Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шредери 4 рівня безпеки, від 12 листів за подачу
Очікувана вартість
102 271,00 UAH
UA-2024-04-03-005136-a ● a0fdaf3f5f6a4fa7b2cc874e58801d69
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
03 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальне управління БЕБ у м.Києві |
Код ЄДРПОУ: | 45075262 |
Вебсайт: | https://esbu.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03150, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Німецька будинок 1/32 |
Контактна особа: |
Світлана Коростельова +380506269054 s.korostrelova@esbu.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Шредери 4 рівня безпеки, від 12 листів за подачу
СПОСІБ (УМОВИ) ПОСТАВКИ: Поставка Товару здійснюється на підставі наданої Замовником заявки на поставку товару, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до приймання Товару. Постачальник здійснює поставку протягом 5 робочих днів з моменту отримання заявки. Місце поставки: м. Київ, вул. Казимира Малевича, 84. Завантаження, поставка, передача та відвантаження Товару в приміщення Замовника здійснюється силами, засобами, транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника.
УМОВИ ОПЛАТИ :Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості поставленого Товару на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних протягом 10 (десяти) робочих днів з дня їх підписання.
Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Розгорнути
Згорнути
СПОСІБ (УМОВИ) ПОСТАВКИ: Поставка Товару здійснюється на підставі наданої Замовником заявки на поставку товару, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до приймання Товару. Постачальник здійснює поставку протягом 5 робочих днів з моменту отримання заявки. Місце поставки: м. Київ, вул. Казимира Малевича, 84. Завантаження, поставка, передача та відвантаження Товару в приміщення Замовника здійснюється силами, засобами, транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника.
УМОВИ ОПЛАТИ :Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості поставленого Товару на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних протягом 10 (десяти) робочих днів з дня їх підписання.
Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штука
Шредери 4 рівня безпеки, від 12 листів за подачу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03150, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Казимира Малевича, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
03 квітня 2024 12:02 |
Проект договору (3).docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Гарантія | від 12 до 24 | |
Автоматична подача |
Можливі значення:
|
|
Робочий цикл |
Можливі значення:
|
|
Кількість знищуваних листів (80 г/м2) за одну подачу | від 12 до 19 | |
Рівень безпеки (DIN 66399) | 4 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Салон "Софт" |
81 510,00
UAH з ПДВ
|
81 510,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" |
94 996,20
UAH з ПДВ
|
94 996,20
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Салон "Софт" #34257839 |
Переможець |
81 510,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2024 17:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 09:28
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2024 17:14
|
Договір № 27 від 09.04.2024р..PDF | укладений |
09 квітня 2024 17:13
|