Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Маркетингові послуги (SMM-просування в соціальній мережі Facebook сторінок «Ощадбанк» та «ОщадБізнес», Instagram сторінок «Ощадбанк» та «ОщадБізнес», LinkedIn, Twitter).
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2024-04-03-008964-a c64ea524501f43bfb94d745605ce6cbc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2024 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2024 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2024 18:00
Початок аукціону: 17 квітня 2024 11:52
Початок аукціону: 17 квітня 2024 11:52
Очікувана вартість: 3 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 одиниця
SMM-просування в соціальній мережі Facebook сторінок «Ощадбанк» та «ОщадБізнес», Instagram сторінок «Ощадбанк» та «ОщадБізнес», LinkedIn, Twitter
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 79342000-3 — Маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату вартості Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Акта приймання-передачі наданих послуг з розробки стратегії та на підставі виставленого Виконавцем оригіналу рахунку-фактури на оплату. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2024 15:04
Проєкт_ТД_SMM.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо необхідних документів
Дата подання: 08 квітня 2024 17:08
Дата відповіді: 09 квітня 2024 18:25
Доброго дня, У нас виникло декілька уточнень щодо документів, які необхідно підготувати в рамках тендеру. Будемо вдячні за роз'яснення. 1. Пункт 3 - довідка, що засвідчує досвід річної підтримки (повний цикл) сторінок в соціальній мережі Facebook. Довідка повинна містити посилання на приклади розробки стратегії комунікації в соціальних мережах на тривалий період, створення текстового контенту (копірайтинг), створення візуального контенту різних форматів: статичний та анімований. Довідка має містити посилання на профілі клієнтів, презентацію з прикладами готового контенту, посилання на публікації для відео- та анімованих форматів. Питання: - яку кількість проектів необхідно показати? - за які роки можемо показувати роботи, 2022-2024? - приклади контенту краще додавати посиланнями чи скріншотами? - в якому форматі має бути дана довідка (і всі наступні), pdf? 2. Пункт 4 - довідка у довільній формі, що засвідчує досвід розробки та проведення всеукраїнських промо активацій в соціальній мережі Facebook або Instagram протягом 2022-2024 рр з вірусним ефектом, що має містити опис активації, задачі та досягнуті KPI, посилання на публікації та лендинг-сторінки. Питання: - чи обов'язково активація має бути з лендингом? - що мається на увазі під промо активаціями з вірусним ефектом і чи рахується таким проведення конкурсу в Instagram з досягнутими KPI? 3. Питання щодо листів-відгуків: - якщо один з наших клієнтів відповідає критеріям і підходить для пунктів 5 та 7, чи можемо в цьому випадку надіслати один лист-відгук, де буде вказано, що ми співпрацюємо щодо ведення і Fb, і Instagram? 4. Пункт 9 - довідка, що засвідчує досвід річної підтримки (повний цикл) сторінок в соціальній мережі Instagram. Довідка повинна містити посилання на приклади розробки стратегії комунікації в соціальних мережах на тривалий період, за якими показані приклади створення текстового контенту (копірайтинг) та візуального контенту різних форматів: відеоконтент, статичний та анімований. Довідка має містити посилання на профілі клієнтів, презентацію з прикладами готового контенту, посилання на публікації для відео- та анімованих форматів. Питання: - достатньо буде тут показати 1 кейс чи потрібно кілька? Дякую, Дар'я
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до даних торгів! На майбутнє - дуже Вас просимо кожне питання заповнювати в окрему форму, що передбачена даним функціоналом системи! Це полегшить формування відповідей у більш-чіткій формі. Щодо відповідей по суті:

Питання 1
- яку кількість проектів необхідно показати? – 1 кампанія.
- за які роки можемо показувати роботи, 2022-2024?- так
- приклади контенту краще додавати посиланнями чи скріншотами? Надсилати просимо, як зазначено в пункті - презентація з прикладами (скрінами) робіт + посилання на них.
- в якому форматі має бути дана довідка (і всі наступні), pdf? - ПДФ

Питання 2
- чи обов'язково активація має бути з лендингом?- З лендінгом не обовʼязково, за умови, що зазначається ціль, яка не потребує використання лендінгу
- що мається на увазі під промо активаціями з вірусним ефектом і чи рахується таким проведення конкурсу в Instagram з досягнутими KPI? Під промо активацією розуміємо серію постів (конкурсів, тизерів, публікацій, роликів чи інших активностей), які поширювались з метою привернення уваги до продукту/послуги та мали вірусний ефект.

