Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
308 550,00 UAH
UA-2024-04-02-012457-a ● 84636f7084a548788ff5d9472c269502
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Код ЄДРПОУ: | 02070890 |
Вебсайт: | http://knutd.com.ua |
Місцезнаходження: | 01011, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Мала Шияновська, буд. 2 |
Контактна особа: |
Любов Шевченко +380671708177 lyuba_shevchenko.98@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 23:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 308 550,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 542,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Поставка природнього газу здійснюється за декількома адресами Замовника: - 02000, м. Київ, вул. М. Бойчука, 13Б – гуртожиток № 2 КНУТД; вул. М. Бойчука, 11 Б – гуртожиток № 6 КНУТД; вул. М. Бойчука, 33 – гуртожиток № 3 КНУТД; вул. М. Бойчука, 35 – гуртожиток № 4 КНУТД; провулок П. Мирного, 5 – гуртожиток № 5 КНУТД; провулок Арсенальний, 5, кв. 32; - 04212, м. Київ, вул. Руданського, 2, студентський гуртожиток ВСП Фахового коледжу мистецтв та дизайну КНУТД; - 01011, м. Київ, вул. Мала Шияновська, 2, навчальний корпус №1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18.7 тисяча кубічних метрів
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 квітня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата газу здійснюється Споживачем у національній валюті України шляхом безготівкової оплати на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) днів з дня підписання Акту приймання-передачі Сторонами. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2024 23:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2024 23:19 |
Додаток_1_форма тендерної пропозицii.docx | |
02 квітня 2024 23:19 |
Додаток 2_Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним пунктом 47 Особливостей та інші документи.docx | |
02 квітня 2024 23:19 |
Тендерна_документацiя_природний газ.doc | |
02 квітня 2024 23:19 |
Додаток 4 _Проєкт договору на закупівлю.docx | |
02 квітня 2024 23:19 |
Додаток 5_Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.docx | |
02 квітня 2024 23:19 |
Додаток_3_Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 04 квітня 2024 12:00
Дата відповіді: 06 квітня 2024 19:05
Шановний Замовнику, в Тендерній документації містяться вимоги: «Учасник у складі пропозиції надає копію чи оригінал сертифікату системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», чинні на момент подання пропозиції та видані учаснику органом сертифікації, що включений до реєстру акредитованих органів оцінки відповідності Національного агентства з акредитації України. На підтвердження акредитації установи, яка видала сертифікат, надати відповідний документ з усіма додатками з підтвердженням сфери акредитації органу з сертифікації, чинний на момент проведення сертифікації»; «Для підтвердження відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 22301:2021 Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю діяльністю (бізнесу). Вимоги. (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT) Учасник надає у складі тендерної пропозиції копію чи оригінал відповідного сертифікату, що є чинним на момент подання пропозиції.». Як відомо, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, сертифікація ISO не є обов’язковою на території України. Хочемо зазначити, що діяльність постачальників природного газу регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів. які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Вимога щодо наявності даних сертифікатів є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання природного газу. Постачальник не є виробником природного газу, тому надання будь -яких сертифікатів неможливим. В статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено можливість включення іншої інформації до тендерної документації Замовника, проте така інформація повинна мати підставу в законодавстві. Вимоги щодо наявності сертифікатів не передбачені законом і можуть бути розглянуті як дискримінаційні, оскільки вони обмежують кількість потенційних учасників аукціону, а наявність таких сертифікатів не впливає на якість, своєчасність та ефективність постачання електричної енергії. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 цього Закону). Враховуючи вищевикладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до обмеження потенційного кола учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення було встановлено невідповідність його дійсності, по-перше в тому, що воно стосується електричної енергії, а предметом даної закупівлі є природний газ.
