Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір для операційної роботи)
Очікувана вартість
7 000 000,00 UAH
UA-2024-04-02-010174-a 098985942d54407c832e11f646ad7dea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2024 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2024 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2024 23:59
Початок аукціону: 15 квітня 2024 13:28
Початок аукціону: 15 квітня 2024 13:28
Очікувана вартість: 7 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Папір для операційної роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 липня 2024
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2024 16:08
ТД prozorro.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2024 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 6 727 901,40
UAH з ПДВ
6 377 773,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС" 6 815 505,00
UAH з ПДВ
6 448 549,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ" 6 827 569,20
UAH з ПДВ
6 637 000,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2024 15:37
Електронний підпис
12 квітня 2024 15:37
Електронний підпис
12 квітня 2024 15:36
ТВГ Бенефіціар.pdf
12 квітня 2024 15:36
Довідка банкрутство.pdf
12 квітня 2024 15:36
CЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ.pdf
12 квітня 2024 15:36
Копія 1 Статуту.pdf
12 квітня 2024 15:36
ТВГ Захист довкілля.pdf
12 квітня 2024 15:36
ТВГ Дозвіл та ліцензія.pdf
12 квітня 2024 15:36
згода Директор.pdf
12 квітня 2024 15:36
ТВГ контроль.pdf
12 квітня 2024 15:36
Гарантійний лист тех..pdf
12 квітня 2024 15:36
ТВГ Мат-тех база.pdf
12 квітня 2024 15:36
Гарантійний лист тз.pdf
12 квітня 2024 15:36
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

30 квітня 2024 15:54
Електронний підпис
30 квітня 2024 15:53
Мінос.pdf
30 квітня 2024 15:53
Лист-відгук Мінос.jpg
30 квітня 2024 15:53
Лист-відгук 001.jpg
30 квітня 2024 15:53
Договір Папір Сервіс.pdf
30 квітня 2024 15:53
ДОВІДКА договора.pdf
30 квітня 2024 15:53
ВН Папір.pdf
12 квітня 2024 22:31
Електронний підпис
12 квітня 2024 22:31
Електронний підпис
12 квітня 2024 22:30
UA-2023-07-26-003337-a-contract-ongoing.pdf
12 квітня 2024 22:19
Електронний підпис
12 квітня 2024 22:19
Електронний підпис
12 квітня 2024 22:18
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
12 квітня 2024 22:18
Д-ти (1).pdf
12 квітня 2024 22:18
Наказ.jpg
12 квітня 2024 22:18
рішення 17 ПП877(1).jpg
12 квітня 2024 22:18
РІШЕННЯ 17,1.pdf
12 квітня 2024 22:18
Договір (15).pdf
12 квітня 2024 22:18
1427 (1).pdf
12 квітня 2024 22:18
Рух грош.коштів .pdf
12 квітня 2024 22:18
ДОВІДКА договора.pdf
12 квітня 2024 22:18
відгук.jpg
12 квітня 2024 22:18
Торгсервіс баланс (1).pdf
12 квітня 2024 22:18
№ 4333 від 20 жовтня 2023 р..pdf
12 квітня 2024 22:18
Лист-згода кр л.pdf
12 квітня 2024 22:18
ДОВІДКА банкрутство.pdf
12 квітня 2024 22:18
Довідка про судимість.pdf
12 квітня 2024 22:18
Інвентиризація.pdf
12 квітня 2024 22:18
Статут ПП 2019878.pdf
12 квітня 2024 22:18
Лист-згода.pdf
12 квітня 2024 22:18
Довідка про МТБ.pdf
12 квітня 2024 22:18
лист кред лінія.pdf
12 квітня 2024 22:18
649 Договір.pdf
12 квітня 2024 22:18
Опис.jpg
12 квітня 2024 22:18
рн.pdf
12 квітня 2024 22:18
Звіт по аудиту.pdf
12 квітня 2024 22:18
Висновок СЕС.pdf
12 квітня 2024 22:18
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
12 квітня 2024 22:18
ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
12 квітня 2024 22:18
Сертифікати.pdf

Публічні документи

12 квітня 2024 15:29
Електронний підпис
12 квітня 2024 15:29
Електронний підпис
12 квітня 2024 15:21
Цінова пропозиція.pdf
12 квітня 2024 15:21
Статут завірений н.pdf
12 квітня 2024 15:21
Довідка МТБ.pdf
12 квітня 2024 15:21
Наказ 11-12-1 К.pdf
12 квітня 2024 15:21
ОПИС_новий.pdf
12 квітня 2024 15:21
Протокол № 1.pdf
12 квітня 2024 15:21
Баланс 31122023.pdf
12 квітня 2024 15:21
Наказ 01-03-К.pdf
12 квітня 2024 15:21
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС"