Питання 3
- якщо один з наших клієнтів відповідає критеріям і підходить для пунктів 5 та 7, чи можемо в цьому випадку надіслати один лист-відгук, де буде вказано, що ми співпрацюємо щодо ведення і Fb, і Instagram? - Так. В цьому відгуку варто тоді зазначити, що в Інстаграмі та Фейсбуці співпрацювали за цими договорами.

Питання 4
- достатньо буде тут показати 1 кейс чи потрібно кілька? - Достатньо одного кейсу.
Довідка, що засвідчує досвід річної підтримки (п. 9)
Дата подання: 10 квітня 2024 16:14
Дата відповіді: 16 квітня 2024 16:55
На жаль, ми не маємо права надавати доступ до розроблених стратегій для інших клієнтів, відповідно, не маємо можливості додати посилання на дані стратегії. Чи достатньо буде прикладів розробленого контенту?
Відповідь: Шановні Учасники, тендерні пропозиції повинні містити всі документи, що вимагаються Тендерною документацією. Рекомендуємо: 1) отримати консультацію електронного майданчику щодо можливості подання в складі тендерної пропозиції документів, що є закритими для доступу осіб, які не є Замовником, та/або 2) отримати офіційні дозволи від контрагентів на розповсюдження інформації в межах даних торгів, та/або 3) скрити частину інформації в документах (наприклад про ціни) чорним кольором.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2024 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІДЖИТАЛ СТРЕТЕДЖИС" 2 683 128,00
UAH з ПДВ
2 124 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМГ ЕДЖЕНСІ" 3 039 600,00
UAH з ПДВ
2 147 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕШТЕГ" 3 763 320,00
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕДІА СКОУП ГЛОБАЛ" 3 005 760,00
UAH з ПДВ
2 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство «ССМ» 3 661 840,80
UAH з ПДВ
3 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2024 16:42
Електронний підпис
16 квітня 2024 17:54
Електронний підпис
16 квітня 2024 17:54
Електронний підпис

Конфіденційні документи

03 травня 2024 16:42
Довідки_листи_не_підписані.zip

Обґрунтування конфіденційності

Дані містять конфеденційну інформацію

03 травня 2024 16:42
п5_п7_договри_акти.zip

Обґрунтування конфіденційності

Дані містять конфеденційну інформацію

03 травня 2024 16:42
Додаток 1.docx

Обґрунтування конфіденційності

Дані містять конфеденційну інформацію

03 травня 2024 16:42
Підписані.zip

Обґрунтування конфіденційності

Дані містять конфеденційну інформацію

16 квітня 2024 17:46
nsg_Oschadbank_Додаток 1.docx

Обґрунтування конфіденційності

Причина що матеріали містять конфеденційні положення з договорім NDA

16 квітня 2024 17:46
nsg_Oschadbank_budget_v2_c.xlsx

Обґрунтування конфіденційності

Причина що матеріали містять конфеденційні положення з договорім NDA

16 квітня 2024 17:46
Звіти та підписані довідки.zip

Обґрунтування конфіденційності

Причина що матеріали містять конфеденційні положення з договорім NDA

16 квітня 2024 17:46
Довідки.zip

Обґрунтування конфіденційності

Причина що матеріали містять конфеденційні положення з договорім NDA

16 квітня 2024 17:46
Установчі документи DS.zip

Обґрунтування конфіденційності

Причина що матеріали містять конфеденційні положення з договорім NDA

Публічні документи

16 квітня 2024 17:47
Електронний підпис
16 квітня 2024 17:47
Електронний підпис
16 квітня 2024 17:36
Цінова пропозиція.pdf
16 квітня 2024 17:36
ОЩАД.rar
16 квітня 2024 17:36
Кваліфікація.rar

Публічні документи

11 травня 2024 14:13
Електронний підпис
16 квітня 2024 16:59
Електронний підпис
16 квітня 2024 16:43
Додаток до довідки 9.pdf
16 квітня 2024 16:43
Додаток до довідки 3.pdf
16 квітня 2024 16:43
4. Довідка активація.pdf
16 квітня 2024 16:43
Лист-відгук, Водафон.pdf
16 квітня 2024 16:43
Клуб 4 Лапи.pdf
16 квітня 2024 16:43
Лист-відгук, Ензим.pdf
16 квітня 2024 16:43
Хештег_Смартекс.pdf
16 квітня 2024 16:43
Водафон ч.1-20240415T143956Z-001.zip
16 квітня 2024 16:43
Ензим-20240415T141731Z-001.zip
16 квітня 2024 16:43
Персонал-20240415T141159Z-001.zip
16 квітня 2024 16:43
Водафон ч.2-20240415T143933Z-001.zip
16 квітня 2024 16:43
Кормотех-20240415T141726Z-001.zip
16 квітня 2024 16:43
30. Гарантійний лист.pdf
16 квітня 2024 16:43
Водафон ч.3-20240415T143055Z-001.zip
16 квітня 2024 16:43
Цінова пропозиція_HASHTAG.pdf

Публічні документи

16 квітня 2024 16:01
Електронний підпис
16 квітня 2024 16:01
Електронний підпис
16 квітня 2024 16:00
Publicis Groupe_CCM_Zenith_submission.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІДЖИТАЛ СТРЕТЕДЖИС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМГ ЕДЖЕНСІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕШТЕГ"

ТОВ "МЕДІА СКОУП ГЛОБАЛ"

Дочірнє підприємство «ССМ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІДЖИТАЛ СТРЕТЕДЖИС"
#43658510
Відхилено 2 124 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2024 16:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 16:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМГ ЕДЖЕНСІ"
#43024653
Відхилено 2 147 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2024 16:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 16:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕШТЕГ"
#38921290
Переможець 2 200 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2024 16:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 16:30

Вимога про усунення невідповідностей

Дякуємо вам за участь в електронних торгах на закупівлю маркетингових послуг (SMM-просування в соціальній мережі Facebook сторінок «Ощадбанк» та «ОщадБізнес», Instagram сторінок «Ощадбанк» та «ОщадБізнес», LinkedIn, Twitter) (код ДК 021:2015-34350000-5) (посилання на публічну закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-21-012570-a), які відбулися 03.04.2024 року. Повідомляємо вам про наявність у складі Тендерної пропозиції наступних невідповідностей: 1. На виконання пп. 29 п.5 розділу ІІІ ТД та п. 3 розділу IV ТД учасник мав надати цінову пропозицію (Додаток № 1 цієї документації, відповідно). Учасник надав форму пропозиції, що не відповідає вимогам Замовника, встановленим в пп. 29 п.5 розділу ІІІ ТД та п. 3 розділу IV ТД. Також у наданій формі пропозиції не правильно зазначено предмет закупівлі, форма пропозиції не відповідає формі, зазначеній в додатку 1 ТД: - зазначено п. 10.4.5., якій відсутній в додатку 1 ТД, - відсутні пункти 11, 12 форми пропозиції (додаток 1 ТД) Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику, на виконання пп. 29 п.5 розділу ІІІ та п. 3 розділу IV Тендерної документації, оновлену Цінову пропозицію за формою, наведеною у Додатку №1 до тендерної документації. 2. На вимогу, встановлену в пп. 1 п. 5 Розділу ІІІ ТД щодо надання довідки в довільній формі про наявність у учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі, наявність офісного приміщення - довідку не надано, надано договір від 2020 року, строком дії до 2021 р., про оренду приміщення 4 кв.м. Договір надано в форматі word, не заповнений (не зазначено дату підписання договору, строку дії договору, відсутні підписи сторін) Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику, довідку в довільній формі про наявність у учасника технічних можливостей, обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, який буде укладений за результатами цієї процедури закупівлі, наявність офісного приміщення. 3. На вимогу, встановлену в пп. 2 п. 5 Розділу ІІІ ТД учасник мав надати довідку у довільній формі, що засвідчує наявність у учасника кваліфікованого персоналу (не менше 5 (п’яти) осіб, а саме: 1 (один) копірайтер (рекламіст), 1 (один) графічний дизайнер, 1 (один) коректор, 1 (один) медіапланер (менеджер з реклами) та 1 (один) менеджер проекту (для ефективної координації дій вищезазначеного персоналу в рамках співпраці з АТ «Ощадбанк» у разі, якщо учасник буде переможцем торгів) (підтвердити копіями документів, що підтверджують трудові відносини з учасником). Замість довідки учасником надано презентацію «Інфо про співробітників агенції» з переліком співробітників компанії та їх кейсами, проте презентація не містить інформації, яка вимагалась в пп. 2 п. 5 Розділу ІІІ ТД. Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику, у разі наявності, інформацію у вигляді довідки у довільній формі, про наявність у учасника кваліфікованого персоналу (не менше 5 (п’яти) осіб, а саме: 1 (один) копірайтер (рекламіст), 1 (один) графічний дизайнер, 1 (один) коректор, 1 (один) медіапланер (менеджер з реклами) та 1 (один) менеджер проекту (для ефективної координації дій вищезазначеного персоналу в рамках співпраці з АТ «Ощадбанк» у разі, якщо учасник буде переможцем торгів) та підтвердити копіями документів, що підтверджують трудові відносини з учасником (копії трудових книжок, копії наказів про призначення тощо). 4. Згідно пп. 5 п. 5 Розділу ІІІ ТД учасник мав надати довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів за 2022-2024 рр. щодо роботи у сфері SMM просування з національними або міжнародними компаніями (не менше 2 (двох)) з кількістю підписників в соціальній мережі Facebook не менш ніж 60000 (шістидесяти тисяч осіб) (підтвердити договорами у кількості не менше 2 (двох) з усіма додатками, змінами та доповненнями (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, контактних осіб від контрагентів, їх телефонів, та документами, які засвідчують виконання цих договорів). Учасник надав довідку, в якій відсутня інформація про договори. Учасником надано лише 1 (один) приклад сторінки у Facebook, один додаток до договору (без договору) і ще один не повний договір, без інформації про контактних осіб, відповідальних за договір. Також не надано документів, які засвідчують виконання цих договорів, що не відповідає пп. 5 п. 5 Розділу ІІІ ТД. Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику у разі наявності, довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів за 2022-2024 рр. щодо роботи у сфері SMM просування з національними або міжнародними компаніями (не менше 2 (двох)) з кількістю підписників в соціальній мережі Facebook не менш ніж 60000 (шістидесяти тисяч осіб) та підтвердити дану інформацію договорами (не менше 2 (двох)) та підтвердити документами про виконання цих договорів). 5. Згідно пп. 7 п. 5 Розділу ІІІ ТД учасник мав надати довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів за 2022-2024 рр. щодо роботи у сфері SMM просування з національними або міжнародними компаніями (не менше 1 (однієї))) з кількістю підписників в соціальній мережі Instagram не менш ніж 15000 (п’ятнадцять тисяч осіб) (підтвердити договорами у кількості не менше 1 (одного) з усіма додатками, змінами та доповненнями (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, контактних осіб від контрагентів, їх телефонів, та документами, які засвідчують виконання цих договорів). Учасник надав довідку, яка містить лише назву довідки, не зазначивши жодної інформації про договори. Також згідно пп. 7 п. 5 Розділу ІІІ ТД не надано договір, інформацію про контактних осіб та їх контактні номери, що підтвердили б факт виконання учасником аналогічних договорів у соціальній мережі Instagram з кількістю підписників не менше 15 000 (п’ятнадцяти тисяч) осіб. Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику, довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів за 2022-2024 рр. щодо роботи у сфері SMM просування з національними або міжнародними компаніями (не менше 1 (однієї))) з кількістю підписників в соціальній мережі Instagram не менш ніж 15000 (п’ятнадцять тисяч осіб). Та надати, у разі наявності, виконаний аналогічний договір з кількістю підписників в соціальній мережі Instagram не менш ніж 15000 (п’ятнадцять тисяч осіб). 6. Згідно пп. 6 та пп.8 п. 5 Розділу ІІІ ТД надано Print Screen відгуків з мережі інтернет, підписані директором ТОВ «ДІДЖИТАЛ СТРЕТЕДЖИС» Чернявським В.О., що не відповідає вимозі Замовника, оскільки це мають бути листи-відгуки від компаній за аналогічними договорами згідно пп. 5 та пп.7 п. 5 Розділу ІІІ ТД. Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику, у разі наявності, листи-відгуки від компаній за аналогічними договорами. 7. На вимогу пп. 10 п. 5 Розділу ІІІ ТД Учасником надано лише електронні посилання на матеріали, що створені за допомогою штучного інтелекту, проте довідка не містить мінімум 2 (два) приклади за 2022 - 2024 рр., створених за допомогою штучного інтелекту та розміщених учасником текстових і графічних матеріалів (графічні зображення мають змістовно відноситись до текстових), які є на сторінках компаній у соціальних мережах. Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику довідку у довільній формі, яка містить мінімум 2 (два) приклади за 2022 - 2024 рр. створених за допомогою штучного інтелекту та розміщених учасником текстових і графічних матеріалів (графічні зображення мають змістовно відноситись до текстових), які є на сторінках компаній у соціальних мережах із зазначенням електронних посилань на ці матеріали та скріншотів їх розміщення з зазначенням джерел, в межах яких створювалися матеріали. 8. Згідно пп. 12 п. 5 Розділу ІІІ ТД не надано довідку у довільній формі, яка засвідчує наявність офіційного партнера по взаємодії з Meta, яку необхідно було також підтвердити копією підписаного договору (договорів) з партнером. Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику довідку у довільній формі, яка засвідчує наявність офіційного партнера по взаємодії з Meta та копію підписаного договору (договорів) з партнером по взаємодії з Meta. 9. Учасником надано одну довідку на вимоги підпунктів 22, 23, 24 п. 5 Розділу ІІІ ТД, де зазначено, що Чернявський В.О. є єдиним бенефіціарним власником та займає посаду директора агенції, проте не зазначено інформація, яка вимагалася в підпунктах 22, 23, 24 п. 5 Розділу ІІІ ТД, а саме: відсутня інформація про юридичних осіб (із зазначенням коду ЄДРПОУ для юридичних осіб – резидентів), які здійснюють контроль за учасником, або перебувають під спільним контролем з учасником; відсутня інформація про фізичних осіб та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), які здійснюють контроль над учасником, а також відсутні дані щодо членів сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника) 10. ; відсутня інформація про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також, членів сім’ї таких службових (посадових) осіб (незалежно від наявності у членів сім’ї окремих/власних правовідносин із учасником). Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику: - довідку у довільній формі, що містить інформацію про юридичних осіб (із зазначенням коду ЄДРПОУ для юридичних осіб – резидентів), які здійснюють контроль за учасником², або перебувають під спільним контролем з учасником³ - довідку у довільній формі, що містить інформацію про фізичних осіб та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника), які здійснюють контроль над учасником, а також дані щодо кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) учасника, та членів їх сім’ї (незалежно від наявності у членів сім’ї відносин контролю стосовно учасника); - довідку у довільній формі, що містить інформацію про службових (посадових) осіб учасника, уповноважених здійснювати від імені учасника юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також, членів сім’ї таких службових (посадових) осіб (незалежно від наявності у членів сім’ї окремих/власних правовідносин із учасником). 10. На вимогу п. 6 Розділу ІІІ ТД не надано Гарантійний лист щодо виконання умов Технічного завдання Замовника торгів. Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику гарантійний лист щодо виконання умов Технічного завдання Замовника торгів. Окремо звертаємо увагу на те, що документи повинні бути завантажені в форматі pdf та містити підпис/печатку керівника підприємства.

Вимога про усунення невідповідностей

Дякуємо вам за участь в електронних торгах на закупівлю маркетингових послуг (SMM-просування в соціальній мережі Facebook сторінок «Ощадбанк» та «ОщадБізнес», Instagram сторінок «Ощадбанк» та «ОщадБізнес», LinkedIn, Twitter), код ДК 021:2015 -34350000-5 (посилання на публічну закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-21-012570-a), які відбулися 03.04.2024 року. Повідомляємо вам про наявність у складі Тендерної пропозиції наступних невідповідностей: 1. Згідно з пп. 2 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасником не надано інформацію про менеджера проєкту, відсутнє підтвердження трудових відносин з Учасником у вигляді копій документів про трудові відносини. Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику, у разі наявності, інформацію про менеджера проєкту та на підтвердження трудових відносин з Учасником надати копії документів про трудові відносини. 2. Відповідно до пп. 3 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасником додано презентацію зі стратегією на 2024 рік, тобто фактично досвід річної підтримки ще не відбувся за даним кейсом. Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику, у разі наявності, презентацію зі стратегією, що засвідчує досвід річної підтримки (повний цикл) сторінок в соціальній мережі Facebook. 3. Згідно з пп. 5 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасником надано договір про ведення сторінки з кількістю підписників не менше 60 000 (шістдесяти тисяч) осіб («Варус» або ж ТОВ «Омега»). Другий договір, що надається, не має додатків – це «Фармак» (на сторінці 38 000 (тридцять вісім тисяч) підписників, що не відповідаєм вимогам). Також в довідці відсутні номер та дата договорів, контактні особи від контрагентів та їх номери телефонів. Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику, у разі наявності, довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів за 2022-2024 рр. щодо роботи у сфері SMM просування з національними або міжнародними компаніями (не менше 2 (двох)) з кількістю підписників в соціальній мережі Facebook не менш ніж 60000 (шістидесяти тисяч осіб) (підтвердити договорами у кількості не менше 2 (двох) з усіма додатками, змінами та доповненнями (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, контактних осіб від контрагентів, їх телефонів, та документами, які засвідчують виконання цих договорів). 4. Відповідно до пп. 7 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасником не зазначено телефони контактних осіб, додається договір з «Сандора» (11 000 (одинадцять тисяч) підписників), який не відповідає вимогам про наявність досвіду ведення сторінки в Instagram з кількістю підписників не менше 15 000 (п’ятнадцяти тисяч) осіб, проте надається договір з ТОВ «Омега», кількість підписників на сторінці відповідає вимогам. Також в довідці відсутні номер та дата договору, контактні особи від контрагентів та їх номери телефонів. Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику, довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів за 2022-2024 рр. щодо роботи у сфері SMM просування з національними або міжнародними компаніями (не менше 1 (однієї)) з кількістю підписників в соціальній мережі Instagram не менш ніж 15000 (п’ятнадцять тисяч осіб) (із зазначенням предмету, номеру та дати договору, контактних осіб від контрагентів, їх телефонів, та документами, які засвідчують виконання цих договорів). 5. У складі Тендерної пропозиції відсутня довідка та договір, що засвідчують наявність статусу офіційного партнера по взаємодії з «Meta», згідно з вимогами пп. 12 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації. Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику, у разі наявності, довідку у довільній формі, яка засвідчує наявність статусу офіційного партнера по взаємодії з Meta, підтвердити копією підписаного договору (договорів) з партнером. 6. На виконання умов розд. ІІІ Тендерної документації прохання надіслати протягом 1 (одного) робочого дня наступні документи на адресу електронної пошти Замовника (KravchenkoAW@oschadbank.ua) заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: анкету учасника процедури закупівель (додаток № 4 до Тендерної документації), довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (додаток № 5 до Тендерної документації) та опитувальник юридичної особи /фізичної особи-підприємця (додаток № 6 до Тендерної документації).

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей: Дякуємо вам за участь в електронних торгах на закупівлю маркетингових послуг (SMM-просування в соціальній мережі Facebook сторінок «Ощадбанк» та «ОщадБізнес», Instagram сторінок «Ощадбанк» та «ОщадБізнес», LinkedIn, Twitter), код ДК 021:2015 -34350000-5 (посилання на публічну закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-21-012570-a), які відбулися 03.04.2024 року. Повідомляємо вам про наявність у складі Тендерної пропозиції наступних невідповідностей: 1) Згідно з пп. 2 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації Учасником надано накази про призначення співробітників (дизайнера, менеджера (управитель) з реклами), але вони не містять підписів/печаток керівника підприємства, а отже не є офіційним документом, який підтверджує трудові відносини з учасником. Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику, накази про призначення співробітників (дизайнера, менеджера (управитель) з реклами), які підтверджують трудові відносини з учасником, завірені підписами/печатками керівника підприємства. 2) Згідно з пп. пп. 5, 7 п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації надано не всі додатки до договорів (загалом цих додатків 135 (сто тридцять п’ять) штук, проте самі договори відповідають вимогам, а додатки відсутні за періоди, які виходять за межі 2022-2024 роки. Просимо вас у найкоротші терміни надати Замовнику, всі додатки до наданих договорів. 3) На виконання умов розд. ІІІ Тендерної документації прохання надіслати протягом 1 (одного) робочого дня наступні документи на адресу електронної пошти Замовника (KravchenkoAW@oschadbank.ua) заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: анкету учасника процедури закупівель (додаток № 4 до Тендерної документації), довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (додаток № 5 до Тендерної документації) та опитувальник юридичної особи /фізичної особи-підприємця (додаток № 6 до Тендерної документації).

Документи

14 травня 2024 16:27
Акцепт_ТОВ_Хештег.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2024 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЕШТЕГ"
#38921290
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2024 16:27
Акцепт_ТОВ_Хештег.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова_угода_Хештег_29052024.docx зміни до договору
05 червня 2024 15:14
договір_СММ_29052024_final (1).docx укладений
05 червня 2024 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. Пункт 6.1. Розділу 6 Договору «ЗАГАЛЬНА ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» викласти у наступній редакції: «6.1 Загальна вартість Послуг за цим Договором не перевищує 2 169 999, 84 грн (два мільйони сто шістдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 84 копійки), в т.ч. ПДВ 361 666,64 грн. (триста шістдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 64 копійок).
Номер договору про закупівлю: 2905-СММ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML