Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труба, коліно)
Очікувана вартість
6 130 511,00 UAH
UA-2024-04-02-012126-a ● 29f5bf68617f41c5be579c0b45574afa
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "П'ЯТИГІРСЬКЕ" |
Код ЄДРПОУ: | 41615585 |
Місцезнаходження: | 64252, Україна , Харківська обл., Ізюмський р-н, селище П'ятигірське , вул.Шкільна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ганна Дятлова +380661630811 datlovaa873@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2024 20:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2024 13:28 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2024 13:28 |
Очікувана вартість: | 6 130 511,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 305,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 60000 (шістдесят тисяч гривень 00 коп.) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 100 (сто) робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банка гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банка гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: - повне найменування - для юридичної особи; - прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер 10 платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXXXX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 11 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття). Банківська гарантія оформляється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Банківська гарантія повинна бути надана банком, який не включений до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано санкції, спеціальні економічні чи інші обмежувальні заходи (санкції). Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта), довідку з банку, що підтверджує наявність (внесення) грошового покриття по наданій гарантії. Реквізити Замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ «П’ЯТИГІРСЬКЕ» 64252, Харківська область, Ізюмський р-н, с. П’ятигірське, вул. Шкільна, б.3 код ЄДРПОУ 41615585 р/р UA653515330000026002015902905 в АТ «Приватбанк» |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. На підтвердження можливості оформлення банківської гарантії надається у складі пропозиції довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна містити: − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. − положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії (банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3300 метр
Труба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44163000-0 — Труби та арматура
6 штука
Коліно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44167300-1 — Коліна, трійники та арматура до труб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Коліно стикове лите Дн250 SDR 17
Дата подання: 04 квітня 2024 10:34
Дата відповіді: 05 квітня 2024 12:59
Доброго дня!
Який кут коліна стикового литого Дн250 SDR 17?
Відповідь: 90 градусів.
Щодо Додатку 5 до ТД
Дата подання: 08 квітня 2024 14:58
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:04
Доброго дня!
Згідно умов документації Учасник у складі пропозиції повинен надати документи, в тому числі Забезпечення тендерної пропозиції :
- Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Проте у тендерній документації відсутній Додаток 5
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та додано Додаток 5 до неї. Дякуємо за звернення !
Щодо довідок від банківської установи
Дата подання: 08 квітня 2024 15:25
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:08
Відповідно до вимог ТД Учасник у складі пропозиції повинен надати :
- Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
- На підтвердження можливості оформлення банківської гарантіі надається у складі пропозиціі довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії ( стосовно Забезпечення виконання договору про закупівлю )
- На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом.
Чи може Учасник надати одну довідку з банківської установи, у якій буде вся інформація ( згідно наведених вище вимог ) для уникнення великої кількості лишніх довідок.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добро дня! Так, учасник може виконати кожну вимогу шляхом надання одного та/або окремих документів з банку/банків, так як умовами тендерної документації не встановлено надання на виконання вимог окремого документу. Дякуємо за звернення.
Довжина відрізків
Дата подання: 10 квітня 2024 11:30
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:14
Доброго дня! Труби поліетиленові діаметру 250 потрібні якими відрізками?
Відповідь: Доброго дня! Відрізки будуть визначатися Замовником у кожному конкретному випадку окремо, так як товар закуповується для проведення ремонтних робіт господарським способом. Дякуємо за зверненння!
Термін поставки
Дата подання: 10 квітня 2024 11:31
Дата відповіді: 12 квітня 2024 16:23
Доброго дня! Просимо Вас уточнити неточність щодо терміну поставки товару, оскільки в Додатку 3 зазначено, що поставка товару відбувається протягом 2 робочих днів з моменту отримання замовлення, а в п.5.1 Проекту договору зазначено, що Поставка Товару здійснюється Постачальником на підставі заявки Замовника, за власний рахунок Постачальника, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання заявки Замовника на конкретну партію Товару. Заздалегіть дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
щодо технічних документів
Дата подання: 17 квітня 2024 15:42
Дата відповіді: 18 квітня 2024 12:43
Шановний Замовник! Які технічні документи повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції?
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, що затверджена уповноваженою особою 12.04.2024 року (протокол-рішення 1-12/04-2024) якість Товару, якість матеріалів та сировини виготовлення цього Товару повинні відповідати діючим в Україні державним стандартам або затвердженим в установленому порядку технічним умовам і підтверджуватись документами, що передбачені діючим законодавством України. Товар має відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам ГОСТ, ДСТУ, ТУ, іншим вимогам що ставляться до такого виду товару. Постачальник при поставці кожної партії Товару зобов’язаний надати Покупцю відповідні товаророзпорядчі та товаросупровідні документи: видаткову накладну, документи, що підтверджують якість.
Учасник має надати лист-гарантію довільної форми про строк гарантії, а також документи, що підтверджують якість запропонованого товару (сертифікати відповідності та/або паспорти якості, тощо).
Учасник має надати лист-гарантію довільної форми про строк гарантії, а також документи, що підтверджують якість запропонованого товару (сертифікати відповідності та/або паспорти якості, тощо).
Щодо проекту договору
Дата подання: 18 квітня 2024 17:08
Дата відповіді: 18 квітня 2024 18:29
Доброго дня!
Прохання роз'яснити наступний пункт проекту договору :
- Поставка та розвантаження товару здійснюється транспортом на вибір Постачальника, за власний рахунок. ( п 5.1 )
В чому саме вибір Постачальника полягає?
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені уточнюючі зміни до тендерної документації, а саме у Проєкт договору та вказане положення буде викладено у наступній редакції: "Поставка та розвантаження товару здійснюється Постачальником за власний рахунок". Дякуємо за звернення!
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 19 квітня 2024 14:20
Дата відповіді: 22 квітня 2024 16:12
Просимо роз'яснення стосовно наступної довідки з банку:
- На підтвердження можливості оформлення банківської гарантії надається у складі пропозиції довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії.
Банк не може листом гарантувати сам факт подальшого оформлення відповідної гарантії, а лише видати довідку про можливість оформлення такої гарантії при потребі та при подальшому зверненні Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимога тендерної документації щодо вищенаведеного сформована Замовником наступним чином: "Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. На підтвердження можливості оформлення банківської гарантії надається у складі пропозиції довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна містити: − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. − положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії (банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією". Як зазначено, на підтвердження можливості оформлення банківської гарантії надається у складі пропозиції довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії. Дякуємо за звернення.
проект договору
Дата подання: 19 квітня 2024 21:37
Дата відповіді: 22 квітня 2024 16:28
У додатку 4. ( проект договору) було внесено зміни, та зменшено термін поставки з 5-ти днів до 2 робочих дні. а саме: " Поставка Товару здійснюється Постачальником на підставі заявки Замовника, за власний рахунок Постачальника, протягом 2 робочих днів з моменту отримання заявки Замовника на конкретну партію Товару. Строк поставки конкретної партії товару може бути змінено за письмовим погодженням сторін шляхом укладання відповідної додаткової угоди до даного договору." Також вами зазначено що строк поставки товару може бути змінено за письмовим погодженням сторін шляхом укладання відповідної додаткової угоди до даного договору. Прошу повідомити на скільки може змінитись термін поставки? Хочу зазначити що такий короткий термін поставки сильно дискримінує потенційний учасників (виробників) які знаходяться на західній Україні так як обєм товару великий, а термін поставки суттєво зменшено. Також потрібно врухувати саму поставку після виготовлення товару, так як доставка товару неможе проводитись в коменданську годину.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.12.2 Проєкту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) істотні умови Договору можуть змінюватись відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та відповідно до пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у таких випадках: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, у разі якщо Постачальник документально підтвердить наявність обставин, які будуть підставою для продовження та/або перегляду строків постачання, Замовником будуть внесені відповідні зміни до договору та строків постачання товару. Дякуємо за звернення.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-02-012126-a.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів", Код ЄДРПОУ:23957545
Дата подання: 15 травня 2024 12:36
Дата подання: 15 травня 2024 12:36
Оскарження неправомірного рішення щодо обрання переможця процедури закупівлі
Оскарження неправомірного рішення щодо обрання переможця процедури закупівлі (рішення №1-10/05-2024 від 10.05.2024 року )
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 17 травня 2024 16:36
рішення від 17.05.2024 № 8707.pdf
Дата публікації: 17 травня 2024 16:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2024 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" |
3 076 848,00
UAH з ПДВ
|
2 954 232,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ» |
3 300 000,00
UAH з ПДВ
|
3 005 536,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПТЗ" |
3 491 004,00
UAH з ПДВ
|
3 005 538,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" |
5 100 930,00
UAH з ПДВ
|
5 100 930,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГАВРІШОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
5 708 348,00
UAH з ПДВ
|
5 708 348,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ельпласт-Львів" #23957545 |
Відхилено |
2 954 232,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 15:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2024 17:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ» #45294270 |
Відхилено |
3 005 536,80
UAH з ПДВ
|
02 травня 2024 14:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 травня 2024 17:47
|
ТОВ "ПТЗ" #34427263 |
Відхилено |
3 005 538,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 19:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2024 11:57
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 травня 2024 00:00
|
ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" #37306731 |
Відхилено |
5 100 930,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 20:19
|
|
ФОП "ГАВРІШОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА" #2621416082 |
Переможець |
5 708 348,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 20:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2024 15:49
|