ТОВ "ПРІ-ІНФОРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#43977041
Відхилено 6 377 773,80
UAH з ПДВ
29 квітня 2024 16:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 квітня 2024 17:16
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС"
#33240871
Переможець 6 448 549,80
UAH з ПДВ
02 травня 2024 17:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2024 16:31

Вимога про усунення невідповідностей

Від 18.04.2024 р. Вих №54-08/148 Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгово - Виробнича Група «Український папір»» 04073, м. Київ, вул. Куренівська, буд. 2-Б Повідомлення про усунення невідповідностей 15 квітня 2024 року відбулися електронні торги на закупівлю офісного устаткування та приладдя різного (папір для операційної роботи), код ДК 021:2015-30190000-7 (публічне посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-02-010174-a). Під час розгляду пропозиції ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» виявлені наступні невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: • На виконання пп.5.2. п.5 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник мав надати документ, що підтверджує наявність у Учасника Товару* на праві власності, у кількості заявленій Замовником в технічному завданні на закупівлю, на території України (окрім переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, затверджених Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 з врахуванням внесених змін), що підтверджується Актом інвентаризації за датою проведення не раніше публікації оголошення даних торгів. Підтвердити виконання зазначеної вимоги необхідно було на дату подання Учасником документа, а отже документ мав бути датований поточною датою подання Учасником документів на закупівлю. * Наявність у учасника Товару – означає, що учасник має право володіння/розпорядження/користування Товаром (тобто власність). Учасник надав лише гарантійний лист, у якому ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» гарантує про наявність матеріалу для виготовлення продукції (товару) яка зазначена у технічній пропозиції Додатку №1 до Тендерної документації, у повному обсязі та у відповідній якості. • На виконання пп.5.3. п.5 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник мав надати довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів поставки товару, аналогічного(их) предмету цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету договору, найменування контрагента, контактної особи від контрагента, що підтвердить досвід співпраці та їх номерів телефонів) та підтвердити копіями договорів у кількості не менше 2-х (двох), а також документами, які засвідчують належне виконання цих договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо); Учасник надав Довідку про досвід виконання аналогічних Договорів №35 від 12.04.2024 року та на підтвердження інформації наведеної у довідці - копії Договорів №43/06 від 23.06.2021 р. та №84 від 29.07.2021 р., а також документи про виконання вищезгаданих договорів поставки – «Офісного устаткування та приладдя різного (папір для друку А3, папір для друку А4 / папір офісний А4)», що не відповідає предмету закупівлі «Офісного устаткування та приладдя різного (папір для операційної роботи)». • На виконання пп.5.4. п.5 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник мав надати листи-відгуки (у кількості не менше 2-х) про належне виконання договорів, зазначених та наданих у складі пропозиції відповідно до пп. 3. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник надав листи-відгуки про виконання аналогічних договорів, зазначених та наданих у складі пропозиції відповідно до пп. 3. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, однак надано листи-відгуки на предмет закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А3, папір для друку А4 / папір офісний А4)», що не відповідає предмету закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне (папір для операційної роботи)». З метою підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» усунути вищенаведені невідповідності у документах тендерної пропозиції та у найкоротші терміни надати Банку необхідну інформацію, а саме: 1. Надати Акт інвентаризації за датою проведення не раніше публікації оголошення даних торгів (02.04.2024 р). Підтвердити виконання зазначеної вимоги необхідно на дату подання Учасником документа, а отже документ мав бути датований поточною датою подання Учасником документів на закупівлю (12.04.2024 р.). 2. Надати оновлену довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів поставки товару, аналогічного предмету цієї процедури закупівлі (папір для операційної роботи) (із зазначенням предмету договору, найменування контрагента, контактної особи від контрагента, що підтвердить досвід співпраці та їх номерів телефонів) та підтвердити копіями оновлених договорів у кількості не менше 2-х (двох), а також документами, які засвідчують належне виконання договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо); 3. Надати оновлені Листи-відгуки (у кількості не менше 2-х) про належне виконання оновлених договорів, аналогічних предмету цієї процедури закупівлі (папір для операційної роботи), що мають бути надані у складі пропозиції учасника відповідно до вимоги вищенаведеного п.2.

Вимога про усунення невідповідностей

Від 29.04.2024 р. Вих №54-08/170 Приватне підприємство «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТОРГСЕРВІС» 04119, м. Київ, вул. Зоологічна, буд. 4-А, оф. 139 Повідомлення про усунення невідповідностей 15 квітня 2024 року відбулися електронні торги на закупівлю офісного устаткування та приладдя різного (папір для операційної роботи), код ДК 021:2015-30190000-7 (публічне посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-02-010174-a). Під час розгляду пропозиції ПП «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТОРГСЕРВІС» виявлені наступні невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: • На виконання пп.5.3. п.5 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник мав надати довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів поставки товару, аналогічного(их) предмету цієї процедури закупівлі (із зазначенням предмету договору, найменування контрагента, контактної особи від контрагента, що підтвердить досвід співпраці та їх номерів телефонів) та підтвердити копіями договорів у кількості не менше 2-х (двох), а також документами, які засвідчують належне виконання цих договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо); Учасник надав Довідку про виконання аналогічних Договорів щодо предмету закупівлі №120424/2 від 12.04.2024 року та на підтвердження інформації наведеної у довідці - копії Договорів №Л/НХ-23714/НЮ від 28.08.2023 р. та № П/НХ-211181/НЮ від 24.11.2021 р., а також документи про виконання вищезгаданих договорів поставки – «Стрічки телетайпної 210мм (70м)», що не відповідає предмету закупівлі «Офісного устаткування та приладдя різного (папір для операційної роботи)». • На виконання пп.5.4. п.5 розділу ІІІ Тендерної документації Учасник мав надати листи-відгуки (у кількості не менше 2-х) про належне виконання договорів, зазначених та наданих у складі пропозиції відповідно до пп. 3. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник надав лише один Лист-відгук на виконання Договору №П/НХ-211181/НЮ 24.11.2021 р. з Акціонерним товариством «Українська залізниця», зазначений та наданий у складі пропозиції відповідно до пп. 3. п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, однак наданий Лист-відгук на предмет закупівлі «Стрічка телетайпна», що не відповідає предмету закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне (папір для операційної роботи)». Лист-відгук на виконання другого Договору №Л/НХ-23714/НЮ від 28.08.2023 р. зазначеного у Довідці про виконання аналогічних Договорів щодо предмету закупівлі №120424/2 від 12.04.2024 року у складі пропозиції учасника - відсутній. З метою підтвердження відповідності учасника торгів кваліфікаційним критеріям, просимо ПП «ГРУПА КОМПАНІЙ «ТОРГСЕРВІС» усунути вищенаведені невідповідності у документах тендерної пропозиції та у найкоротші терміни надати Банку необхідну інформацію, а саме: 1. Надати оновлену довідку у довільній формі про фактичне виконання учасником договорів поставки товару, аналогічного предмету цієї процедури закупівлі (папір для операційної роботи) (із зазначенням предмету договору, найменування контрагента, контактної особи від контрагента, що підтвердить досвід співпраці та їх номерів телефонів) та підтвердити копіями оновлених договорів у кількості не менше 2-х (двох), а також документами, які засвідчують належне виконання договорів (акти приймання-передачі, видаткові накладні тощо); 2. Надати оновлені Листи-відгуки (у кількості не менше 2-х) про належне виконання оновлених договорів, аналогічних предмету цієї процедури закупівлі (папір для операційної роботи), що мають бути надані у складі пропозиції учасника відповідно до вимоги вищенаведеного п.1; 3. Надати, не пізніше наступного робочого дня з дня публікації Вимоги про усунення порушення (Повідомлення про усунення невідповідностей), шляхом направлення на адресу електронної пошти Банку (KravchenkoAW@oschadbank.ua) заповнені та підписані засобами кваліфікованого електронного підпису: - анкету учасника процедури закупівель (Додаток № 5 до Тендерної Документації); - довідку від учасника процедури закупівель щодо питомої ваги надходжень від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 12 календарних місяців до проведення процедури закупівлі (Додаток № 6 до Тендерної Документації); - опитувальник юридичної особи /фізичної особи-підприємця (Додаток № 7 до Тендерної документації); - цінову пропозицію за результатами аукціону (Додаток № 1 Тендерної документації).

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2024 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС"
#33240871
6 448 549,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ГК Торгсервіс_підписаний.pdf укладений
15 травня 2024 15:26