По-друге, відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація є ключовим документом, який готує Замовник під час проведення процедури закупівлі. Основні вимоги щодо змісту та складу тендерної документації формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням положень постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості). Отже, однією з передумов успішного проведення процедури закупівлі є підготовка якісної тендерної документації. З одного боку, відсутність у документації дискримінаційних умов, та, з іншого боку, визначення достатніх умов для підтвердження можливості вчасної та якісної поставки товару учасниками, що сприятиме високому рівню добросовісної конкуренції та ринку, а положення тендерної документації дозволять обрати з-поміж учасників того, який вчасно та постачатиме якісний товар, що є предметом даної закупівлі за оптимальною вартістю, сертифікати системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» не є дискримінацією або обмеженням конкуренції. Зазначені міжнародні стандарти містять мінімальні вимоги, яким повинна відповідати організація із забезпеченням гарантії якості природного газу та гарантії його своєчасної поставки/виробництва. До того ж, наявність зазначених документів дає можливість убезпечити замовника від непередбачуваних ситуації, що виникли за вини учасника, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості є орієнтація на замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід підлягає у систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що буде попереджувати безсистемні дії різних структурних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою.
Слід зазначити, що на підтвердження відповідності даним вимогам Учаснику надається можливість на вибір надати, у складі своє тендерної пропозиції, сертифікати системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», відповідно ствердження Учасника щодо визнання даної вимоги Замовника дискримінаційною не відповідає дійсності.
Щодо надання сертифікату ДСТУ EN ISO 22301:2021 Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю діяльністю (бізнесу). Вимоги. (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT), установлені в цьому стандарті вимоги універсальні та застосовні до всіх організацій чи їхніх частин незалежно від типу, розміру та характеру діяльності організації. Ступінь застосування цих вимог залежить від виробничого середовища організації.
Крім того, відповідність даному стандарту свідчить доказом здатності організації задовольняти свої потреби та дотримуватися своїх зобов’язань у сфері неперервності бізнесу, що відповідно дозволяє гарантувати, що поставка товару, що є предметом закупівлі, буде здійснюватися безперервно та своєчасно, у межах строку надання послуг, що є важливим для замовника, оскільки постачання газу необхідне для забезпечення потреб замовника, зокрема для підтримання необхідних умов проживання студентів у гуртожитках університету.
Отримати вище наведені сертифікати може будь–яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісної поставки товару. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства, зокрема з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно статті 5. Закону.
По-друге, відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація є ключовим документом, який готує Замовник під час проведення процедури закупівлі. Основні вимоги щодо змісту та складу тендерної документації формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням положень постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості). Отже, однією з передумов успішного проведення процедури закупівлі є підготовка якісної тендерної документації. З одного боку, відсутність у документації дискримінаційних умов, та, з іншого боку, визначення достатніх умов для підтвердження можливості вчасної та якісної поставки товару учасниками, що сприятиме високому рівню добросовісної конкуренції та ринку, а положення тендерної документації дозволять обрати з-поміж учасників того, який вчасно та постачатиме якісний товар, що є предметом даної закупівлі за оптимальною вартістю, сертифікати системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» не є дискримінацією або обмеженням конкуренції. Зазначені міжнародні стандарти містять мінімальні вимоги, яким повинна відповідати організація із забезпеченням гарантії якості природного газу та гарантії його своєчасної поставки/виробництва. До того ж, наявність зазначених документів дає можливість убезпечити замовника від непередбачуваних ситуації, що виникли за вини учасника, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості є орієнтація на замовника та процесний підхід до діяльності: діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід підлягає у систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що буде попереджувати безсистемні дії різних структурних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою.
Слід зазначити, що на підтвердження відповідності даним вимогам Учаснику надається можливість на вибір надати, у складі своє тендерної пропозиції, сертифікати системи менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці ДСТУ ISO 45001:2019 або ISO 45001:2018 та ДСТУ ISO 14001:2015 або ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування», відповідно ствердження Учасника щодо визнання даної вимоги Замовника дискримінаційною не відповідає дійсності.
Щодо надання сертифікату ДСТУ EN ISO 22301:2021 Безпека та стабільність. Системи управління неперервністю діяльністю (бізнесу). Вимоги. (EN ISO 22301:2019, IDT; ISO 22301:2019, IDT), установлені в цьому стандарті вимоги універсальні та застосовні до всіх організацій чи їхніх частин незалежно від типу, розміру та характеру діяльності організації. Ступінь застосування цих вимог залежить від виробничого середовища організації.
Крім того, відповідність даному стандарту свідчить доказом здатності організації задовольняти свої потреби та дотримуватися своїх зобов’язань у сфері неперервності бізнесу, що відповідно дозволяє гарантувати, що поставка товару, що є предметом закупівлі, буде здійснюватися безперервно та своєчасно, у межах строку надання послуг, що є важливим для замовника, оскільки постачання газу необхідне для забезпечення потреб замовника, зокрема для підтримання необхідних умов проживання студентів у гуртожитках університету.
Отримати вище наведені сертифікати може будь–яка організація, що працює у відповідності до міжнародних стандартів, а наявність даних сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісної поставки товару. Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що тендерна документація розроблена у відповідності до чинного законодавства, зокрема з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників відповідно статті 5. Закону.
внесення змін до тд
Дата подання: 04 квітня 2024 12:08
Дата відповіді: 06 квітня 2024 19:08
Шановний Замовник, в тендерній документації міститься наступна вимога: "Учасник у складі пропозиції надає оригінал листа (листів), що виданий не раніше березня 2024 року від оператора ГТС з інформацією стосовно наявності на праві власності обсягу газу, що належить учаснику закупівлі та який, облікований в ПСГ ПАТ «УКРТРАНСГАЗ».". Просимо виключити зазначену вимогу, оскільки вона звужує коло потенційних учасників серед тих, хто не має вказану довідку від оператора ГТС та навіть при надісланні запиту на отримання довідки, розгляд данного питання та надання відповіді - може становити до 30-ти днів, відповідно до ЗУ "Про звернення громадян". Просимо виключити дану вимогу, яка несе собою дискримінаційний характер.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, дана вимога визначена тендерною документацією з метою забезпечення Замовника гарантією безперервної поставки товару, що є предметом даної закупівлі, протягом строку поставки товару та за оптимальною ціною. Крім того, Учаснику надана можливість подати у складі своєї тендерної пропозиції лист від оператора ГТС з інформацією стосовно наявності на праві власності обсягу газу, що належить учаснику закупівлі та який, облікований в ПСГ ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» за минулий місяць, тобто березень. Даним листом учасник гарантує у себе наявність запасів природного газу, який буде поставлено за результатами процедури закупівлі, для забезпечення безперервного постачання природного газу для потреб замовника, зокрема для мешканців гуртожитків КНУТД, що є досить вагомим фактором/критерієм під час вибору постачальника природного газу, відповідно ствердження Учасника щодо визнання даної вимоги Замовника як дискримінаційної не відповідає дійсності.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
297 330,00
UAH з ПДВ
|
297 330,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" #42827548 |
Переможець |
297 330,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2024 21:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 квітня 2024 17:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 15:09
|
Додаткова угода №1 від 10.05.2024 р. до договору на постачання газу №79 від 17.04.2024р..pdf | зміни до договору |
15 травня 2024 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2024 17:12
|
Договір № 79 від 17. 04. 2024р..pdf | укладений |
17 квітня 2024 17:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі збільшення ціни на природній газ на ринку, Сторони керуючись підпунктом 2 пункту 19 Особливостей, умовами пункту 3.4 розділу ІІІ та підпунктом 11.5.2 розділу XІ Договору на постачання природного газу № 79 від 17.04.2024р., погодили збільшити вартість ціни за одиницю природнього газу на 0,636 грн. (відсоток збільшення ціни за одиницю газу не перевищує відсоток коливання (збільшення) ціни такого газу на ринку та становить +4,0%) без збільшення загальної ціни, визначеної в Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 79 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 від 10.05.2024 р. до Договору на постачання природного газу №79 від 17.04.2024р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |