 13:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пунктів 13.4 Договору, з метою виправлення допущених під час вказання адрес деяких об’єктів по Договору Сторони погодили наступне: 1.1.1. внести зміни в Додаток 1 (Технічне завдання) до Договору та викласти його в новій редакції (додається). 1.1.2. внести зміни в Додаток 2 (Дислокація об’єктів) до Договору та викласти його в новій редакції (додається). 1.1.3. внести зміни в Додаток 3 (Розрахунок вартості послуг) до Договору та викласти його в новій редакції (додається). 1.2. Сторони погодили, що з врахуванням положень ст.631 ЦК України, умови викладені в цій Угоді (в частині найменування адрес об’єктів охорони) поширюються на відносини що виникли між Сторонами з моменту укладення Договору, а саме з «29» квітня 2024 року, а також на всі документи узгоджені між Сторонами на виконання умов Договору (зокрема, проте не виключно: акти приймання-передачі наданих послуг, акти приймання-передачі об’єктів під охорону; акти приймання-передачі обладнання в користування; тощо), без необхідності внесення змін/виправлень до них та/або переукладення їх в новій редакції. 1.3. Підписанням даної Угоди Сторони підтверджують, що послуги по Договору з моменту початку їх надання по кожному з об’єктів, надавались Виконавцем належним чином та в повному обсязі за коректними адресами об’єктів, незважаючи на наявну неточність адрес в Договорі (додатках до нього) та інших документах укладених сторонами на виконання його умов (яка мала місце до моменту укладення даної Угоди). 1.5. Внести зміни до розділу 17. «Місцезнаходження, банківські реквізити та підписи сторін » і викласти його в новій редакції: |
Номер договору про закупівлю: | 18/04-2024-з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору 18/04-2024-з |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пунктів 3.2., 13.2 та 13.3 Договору, а також відповідно до п.1. ч.5. ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовилися зменшити суму Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 18/04-2024-з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 2 до Договору № 18/04-2024-з |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пунктів 13.2 та 13.3 Договору, а також відповідно до ч.6. ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовилися про продовження строку дії Договору до «07» лютого 2025 року включно на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2025 році |
Номер договору про закупівлю: | 18/04-2024-з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 3 до Договору 3 18/04-2024-з |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |