Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

42630000-1 Металообробні верстати (Радіально-свердлильний верстат)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2024-04-03-000704-a c64822c8d8a94b3ca718b781eb6203af
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Христина Мар’янівна

380937836137 tender037@ukroboronprom.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Код ЄДРПОУ: 08305644
Вебсайт: http://charz.com.ua
Місцезнаходження: 63501, Україна , Харківська обл., Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
Контактна особа: Христина Мар’янівна
380937836137
tender037@ukroboronprom.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2024 09:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2024 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2024 18:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42630000-1: Металообробні верстати


У вартість обладнання входять пусконалагоджувальні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Радіально-свердлильний верстат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63501, Україна, Харківська область, Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 червня 2024
ДК 021:2015: 42630000-1 — Металообробні верстати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює платежі по Договору у наступному порядку: 100% від вартості Обладнання, вказаного в Договорі, протягом 30-ти (тридцяти) банківських днів після отримання Обладнання та підписання Сторонами видаткової накладної та після обов’язкової реєстрації Постачальником податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Податкового кодексу України. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2024 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРДЕК" 240 900,00
UAH
240 900,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 квітня 2024 14:27
Електронний підпис
22 квітня 2024 14:25
Довідка (1).zip
22 квітня 2024 14:25
Довідка фо.zip
16 квітня 2024 17:51
Електронний підпис
16 квітня 2024 17:51
Електронний підпис
16 квітня 2024 17:50
Статут ІНТЕРДЕК.pdf.p7s
16 квітня 2024 17:50
Лист-згода.pdf
16 квітня 2024 17:50
Декларація.pdf.p7s
16 квітня 2024 17:50
Опис ІНТЕРДЕК.pdf
16 квітня 2024 17:50
Рішення №3 ІНТЕРДЕК.pdf.p7s
16 квітня 2024 17:50
Декларація.pdf
16 квітня 2024 17:50
Заява ІНТЕРДЕК.pdf.p7s
16 квітня 2024 17:50
Заява ІНТЕРДЕК.pdf
16 квітня 2024 17:50
Договір СБУ скан.pdf
16 квітня 2024 17:50
Лист-згода.pdf.p7s
16 квітня 2024 17:50
Витяг ПДВ Інтердек.pdf
16 квітня 2024 17:50
Договір СБУ скан.pdf.p7s
16 квітня 2024 17:50
Технічна специфікація.pdf
16 квітня 2024 17:50
Рішення №3 ІНТЕРДЕК.pdf
16 квітня 2024 17:50
Виписка ІНТЕРДЕК.pdf.p7s
16 квітня 2024 17:50
Витяг ПДВ Інтердек.pdf.p7s
16 квітня 2024 17:50
Опис ІНТЕРДЕК.pdf.p7s
16 квітня 2024 17:50
Виписка ІНТЕРДЕК.pdf
16 квітня 2024 17:50
Статут ІНТЕРДЕК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРДЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНТЕРДЕК"
#39211542
Переможець 240 900,00
UAH
24 квітня 2024 09:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2024 12:09

Вимога про усунення невідповідностей

Доброго дня, ТОВ "ІНТЕРДЕК"! Щодо Закупівлі №23687681 (UA-2024-04-03-000704-a) просимо Вас надати документи, які вимагаються згідно з Конкурсною документацією у складі пропозиції, а саме: 1. Конкурсно-цінову пропозицію, згідно з Додатком 5, приведену у відповідність до результатів аукціону. 2. Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). 3. Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Вищезазначені документи просимо завантажити у систему. Нагадуємо, що згідно регламенту "PROZORRO", Учасник має усунути виявлені Організатором після розкриття конкурсних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2024 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРДЕК"
#39211542
240 900,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №105 від 02.05.2024 р..docx укладений
02 травня 2024 16:06