Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Маркетингові послуги (SMM-просування в соціальній мережі Facebook сторінок «Ощадбанк» та «ОщадБізнес», Instagram сторінок «Ощадбанк» та «ОщадБізнес», LinkedIn, Twitter).
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2024-04-03-008964-a ● c64ea524501f43bfb94d745605ce6cbc
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Ощадбанк" |
Код ЄДРПОУ: | 00032129 |
Вебсайт: | http://www.oschadbank.ua/ |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г |
Контактна особа: |
Андрій Кравченко +380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2024 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2024 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2024 18:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 11:52 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2024 11:52 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
SMM-просування в соціальній мережі Facebook сторінок «Ощадбанк» та «ОщадБізнес», Instagram сторінок «Ощадбанк» та «ОщадБізнес», LinkedIn, Twitter
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 79342000-3 — Маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату вартості Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Акта приймання-передачі наданих послуг з розробки стратегії та на підставі виставленого Виконавцем оригіналу рахунку-фактури на оплату. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2024 15:04 |
Проєкт_ТД_SMM.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо необхідних документів
Дата подання: 08 квітня 2024 17:08
Дата відповіді: 09 квітня 2024 18:25
Доброго дня,
У нас виникло декілька уточнень щодо документів, які необхідно підготувати в рамках тендеру. Будемо вдячні за роз'яснення.
1. Пункт 3 - довідка, що засвідчує досвід річної підтримки (повний цикл) сторінок в соціальній мережі Facebook. Довідка повинна містити посилання на приклади розробки стратегії комунікації в соціальних мережах на тривалий період, створення текстового контенту (копірайтинг), створення візуального контенту різних форматів: статичний та анімований. Довідка має містити посилання на профілі клієнтів, презентацію з прикладами готового контенту, посилання на публікації для відео- та анімованих форматів.
Питання:
- яку кількість проектів необхідно показати?
- за які роки можемо показувати роботи, 2022-2024?
- приклади контенту краще додавати посиланнями чи скріншотами?
- в якому форматі має бути дана довідка (і всі наступні), pdf?
2. Пункт 4 - довідка у довільній формі, що засвідчує досвід розробки та проведення всеукраїнських промо активацій в соціальній мережі Facebook або Instagram протягом 2022-2024 рр з вірусним ефектом, що має містити опис активації, задачі та досягнуті KPI, посилання на публікації та лендинг-сторінки.
Питання:
- чи обов'язково активація має бути з лендингом?
- що мається на увазі під промо активаціями з вірусним ефектом і чи рахується таким проведення конкурсу в Instagram з досягнутими KPI?
3. Питання щодо листів-відгуків:
- якщо один з наших клієнтів відповідає критеріям і підходить для пунктів 5 та 7, чи можемо в цьому випадку надіслати один лист-відгук, де буде вказано, що ми співпрацюємо щодо ведення і Fb, і Instagram?
4. Пункт 9 - довідка, що засвідчує досвід річної підтримки (повний цикл) сторінок в соціальній мережі Instagram. Довідка повинна містити посилання на приклади розробки стратегії комунікації в соціальних мережах на тривалий період, за якими показані приклади створення текстового контенту (копірайтинг) та візуального контенту різних форматів: відеоконтент, статичний та анімований. Довідка має містити посилання на профілі клієнтів, презентацію з прикладами готового контенту, посилання на публікації для відео- та анімованих форматів.
Питання:
- достатньо буде тут показати 1 кейс чи потрібно кілька?
Дякую,
Дар'я
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до даних торгів! На майбутнє - дуже Вас просимо кожне питання заповнювати в окрему форму, що передбачена даним функціоналом системи! Це полегшить формування відповідей у більш-чіткій формі. Щодо відповідей по суті:
Питання 1
- яку кількість проектів необхідно показати? – 1 кампанія.
- за які роки можемо показувати роботи, 2022-2024?- так
- приклади контенту краще додавати посиланнями чи скріншотами? Надсилати просимо, як зазначено в пункті - презентація з прикладами (скрінами) робіт + посилання на них.
- в якому форматі має бути дана довідка (і всі наступні), pdf? - ПДФ
Питання 2
- чи обов'язково активація має бути з лендингом?- З лендінгом не обовʼязково, за умови, що зазначається ціль, яка не потребує використання лендінгу
- що мається на увазі під промо активаціями з вірусним ефектом і чи рахується таким проведення конкурсу в Instagram з досягнутими KPI? Під промо активацією розуміємо серію постів (конкурсів, тизерів, публікацій, роликів чи інших активностей), які поширювались з метою привернення уваги до продукту/послуги та мали вірусний ефект.
Питання 3
- якщо один з наших клієнтів відповідає критеріям і підходить для пунктів 5 та 7, чи можемо в цьому випадку надіслати один лист-відгук, де буде вказано, що ми співпрацюємо щодо ведення і Fb, і Instagram? - Так. В цьому відгуку варто тоді зазначити, що в Інстаграмі та Фейсбуці співпрацювали за цими договорами.
Питання 4
- достатньо буде тут показати 1 кейс чи потрібно кілька? - Достатньо одного кейсу.
Питання 1
- яку кількість проектів необхідно показати? – 1 кампанія.
- за які роки можемо показувати роботи, 2022-2024?- так
- приклади контенту краще додавати посиланнями чи скріншотами? Надсилати просимо, як зазначено в пункті - презентація з прикладами (скрінами) робіт + посилання на них.
- в якому форматі має бути дана довідка (і всі наступні), pdf? - ПДФ
Питання 2
- чи обов'язково активація має бути з лендингом?- З лендінгом не обовʼязково, за умови, що зазначається ціль, яка не потребує використання лендінгу
- що мається на увазі під промо активаціями з вірусним ефектом і чи рахується таким проведення конкурсу в Instagram з досягнутими KPI? Під промо активацією розуміємо серію постів (конкурсів, тизерів, публікацій, роликів чи інших активностей), які поширювались з метою привернення уваги до продукту/послуги та мали вірусний ефект.
Питання 3
- якщо один з наших клієнтів відповідає критеріям і підходить для пунктів 5 та 7, чи можемо в цьому випадку надіслати один лист-відгук, де буде вказано, що ми співпрацюємо щодо ведення і Fb, і Instagram? - Так. В цьому відгуку варто тоді зазначити, що в Інстаграмі та Фейсбуці співпрацювали за цими договорами.
Питання 4
- достатньо буде тут показати 1 кейс чи потрібно кілька? - Достатньо одного кейсу.
Довідка, що засвідчує досвід річної підтримки (п. 9)
Дата подання: 10 квітня 2024 16:14
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:55
На жаль, ми не маємо права надавати доступ до розроблених стратегій для інших клієнтів, відповідно, не маємо можливості додати посилання на дані стратегії. Чи достатньо буде прикладів розробленого контенту?
Відповідь: Шановні Учасники, тендерні пропозиції повинні містити всі документи, що вимагаються Тендерною документацією. Рекомендуємо: 1) отримати консультацію електронного майданчику щодо можливості подання в складі тендерної пропозиції документів, що є закритими для доступу осіб, які не є Замовником, та/або 2) отримати офіційні дозволи від контрагентів на розповсюдження інформації в межах даних торгів, та/або 3) скрити частину інформації в документах (наприклад про ціни) чорним кольором.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІДЖИТАЛ СТРЕТЕДЖИС" |
2 683 128,00
UAH з ПДВ
|
2 124 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМГ ЕДЖЕНСІ" |
3 039 600,00
UAH з ПДВ
|
2 147 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕШТЕГ" |
3 763 320,00
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕДІА СКОУП ГЛОБАЛ" |
3 005 760,00
UAH з ПДВ
|
2 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство «ССМ» |
3 661 840,80
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІДЖИТАЛ СТРЕТЕДЖИС" #43658510 |
Відхилено |
2 124 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 16:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 16:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМГ ЕДЖЕНСІ" #43024653 |
Відхилено |
2 147 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 16:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 16:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕШТЕГ" #38921290 |
Переможець |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 16:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
додаткова_угода_Хештег_29052024.docx | зміни до договору |
05 червня 2024 15:14
|
договір_СММ_29052024_final (1).docx | укладений |
05 червня 2024 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. Пункт 6.1. Розділу 6 Договору «ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» викласти у наступній редакції: «6.1 Загальна вартість Послуг за цим Договором не перевищує 2 169 999, 84 грн (два мільйони сто шістдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 84 копійки), в т.ч. ПДВ 361 666,64 грн. (триста шістдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 64 копійок). |
Номер договору про закупівлю: | 2905-СММ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |